.

ראש השנה מגיע!

מדריך עיצוב ליצירת סמל אפליקציה יוצא דופן

זה לא יהיה מוגזם אם נגיד שסמלים הם הפנים של האפליקציות ולכן ראויים להיות ייחודיים מספיק כדי לבלוט בין השאר.

פנייה תחילה לפיל בחדר, אייקוני אפליקציה חשובים ביותר למשיכת הקהל למותג שלך. יש סיעור מוחות מעמיק מאחורי אייקון האפליקציה, כדי לוודא שהוא מניב את המספר הגבוה ביותר של הורדות. שלב עיצוב האייקונים הוא קריטי מכמה סיבות אבל בעיקר בגלל שהוא ממחיש את מהות המותג. אם היא לא מצליחה לתאר על מה האפליקציה עוסקת, רוב הסיכויים שהיא תיעלם מעיני הרוב. לא רק כדי למשוך חדשים, אלא גם על הסמל להיות מובחן מספיק כדי לקבל הכרה על ידי המשתמשים לשעבר. 

במאמר זה, נדון בשלבים לעיצוב סמל אפליקציה יעיל ביותר, יחד עם כמה עצות עיצוב מפתח. תמצא מספר עשה ואל תעשה שלא ידריכו אותך לאורך התהליך.  

כל מה שאתה צריך לדעת על אייקוני אפליקציה 

לפני שקפיצה להבנה העיצובית של אייקוני האפליקציה, חשוב לנקות את הרעיון המרכזי של אייקון אפליקציה. הם אלמנטים עיצוביים זעירים לייצג את האפליקציה שלך בכל חנות אפליקציות, מסך בית, תוך קבלת התראה רלוונטית, או בתוך קטע הגדרות האפליקציה. התגים הקטנים האלה יכולים להתבסס על לוגו המותג שלך או על כמה אלמנטים ויזואליים שובי לב שמעבירים את הנושא של המותג שלך על פני הלוח. 

השימוש הבסיסי בסמלי האפליקציה הוא לסייע בזיהוי האפליקציה/מותג בנוסף לשימוש המעמיק שלה בשיווק. 

כמה תקני עיצובים עבור אייקוני אפליקציה

עיצוב אייקוני האפליקציה צריך להיות בקליבר כזה שהוא מרתק את הצופה לעקוב אחר הקריאה לפעולה שסופקה. למרות שהוא זעיר בגודלו, סמל אפליקציה מחזיק את עיקר הפונקציונליות של האפליקציה. זה דומה להקרנת הרושם הראשוני של המותג שלך. הנה כמה מרכיבים מרכזיים שיש לקחת בחשבון שיבטיחו שסמל האפליקציה שלך עומד בכל הסטנדרטים של שיווק מעולה. 

מדרגיות של סמל האפליקציה 

ישנם מספר מקרים בהם נעשה שימוש באייקוני אפליקציה מבלי שנשים לב לכך, זה כולל את חנויות האפליקציות, מסך הבית של המשתמש, סעיף ההגדרות, לוח ההתראות, תוצאות החיפוש, מסך הנעילה ועוד. זה אימפריאלי שעיצוב סמל האפליקציה נראה בכל הצורות מבלי להיות צפוף מדי. לעתים קרובות מופיע בתוך לוח ההתראות, הגודל אפילו מצטמצם כדי להתאים לכל התוכן. אם האפליקציה נגישה במסכים גדולים יותר, כמו טאבלטים/אייפדים, מחשבים ניידים או מסכי טלוויזיה, היא חייבת להיות מוגדלת, ועיצוב טוב של אייקוני אפליקציה הוא זה שלא מאבד מהעושר שלו עם מספר מוגדל של פיקסלים על האפליקציה מָסָך. 

העובדה שיש הרבה אלמנטים קטנים בתוך סמל האפליקציה שלך עשויה גם להיות גורם תורם להפחתת יכולת המדרגיות, שכן הם יכולים לאמץ את עיני הצופה כאשר הם צופים בגודל הקטן יותר, וכאשר הסמל מוגדל, האלמנטים הקטנים הללו הם הראשונים לקבל פיקסלים בתהליך. 

גורם נוסף שצריך לשמור על מיקוד הוא שרוב המשתמשים עברו ל'Dark Mode' מיד לאחר יציאת התכונה. ודא שסמל האפליקציה שלך תוסס מספיק כדי להיות גלוי על כל הרקעים, במיוחד במצב חשוך. 

התמקד בהפיכת העיצובים שלך לנצחיים כדי שלא יגמר להם הסגנון מוקדם מדי. הימנע מלעקוב אחר טרנדים והוספת אלמנטים מגוונים, כך שכאשר אתה צריך לעדכן את העיצוב שלך, אתה רק צריך לבצע כמה שינויים וכמה שינויים בערכת הצבעים. שינוי האלמנטים המרכזיים של סמל האפליקציה שלך יכול להוריד את יחס ההורדה. 

עיצוב אייקונים קל לזיהוי 

זיהוי הוא כנראה ההיבט המשמעותי ביותר של אייקוני אפליקציות לנייד. במהלך תהליך העיצוב, ודא שאתה בוחר את הצבעים, הצורות, הגופנים ושאר הדברים החזותיים כדי להישאר בטווח הארוך. עם עיצוב עקבי, אתה מגדיל את הסיכויים להכרה בקנה מידה גדול. הימנע מלהפוך את העיצוב לבסיסי מדי שבסופו של דבר חסר לך כדי להוסיף לו אופי כלשהו. זה עשוי להגביר את הנראות של סמל האפליקציה, אבל זה לא יעזור להפוך את הסמל לקליט מכיוון שאנשים נוטים לזכור את הדברים שמושכים את תשומת לבם.

דמיינו את הדמות של משתמש אידיאלי באפליקציה. אתה יכול לעשות זאת על ידי כתיבת התכונות והפונקציות העיקריות של האפליקציה על פיסת נייר. שמור את פיסת הנייר הזו לפניך כשאתה מתחיל בסיעור מוחות בעיצוב. תחשוב איך אתה יכול להתחבר למשתמש האידיאלי איזו אסתטיקה עיצובית תעבוד הכי טוב. עם זאת, אל תשכח את לוח הצבעים של המותג בתהליך. נסה ליצור רגע של עניין עם עיצוב אייקוני האפליקציה שלך, מכיוון שזו הטכניקה הטובה ביותר להסתבך במוחו של הצופה. האלמנט המעניין הזה הופך את הסמל שלך לזיהוי עבור המשתמשים גם כשהם חוזרים. 

שמור על עקביות מותג בתוך הסמל 

התחל במחשבה על כמה אפליקציות כבר נמצאות בשוק הרלוונטיות לנישה שלך ואיזו אסתטיקה עיצובית הן עוקבות אחריהם. תמצא כמה דוגמאות נהדרות לייצוג חזותי של תכונות האפליקציה, ואתה חייב לכלול את הדבר הזה גם בסמל שלך. זו יכולה להיות משימה מכריעה אם מתחילים מבלי להבין את הזרימה. 

התחל על ידי כתיבת כל הפונקציונליות של האפליקציה שלך בנפרד בצורות של מילה אחת. הוסף כמה היבטים חזותיים (בין אם זה צורה, צבע, גופן וכו') עבור כל המילים הללו. ודא שציינת את המאפיינים העיקריים של האפליקציה, לא את העקיפים או המשניים. כעת נסה למזג את היבטי העיצוב האישיים לצורה אחת. זה עשוי לתת לך יותר מתוצאה אחת, ואתה צריך להמשיך לעבוד סביב האלמנטים החיוניים האלה עד שתקבל עיצוב שמשקף את המותג שלך. 

קחו כמה זמן שצריך לפני שתסיים את העיצוב, כי ברגע שהעיצוב יסתיים, אתה אמור להיות מרוצה מספיק כדי להתחייב אליו לזמן ארוך יותר. אל תעצב עיצוב המבוסס על טרנדים או שהוא נוטה להשתנות בעתיד עבור המותג שלך. היצמד לאלמנטים בסיסיים שמגדירים את המותג שלך. הקפידו לבדוק שהמראה של סמל האפליקציה מצדיק את חווית המשתמש באפליקציה ולהיפך.  

גודל הסמל והפורמט האידיאליים 

כפי שצוין קודם לכן, לסמל האפליקציה יש שימושים מגוונים; מכאן שחשוב לעבוד עם עיצוב המשלים באותה מידה את כל הגדלים. זה מבטל את הרעיון של יצירת עיצובים מרובים עבור כל מידה שכן היחיד מצדיק את כל הגדלים עם מראה חסר פשרות. 

מספר רב של מכשירי אנדרואיד משתמשים בגודל אייקוני אפליקציה מכל אחד מהמכפילים 96✕96, 72✕72, 48✕48 או 36✕36. עם זאת, ההמלצה הסטנדרטית היא 864✕864 פיקסלים לשיפור המדרגיות. עבור iPhone, הגודל המומלץ הסטנדרטי עבור סמל האפליקציה הוא 1024✕1024 פיקסלים. עבור שתי מערכת ההפעלה, ניתן להגדיל או להקטין את הגודל בהתאם למכשיר המופעל. 

הפורמט צריך להיות PNG בכל מחיר עבור אייקוני יישומי אנדרואיד וגם לאייפון. JPG/JPEG או כל פורמט אחר אינו ניתן לשימוש. בחר בתוכנה או כלים מקוונים המאפשרים לך לייצא את הסמלים שלך בפורמט PNG.  

שלבים להכנה לעיצוב 

חקור את העיצובים הקיימים בשוק 

זה אמור להיות הצעד הראשון והמשמעותי מכולם. לפני שצולל לפרטים, עליך לדעת שמספר האפליקציות הכולל בחנות האפליקציות של אפל הוא כמעט 2 מיליון, בעוד שבחנות Google Play, המספר עולה על 2.8 מיליון. זה כדי לתת לך מושג גס שלא משנה מה היא הנישה של האפליקציה שלך, יהיו כבר מאות אפליקציות רלוונטיות אחרות. 

התחל לבדוק את האפליקציות הפופולריות בנישה שלך ולראות וריאציות שונות של עיצובי אייקוני אפליקציה פופולריים להשראה. ראה אילו מקרים מושכים את תשומת הלב שלך, אילו צבעים משקפים את אסתטיקת האפליקציה שלהם, ואילו אלמנטים גודשים את עיצוב הסמלים. לבסוף, רשום את התכונות שאתה אוהב או לא אוהב בסמלי האפליקציה האלה ונתח באופן ביקורתי מנקודת המבט של דמות המשתמש האידיאלית שלך באפליקציה.  

זה ייתן לך מושג גס לגבי התכונות שאתה רוצה להוסיף ומאילו אלמנטים אתה צריך להתרחק. בסופו של דבר תקבל רשימה של עשה ואל תעשה בהתאמה אישית ביחס למותג ולעסק שלך. עכשיו יש לכם קנבס נקי, התחילו ליישם את הרעיונות ביד חופשית. אתה לא צריך לסיים את העיצוב עדיין. המשך להוסיף, להסיר ולשחק עם עיצובים שונים, אך זכור שתהיה לך סיבה מוצקה להוספת כל אלמנט.    

בדוק את ההמלצות של חנות האפליקציות 

השלב הבא יהיה לבדוק את כל ההמלצות של חנויות האפליקציות כדי להפוך את האפליקציה שלך לזמינה להורדה. זה המקום שבו מתרחשת אינטראקציה עם אייקוני משתמש ואפליקציה בפעם הראשונה. אתה רשאי להחדיר את היצירתיות שלך בעיצוב אייקוני האפליקציה כפי שמתאים לך או למותג שלך, אך בדוק שוב שאתה מציית להנחיות והכללים המסופקים על ידי חנויות האפליקציות של Android ו- iOS. חנות Google Play ו-Apple App Store פרסמו בנפרד את ההנחיות הספציפיות שלהן לגודל, ערכת צבעים, גופנים, סוג ובדיקה. הנחיות אלו מוודאות שתקדיש זמן ותטמיע את מרכיבי העיצוב המועילים לשיווק האפליקציה שלך. אם עיצוב אייקוני האפליקציה שלך הוא בהתאם להנחיות אלו, רוב הסיכויים שהאפליקציה שלך תופיע בתוצאות החיפוש העליונות ביותר. 

בחר כלי עיצוב תוכנה גמיש

עליך לבחור בתוכנת עיצוב עבור אייקוני אפליקציה על סמך המצב והמומחיות שלך. התייעצו עם חבר מומחה לעיצוב. אם יש לך כזה, בדוק את התוכנה אם יש אפשרות לייצא את העיצוב ב-PNG. עשה זאת עם דוגמה כדי שלא תבזבז שעות על עיצוב סמל אפליקציה ואז תבין שאינך יכול לייצא את פורמט PNG. 

ישנם מספר כלי תוכנה שבהם אתה יכול להשתמש לעיצוב סמל אפליקציה לנייד, כמו Adobe Illustrator ו-Adobe Photoshop, אך אלה דורשים רמה מסוימת של הכשרה ומיומנויות. עם זאת, ישנם כמה כלים עם ממשק משתמש קל לניווט ופשוט. אין צורך במומחיות ברמה גבוהה כדי לעצב עם הכלים הללו מכיוון שהם די מסבירים את עצמם בגרירה ושחרור. אתה יכול למצוא הרבה באינטרנט, אבל בדוק אם הם מציעים ייצוא פורמט PNG בגרסה החינמית שלהם. אתה יכול גם ללכת על הגרסה בתשלום אם אתה רוצה. 

אם יש לך חבר מעצב יצירתי או מישהו עם כישורי עיצוב מעולים, קדימה ותעצב מהם את סמל האפליקציה שלך לנייד, אבל אם יש לך חשיבה יצירתית ואתה חושב שאתה יכול לעצב אחד אבל חסר לך כישורי תוכנה, אתה יכול ליצור כמה עיצובים ולספק למעצב השראה. האפשרות השנייה היא להקדיש זמן, לבחור בכלי גרירה ושחרור מקוון מכיוון שקל יותר ללמוד אותם, ולהתחיל לעצב בעצמך. הרעיון הוא שחוסר ידע בכלי עיצוב אסור להגביל את היצירתיות.  

יסודות עיצוב אייקוני אפליקציה

סעיף זה אינו אחד השלבים אלא רשימה של תזכורות חשובות לאורך תהליך העיצוב. כל כך הרבה תהליך חשיבה עובר מאחורי אייקוני האפליקציה שלפעמים הוא הופך מכריע לחשיבה היצירתית של המעצב. נקודות המפתח הבאות הן כדי לוודא שזרימת העיצוב מתנהלת בצורה חלקה. אל תשכח לרשום הערות, ויש כמה רעיונות מעניינים לסיעור מוחות עבורך לאורך התהליך.    

הימנע מדחיסות של יותר מדי אלמנטים עיצוביים 

רמת הנזק הגבוהה ביותר שעיצוב אייקוני אפליקציה צפוף יכול לעשות היא לשלוח הודעה שגויה לגבי הפונקציונליות של האפליקציה. יותר מדי אלמנטים עיצוביים שולחים מסרים מרובים או מבלבלים את המסר בפועל בתהליך. אם יש דבר אחד שאתה צריך להבין לגבי עיצוב אייקוני אפליקציה, זה לשמור על המסר של המותג שלך חד משמעי. ניתן להוסיף אלמנטים נוספים כדי לתמוך בהודעה, כך שהיא לא מופיעה יותר מדי לעיניים. 

אייקוני האפליקציה קטנים וקטנים יותר בגודלם, ואין טעם למלא אותם יותר מדי, כי זה לא ישרת אותך שום מטרה. זה רק יגרום לסמלים לאבד את המגע המקצועי שלהם. הדרך הנהדרת להבין את סף האלמנטים שיש לכלול בעיצוב היא לדמיין את האייקון בגודל הקטן ביותר האפשרי שיוצג, כלומר בתוך לוח התראות. החלקים שנראים הכי ברורים מכולם בגודל הזה הם אלו שכדאי לשמור ולזרוק את השאר. אם אתה חושב ששלב זה ישפיע על העיצוב שלך בפועל, זה הסימן לכך שלא הדגשת נכון את המסר של המותג בפועל. אם אתה יכול בקלות לזרוק את האלמנטים הדחוסים בעיצוב שלך עם שינוי מסוים במיקום, אז העיצוב שלך קרוב למה שסמל האפליקציה לנייד שלך היה צריך להיראות מלכתחילה. 

לא משנה מה התרחיש שתגיע אליו, בשלב זה, יהיה לך מושג טוב לגבי השינויים שצריך לשלב.  

בחר ערכת צבעים נבונה 

צבעים אינם מוגבלים לכל מטרה, מגדר, גיל או תרבות ספציפיים. עם זאת, צבעים אכן נושאים משמעות ומהות כדי לייצג אסתטיקה וויברציות שונות. כמו ניחוחות, לצבעים יש את הכוח לגרום לצופה להיזכר באירועים מסוימים, בחפצים, בסצנות ובוויברציות; לפיכך, צבעים חכמים יכולים להגביר את סמל האפליקציה שלך. 

עליך לדעת כמה דברים בעת בחירת ערכת הצבעים עבור סמל האפליקציה שלך. הראשון והחשוב ביותר הוא שאם יש לך מותג ולוגו, צבעי האייקונים, הגופנים והצורות חייבים להיות בהתאם לכך. אם אין לך מותג כבר מבוסס, האייקון אמור לשקף את עיצוב ממשק המשתמש/UX הפנימי של מסכי האפליקציה כדי להתאים לאווירה שהמשתמש הולך למצוא בפנים. בחרו צבעים מרהיבים, השתמשו בלבן או בצבעים אחרים כדי לגרום לעיצוב לצוץ גם במצב חשוך. לאנשים בדרך כלל יש הגדרות טפט שונות במסכי הבית ובמסכי הנעילה שלהם, אז הקפד לבדוק על רקעים שונים שהצבעים של הסמל שלך גלויים מספיק. 

אם אתה עובד עם שני צבעים או יותר, בדוק שוב שהניגודיות מוגדרת היטב. אם אתה מתחיל מחדש עם קנבס נקי, הנה דוגמאות לבחירת פלטת הצבעים שלך. אפליקציה הקשורה למזון, מכולת או משלוח מזון, יכולה להכיל אייקון עם ערכת צבעים כתומה או אדומה, מכיוון שצבעים אלה מייצגים בדרך כלל אוכל/מאכלים. אותה פסיכולוגיית צבע מאומצת גם במסעדות. הגוונים והגוונים, לעומת זאת, תלויים בעיצוב הכללי.

באופן דומה, אפליקציות הקשורות לתקציב או לניהול כספים יכולות להשתמש בירוקים, זיתים או אפילו כחולים עם ניגודיות קלה עם גוונים של צהוב וזהוב. הירוקים מזכירים שטרות דולרים, והזהב מייצג מטבעות. דוגמה נוספת יכולה להיות משחקים או אייקונים הקשורים לאפליקציות אופנת נשים, אלא אם זה לא מותג, יכול לבחור בסכמת צבעי פסטל ולהוסיף צבעים כהים יותר לניגודיות כמו אדום.   

הישאר מיושר עם מדריך סגנון המותג 

חיוני לעצב את סמל האפליקציה במהלך תהליך פיתוח האפליקציה. מכיוון שהלוגו מתוכנן להתאים לאתר, לאפליקציה או למרכיבים אחרים של הנוכחות המקוונת של המותג, הסמל צריך להיחשב גם כאחד מאותם אלמנטים. אל תתחיל לעצב את זה אחרי שתסיים עם האפליקציה שלך, ועשה את זה במהלך התהליך כי זה חשוב לא פחות. זו הדרך הטובה ביותר להישאר בקנה אחד עם מדריך סגנון המותג שלך.  

עקוב אחר עיצוב המותג שלך בפלטת צבעים, נושא ואווירה כללית. לא משנה איזה סוג של אייקון תבחר, מבוסס אופי, מבוסס לוגו מותג, מבוסס פונקציות או מבוסס תכונות. זה כל כך חשוב כי זה נותן בהירות בהעברת המסר של המותג. הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות למותג שלך הוא להעביר מסרים שגויים, לא ברורים ומרובים של החזון של המותג שלך. 

לדוגמה, אם האפליקציה שלך מבוססת על עיצוב ואספקה ​​של פריטי עיצוב לבית, סמל אפליקציה מונפש מדי או כולל כל דמויות מונפשות ישלח הודעה שהאפליקציה הזו היא כנראה משחק לעיצוב עיצובי. תארו לעצמכם את מספר האנשים שיגללו באפליקציה מבלי לקרוא את התיאור. זה ישפיע ישירות על העסק ועל קצב המכירות שלך, מה שמטריד כל מותג. לא רק זה, זה יוביל את הקהל הלא נכון. אנשים שמעוניינים לשחק במשחק יגיעו לחנות שלכם, וזה אכן מהלך שיווקי שגוי. 

שימוש במילים הוא רעיון רע 

מילים אינן הגיוניות בתוך סמל אפליקציה זעיר, והן אינן גלויות מספיק כדי לקרוא אותן; לפיכך, אין שום הוספת מילים. גם אם לוגו המותג שלך מבוסס על מילה, ההנחיות של חנויות האפליקציות אינן ממליצות להוסיף מילים. 

ישנן דוגמאות רבות למקרה זה, כמו פייסבוק ואינסטגרם. שתיהן אפליקציות טרנדיות; עם זאת, סמל האפליקציה לנייד שלהם אינו מבוסס על המילה השלמה הזו, בניגוד ללוגו שלהם. למרות זאת, הסמל שלהם רלוונטי לחלוטין לנושא הפנימי של האפליקציה שלהם. עקביות זו מראה שהסמלים מקצועיים, ומכאן מגבירים את האמינות הכוללת. לאינסטגרם יש גם כמה אפליקציות רלוונטיות כמו יצרנית קולאז'ים. אפליקציות אלה גם עוקבות אחר ערכת צבעים דומה של סמל אפליקציה. שימוש בשם מותג שלם עשוי להיות לא מצב אידיאלי. עם זאת, שימוש בראשי תיבות של שם מותג בהחלט מתאים. אתה יכול להשתמש באות הראשונה או בראשי התיבות של שם המותג, אך הקפד לא להשתמש ביותר מ-3 אותיות, כי זה יהפוך את האפליקציה לצפופה שוב.   

כפי שנדון בסעיפים הקודמים, העיצוב האידיאלי של סמל האפליקציה לנייד שלך צריך להיות זה הנראה מלוח הודעות, והוספת מילים לא תספק זאת. קשה מאוד לקרוא מילים בחלל הקטן הזה. לפיכך, גורם לסמל האפליקציה שלך להיראות מאוד לא מקצועי. 

לעולם אל תסתפק בסמל תמונה

השימוש בתמונה עבור סמל האפליקציה הוא הרעיון הגרוע ביותר. אין שום דבר קלאסי בשימוש בתמונה אקראית כסמל האפליקציה לנייד שלך, וזה עשוי לגרוע את הזמן שייצרך בעיצוב סמל אבל זה לא שווה את זה. 

קשה לקבל את התמונה הנכונה כל כך מקצועית מכיוון שהיא יכולה בקלות לקבל פיקסלים בתהליך. לפי הדיון הקודם, אייקוני אפליקציה חייבים להיות ניתנים להרחבה, כך שכדי לעשות זאת, השימוש בתמונות הוא לא גדול. תמונה בעלת פיקסלים גרועים בתוך סמל האפליקציה גורמת לזה להיראות מזוייף ומועיל לעשרות אפליקציות אחרות בנישה דומה כדי להתבלט. אייקוני אפליקציה עם תמונות מתעלמים בקלות, מה שפוגע בקצב ההורדה ובביצועים העסקיים הכוללים שלהם.   

אל תירתע מעיצוב אייקונים נועז וייחודי

המטרה הראשונה והמהותית של עיצוב אייקונים היא לאלץ את הצופה להשהות וללחוץ על סמל האפליקציה, לקרוא את התיאור ולהוריד אותו. לכן, הסמלים חייבים להיות מאוד אטרקטיביים ויצירתיים. ישנן קווים מנחים רבים לעיצובי אייקוני אפליקציה, וזה יכול להיות מכריע לפעמים ולרסק את הרעיונות היצירתיים במוחו של המעצב, וזה מוביל לחוסר השראה. 

היזהר לפני שאתה הולך בכביש הזה. זו האפליקציה והמותג שלך. כדי להתגבר על המצב הזה, התחל בראש רענן ועצב מספר דוגמאות. הוסף את כל האלמנטים שאתה רוצה לכלול בעיצוב הסופי שלך וכתוב את מטרת הליבה של כל אלמנט בו זמנית על הנייר. זה יאפשר לך לדמיין את כל התכונות. עם התיאור שנכתב לצד כל תכונה, תפריד בין האלמנטים הדרושים לשמירה מהשאר. זה יוצר איזון בין עיצוב למסר. 

לאחר שתסיימו עם הדוגמאות, דמיינו כל אחת מהן בהתאם להנחיות. ראה אילו מהם מקובלים על פי הנחיות חנות האפליקציות. אם בכל זאת יש לך מספר עיצובים בשלב זה, התייעץ עם מישהו אחר. זוג עיניים רעננות תמיד טוב יותר כדי לקבל החלטה. התייעצו עם חבר מעצב או בן משפחה לסקירה כנה וביקורתית של עיצוב האייקונים. 

אתם מוזמנים להוסיף צורות ייחודיות 

הסמלים חייבים להיות ייחודיים, ואיזו דרך טובה יותר להשיג אותם מאשר הוספת כמה צורות ייחודיות. יש סבירות גבוהה שבסופו של דבר תקבל עיצוב בולט, ואייקון האפליקציה שלך יהיה נכון עם ערכת צבעים מדויקת. טכניקה זו תמשוך אותך אם אתה נהנה לשרבט בזמנך הפנוי. אתה יכול ליצור צורות אקראיות באופן כללי, אבל רעיון טוב יותר יהיה לשרבט סביב ראשי התיבות של המותג שלך. הפוך את השרבוטים לגלויים וקריאים מספיק כדי להתיישר עם צבעי המותג שלך. 

עם זאת, הוספת צורות מופשטות היא דרך מצוינת להוסיף ייחודיות לסמלי האפליקציה לנייד. זה הופך את העיצוב לייחודי מספיק כדי להישאר במוחו של הצופה. הוספת גוונים שונים, גוונים ואלמנטים מנוגדים יכולה גם לגרום לעיצובים לצוץ.

התחל על ידי שרבוט על נייר ויצירת צורות אקראיות שנראות מושכות לעיניים. נסה לגרד את ראשי התיבות של שם המותג או האפליקציה ולראות אם זה עובד בשבילך. הצורות האקראיות מגדילות את הסיכוי שסמל האפליקציה שלך יהפוך למובחן, בעוד שעם ראשי התיבות של השם, הסיכוי קטן יותר. ראשי התיבות מבוססים על אלפבית, ויש רק כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול לשרבט אלפבית. עם זאת, ניתן לשלוף מגוון של אייקונים מושכים מבחינה ויזואלית בעזרת צבע וטיפוגרפיה ייחודית.    

מדריך עיצוב בקצרה 

לסיכום הכל, אייקוני אפליקציה הם זעירים בגודלם ומוקטנים לגדלים זעירים עוד יותר כדי להתאים לממשקי משתמש שונים כמו חנויות יישומים, מסכי בית, מסכי נעילה, פסי התראות ועוד רבים נוספים. ישנה חשיבות עליונה לשמור על אלמנטי העיצוב הנראים בקלות מאותם גדלים קטנים. ודא שאתה מכוון לקהל הנכון עם העיצובים שלך. אל תבחר בנושאים שיכולים להניע את הקהל הלא נכון. המסר הברור והחד-גוון של המותג שלך צריך להיות המטרה הסופית שלך לעיצוב הסמלים. 

בחר צבעים מרהיבים שמופיעים על כל הרקעים, אפילו במצב כהה, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחור בצבעי ניגודיות גבוהה. הימנע מהוספת טרנדים רבים מדי מכיוון שהאסתטיקה העיצובית מתפוגגת עם הזמן. להיפך, כלול אלמנטים עיצוביים מגוונים ונצחיים. העיצובים האלה יחזיקו מעמד במשך עשרות שנים, ותוכלו לבצע שינויים פה ושם כדי להגביר את המראה בהתאם. 

קרא והבין את ההנחיה של הפלטפורמה שבה אתה רוצה להעלות את האפליקציה שלך. בצע מספר דוגמאות, שאתה מרוצה מהן, ולאחר מכן נסה להעלות כל אחת מהן כדי לבדוק איזו מהן אושרה ומתגלה כאפשרות הטובה ביותר. 

זה המותג והעיצוב שלך. נסה להוסיף לו איזה דמות ורגע של עניין כדי שתוכל בסופו של דבר לתפוס מספר מקסימלי של הורדות.  

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.