.

ראש השנה מגיע!

להרוויח מאפליקציות: האפליקציה לנייד שלך כמקור ההכנסה הבא שלך

אחד הדברים העיקריים שכולם תמיד מחפשים לדבר עליהם וללמוד עליהם הוא להרוויח יותר הכנסה. בין אם פסיבי או אקטיבי, הכנסה משמעותית היא אחת הדרכים העיקריות לקיים את עצמו. אחת הדרכים להרוויח מאפליקציה שמעט מאוד אנשים מדברים עליה היא באמצעות אפליקציות. ללמוד איך להרוויח כסף על אפליקציות זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה לעתים קרובות. מאמר זה מספק מידע על כל הדרכים שבהן אתה יכול להרוויח כסף מאפליקציות. 

כמה באמת אפשר להרוויח מאפליקציה? 

טעות אחת שאנשים רבים המעוניינים בבעלות על אפליקציות עושים היא שהרווחים מאפליקציות הם תהליך ארוך ולעתים קרובות הם לא שווים את זה בסופו של יום. אבל אם זה ככה, למה כל האפליקציות החינמיות עדיין עומדות חזק אחרי שנים של ריצה? מחקר שנעשה על ידי יְצִירָתִי הראה שכל האפליקציות ב-200 הקטגוריות המובילות בחנות האפליקציות מרוויחות בסביבות 82,500 דולר בכל יום. במקביל, 800 האפליקציות המובילות מרוויחות מדי יום עד 3,500 דולר מהאפליקציות. אם זו לא הוכחה שאתה יכול להרוויח כסף מאפליקציות, מה עוד כן?  

מה אתה צריך לדעת על יישומי מונטיזציה? 

כדי להרוויח כסף עם אפליקציות, אתה יכול להשתמש באסטרטגיות ושיטות רבות. אנשים רבים חושבים שאתה יכול להרוויח כסף רק עם אפליקציות סלולריות כאשר זה משולם להורדה בחנות האפליקציות או עם גישה בתשלום לחלוטין. עם זאת, אתה יכול להרוויח כסף אפילו מאפליקציה חינמית. כן. אחרת למה אתה חושב שהאפליקציות החינמיות האלה נמצאות ברציפות בראש? אם אתה תוהה כיצד ליצור אפליקציה בחינם ולהרוויח כסף, דע כי יצירת רווחים מאפליקציה אינה קשה, והרווחים מהאפליקציה שלך יכולים להיות מעולים כל עוד זה שימושי לקהל היעד שלך. מידע וסטטיסטיקה מסוימים ישפיעו על האופן שבו מרוויחים כסף עם האפליקציה שלך. הם כוללים: 

מטרת יצירת האפליקציה

כמובן, אתה יכול להרוויח כסף רק כאשר אנשים משתמשים באפליקציות שלך. כדי להרוויח כסף עם אפליקציות לנייד, האפליקציה שלך צריכה להיות שימושית ושווה את הזמן של קהל היעד שלך, והיא חייבת לתת מענה לצרכים הספציפיים שלהם ולהיות מאוד קלה לשימוש. רווחי האפליקציה של האפליקציה לנייד שלך יכולים להגיע לשיא רק כאשר משתמשים נהנים להשתמש באפליקציות שלך לעתים קרובות ככל שהם יכולים. לכן, ככל שהאפליקציה שלך שימושית יותר, כך קל יותר להרוויח ממנה כסף, ללא קשר לנישה. כמו כן, כאשר אתה מבין את מטרת יצירת האפליקציה, תוכל לאחר מכן להחליט כיצד לייצר רווח מאפליקציה בשיטה הטובה ביותר המתאימה למטרת האפליקציה. 

הדמוגרפיה של קהל היעד שלך

בעלי אפליקציות לנייד רבים טועים ביצירת ופיתוח אפליקציות מבלי לשקול למי הם מייצרים את האפליקציות. אם אף אחד לא יודע איך להשתמש באפליקציות שלך, איך תרוויח כסף מאפליקציות? לקהל היעד שלך יש את ההשפעה הגדולה ביותר על כמה כסף אתה יכול להרוויח עם אפליקציות. השתתפות בסקר כדי להבין את קהל היעד ובמה הם צריכים עזרה תעזור לכל אפליקציה להמריא ולהגדיל את רווחי האפליקציה. ככל שיותר אנשים ישתמשו באפליקציה, בין אם היא חינמית או לא, כך ניתן להרוויח ממנה יותר כסף. הבנת קהל היעד שאליו מכוונת אפליקציה נותנת לבעל האפליקציה את ההזדמנות להחליט על שיטת המונטיזציה הטובה ביותר שלא תבזבז את זמנם ותהיה קלה לשימוש. 

ניתוח השוק התחרותי

לא משנה באיזו נישה מושרשים השירותים שהאפליקציה מציעה, ולא משנה אם הנישה רוויה או לא, תמיד יש תחרות. איכשהו, יש איפשהו אפליקציה שאנשים כבר מכירים וכבר משתמשים בה. התחרות שלך משפיעה מאוד על החלטות מסוימות, כמו הכנסות מפרסום באפליקציות והאופן שבו אתה מחליט להרוויח כסף עם אפליקציות. כדי להצליח להפעיל אפליקציה מספיק כדי להרוויח כסף מאפליקציות, עדיף לנתח את החוזק והחולשה של האפליקציות המתחרות בשוק האפליקציות. בדרך זו, בעל אפליקציה לנייד יכול להשיג מינוף על ידי טיפול בבעיות של קהל היעד עם אפליקציות אלו. איך להרוויח כסף עם אפליקציה, אתם שואלים. אתה לא יכול להזניח את הניתוח הזה אם אתה רוצה לעשות אותו בהצלחה. 

הטכנולוגיה המשמשת עם האפליקציות

יצירת אפליקציות לנייד ותחזוקתן היא תהליך ארוך למדי. יהיו עדכונים, בדיקות, רימייקים ועוד שלבים רבים. כדי להבין כיצד לייצר רווחים מאפליקציה, עדיף לזכור את כל הטכנולוגיות והתהליך הנדרש כדי לתחזק ולהמשיך את השימוש באפליקציה. יהיה צורך לעבוד עם המפתח, או אם אתה משתמש בשיטה פשוטה יותר עם Andromo, יהיה צורך לחזור על תהליך האפליקציה. לכן, כאשר חושבים להרוויח כסף מאפליקציה ולהגדיל את רווחי האפליקציה, עדיף לקחת בחשבון את הגורם הזה. 

מה מייחד אפליקציה חינמית מאפליקציה בתשלום? 

ישנן שתי קטגוריות עיקריות של אפליקציות בכל חנות אפליקציות לנייד, אפילו בחנות אפליקציות למחשב שולחני. יש אפליקציות חינמיות ואפליקציות בתשלום. כפי שהשם מרמז, אפליקציות חינמיות הן אפליקציות שלקוח או משתמש יכולים להוריד ולהתקין ללא כל עלות עקב היעדר עלות או כסף ששולם עבור סקירת אבטחה של Salesforce. במילים פשוטות, אין שום סף הורדה או מכשולים עבור המשתמש עם אפליקציות חינמיות. ההחלטה כיצד לייצר רווח מאפליקציה תלויה במידה רבה בשאלה אם היא חינמית או לא.

מצד שני, אפליקציות בתשלום עובדות אחרת. לבעל האפליקציה יש שליטה מלאה על הרישיון, ולפיכך, המשתמש או הלקוח יצטרכו לעבור דרך פלטפורמת מעבד תשלומים כדי לרכוש את הרישיון ולבצע תשלום כדי להוריד ולהתקין את האפליקציה. לאחר הורדת האפליקציה, יש רווחים מובטחים מאפליקציה עם אפליקציות בתשלום. עם אפליקציות מסוג זה, עולה השאלה כמה כסף מרוויחות אפליקציות בכל הורדה. כדי להרוויח כסף עם אפליקציות, יש לשקול נגישות. 

לאפליקציות חינמיות יש הזדמנויות מונטיזציה מרובות בהשוואה לאפליקציות בתשלום המעניקות אפשרויות מונטיזציה מוגבלות בעמלות חודשיות ושנתיים. כמו כן, פיתוח אפליקציות חינמיות הוא זול יותר וקל יותר מכיוון שהן אינן מסובכות כמו אפליקציות בתשלום. 

אפליקציות חינמיות ותשלום תמיד הושוו בחנויות אפליקציות ובביקורות רבות. דבר אחד חשוב שיש לשים לב אליו הוא שמספר האפליקציות החינמיות תמיד עלה על האפליקציות בתשלום מבחינת מספרים. תמיד יש יותר הורדות של אפליקציות חינמיות בהשוואה לאפליקציות בתשלום, והסיבה לכך די ברורה. יחד עם זאת, באופן מפתיע אפילו, אפליקציות חינמיות מביאות ליותר רווחים ורווחים מאפליקציות בהשוואה לאפליקציות בתשלום בכל חנות אפליקציות. 

לפי מחקר וגרף מתוצרת Space O technology, מ-2011 עד 2017, מספר האפליקציות החינמיות שהורדו גדל מאוד, במאות מיליארדים, בהשוואה לאפליקציות בתשלום שרק גדלו במעט. לפי Google play, 98% מההכנסות ברחבי העולם נוצרות מאפליקציות חינמיות. אם זה לא סימן לשקול כיצד להרוויח כסף מאפליקציות לנייד, מה עוד כן? 

איך להרוויח כסף מאפליקציות?

יש אפליקציות בתשלום וחינמיות, ישנן מספר דרכים לייצר רווח מאפליקציות, לא משנה באיזה סוג אפליקציות הן. עבור אפליקציות בתשלום, כפי שהוזכר קודם לכן, יש אפשרויות מוגבלות להרוויח כסף עם אפליקציות בתשלום. כשזה מגיע לאפליקציות בתשלום, יש רק כמה דרכים לייצר רווח מאפליקציות, כולל תשלום להורדה ולאחר מכן תשלום מנוי חודשי ו/או שנתי כדי להמשיך להשתמש באפליקציה. 

כשזה מגיע לאפליקציות חינמיות, יש הרבה אפשרויות להרוויח כסף עם אפליקציות לנייד. בשל קלות ההורדה שלהם ומספר גבוה יותר של משתמשים, רווחי האפליקציה עם אפליקציות חינמיות גבוהות יותר מכיוון שקל להרוויח כסף עם אפליקציות חינמיות. חלק מהשיטות להרוויח כסף מאפליקציות לנייד כוללות פרסום בתוך האפליקציה, רכישות בתוך האפליקציה, מנויים או שדרוגים בתשלום, חסות, קישורי שותפים ועוד רבים נוספים. 

פרסום בתוך האפליקציה: איך זה עובד? 

פרסום בתוך האפליקציה הוא אחת הדרכים הנפוצות מאוד לייצר רווח מאפליקציות. בגלל עד כמה הם יכולים להיות עדינים ופחות מטרידים, הרבה בעלי אפליקציות של אפליקציות סלולריות חינמיות בוחרים לעתים קרובות באפשרות זו. שיטה זו של ייצור רווחים מאפליקציה קלה מאוד לשימוש. כל שעל בעל האפליקציה לעשות הוא לפתח אפליקציה, שניתן לעשות זאת בקלות עם Andromo, לפרסם את האפליקציה ולהחליט איך להרוויח כסף מאפליקציה על ידי החלטה אם לתת לפרסומות להופיע באפליקציה. 

זוהי דרך חלקה להרוויח כסף באפליקציות לנייד מכיוון שבעל האפליקציה מקבל תשלום לפי מספר החשיפות ודורות הפניות שהמודעות מקבלות, מספר הקליקים על המודעות וסוג המודעות. עם זאת, במקביל, כבעל אפליקציה, תצטרך לשקול מה הקהל שלך עשוי לרצות לראות כשאתה תוהה כמה מרוויחות אפליקציות מפרסומות. חלק מהדרכים שבהן ניתן להשתמש בפרסומות בתוך האפליקציה הללו כוללות:

מודעות אלו בתוך האפליקציה מוצגות לרוב בגדלים ובצורות שונות במסך הטלפון או בממשק האפליקציה. זוהי אחת משיטות הפרסום המוכרות ביותר של פרסום בתוך האפליקציה בשל מידת היישום שלה בממשק האפליקציה. ניתן להציב מודעת באנר בחלקים שונים של הממשק, כגון בחלק העליון, התחתון, השמאלי או הימני של המסך. למרבה המזל, Andromo מקלה מאוד על השיטה הזו של ייצור רווחים מאפליקציה. Andromo מייצרת רשת של חברות מובילות ותשלומים שיעזרו להגדיל את טווח ההגעה של מודעות אלו. אתה יכול להשתמש בשיטת פרסום זו בזמני אפליקציות שונים כמו אפליקציות אופנה, אפליקציות חינוכיות ועוד רבות אחרות. אם אתה תוהה כמה כסף מרוויחות אפליקציות לכל מודעה, מודעות באנר עשויות להיות מקום טוב להתחיל לגלות. 

מודעות מקוריות

סוג אחר של פרסום בתוך האפליקציה המשמש להרוויח כסף עם אפליקציות לנייד הוא מודעות מקוריות. מודעות מקוריות הן אחת הדרכים לייצר רווח מאפליקציות שכמעט ואינן מורגשות, והאסתטיקה שלהן היא מה שהופך אותן למושכות. הסיבה לכך היא שמודעות מקוריות יכולות להשתלב בממשק האפליקציה באמצעות שימוש בעיצובים ומאפיינים דומים. אז זה לא בולט באופן מוזר למשתמש. כך עושים כסף עם אפליקציית אנדרואיד או iOS מבלי להרוס את ממשק המשתמש. Andromo מספקת גם תכונה זו מכיוון שאתה יכול לראות שאתה יכול ליצור אפליקציה בחינם ולהרוויח כסף באמצעות מודעות מקומיות. מודעות מקוריות פועלות בצורה מושלמת עם אפליקציות ספרים, אפליקציות חדשות, אפליקציות חינוכיות, אפליקציות בישול ועוד רבות אחרות. 

מודעות ביניים

מודעות אלו מושלמות עבור אפליקציות שיש להן או דורשות זמני המתנה במרווחי זמן מסוימים בזמן שהאפליקציה בשימוש. כאשר שוקלים כיצד לייצר רווחים מאפליקציות לנייד, מודעות ביניים בהחלט צריכות לעלות על הדעת מכיוון שהן סוג של פרסומת המכסה את כל המסך. פרסומת במסך מלא צצה עם מודעות מסוג זה, המכסה את ממשק האפליקציה למסגרת זמן מסוימת. מסגרת זמן זו מתאימה בעיקר בזמן ההמתנה של האפליקציה. בדרך כלל ניתן לסגור מודעה זו על ידי שימוש בלחצן סגירה הממוקם לעתים קרובות בפינה העליונה של המודעה, משמאל או ימין. 

מודעות ביניים צריכות להיות ממוקמות כראוי במסגרות זמן שלא יפריע למשתמשים, כך שהן לא ירגישו מטרידות. זו הסיבה ש-Andromo מספקת את התכונה הטובה ביותר לכך. פלטפורמת פיתוח האפליקציה, Andromo, מקלה על שילוב מודעות ביניים בממשק של אפליקציה ללא קשר לנישה שלה. כמו כן, Andromo מבטיח שהמודעות מועילות גם לך וגם למשתמשי האפליקציה שלך. חלק מנישות האפליקציות בהן תוכל לשלב מודעות ביניים, כולל אפליקציות מוטיבציה ואימונים, אפליקציות קורסים מקוונים, אפליקציות טפטים ועוד רבות אחרות. 

Andromo הופך את פיתוח האפליקציות לקל יותר מפלטפורמות אחרות. פשוט, אתה לומד לדעת איך ליצור אפליקציה שמרוויחה כסף ברגע שאתה משתמש ב-Andromo. אנדרומו מספקת דרכים מרובות לייצר רווחים מאפליקציות. Andromo תעזור לאפליקציה שלך לפרסם הכנסות ורווחים מאפליקציות. 

רכישות בתוך האפליקציה 

שיטה סטנדרטית נוספת לייצור רווחים מהאפליקציה שלך היא על ידי שילוב רכישות בתוך האפליקציה. רכישה בתוך האפליקציה, כפי שהשם מרמז, ישנה אפשרות לרכוש סחורות ושירותים מהאפליקציה במכשיר נייד. כשחושבים להרוויח כסף עם אפליקציות לנייד, רכישות בתוך האפליקציה תמיד צפויות לעלות. בעלי אפליקציות לנייד יכולים להציע את האפליקציות שלהם כגרסאות חינמיות בחנות האפליקציות לקהל שלהם עם רכישות בתוך האפליקציה. לאחר מכן, כדי לשלב את תכונת הרכישות בתוך האפליקציה, האפליקציה תעניק ביטול נעילה עתידי בתשלום, פריטים מיוחדים למכירה, גרסה ללא פרסומות, או אפילו גרסה בתשלום. 

כל אלו הן שיטות לשילוב רכישות בתוך האפליקציה באפליקציה. כך המשתמש יכול להשתמש בגרסה החינמית של האפליקציה, ואם הוא מוכן לשפר את חווית המשתמש באפליקציה, הוא יכול לשלם עבור שדרוג או תכונה באפליקציה. רכישה בתוך האפליקציה היא כל עמלה או סכום ששולם עבור כל דבר באפליקציה לאחר ההורדה הראשונית. למעלה מ-50% מהאפליקציות הפופולריות ביותר בחנויות האפליקציות כוללות רכישות בתוך האפליקציה המשמשות לייצור רווחים מאפליקציות. במילים פשוטות, רכישות בתוך האפליקציה מבוססות על מודל freemium כדי לחקור כיצד להרוויח כסף על אפליקציות. 

אחת מפלטפורמות הפיתוח של אפליקציות שעושות את האינטגרציה והשימוש ברכישות בתוך האפליקציה לגבי איך להרוויח כסף מאפליקציות אנדרואיד היא Andromo. Andromo מספקת מספר דרכים לייצר רווח מאפליקציות וכיצד להרוויח כסף עם אפליקציות באמצעות אפשרויות שונות. אפשרויות אלה כוללות את תכונות הרכישה בתוך האפליקציה. 

ב-Andromo, תכונה זו ידועה בתור תכונת "גישה בתשלום לתוכן". באמצעות Andromo, ניתן לתכנת את האפליקציה שלך לתכונות מסוימות שיוגבלו רק למי שמוכן לשלם. תוכן זה יכול להיות מכל סוג ובכל נישה. חלק מהנישות שבהן משתמשים בתכונה זו עם Andromo כוללות אפליקציות מוזיקה, אפליקציות צילום, אפליקציות רוחניות, אפליקציות חינוך או לימוד, אפליקציות למתכוני בישול ועוד רבות אחרות. אז, אם אתה תוהה איך להרוויח כסף מאפליקציות אנדרואיד ו-iOS אפילו, תכונת "הגישה בתשלום לתוכן" של Andromo היא אפשרות מצוינת.

מִנוּי

מודל המנוי נחשב לרוב כעסקה הוגנת עבור כל הצדדים המעורבים. כאשר שוקלים כיצד ליצור אפליקציה שמרוויחה כסף, מודל מונטיזציה שניתן לשקול הוא שימוש במינויים. מנויי אפליקציות לנייד עבור כל נישת אפליקציה נפוצים למדי מכיוון שהם מאפשרים למשתמשים לשלם עבור שירות כל עוד הם רוצים. מודל המנוי משמש כמודל המספק תוכנה או את האפליקציה לנייד כשירות. כדי להרוויח כסף עם אפליקציות, בעל אפליקציה יכול להציע שירות עם האפליקציה ולדרוש מהמשתמשים לשלם תשלום שבועי, חודשי או שנתי כדי לגשת לשירות זה. 

שיטה זו להרוויח כסף מאפליקציות משמשת לרוב אפליקציות המציעות שירותים מבוססי ענן וספקי תוכן וידאו ואודיו. זו הסיבה ל-YouTube, אפל מיוזיק, נטפליקס, ספוטיפיי ואפליקציות ידועות רבות אחרות יש את התכונה הזו. עם זאת, רק אחוז קטן, 5%, ממפתחי אפליקציות מצליחים משתמשים במינויים כדי להשיג הכנסה. 

אז, מודל מנוי זה יכול להרוויח כסף עם יישומי אנדרואיד על ידי גרסה חינמית בהתחלה עם תכונות מוגבלות שהמשתמש יכול לשלם כדי לגשת אליה. ניתן לשלב אותו גם על ידי מתן תקופת ניסיון חינם למשתמש ליהנות מגישה בלתי מוגבלת לתכונות באפליקציה לתקופה קצרה ולאחר מכן להחליט אם לשלם עבור התכונות המוגבלות או לא. 

יצירה והשקה של אפליקציה היא תהליך שלוקח זמן רב וגוזל כלכלית. זה נכון רק לייצר רווח מהאפליקציה על ידי הפיכת ההורדה לתשלום. כן, אפליקציות בתשלום הן אפליקציות עם תגי מחיר ומחייבות את המשתמש לשלם ברגע שהגיע הזמן להוריד ולהתקין את האפליקציה. שיטה זו משמשת בחנות האפליקציות, מכיוון שתהיה פלטפורמת תשלום ותהליך קל שיסייע בתשלום. 

כדי להרוויח כסף עם אפליקציות באמצעות שיטת אפליקציות בתשלום, כל מה שצריך זה ואת אפשרות התשלום והקטגוריה בחנות האפליקציות לתשלום קל על ידי המשתמשים. שיטה זו ליצירת אפליקציה בחינם ולהרוויח כסף מועילה מכיוון שכל עוד אנשים מורידים את האפליקציה, יהיו רווחים פסיביים מתמשכים לבעל האפליקציה לנייד. עם זאת, זה לא כל כך נפוץ כי לא הרבה אנשים מוכנים לשלם בבת אחת עבור אפליקציה שמעולם לא השתמשו בה או טעמו ממנה. 

חסות 

חסות היא די מובן מאליו שכן זהו מונח המשמש בהרבה מקומות ואירועים. חסות היא אסטרטגיה יעילה שיכולה לשמש כדרך לייצר רווחים מאפליקציות. עם זאת, זה מאוד נדיר, למרות שזו אסטרטגיה מעניינת. כמוציא לאור של אפליקציות, אתה יכול להגיע לנותן חסות באותה נישה ולקבל את אותו קהל יעד כמו האפליקציה שלך לנייד. פשוט, אתה יכול לבנות אפליקציה לנישה ולעבוד יד ביד עם חברה אחרת כדי לבנות ולהשיק אפליקציה. 

כדי להצליח להרוויח כסף מאפליקציות בשיטה זו, האפליקציה המדוברת חייבת להיות בנישה שבה לנותני החסות יהיה קהל יעד. אז, אתה יכול ליצור רשימה של כל החברות והארגונים האפשריים שיכולים להפיק תועלת מהשימוש באפליקציה. חברה או ארגון יכולים להסכים לתת חסות לאפליקציה רק ​​כשהיא מועילה להם. אתה יכול לייצר רווחים מהשיטה הזו על ידי הוספת מקום למודעות עבור חברות נותנות חסות אלה והכללת נוכחות המותג בממשק האפליקציה, תוך מתן תכונות בלעדיות למשתמשים מבלי לשבש את חווית המשתמש. 

הבחירה כיצד ליצור אפליקציה בחינם ולהרוויח כסף יכולה להסתיים בכך שתבחרו למצוא נותני חסות מכיוון שזה לא מאוד נפוץ ודי משתלם. 

תוכנית שותפים

עוד אחת מהתשובות כיצד לייצר רווח מאפליקציות סלולריות שאינן נפוצות מאוד היא באמצעות תוכנית שיווק שותפים. לגרום לאנשים להשתמש באפליקציה היא אחת הדרכים החשובות להרוויח כסף מאפליקציות לנייד. תוכניות שותפים ושותפים יכולים לעזור לקדם את האפליקציות ולהשתמש בהשפעה שלהם כדי למכור את האפליקציות. תוכניות שותפים הן שיטה חסכונית עבורך להרוויח ולשפר את רווחי האפליקציה שלך. ניתן לקבל את ההוצאות של תוכנית שותפים זו באמצעות יישום הכנסות מפרסום באפליקציה. 

תוכניות שותפים הן די פשוטות כשמדובר באפליקציות לנייד. עם שותפים שותפים, הם יכולים להירשם לתוכנית ולהסכים על עמלה שתשולם לאחר השגת או הגעה למטרה מסוימת בתקופה מוגדרת. כבעלים של אפליקציה, לאחר מכן תספק קישורים ותמריצים לשותפים השותפים. על ידי מתן תמריצים, מבצעים ועזרים רבים כדי שיהיה להם קל למכור את המוצר שלך עבורך, אתה פותח את האפליקציה שלך לצמיחה ושימוש נוספים. זוהי דרך מושלמת להרוויח כסף מאפליקציות. 

זה גם נטול מתחים מכיוון שברגע ששכנעת שותף להירשם לאפליקציה שלך, הסכמת להעביר לו את העבודה. פשוט, השותף השותף צריך לעשות את כל היסודות של קידום, שיווק והצגה של האפליקציה שלך למשתמשים פוטנציאליים בכל שיטה שהם מעדיפים. תוכניות שותפים הן גם ללא סיכונים מכיוון שאינך צריך לשלם לשותף שותף עד שהם ימלאו את חלקו בהתחייבות. 

מכירת סחורה 

סחורה היא אחת משיטות המכירה או השיטות העסקיות שאנשים רבים מתעמקים בהן כרגע. אנשים רבים מייצרים סחורה כדי להקים מותג בגדים או אביזרים המתאר דברים שונים. בעלי עסקים משתמשים בסחורה גם כדי לקדם את העסקים שלהם ובמקביל להרוויח כסף. כבעלים של אפליקציה, אתה יכול להיות חלק מהאנשים שמנצלים את השימוש והקיום של סוגים שונים של סחורה. לא משנה באיזו נישה נמצאת האפליקציה שלך, אתה יכול לדעת איך להרוויח כסף על אפליקציות דרך הסחורה שלך. 

שלא כמו בגרסת הרכישות בתוך האפליקציה, שבה אתה יכול למכור שירותים וירטואליים, מכירת סחורה היא מכירת מוצרים פיזיים המשויכים לאפליקציה שלך. מודל זה מועיל מאוד אם אתה יוצר אפליקציית מסחר אלקטרוני מכיוון שאתה יכול למכור את המוצרים והשירותים כסחורה מהחברה או האפליקציה שלך. במקביל, אתה יכול גם למכור סחורה כמו ביגוד ממותג, פריטים ומזכרות שימכרו את האפליקציות שלך על ידי יידוע אנשים על כך בכל מקום שאליו הם הולכים. 

יצירת סחורה ממותגת ופריטים קשורים לאפליקציה שלך יכולה להיות דרך מושלמת לקדם את האפליקציה שלך אם העסק שלך אינו כרוך במכירת סחורה פיזית כלשהי בשום מקום. אתה יכול לראות שלהרוויח כסף מאפליקציות זה לא כל כך קשה כמו שזה נשמע. 

מכיוון שמכירת סחורה תלויה לחלוטין בסוג הקטגוריה העסקית של האפליקציה שאתה מפתח ומשיק, עליך להשתמש בממשק אמין לבניית אפליקציות שיספק את השימוש באפשרות זו בקלות רבה. דוגמה מושלמת לפלטפורמה זו היא Andromo. Andromo נותנת לבעלי אפליקציות הזדמנות ליצור אפליקציות קטגוריות עסקיות. תכונות רבות בפלטפורמת בניית האפליקציות הופכות את זה לנגיש יותר עבור בעלי האפליקציה לשילוב. אז, בין אם אתה מנהל עסק של מסעדות או מועדון לילה, עסק להזמנות, קטלוג, אירוע ועוד רבים אחרים, תכונה זמינה ב-Andromo כדי להקל על פיתוח זה.

לדוגמה, אם אתה רוצה לבנות אפליקציית אירועים, כמובן ללא קידוד, אתה מקבל את ההזדמנות לשלב יומני אירועים, מפות, תמיכה ב-Zendesk, מולטימדיה, הודעות דחיפה וקישורי פעולה. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים לבנות אפליקציה קהילתית, תקבלו את האפשרות לשלב כפתור תרומה גלובלית, פרטי יצירת קשר, הודעות דחיפה, יוטיוב, אפילו פיד הוורדפרס שלכם. 

דוגמה נוספת היא עם יצירת אפליקציות הזמנות. אנשים רוצים להיות מסוגלים להזמין הזמנות עם הניידים שלהם. Andromo מאפשרת לך למנף זאת על ידי מתן אפשרות להוספת קישורי תשלום, ביקורות מקוונות, הודעות דחיפה, קישורי מיקום, הזנת RSS, גלריות תמונות ועוד רבים. ל-Andromo יש כל כך הרבה מה להציע עבורך כבעלי אפליקציה! אז אם תהיתם איך ליצור אפליקציה שמרוויחה כסף, Andromo כאן בשבילכם. 

Crowdfunding

הרבה אנשים מקשרים מימון המונים לתרומות לנושאים בריאותיים כמו ניתוחים, הלוויות, גיוס כספים לנזקקים וחסרי בית וכדומה. עם זאת, מימון המונים עובד הרבה יותר נרחב מזה, וזו הסיבה שמימון המונים הפך לעוד שיטה חדשה לייצר רווח מהאפליקציה שלך ולהרוויח כסף מאפליקציות. כן, מימון המונים הוא הזדמנות מושלמת לשפר את רווחי האפליקציה שלך. 

כעת, סוג מימון המונים שנעשה לגבי אפליקציות בפעמים קודמות הוא לרוב בצורה של גיוס כסף לפיתוח אפליקציה. אז, אנשים משתמשים בפלטפורמות מימון המונים כמו GoFundMe, Patreon, Chuffed ורבים אחרים כדי לתרום למטרה לפיתוח אפליקציה. 

עם זאת, בתקופה האחרונה, אנשים תהו כיצד ליצור אפליקציה שמרוויחה כסף, מה שהוליד את הסוג החדש של מימון המונים הזמין עם אפליקציות כעת. במקום לגייס כספים דרך פלטפורמה, יש כיום דרכים לגייס כספים באמצעות האפליקציה עצמה. 

פשוט, מימון המונים עם אפליקציות כרוך בבניית אפליקציה לארגון שזקוק למימון ותרומות, כגון ארגונים לא ממשלתיים, בתי חולים, כנסיות, מסגדים ועוד רבים. באמצעות אפליקציה זו, אנשים יכולים כעת לתרום למטרה שלהם. במקביל, ניתן ליצור אפליקציות גם לעסקים קטנים שזקוקים לתרומות וכדומה כדי להתקדם הלאה. 

כמובן שלאנדרומו יש את האפשרות המושלמת לכך. כפלטפורמה לבניית אפליקציות, Andromo מספקת תכונות מיוחדות לסיוע בתרומות לעמותות ולארגוני צדקה. אז, בין אם אתה בונה אפליקציה ללא מטרות רווח, אפליקציית צדקה או אפליקציה לבניית קהילה, לאנדרומו יש משהו בשבילך. 

עם אפליקציות צדקה, אתה יכול ליצור תכונות כגון קישורי פעולה מהירים, פרטי קשר, גלריות תמונות, קבצי מולטימדיה, קובצי PDF והזנות RSS כדי לסייע בשימוש באפליקציה לכל מי שרוצה לתרום. כמו כן, לאפליקציות קהילתיות יש תכונות של תרומה גלובלית ותכונות דומות לאפליקציות הצדקה. אז זה עובד בעיקר כמו גיוס כספים עבור יישומים אלה שנוצרו באמצעות Andromo. 

סיכום

אם אי פעם שאלת את השאלה, "האם אתה יכול להרוויח כסף ביצירת אפליקציות?" אז, כמובן, עד עכשיו, אתה יודע שהתשובה היא כן. אפליקציות הן אחד ממקורות ההכנסה המובילים בעולם, ועל ידי בעלות על אפליקציה, אתה צריך לפתוח את עצמך להזדמנויות רבות להרוויח כסף מאפליקציות. למרבה המזל, Andromo מקל עליך כבעל אפליקציה. צור אפליקציות בלי להילחץ כל עוד אתה משתמש ב-Andromo.

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.