.

ראש השנה מגיע!

רשתות המודעות הטובות ביותר עבור אפליקציות לנייד

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″1_width=”1″XNUMX_width=herfault/XNUMX_width=herfault” ” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

גלה על רשתות מודעות ככלי רב עוצמה למונטיזציה של אפליקציות.


[/vc_column_text][vc_column_text]שלום מפתחים! אנחנו כל כך גאים שאתה הולך חזק בדרך לבניית אפליקציות. כפי שאולי הבנתם עד כה, פיתוח אפליקציה הוא רק הצעד הראשון. אפליקציה מצליחה באמת היא אחת הדרישות הגבוהות ביותר. זה אופנתי ומוריד לעתים קרובות. אבל אנחנו מניחים שתרצה לחוש את הערך של העבודה שעשית באופן אישי. זה יכול להתבטא ברווח - או, במילים אחרות, באסטרטגיות מוצלחות מוצלחות. תן לנו להסתכל על ההזדמנויות שיש לך.[/vc_column_text][vc_row_inner column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”no-inner column_padding חוץ-פדינג ”COMPLE_PADDING_TABLET =" ירושה "COMPLE_PADDING_PHON =" ירושה "COMPLE_PADDING_POSITION =" ALL "רקע_COLOR_OPACATY =" 1 ″ רקע_ר_מוצלון_ופיות = "1" _ חוזק =”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]ישנן אפשרויות מונטיזציה שונות לבחירה:[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”standard_dash” color=”accent-Color” alignment=”left” spacing=”default”]
1. בקשות בתשלום. אפשרות זו משתלמת רק עבור מובילי השוק המשמעותיים ביותר. אחרת, אדם לא ירגיש מספיק מוטיבציה לשלם עבור לחיצה על כפתור ההורדה. לא סביר שמשתמשים יתנו את כספם עבור מוצרים לא ידועים.
2. רכישות בתוך האפליקציה. אותו הדבר כאן, אתה יכול לבחור באפשרות זו רק אם יש כמה הצעות ייחודיות ששווה לתת עליהן כסף.
3. פרימיום. המשמעות היא שאתה נותן למשתמשים מספר מוגבל של פעילויות הזמינות בגרסה החינמית. מצד שני, אתה מבקש מהם לקנות מנוי פרימיום ולקבל גישה לכל הפונקציות המגניבות.
4. אפליקציות בחינם עם מודעות בפנים. זוהי הזדמנות מבריקה למפתחים להרוויח כסף מכיוון שהרוב המוחלט של השווקים הם אפליקציות חינמיות. אבל המילה חינם לא אומרת שאי אפשר לייצר רווח מאפליקציה כזו.
[/fancy-ul][vc_column_text]כנושא המאמר הזה מוקדש, רשתות מודעות חיוניות במיוחד עבור סוג מונטיזציה זה. תן לנו להסביר איך זה עובד. מפתח מייצג את האפליקציה שלו/ה בשוק. האפליקציה צוברת פופולריות מכיוון שהתוכן שלה משעשע ומרתק באופן משמעותי. ככל שהאפליקציה הזו מקבלת קהל רחב יותר - כך היא הופכת אטרקטיבית יותר עבור מפרסמים. [/vc_column_text][vc_column_text]עסקים וחברות שקהל היעד שלהם תואם את קהל האפליקציה שלך מתים ליישם את הפרסומות שלהם באפליקציה שלך. איסוף המרות מודעות, אתה מקבל תשלום. כשמסתכלים על המצב מנקודת המבט של המשתמשים, הם לא תופסים את הפרסום כאופציה מעצבנת במיוחד. למה? אנא קחו בחשבון שתצוגת המודעה היא המחיר שלהן ליהנות מאפליקציה חינמית.[/vc_column_text][vc_column_text]שוק המודעות הוא, ללא הגזמה, עצום. והוא גדל בהתאם לצמיחת שוק היישומים ובסיסי המשתמשים. עכשיו הגיע הזמן לפגוש רשתות מודעות מובילות שעוזרות לך להרוויח מהמוצרים שלך.[/vc_column_text][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”icon-play” color=”accent-Color”]

AdMob מגוגל.
הפלטפורמה הגלובלית המבוקשת ביותר משמשת ליותר ממיליון יישומים. צובר פרסומות ראשון זה תומך באפליקציות מבוססות אנדרואיד ו-iOS.
הוא מאפשר ריצה צולבת של מודעות בין כל האפליקציות שפיתחת בחינם.
יתרה מכך, אתה יכול להגביל את המודעות כדי להציג את המספר ולעבוד ביעילות עם קצב המילוי שלך (זהו אינדקס ספציפי. הוא מציג את אחוז הבקשות להרצת פרסומות המוגשות על ידי רשת).
תוכל גם לחבר את חשבונך לענן של Firebase, לנתח את הצלחת מסע הפרסום שלך ולבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום נוספים. אולי היתרון המשמעותי ביותר במונחים של נאמנות הלקוחות היא העובדה שהצגת מודעות המיושמת דרך AdMob אינה מורידה את נוחות השימוש באפליקציה.

לבסוף, אתה יכול לשנות את הגדרות המודעות ללא צורך להעלות אותן בכל פעם מחדש בחנות אפליקציות.

[/text-with-icon][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”icon-facebook” color=”accent-Color”]

רשת קהל פייסבוק.
אל תתאכזבו משמה של הרשת.
הוא מכסה קהלים רחבים לא רק מפייסבוק ואינסטגרם אלא גם הרבה מעבר.
המפרסמים גם ישמחו לגלות שהמחיר למודעות המופעלות דרך FAN נמוך יותר מפרסום ישיר מפייסבוק. יותר ממיליארד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם מבצעים המופעלים ברשת זו מדי חודש.

[/text-with-icon][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”icon-money” color=”accent-Color”]UnityAds.
רשת זו מתמחה בעיקר בסרטונים מתגמלים (נסביר להלן את ההבדל בין סוגי מודעות מכריעים).
המערכת מציגה מבצעים לקהל הנאמן ביותר ומניעה אותם ליצור אינטראקציה עם מודעות לקבלת פרסים והטבות.
כתוצאה מכך, אתה כמפתח מרוויח מהטמעת מודעות, מפרסמים מרוויחים כסף מהפניות. הדבר הטוב עבורך הוא שהפלטפורמה מבטיחה הכנסה מצפיות במודעות עצמן.[/text-with-icon][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”icon-sitemap” color=”accent-Color”]

ברכה..
הרשת מציעה עבורך הצעה שיווקית ייחודית תוך התחשבות בפרטי התנהגות המשתמש. הוא אוסף נתונים מפלטפורמות פרסום מרובות, מנתח מקורות ביקוש. כתוצאה מכך, לקוח חוסך זמן וכסף ומכפיל את ההכנסה. הוא תומך בכל הפורמטים של המודעות, ולמקרה, קו תמיכה פועל 24/7.
[/text-with-icon][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”icon-sitemap” color=”accent-Color”]

InMobi
עם יותר ממיליארד משתמשים ב-200 מדינות, יש לה בארסנל מבצעי וידאו, מודעות מקוריות ומסך מלא. למפרסמים תהיה גישה להגדרות מיקוד, לפרטי תכנון תקציב ולעלות לקליק.
[/text-with-icon][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” text_align=”left”][vc_no_columnding -extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”tone_right_direction”_link_self_right”colonne_direct” overlay_strength=”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]עכשיו, בואו נסתכל מקרוב על מינים קשובים יותר רשתות מודעות אלו יכולות להציע.
[/vc_column_text][vc_column_text]האפשרות הראשונה היא באנר סטטי. מוצר קידום מכירות בסיסי זה משמש כדי לתת למשתמשים רושם ראשוני מבריק של מוצר.[/vc_column_text][vc_column_text]לאחר מכן נעבור לטרנדים - ברוך הבא על מודעת ביניים. זהו קידום במסך מלא המוצג בין דפים או פעילויות באפליקציה. משתמש יכול לכבות אותו לאחר תקופה מוגדרת על ידי לחיצה על כפתור X.[/vc_column_text][vc_column_text]סרטון מתגמל שהוזכר קודם דומה למדי למודעות ביניים. אפשרות זו פועלת היטב עבור יישומי משחק. לאחר צפייה בסרטון עד הסוף, מובטח למשתמש שיקבל נאמנות או פרס במשחק (לדוגמה, מטבעות נוספים או בונוסים אחרים).[/vc_column_text][vc_column_text][sc name=”test_sharon_1200x400″ ][/ vc_column_text][vc_column_text]פרסומת מקורית היא הדרך המסובכת ביותר לשילוב המידע על העסק המקודם בתוכן האפליקציה. למעשה, שני המרכיבים הללו מופיעים כחלקים בלתי ניתנים להבחין בתפיסת האפליקציה הכוללת.
[/ Vc_column_text] [vc_column_text]

אני גוש טקסט. לחץ כפתור העריכה לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור לשבת amet, consectetur adipiscing elit. טלוס elit אוט, luctus NEC ullamcorper מאטיס, pulvinar dapibus ליאו.

[/vc_column_text][vc_column_text]יש לך הזדמנות לבדוק שתי אפשרויות פרסום לאחר פיתוח אפליקציות דרך Andromo.com. אלו הן באנרים סטטיים ומודעות ביניים. אבל עם עדכון הפלטפורמה הקרוב, תתווסף אפשרות לעבוד עם סרטונים מתוגמלים ומבצעים מקומיים. כפי שאתה יכול לראות, שום דבר לא מגביל אותך בדרכך לייצר רווח מהאפליקציות שלך. אל תחכו לסימן - הנה הוא. תעשה את זה.
[/vc_column_text][vc_column_text][sc name=”cpg_wallapapers_1200x250″ ][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.