.

ראש השנה מגיע!

מה זה ASO?

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″1_width=”1″XNUMX_width=herfault/XNUMX_width=herfault” ” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]גלה כיצד אופטימיזציה של App Store עוזרת לקדם את האפליקציה שלך ולהפיק ממנה רווחים ביעילות.[/vc_column_text][vc_column_text]הבה נתחיל את המאמר הזה בהגדרה. במילים פשוטות, תהליך של ASO הופך את האפליקציה שלך לגלויה למשתמשים בשוק. בתחילה, זה אולי נשמע כמו איזור לא ידוע מסתורי. אנו מציעים ללמוד את הנושא ולהבהיר את קידום אפליקציה אלגוריתם.
[/vc_column_text][vc_column_text]אם לוקחים בחשבון את התחרות המטורפת בין אפליקציות, אתה צריך לעשות מאמץ להתבלט מבין חמישה מיליון מתמודדים. אתה צריך לזכות בליהוק. שתי בעיות מרכזיות ש-ASO פותר הן דירוג ברשימת תוצאות החיפוש ותדירות הקליקים באפליקציה שלך. כדי להצליח בשניהם, נשקול במיוחד את הצעדים שעליך לבצע.[/vc_column_text][vc_column_text]לפני שתתחיל במעשים, עליך להבין במדויק כיצד אנשים מחפשים אפליקציות חדשות. הדרך הנפוצה ביותר היא בחירת אפשרויות מרשימת תוצאות החיפוש. עד כמה שידוע לנו שכ-65% מההורדות מתבצעות ישירות מהרשימה הזו, האפליקציה שלך צריכה להיות מדורגת מספיק גבוה כדי לשים לב אליה. ככל שהמיקום גבוה יותר - כך הוא נתפס יותר על ידי לקוחות פוטנציאליים. זכור את החוויה שלך: באיזו תדירות אתה גולל נמוך מחמש התוצאות המובילות? זה הופך את ASO לחיוני לאסטרטגיית השיווק שלך. מיקום הרישום שלך מתאם ישירות למספר הורדות האפליקציה.
[/vc_column_text][vc_column_text][sc name=”get30discount_1200x250″ ]
[/vc_column_text][vc_column_text]למרות של-App Store של אפל ול-Google Play של אנדרואיד יש די הרבה במשותף בכל הנוגע ל-ASO, ברצוננו להדגיש כמה הבדלים. לדוגמה, הערכה של מילות מפתח אינה זהה. App Store מציעה לך שדה ספציפי למילות מפתח, וחזרה על מילים אסורה. בניגוד לכך, Google Play סופרת כל מידע טקסט, כולל אפילו שמות אפליקציות. המשמעות היא שאתה יכול להשתמש בביטויי מפתח מסוימים מספר פעמים.[/vc_column_text][vc_column_text]מה שמשותף לשני השווקים - הם מעריכים עדכונים. העלאת גרסאות אפליקציה חדשות אכן משפיעה על דירוג האפליקציות.[/vc_column_text][vc_column_text]בואו נסתכל על גורמי דירוג שעובדים עבור חנויות האפליקציות הללו. מה שחשוב עבור ה-App Store הוא שם האפליקציה, כתובת האתר, הכתוביות, מילות המפתח (כמובן), דירוג, ביקורות, תדירות העדכונים, רכישות בתוך האפליקציה והורדות. אם בחרת ב-Google Play, הוסף גם תיאור קצר ומלא כגורמים חיוניים.[/vc_column_text][vc_row_inner column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” text_align=”left” ][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″get column_one_shadow=”0.3″get column_radius_shadow=” _self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”1″ width=”1/XNUMX″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc]_column

מה התוכנית עכשיו?

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column=”direction_default” column=”direction_default” default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” row_border_radius=”none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom”=”_colone_animationn][bg_none” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_tarone_direct”_self”link column_borderone_direct”_self” =”left_to_right” overlay_strength=”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid_animation”_nect_n”n” =”default” direction=”vertical” icon_size=”small” icon_style=”border”][nectar_icon_list_item icon_type=”numerical” title=”פריט רשימה” id=”1604014346409-1″ tab_id=”1604014346410” עשה מחקר שוק” text=”למד את אזור הקידום שלך, המתחרים, בקשות המשתמשים והציפיות. שימו לב לקהל: מי הם? באיזו שפה האנשים האלה מדברים? באילו מילות מפתח הם משתמשים כדי למצוא יישומים חדשים? איך בדיוק האפליקציה שלך יכולה לפתור את כל הבעיות שלהם?"] [/nectar_icon_list_item][nectar_icon_list_item icon_type=”numerical” title=”List Item” id=”1604014347154-10″ tab_id=”1604014347157 timeer”A″header=”9 ." text=”זכור שהשם הוא הרושם הראשוני של המשתמש מהאפליקציה שלך. זה צריך להיות ייחודי, ומה שחשוב יותר, קל לזכור. הפוך את השם לשקף את הרעיון ואת ערכי הליבה של האפליקציה שלך. Google Play נותן מגבלה של 50 תווים עבור שמות אפליקציות. App Store לא כל כך נדיב, עם רק 30 תווים זמינים."] [/nectar_icon_list_item][nectar_icon_list_item icon_type=”numerical” title=”פריט רשימה” id=”1604014347256-2″ tab_id=”1604014347257eyword=”5”ey בְּחִירָה." text=”קודם כל, נסו לחשוב פשוט – צרו רשימה של מילים וביטויים בולטים התואמים לתוכן ולמטרה של האפליקציה שלכם. חשבו על המאפיינים הקריטיים של האפליקציה שלכם ושימו לב לשילובי מילים נרדפות לתכונות אלו. הגדר את קטגוריית האפליקציה שלך וחשוב על הביטויים הנפוצים ביותר לתיאור קטגוריה זו. זכור תמיד שמילות מפתח יוצגו כבקשות חיפוש מנקודת מבטו של משתמש."][/nectar_icon_list_item][nectar_icon_list_item icon_type=”numerical” title=”List Item” id=”1604014347491-7″ tab_id=”1604014347492 head=”8 ="תיאור אפליקציה מושלם." text="עשה סקירה כללית של ההיבטים העיקריים של היישום שלך כאן. טקסט זה הוא חלק חיוני של ASO מכיוון שהוא משפיע על דירוג המוצר שלך. זה תקף עבור Google Play במיוחד. אבל נא לא לצפות שרק הקלדת שורה של מילות מפתח תעשה.
מצד שני, מנוע החיפוש App Store של אפל מתעלם מביטויי מפתח. זה לא אומר שאתה צריך לוותר על תיאור האפליקציה. הפוך אותו לאטרקטיבי, מובנה היטב, ועורר אנשים נוספים ללחוץ על כפתור ההורדה. וזה לא המקרה שנקרא זמן רב. השטח מוגבל ל-4000 תווים."][/nectar_icon_list_item][nectar_icon_list_item icon_type="numerical" title="פריט רשימה" id=”1604014347960-9″ tab_id=”1604014347961”=A8” text=A/B tester”=A "A/B בדוק את סמל האפליקציה שלך לפני העלאתה. התמונה הזו צריכה לתפוס את העין - תן לה להפוך לסיבה ללחיצה על האפליקציה שלך במקום עשרות מתחרים. אל תשים יותר מדי אלמנטים על הסמל האחד - זה נותן אות מעורב ללקוח. הפשטות היא המפתח."][/nectar_icon_list_item][nectar_icon_list_item icon_type=”numerical” title=”פריט רשימה” id=”1604014348185-5″ tab_id=”1604014348188=”A textcomponent of story” ‏textcomponent of visual” דאג למרכיב ויזואלי של סיפור סיפורים. העלה צילומי מסך וסרטונים איכותיים והכרחיים. הם צריכים להביא לקוח פוטנציאלי לאווירת האפליקציה. זוהי הזדמנות מצוינת להדגיש את הנקודות החיוניות ביותר של האפליקציה שלך ולהמחיש חווית משתמש אפשרית."][/nectar_icon_list_item][nectar_icon_list_item icon_type=”numerical” title=”List Item” id=”5-1604014348427″ tab_id=1=”1604014348428 9″ header=”עבודה עם ביקורות” text=”עבודה עם ביקורות היא קבועה. הגיבו לכל פיסת משוב, שפרו את עצמכם, תקנו בעיות. יתרה מכך, אי אדישות מגבירה את נאמנות הקהל. ותזכרו שציונים גבוהים הם החברים הכי טובים של ASO. ככל שהאפליקציה שלך מוערכת טוב יותר, כך היא מקבלת מיקום בדירוג גבוה יותר."][/nectar_icon_list_item][/nectar_icon_list][vc_column_text][sc name=”content_b_728x150″ ][/vc_column_text][vc_column_text][vc_column_text]כפי שאתה יכול לראות, כוח השיווק] של ASO הוא עצום. זה יכול לעזור לאפליקציה שלך להתבלט מהאנלוגים, להפוך לגלויה ולאחר מכן אופנתית. אנו מניחים שאתה מת ליישם את הידע הזה לתרגול. עם Andromo.com, אתה יכול לפתח במהירות אפליקציות בכל יום. תשכחו משפות קידוד; הפלטפורמה בונה באופן איכותי את התוכן והפעילויות ליישומים מעולים עבורך. חסוך זמן, אנרגיה וכסף. [/vc_column_text][vc_column_text]התרכז במקום זאת באסטרטגיות שיווקיות. בנה כמה אפליקציות ונסיעת מבחן בחלקים שונים של אופטימיזציה של חנות האפליקציות עליהן. כך תוכלו להמציא את המתכון הייחודי שלכם להצלחה. הפוך גלובלי, שפר את כישורי ה-ASO שלך. שקול לייצר רווחים מהמוצרים שלך - ככל שהם פופולריים יותר, הארנק שלך יתממש מהר יותר.[/vc_column_text][vc_column_text]

סיכום

[/vc_column_text][vc_column_text]הם בדרך כלל אומרים, "זה תמיד נראה בלתי אפשרי עד שזה נעשה." מה שאנחנו אומרים הוא, "זה אפילו לא נראה בלתי אפשרי, אז למה אתה מחכה, מר/גברת. מפתח?"
[/ Vc_column_text] [/ vc_column] [/ vc_row]

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.