.

ראש השנה מגיע!

הכלי הטוב ביותר לניתוח אפליקציות לשנת 2021

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″1_width=”1″XNUMX_width=herfault/XNUMX_width=herfault” ” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

הכלי הטוב ביותר לניתוח אפליקציות לשנת 2020

[/vc_column_text][vc_row_inner column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”no-extra-column_padding_hered columnt_padding_herpadding_her” ”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_to_right” 0.3″strength/1. tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]אתה לא יכול למדוד את מה שאתה לא מנטר. בנוסף, כל מה שלא נצפה לא יכול לגדול. אותו עיקרון חל על היישומים הניידים שלך.
מאמר זה מיועד לך אם;

[/vc_column_text][vc_column_text]1. אתה מפתח אפליקציות. ואתה מחפש להגדיל את התקנות האפליקציה שלך ב-Google Play מהר וחכמה יותר.[/vc_column_text][vc_column_text]2. כבר יש לך אפליקציה אחת או יותר בחנות הפליי. אבל אתה מחפש לייעל את ביצועי האפליקציה שלך.
אתה מחפש דרכים טובות יותר וחדשניות לשווק את האפליקציה שלך.
[/vc_column_text][vc_column_text][sc name=”cpg_wallapapers_1200x250″ ][/vc_column_text][vc_column_text]ב-Andromo, אנו מחויבים לתת לך מידע רב ערך.
זה יאפשר לך להפיק את המיטב מהאפליקציה שלך. זה דבר אחד לבנות אפליקציה. זה דבר אחר ליצור אחד מצליח. בהגדרה, ניתוח אפליקציות הוא מערכת נתונים. הוא אוסף מידע על מעורבות משתמשים, מכשירים פעילים. זה גם אוסף נתונים על שימור.
[/ Vc_column_text] [vc_column_text]כלים אלה לניתוח אפליקציות לנייד מאפשרים לך לבצע את הפעולות הבאות:
הערך את ההשפעות של שינויים או עדכונים באפליקציה על חווית המשתמש.
עם סוג זה של נתונים, אתה יכול לאסוף את המידע שיקדם זמן שימור משתמשים באפליקציה שלך. אתה גם יכול לזהות נתונים דמוגרפיים שמקיימים יותר אינטראקציה עם האפליקציה שלך. כל אלה מספקים נתונים בר-פעולה לשיווק ובסופו של דבר מניעים החזר ROI.
[/ Vc_column_text] [vc_column_text]

אדמוב

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner] ” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target_direct=”overlay_self_right” gradient_direct=”_self 0.3 ″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]אתה לא יכול למדוד את מה שאתה לא מפקח עליו. בנוסף, כל מה שלא נצפה לא יכול לגדול. אותו עיקרון חל על היישומים הניידים שלך.
מאמר זה מיועד עבורך אם:[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner column_margin="default" column_direction="default" column_direction_tablet="default" column_direction_phone="default" text_v_innc_left[column" text_v_innc="left =”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius_link_direct=”target_get” ”left_to_right” overlay_strength=”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][fancy-ul icon_type=”accent_dash” color=”accent_dash” color Color” alignment=”left” spacing=”default”]1. אתה מפתח אפליקציות. ואתה מחפש להגדיל את התקנות האפליקציה שלך ב-Google Play מהר וחכמה יותר.

2. כבר יש לך אפליקציה אחת או יותר בחנות הפליי. אבל אתה מחפש לייעל את ביצועי האפליקציה שלך.[/fancy-ul][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default”left ”][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″get column_one_shadow=”0.3″get one column_radius_shadow=”קישור ”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”1″ width=”1/XNUMX″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_colum מחויב לתת לך מידע בעל ערך.
זה יאפשר לך להפיק את המיטב מהאפליקציה שלך. זה דבר אחד לבנות אפליקציה. זה דבר אחר ליצור אחד מצליח. בהגדרה, ניתוח אפליקציות הוא מערכת נתונים. הוא אוסף מידע על מעורבות משתמשים, מכשירים פעילים. זה גם אוסף נתונים על שימור.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner] ” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target_direct=”overlay_self_right” gradient_direct=”_self 0.3 ″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]כלים אלה לניתוח אפליקציות לנייד מאפשרים לך לבצע את הפעולות הבאות:
[/vc_column_text][vc_column_text]הערך את ההשפעות של שינויים או עדכונים באפליקציה על חווית המשתמש.
עם סוג זה של נתונים, אתה יכול לאסוף את המידע שיקדם זמן שימור משתמשים באפליקציה שלך. אתה גם יכול לזהות נתונים דמוגרפיים שמקיימים יותר אינטראקציה עם האפליקציה שלך. כל אלה מספקים נתונים בר-פעולה לשיווק ובסופו של דבר מניעים החזר ROI.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner] ” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target_direct=”overlay_self_right” gradient_direct=”_self 0.3 ″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]אם אתה עוסק במונטיזציה של אפליקציות באמצעות מודעות בתוך האפליקציה, כנראה שאתה מכיר את Admob. Admob מציעה תכונות דיווח ומדידה חזקות. זה מאפשר לך לקבל החלטות טובות יותר, חכמות יותר ומושכלות. אלה יאפשרו לך לשפר את חווית הלקוח, ובסופו של דבר, את הרווחים מהאפליקציה לנייד. Admob מביאה נתונים בסוגי רשתות התעבורה שמביאות הכי הרבה הכנסות. כך שתוכל לקבל מושג טוב יותר היכן למקד את מאמצי השיווק והתוכן שלך.[/vc_column_text][vc_column_text]בנוסף, אם אתה משתמש במודעות בתשלום כדי לשווק את האפליקציות שלך לנייד, Admob מאפשר לך לקבל תובנות לגבי המקום שבו אתה מקבל את רוב שיעורי הקליקים שלך (CTR). כמו כן, אילו מהקריאייטיבים של המודעות שלך מניבים את המעורבות הגדולה ביותר. Admob גם בחינם לשימוש. אז אם אתה מתחיל, אתה יכול להשתמש בכלי זה וליהנות מהיתרונות שלו.[/vc_column_text][vc_column_text][sc name=”test_sansar_1200x400″ ][/vc_column_text][vc_column_text]

Adobe Analytics

[/vc_column_text][vc_column_text]ל-Adobe יש מוניטין של הוצאת מוצרים באיכות גבוהה עם הממשק הקל לשימוש והמקצועי. נניח שאתה מחפש את אחד מכלי הניתוח הטובים ביותר בתוך האפליקציה שקיימים, המספקים את הניתוחים וההמחשות הטובות ביותר בתעשייה על מעורבות משתמשים. במקרה כזה, Adobe Analytics הוא בשבילך. מה שהופך את Adobe Analytics לייחודי להפליא הוא תכונת הניתוח החזוי שלה. היכולת שלו לעקוב אחר כל מעורבות הלקוחות שלך בכל חלק של האפליקציה שלך הופכת אותו לחזק.
[/vc_column_text][vc_column_text]המוצר כולל כלים למעקב אחר רכישת לקוחות, מעקב אחר רכישת קמפיינים באמצעות ריבוי מגע רציף וניתוח ודיווח של ייחוס מחדש של מעורבות. בנוסף, המוצר כולל ניתוח זרימה המאפשר לך לראות היכן מבקרים עזבו או המשיכו ברצף מוגדר מראש של דפים. זה מועיל להפליא אם אתה רוצה לעקוב אחר האופן שבו מבקרים מקיימים אינטראקציה עם עדכוני האפליקציה שלך. [/vc_column_text][vc_column_text]

אמפליטודה

[/vc_column_text][vc_column_text]Amplitude מציע מגוון תכונות שנועדו לעזור לך לעקוב אחר התנהגות המשתמשים באפליקציה שלך לאורך זמן. מכאן שהמוצר הזה הוא בשבילך אם אתה רוצה פרט ויזואלי של מסע המשתמש המלא עם המוצרים הדיגיטליים שלך, כולל יישומים ניידים. מוצר זה נועד להגדיל את ערך חיי המשתמש, מעורבות ושימור באמצעות דיווח אנליטי מתקדם.
[/vc_column_text][vc_column_text]המוצר נועד גם לאפשר לך להבין חוויות מהחיים האמיתיים עם האפליקציה שלך, מדוע וכיצד לשפר את תכונות האפליקציה שלך מבחינת עדכונים. בנוסף, הכלי משתלב בקלות עם ערימות הטכנולוגיה הקיימות וזרימות העבודה הקיימות שלך. זה גם נותן המלצות ותובנות לשיפור.[/vc_column_text][vc_column_text]Amplitude גם נותן לך תובנות לגבי מסעות הפרסום המניבים את הביצועים הטובים ביותר שלך כדי לעקוב אחר ה-KPI שלך ולמדוד את ההשפעה של מהדורות ומסעות פרסום חדשים של מוצרים. אחרון חביב, למוצר הזה יש את אחת ממערכות תמיכת הלקוחות הטובות ביותר שיש.

[/ Vc_column_text] [vc_column_text]

אמפליטודה

[/vc_column_text][vc_column_text]אם אתה רוצה לזהות ניתוחי ביצועים נסתרים במסעות הפרסום והמונטיזציה שלך באפליקציה שלך, אז Appannie היא בשבילך. כלי זה נותן לך גישה ללוחות מחוונים אינטואיטיביים, כלי נורמליזציה מתקדמים ונתונים מלמעלה מ-400 חיבורי שותפים - הכל במקום אחד. עם Appannie, תוכל לעקוב בקלות אחר הנתונים הקריטיים ביותר של האפליקציה שלך ולגשת לאפקטיביות ולטווח הגעה של מאמצי הפרסום שלך. בנוסף, Appannie הוא כלי המונע על ידי בינה מלאכותית, כך שאתה נהנה מהיתרונות של ניתוח חזוי על ביצועי האפליקציה שלך כדי שתוכל לקבל החלטות מגובות נתונים. אם אתה רוצה לתדלק את חווית הלקוח שלך ולהניב החזר ROI טוב יותר, נסה את Appannie עוד היום.
[/vc_column_text] [vc_column_text] [sc name = ”content_b_728x150 ″] [/vc_column_text] [vc_column_text]

Appssumer

[/vc_column_text][vc_column_text]כלי זה נותן לך נתונים אנליטיים בזמן אמת על רכישת משתמשים ונתוני שיווק. בנוסף, אלגוריתם למידת מכונה המובנית של הכלי מאפשר לך לאסוף נתוני ניתוח חזויים המציעים המלצות לשיפור מסעות הפרסום שלך ובסופו של דבר להניע את החזר ה-ROI השיווקי שלך קדימה. Appsumer מתמקדת בהגדלת הורדות האפליקציה שלך בצורה חכמה ומהירה יותר מבלי שתצטרך להילחם בנתונים. כלי זה נותן לך גישה מיידית לנתוני ביצועים ומאפשר לך להתמקד יותר בניהול קמפיינים לתוצאות טובות יותר.[/vc_column_text][vc_column_text]

קשוב

[/vc_column_text][vc_column_text]אם אתה מחפש לקבל נתונים ממקור ראשון על האפליקציה שלך, אז Apptentive היא אפשרות טובה. היכולת שלו לשאול את משתמשי האפליקציה שלך ישירות על החוויה שלהם הופכת אותו לייחודי. גישה ישירה זו למשוב אנושי הופכת אותו לשימושי במיוחד למדידת מעורבות ותובנה לגבי עדכונים נחוצים ותכונות חיוניות עבור האפליקציה שלך. בנוסף, כלי זה מאפשר לך לנקוט בפעולה מיידית כדי להחזיר לקוחות ולהפעיל מעריצים בקנה מידה.
אם אתה רוצה את קול הכל-באחד של פתרון הלקוח, אז Apptentive הוא הכלי שלך.
[/vc_column_text] [vc_column_text] [sc name = ”get30discount_1200x250 ″] [/vc_column_text] [/vc_column_inner] [/vc_row_inner] [/vc_column]

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.