.

ראש השנה מגיע!

ייצור רווחים מאפליקציה: אסטרטגיות וסיבות להמשיך איתה

יישומים הם אחד ממפיקי ההכנסות המובילים בעולם. הסטטיסטיקה הראתה שההכנסות מיישומים ניידים עלו ליותר מ-318 מיליארד דולר. מדובר בצמיחה עצומה בהשוואה ל-2019, שעמדה על למעלה מ-60 מיליארד דולר. אנשים רבים משתמשים באפליקציות כל יום, שכן אפליקציות מובייל הן הדברים שמרכיבים את כל חוויית המובייל מלכתחילה. זו הסיבה שהרווח באמצעות אפליקציות מכניס הרבה כסף לכל בעל אפליקציה. 

במאמר זה, תקבלו מדריך שלם וקל לעקוב שיראה לכם מדוע כדאי לכם לייצר רווח מהאפליקציה שלכם והדרכים שבהן תוכלו לעשות זאת. אז, שבו חזק, הירגע וקרא את דרכך אל עידן עשיית הכסף שלך עם האפליקציה שלך. 

מתחילים, מה זה בדיוק מונטיזציה של אפליקציה? 

בכל מקום, המונח מונטיזציה של אפליקציה נזרק, אבל מה זה בדיוק? מונטיזציה של אפליקציה היא פשוט תהליך של המרת האפליקציה שלך להכנסה, ככל הנראה הכנסה פסיבית. פשוט, האפליקציה שלך הופכת למכונה להרוויח כסף. זה גם האופן שבו בעל אפליקציה או מפתח יכול להשתמש בבסיס המשתמשים הנייד כמנוף להרוויח כסף מהאפליקציה. 

מונטיזציה של יישומים אינה דרך או תהליך חד כיווני, והדרכים האפשריות לייצר רווח מאפליקציות הן במספר צורות. אסטרטגיות מונטיזציה של אפליקציות מגיעות בכמה צורות, ובמאמר זה תלמד עליהן הכל. 

מדוע כדאי לך לקחת יישומי מונטיזציה כדבר חשוב? 

מעל 90% מה- יישומים ניידים בכל חנויות האפליקציות ניתן להתקין בחינם. אז אפילו האפליקציות הניידות הנפוצות ביותר הן בחינם להורדה או התקנה. תאר לעצמך להוציא מאות או אלפי דולרים על אפליקציה ואז לתת אותה בחינם עם אפס הטבות עבורך. ברור שצריך להתאים את מודל המונטיזציה של האפליקציה כך שלא תיקלע להפסד כבעל אפליקציה או מפתח אפליקציה. 

כאן נכנסות לתמונה אסטרטגיות המונטיזציה של האפליקציה. בתור מישהו שמציע אפליקציה כשירות או מוצר, אסטרטגיות המונטיזציה של האפליקציה שלך חייבות להבטיח שני דברים כשאתה שם את המשתמש שלך בחשבון. ראשית, עליך לוודא שהאפליקציה שלך מייצרת הכנסה מתמשכת וגדלה. לאחר מכן, עליך גם לוודא שכל שיטות המונטיזציה של האפליקציה שתבחר, המשתמשים שלך וחווית המשתמש לא יושפעו בשום שלב. 

היכן ההוכחה לכך שמונטיזציה מאפליקציה היא חשובה? 

כמו כל נושא או נישה חיוניים אחרים בתעשייה המסחרית הכללית, מונטיזציה של אפליקציות מגובה בסטטיסטיקה ובנתונים שמראים שזה מאוד מועיל. 

אחת הסטטיסטיקות החשובות ביותר שמתארות זאת היא שבשנת 2015, הכנסות האפליקציות העולמיות הגיעו ל-70 מיליארד דולר, ועד סוף 2016 הן הגיעו ל-88 מיליארד דולר. ב 2021, ההכנסות הגיעו ל-133 מיליארד דולר, עלייה של כמעט 20% מהנתון של 2020. 

אם נכנסים מעט יותר לתחום המונטיזציה של אפליקציות, אסטרטגיות המונטיזציה של האפליקציות הן בעלות צורות שונות. עם זאת, הצורה הדומיננטית ביותר הוא פרסום בתוך האפליקציה. מכיוון שהצורות שבהן מתרחשת מונטיזציה של אפליקציות התפתחו בצורה חלקה במהלך השנים, מודלים של מונטיזציה של אפליקציות עמוסים בפרסומות. הצורה הדומיננטית ביותר כוללת מודעות מקומיות, מודעות באנר ולייקים. 

מיד לאחר הפרסום, מודעות בתשלום הן השיטה הנפוצה ביותר למונטיזציה של יישומים ניידים. למעשה, כ-20% מהאפליקציות לנייד הן בחנות Google Play והן בחנות האפליקציות של אפל מתעמקים במודל המונטיזציה של האפליקציות. 

רכישות בתוך האפליקציה, מנויים, מכירות של מוצרים פיזיים וגם דגמי שותפים מגיעים מיד אחרי דגמי אפליקציות בתשלום. 

מה אנחנו עומדים להסיק מזה? 

קל לראות שמונטיזציה של אפליקציות היא לא מאוד קשה ולא יכולה להיות על חשבון המשתמש עם כל אלה. אתה לא צריך להפוך את האפליקציה שלך לאפליקציה בתשלום כדי להוריד כדי להרוויח ממנה כסף. אסטרטגיית המונטיזציה הטובה ביותר באפליקציה היא פרסומת בתוך האפליקציה, והיא משתלבת בממשק האפליקציה לנייד מבלי לשבש את חווית המשתמש. 

במקביל, השימוש במודל האפליקציה בתשלום נמצא בירידה מכיוון שבעלי אפליקציות רבים מחפשים לייצר רווח מהאפליקציות שלהם לאחר נקודת ההורדה או הרכישה. כמו כן, דגמי מנויים צוברים פופולריות רבה יותר, במיוחד בפלטפורמות הזרמת אודיו ווידאו. הרבה יותר אנשים משתמשים ב- Spotify, Netflix, Hulu ודומותיהן. חברות מבינות כעת שעדיף שיהיה מנוי מעורב במקום משתמש בודד בתשלום. 

פשוט, לא משנה באיזו שיטת מונטיזציה של יישומים ניידים תחליט להשתמש, המשתמשים שלך צריכים להיות ראשונים מכיוון שהם הסיבה שתרוויח הכנסה פסיבית.

כמובן, אסטרטגיות מונטיזציה מסוימות בתוך האפליקציה משמשות בדרך כלל בהשוואה לאחרות. מגמת הפרסום הנפוצה ביותר בתוך האפליקציה היא סרטונים מתגמלים. מכיוון שמשחקים לנייד הם אחת מהאפליקציות המובילות שהורדו והן בשימוש רציף, הם משתמשים באסטרטגיית מונטיזציה של אפליקציה זו. בדרך זו, שלב הפרסום הוא gamified, מה שהופך את החוויה לטובה יותר עבור המשתמש. לאחר צפייה בפרסומת הווידאו, מוענק פרס לגיימר. שיטה זו הוערכה ב-5.9 מיליארד דולר 202 והיא צפויה לצמוח ליותר מ-19.5% בין 2021 ל-2027. 

עוד אחד מהמודלים הפופולריים של מונטיזציה של אפליקציות הוא מודעות מותאמות. מודעות מקוריות נוטות להתמזג עם ממשק האפליקציה בצורה חלקה. זה משחזר את התחושה של האפליקציה שלך, ותוך כדי כך, המשתמש שלך מקבל חווית משתמש מספקת יותר בזמן שהוא עדיין מנוסה בפרסום. ההצלחה של מצב זה היא הסיבה שהיא אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר רווח מאפליקציות לנייד. 

אסטרטגיות המונטיזציה של האפליקציה, מדריך כולל על איך האפליקציה שלך תניב הכנסות והכנסה פסיבית

כאן אנו נכנסים לעניין האמיתי של מאמר זה. אתה בטח תוהה עכשיו, מהן כל אסטרטגיות המונטיזציה האפשריות של אפליקציות שיש לנו בעולם? כיצד פועלות האסטרטגיות הללו, היכן הן משתלבות? איזה מהם הכי מתאים לאפליקציה שלך? מה ייצור עבורך את ההכנסה הגדולה ביותר מבלי לגרום לך לאבד את המשתמשים שלך? 

על כל השאלות הללו ועוד יענו במאמר זה. במעבר למאמר זה, בחרת בשיטות שונות ובמודלים של מונטיזציה של אפליקציות שבהן תוכל להשתמש כבעלים של אפליקציה. מונטיזציה של אפליקציות היא לא תנועה חד-כיוונית, והיא די מורכבת ושונה מקורסים או תבניות מונטיזציה, שרוב האנשים נחשפים אליהם. אתה יכול לגשת למונטיזציה של אפליקציות בדרכים שונות. אתה יכול לנסות אחד בכל פעם או לאסוף זוג בו זמנית. עם זאת, כדי לבחור את הדרך הטובה ביותר לייצר רווח מאפליקציה, עליך להבין כל שיטת פרסום בתוך האפליקציה וכיצד היא פועלת עבורך ועבור האפליקציה שלך. הבה נמשיך לסקור את האסטרטגיות הללו. 

פרסום בתוך האפליקציה

כפי שציינו מאמר זה קודם לכן, שיטת המונטיזציה הנפוצה ביותר באפליקציה היא פרסום בתוך האפליקציה. יחד עם זאת, למרות שהוא נפוץ, יש לו צורות רבות שניתן להשתמש בהן. כל האפליקציות שמשתמשות במודל הפרסום הזה בתוך האפליקציה עושות אותן אחרת. קל ליישם פרסומות בתוך האפליקציה, והן גם פשוטות מאוד. עם זאת, הם יכולים להשפיע על חווית המשתמש שלך אם אתה לא מאוד זהיר, והם מייצרים יותר הכנסה רק כאשר יש לך מספר רב של משתמשים. 

ללא קשר, ברור שיישומים רבים לא יתקיימו ללא הפרסומות האלה בתוך האפליקציה. אז איך עובד פרסום בתוך האפליקציה? 

מודעות באנר הן הסוג המוביל והקדום ביותר של פרסום אפליקציה בהיסטוריה של פרסומות בתוך האפליקציה. כפי שהשם מרמז, מודעות באנר בתוך האפליקציה מופיעות בבאנרים במסך האפליקציה, והן מופיעות בצורות מלבניות בחלק העליון, בצדדים או בתחתית המסך. מודעות באנר נפוצות מאוד כאשר לאפליקציה יש גם גרסה חינמית וגם גרסה בתשלום. אז, הגרסה בתשלום תהיה ללא פרסומות, ומשתמשים יכולים לבחור בכך. 

למרות שמודעות באנר הן אחת ממודעות המונטיזציה הנפוצות ביותר של אפליקציות, הן לא נוחות למשתמשים. אנשים תמיד מוכנים לשלם כדי לא לראות את מודעות הבאנר באפליקציה, וזה מראה בבירור שזו בעיה. חווית המשתמש עם מודעות באנר גרועה למדי, ולעתים קרובות הן מכוערות ופולשניות מאוד, מה שגורם למשתמש האפליקציה להסיח את דעתו מהחוויה בתוך האפליקציה. 

מלבד זאת, מכיוון שהמודעות קטנות ואף אחד לא לוחץ עליהן, המפרסם לא מוכן לשלם הרבה כדי להעלות את הפרסומות האלה באפליקציה שלך. לכן, אם אתה מחפש דרך לייצר רווח מאפליקציות באמצעות מודעות, מודעות באנר עשויות להיות אחת האפשרויות הפחות לשקול. 

מודעות ביניים

מודעות ביניים שונות במקצת ממודעות באנר בתוך האפליקציה, אם כי יש להן כותרת או תפקיד זהה לפרסומות בתוך האפליקציה. שלא כמו מודעות באנר שבהן המודעה מופיעה בחלק העליון, הצד או התחתון של ממשק האפליקציה, מודעות מונטיזציה של אפליקציה ביניים מכסות את כל המסך של ממשק האפליקציה המארח. אפליקציות ביניים מוצגות בנקודה שבה יש מאגר או בזמן המתנה בזמן השימוש באפליקציה. 

במילים פשוטות, הם מוצגים באמצע פעילויות או במעברים המתרחשים במהלך אפליקציה. זה יכול להיות כשאתה טוען דף חדש, עובר לרמה חדשה, פותח כרטיסייה חדשה, או פשוט בזמן שאתה ממתין לטעינת האפליקציה. מודעת ביניים יכולה להכיל צורות מדיה שונות, והיא יכולה להופיע בתמונה, סרטון, טקסט או שילוב של חלק או כל צורות המדיה החזותיות הללו. מסך זה נשאר לפחות 5 שניות לפני שתוכל ליצור איתו אינטראקציה.  

כאשר שוקלים מונטיזציה של אפליקציות אנדרואיד או מונטיזציה של אפליקציות iOS, בעלי אפליקציות רבים שוקלים מודעות ביניים. למה זה כל כך? מודעות ביניים מתחשבות בכל הנוגע לחוויית המשתמש באפליקציה. במטרה לא להשפיע על חוויית המשתמש של האפליקציה, מודעות ביניים נותנות לך את ההזדמנות לבדוק את הפרסומת על ידי לחיצה עליה או להמשיך הלאה על ידי לחיצה על כפתור הביטול שנמצא בעיקר בפינה השמאלית העליונה או השמאלית העליונה של המודעה. עם זאת, לא משנה באיזו אפשרות תחליט להמשיך, אתה תהיה מעורב במודעה בכל מקרה.  

צורה נוספת שמודעות ביניים יכולות להופיע היא כמודעה הניתנת להרחבה. מודעות אלו מתחילות כמודעות באנר, ואז הן מתרחבות ותופסות את כל המסך. מודעות ביניים הן השיטה הפופולרית ביותר לייצר רווח מאפליקציות עם מודעות, והן מציעות הופעות גבוהות ו-CTE טוב, ובכך מגדילות את ההכנסה ממודעות אפליקציה לנייד. 

מודעות מקוריות

מודעות מקוריות הן הסוג הנפוץ והמקובל ביותר של פרסומות בתוך האפליקציה בעולם כולו. אתה אולי תוהה למה זה אפשרי. מודעות מותאמות הן אחת מהמודעות המתחשבות והמשולבות ביותר למונטיזציה בתוך האפליקציה. מודעות Native הותאמו כדי להתמזג בצורה חלקה עם האפליקציה על ידי התאמה לתחושת האפליקציה. 

זה מוצג בצורה מושלמת באפליקציות עם סוג של עדכון או ציר זמן. במקום להתבלט בצורה מוזרה כמו מודעת באנר בתוך האפליקציה, המודעה נוטה להיראות כמו עוד פוסט בציר הזמן או בפיד של האפליקציה. מודעות מקוריות נמצאות בראש הרשימה של הדרכים הנפוצות ביותר לייצר רווח מאפליקציה מכיוון שהן מגדילות את ההכנסה ממודעות אפליקציה לנייד מבלי להשפיע על חווית המשתמש. החשיבות והאפקטיביות של מודעות מותאמות הן בולטות לנצח מכיוון שיש להן מעורבות גבוהה יותר מכל שאר סוגי השיטות למודעות בתוך האפליקציה. כחלק מהאפליקציה, מודעות אלו צריכות להיראות מקוריות ועדיין לכלול תכונות המאפשרות לאנשים לדעת שהן מודעות ללא קשר. הם יכולים להתרחש בפורמטים שונים כגון על קירות בוז, עדכוני חדשות, זרמי תוכן, קרוסלות וקירות אפליקציות. 

המונח הזה די מובן מאליו. עם גישה בתשלום לתכונת התוכן של אפליקציה, משתמש יכול לשלם כדי לגשת לתוכן או תכונות מסוימות באפליקציה. זה מסווג לפעמים תחת רכישות בתוך האפליקציה. כאשר תוהים כיצד לייצר רווח מאפליקציה לנייד, אנשים רבים שוקלים תכונה זו. מודל מונטיזציה של אפליקציות זה משמש לעתים קרובות עם יישומים עם סוגים שונים של חברות תוכן. פשוט, יכול להיות תוכן מסוים שיהיה חופשי לשימוש, ללא הגבלות, ואז ככל שיחלוף הזמן, המשתמשים יראו שיש עוד מעבר לתוכן החינמי. בדרך זו, הם יכולים לשלם כדי לגשת לתוכן הבלעדי באפליקציה. זה משמש בעיקר באפליקציות כמו מוזיקה, חדשות, ספרים וכדומה. זוהי אחת הדרכים הנפוצות מאוד לייצר רווח מאפליקציה. 

מודעות שותפים 

המונח "שותפים" הפך נפוץ יותר בימינו כאשר שיווק שותפים נמצא בראש עולם השיווק. קיימת גם מעורבות של שותפים בכל הנוגע לאסטרטגיית מונטיזציה של אפליקציות לנייד. מודעות שותפים הן שיטות לייצר רווח מאפליקציות באמצעות מודעות על ידי מתן אפשרות לאפליקציה לקבל עמלה מאפליקציה, שירות או מוצר אחר על ידי פרסום שלהן באפליקציה זו. 

לכן, על ידי פרסום שירותים או מוצרים של חברה או אפליקציה אחרת, אתה מקבל עמלה עבור ההופעות ומספר האנשים שמתנשאים על החברה או האפליקציה באמצעות הפניה שלך. מודעות שותפים פועלות בצורה מושלמת מכיוון שאנשים אוהבים המלצות והפניות, במיוחד כשיש מקורות מהימנים. עם זאת, השתדלו לקשר את הפרסומות בנקודות רלוונטיות בלבד מבלי לשבש את חווית המשתמש. ייצור רווחים מאפליקציות לנייד באמצעות מודעות שותפים לא קשה מאוד לעבור. 

מודעות פרסים

פרסומות תגמול משמשות הכי הרבה עם אפליקציות שמשתמשים מבלים בהן זמן רב. דוגמה מושלמת לכך היא אפליקציית גיימינג. אנשים משחקים הרבה, וזו הסיבה שמשחקים הם אחת האפליקציות המובילות בכל חנויות האפליקציות בעולם. במילים פשוטות, למשתמשי האפליקציות מוצע פרס עבור החלפת תוכן. הרבה בעלי אפליקציות משתמשים בצורה זו של מודעות מונטיזציה של אפליקציות בגלל האופן שבו היא מנצחת לכולם וכיצד היא מגדילה את ההכנסה ממודעות אפליקציה לנייד. 

דוגמה מושלמת היא קבלת אבני חן, מטבעות או חיים נוספים לאחר צפייה במודעת וידאו בממשק המשחק. זה מתאר כיצד מודעות תגמול מועילות גם למשתמש באפליקציה וגם לך כבעל האפליקציה. עם זאת, המודעה והפרס חייבים להיות רלוונטיים לדמוגרפיה של המשתמש שלך כדי שמודעות תגמולים יהיו אפקטיביות. התגמול גם צריך להימסר ברגע הנכון, ככל הנראה בסוף המודעה. 

ייתכן שכל שיטות האפליקציה הללו כבר נשמעות מורכבות, מכיוון שאולי אתה תוהה כיצד תוכל לדעת איזו שיטת פרסום בתוך האפליקציה היא הטובה ביותר עבור האפליקציה שלך. אתה גם תוהה איך לפרסם באפליקציות בצורה הנכונה או להחליט מהי אסטרטגיית המונטיזציה הטובה ביותר של האפליקציה. זו הסיבה ש-Andromo נוצר. 

Andromo היא פלטפורמה לפיתוח אפליקציות. עם זאת, Andromo עושה יותר מאשר רק עוזר לך לפתח את האפליקציה שלך. Andromo מנחה אותך לתשובה כיצד לייצר רווחים מרעיון אפליקציה. בין אם האפליקציה שלך היא חינמית או בתשלום, Andromo מספקת הזדמנויות רבות עבורך להפיק רווחים מהאפליקציה שלך.   

זו הסיבה, עם Andromo, אתה יכול להשתמש בשיטות פרסום בתוך האפליקציה בצורותיהן השונות. Andromo עושה מונטיזציה של האפליקציה שלך הרבה יותר קלה. זו הסיבה שאתה יכול לשלב בקלות מודעות באנר בתוך האפליקציה, מודעות ביניים ומודעות מקוריות. תכונות מסוימות מאפשרות לך לבחור את התוכן של סוג המודעה שתציג באפליקציה שלך. אתה יכול גם למקם תוכן ממומן בממשק האפליקציה. אתה יכול להמשיך וללמוד את הפרטים של תהליך זה כאן. 

שיטת מונטיזציה אחרונה נוספת ש-Andromo הוסיפה לאחרונה לתכונות ייצור האפליקציה היא הגישה בתשלום לתכונת התוכן. עם Andromo, אתה יכול להגביל את הגישה לתוכן מסוים ולגרום למשתמש לשלם כדי לגשת לתוכן זה, בעוד שיש תוכן חינמי אחר באפליקציה לנייד. אז למה שלא תשתמש ב-Andromo כדי לייצר רווח מאפליקציות לנייד?

גרסאות חינם לעומת גרסאות פרימיום

להרבה אפליקציות ניידות חינמיות יש הרבה דברים משותפים. אחד הדברים האלה הוא גרסאות החינמיות והפרימיום של האפליקציה, אותן ניתן להשיג גם על ידי ביצוע מודל "freemium". לאפליקציות מובייל חינמיות יש תמיד חלק חינמי של האפליקציה, שבו יש להן את כל התכונות והתוכן החינמיים הזמינים למשתמשי האפליקציה. לאחר מכן ישנם גם חלקים ותכונות של האפליקציה המוגבלים, מה שהופך את התכונות הללו למאפיינים של גרסת הפרימיום של האפליקציה. ניתן להשתמש בשיטה זו כדי לייצר רווח מאפליקציות IOS ואפליקציות אנדרואיד. 

באמצעות הגרסה החינמית של האפליקציה, תכונות ותכנים מסוימים ייפתחו למשתמשים. לפעמים, לגרסה החינמית הזו של האפליקציה יהיו מודעות בממשק. זה יכול לקרות באפליקציות רבות כגון מוזיקה, ספרים, חדשות ועוד רבים אחרים. אז תצטרך לשדרג את חשבונך כדי לגשת לכמה תכונות אחרות באפליקציה. 

כאן נכנסת לתמונה גרסת הפרימיום, בגרסת הפרימיום כל הפיצ'רים של האפליקציות יהיו פתוחים למשתמש ברגע שישלמו עבור שדרוג. המודעות יוסרו, והתוכן המוגבל יהיה פתוח לגישה. תשלום זה יכול לקרות בתשלום חד פעמי או כמודל מנוי. רבות מהאפליקציות האחרונות הללו משתמשות במודל המונטיזציה של אפליקציות מנוי עבור גרסאות החינמיות והפרימיום של האפליקציה. 

מודל ה-freemium הוא תכונה נוספת שדגמי מנויים משתמשים בה כדי להגדיל את המונטיזציה של אפליקציות אנדרואיד ואפילו מונטיזציה של אפליקציות IOS. במודל ה-freemium, המשתמש זוכה לטעום את זאב תכונות הפרימיום של האפליקציה לזמן קצר שצוין מראש, בחינם. לכן, ישנה תקופת ניסיון מוגבלת שבה המשתמש זוכה לחוות את גרסת הפרימיום. זה יעזור להם כעת להחליט אם לשלם עבור המנוי או לא. מודלים אלה של מונטיזציה של אפליקציות לנייד הם אחת הדרכים הפופולריות מאוד לשפר את ההכנסות מאפליקציות לנייד. 

שימוש ברכישות בתוך האפליקציה, מטבע וירטואלי וסחורות

רכישות בתוך האפליקציה הן מיד לאחר פרסומות בסולם ההעדפות והשימוש במודלים של מונטיזציה של אפליקציות. כאשר מייצרים רווחים מאפליקציות לנייד, הרבה אנשים שוקלים להוסיף רכישות בתוך האפליקציה לאחר הוספת מודעות וכדומה. מודל הרכישות בתוך האפליקציה נפוץ למדי מכיוון שזו דרך בטוחה לייצר רווח מאפליקציות לנייד לאחר שהמשתמש הוריד אותן. 

רכישה בתוך האפליקציה היא כל תשלום המתרחש לאחר שמשתמש מוריד אפליקציה. נישות שונות של משחקים משתמשות ברכישות בתוך האפליקציה כשיטה להפיק רווחים מאפליקציות בחינם. עם זאת, נישת האפליקציות הנפוצה ביותר שמשתמשת בכך היא נישת המשחקים. יישומים אלה מייצרים כסף על ידי מכירת מוצרים וירטואליים או פיזיים בתוך האפליקציה. במילים פשוטות, רכישות אלו בתוך האפליקציה כרוכות בכך שהמשתמש באפליקציה משלם עבור תכונות מסוימות במשחק או רכישות במטבע אמיתי. זו אחת התשובות כיצד לייצר רווחים מאפליקציות אנדרואיד. 

מודל מונטיזציה של אפליקציה מתרחש בצורות רבות, כולל מנויים, גישה בתשלום לתוכן, מטבע וירטואלי, מוצרים וירטואליים ומוצרים פיזיים. עם זאת, בהקשר זה, קיימות שתי צורות עיקריות של רכישות בתוך האפליקציה המשרתות את המטרה העיקרית: מטבע וירטואלי, מוצרים וירטואליים ומוצרים או שירותים פיזיים. 

מכירת מטבע וירטואלי

ביישומים כמו משחקים, יש רכישות מסוימות בתוך האפליקציה, רמות שיש לפתוח, בגדים שצריך לקנות, תחמושת שצריך לקנות ועוד רבים אחרים. רכישות אלו יכולות להתבצע רק באמצעות המטבע הווירטואלי בתוך האפליקציה. כמובן, המטבע הוירטואלי בתוך האפליקציה שמשתמש מקבל בתחילת המשחק מוגבל, והוא יכול לסיים בכל עת. 

לכן, כדי לחוות ולמקסם את הפוטנציאל של המשחק, על המשתמשים לרכוש את המטבע הוירטואלי של האפליקציה. הם יכולים, כמובן, לעשות זאת רק עם מטבע פיאט אמיתי. כעת, מפתחי האפליקציות והבעלים התחברו לכך כשהם משתמשים בשיטה זו כדי לייצר רווחים מאפליקציות. הם פרצו לזרם ההכנסות החדש כדי לאפשר למשתמש האפליקציה לגשת למטבע הוירטואלי של האפליקציה. אז, הם רוכשים אותו במזומן אמיתי ומשתמשים במטבע הווירטואלי בתוך האפליקציה. 

לרוב, המטבע הזה משמש לעתים קרובות בשלבים שבהם יהיה תהליך ארוך לטעינה, ביטול נעילה או השגה והשחקן של המשחק משתוקק להגיע לשם בהקדם האפשרי או פשוט לרכוש נכסים בתוך האפליקציה. 

עם זאת, בשיטת מונטיזציה זו של האפליקציה, המשתמש מרגיש שהוא מקבל את התמורה עבור הכסף שלו. אף אחד לא רוצה לבזבז את הכסף שהרוויח קשה במטבע וירטואלי בתוך האפליקציה שלא יועיל עבורו. זו הסיבה שבמקביל צריך לוודא שהמשחק מספיק מעניין גם לאנשים שלא ירכשו את המטבע הוירטואלי של האפליקציה. אם אין הרבה שחקנים, השחקנים שמוכנים לשלם עבור מטבע וירטואלי עשויים לפרוש מהמשחקים האלה. למונטיזציה של אפליקציות לנייד יש הרבה שיטות, ומטבע וירטואלי מביא את אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת, במיוחד במשחקים. 

רכישת שירותים ו/או מוצרים פיזיים

לא כולם יוצרים אפליקציה במניע של מכירת השימוש באפליקציה זו בלבד. למרות שאנשים יוצרים אפליקציות אך ורק לשימוש טכנולוגי מכיוון שהם יכולים לקבל רק שירותים ומוצרים וירטואליים, חלק מהאפליקציות מציעות מוצרים ושירותים פיזיים. 

חברות ובעלי עסקים יוצרים יישומים ניידים כדי להגדיל את טווח ההגעה של המוצרים והשירותים הפיזיים שלהם. הם גם עושים זאת כדי להקל על אנשים או לקוחות פוטנציאליים להתחבר אליהם. אסטרטגיית מונטיזציה זו של אפליקציות לנייד היא כזו שהרבה חברות קולטות לאחר שהצליחו לבנות שם לא מקוון. בדרך זו, האפליקציה לנייד הופכת לתת-קבוצה של העסק או החברה. בדרך זו, רכישות בתוך האפליקציה חייבות להוות חלק משמעותי מההכנסה של החברה או העסק שלך. 

אנשים רוצים כעת לחיות חיים של נוחות וקלות, אז עם אפליקציה לנייד, הם מוכנים לשלם באינטרנט ובמהירות, באמצעות מבנה התשלום המובנה שיש לך באפליקציה שלך בתמורה למוצר ו/או השירות הפיזי שלך . עם זאת, כדי באמת להגדיל את ההכנסות מהאפליקציה לנייד באמצעות תהליך זה, המוצר או השירות הפיזיים שלך חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר ולהיות באיכות גבוהה. מונטיזציה של אפליקציות באנדרואיד הקשורות לשירותים או מוצרים פיזיים אפשרית רק כאשר אנשים סומכים על האיכות והיעילות של המוצרים והשירותים שלך. אם הם לא עומדים בסטנדרטים, אף אחד לא הולך להוריד את האפליקציה שלך, שלא לדבר על תשלום עבור הסחורה והשירותים שלך. 

לא משנה מה הקטגוריה של האפליקציה שלך או איזה מוצר או שירות אתה מציע, ל-Andromo יש הרבה מה לחכות לאפליקציה שלך ולך. תכונות הפיתוח והמונטיזציה המרובות של אפליקציות ש-Andromo מציעות הופכות יישומים למונטיזציה לפשוטה. אפילו עם בלוג המונטיזציה של האפליקציות שלהם, לאנדרומו יש טיפים והצעות מרובות לשימוש ב-Andromo בשבילך.

אחת התכונות החשובות מאוד ש-Andromo מציעה היא יצירת קטגוריה עסקית של אפליקציה. כן, אתה יכול ליצור אפליקציה המותאמת במיוחד לסוג העסק שבו אתה עוסק, בין אם וירטואלי או פיזי. האין אלו חדשות נהדרות? לא הרבה פלטפורמות לבניית אפליקציות לנייד מציעות את השירות הזה. אז, עם Andromo, אתה יכול לבחור את הקטגוריה העסקית שבה תרצה שהאפליקציה שלך תהיה. כדי להתחיל את הבחירה הזו, תוכל לבדוק את התכונות של סגנונות בניית האפליקציות והשיטות הזמינות.  

אם האפליקציה שלך כוללת הוצאת תוכן כמו PDFS, תמונות, אודיו, סרטוני YouTube, מלאי תמונות של Pixafy, ספרים אלקטרוניים, עדכוני RSS או עדכון וורדפרס? זה תלוי בך להחליט ולבחור איזה תכונה שאתה רוצה. אתה יכול גם להחליט אם הבקשה שלך תהיה להוצאת קישורים בלבד. אתה יכול להוסיף קישורים לכתובת הדואר האלקטרוני שלך, למספר הטלפון, למיקום שלך, לאתר חיצוני, ללוח המחוונים או לקישור פעולה לגישה מהירה. 

אתה יכול גם לבנות אפליקציה להרחבות בלבד. אתה יכול להמשיך ליצור אפליקציית הרחבה כגון ארכיון אינטרנט, קישור לאתר שלך, ליצור דף HTML מותאם אישית, סורק או מחולל קוד QR, צ'אט תמיכה של Zendesk, אפליקציית פרטי קשר, אפליקציית מפות או אפליקציית מדבקות WhatsApp . 

אתה יכול גם להחליט איך תהיה הפריסה של האפליקציה שלך. זה יכול להיות לוחות מחוונים מרובים, פריסת מרווחים, פריטי קרוסלה, כרטיסי לוח מחוונים או שימוש בפריטי רשימה. לאחר מכן מגיעה שיטת המונטיזציה של האפליקציה שבה תרצה להשתמש. בין אם מדובר במודעות באנר בתוך האפליקציה, בגישה בתשלום, במודעות ביניים או במודעות מקוריות, זה תלוי בך לבחור את השיטה שלך לייצר הכנסות מפרסום באפליקציה לנייד. לבסוף, אתה יכול להשתמש בתכונות Firebase כגון מסד נתונים של ספר אלקטרוני, מסד נתונים PDF, מסד נתונים של נגן אודיו, מסד נתונים של גלריית תמונות או מאמת Firebase עצמו. 

לא משנה התכונות שתבחר, Andromo כאן כדי להקל עליך, לא משנה כמה מורכבות הן נשמעות. זו הסיבה שקיימות תבניות רבות זמינות עבורך לבניית המתאר והעיצוב של האפליקציה לנייד שלך. 

תבניות אלו משתרעות על פני מגוון רחב של נישות כיאה ליישומים ניידים. ישנן תבניות לאפליקציות מתכונים, אפליקציות ספר אלקטרוני, אפליקציות אופנה, אפליקציות מוטיבציה, אפליקציות חדשות, אפליקציות רוחניות, אפליקציות חינוכיות, אפליקציות אישיות, עסקים קטנים, אפליקציות מוזיקה למודעות טפט, אפליקציות פודקאסטים ואפליקציות שותפים. תבניות אלה מציעות את סוגי שיטות המונטיזציה של אפליקציות שהכי מתאימות גם לסוגים אלה של פריסות ונישות אפליקציות. אם זו לא הוכחה מספקת לכך ש-Andromo יצאה בשבילך כדי להפיק את המיטב מהאפליקציה שלך לנייד, מה עוד הוכחה? 

העמלה עבור חנויות אפליקציות

בזמן שאתה שוקל את הרכישות בתוך האפליקציה לגבי איך לייצר רווח מאפליקציה חינמית, עליך לזכור שחנויות האפליקציות ליישומים מקוונים הולכות לקחת עמלה על הרכישות מתוך האפליקציה שמשתמשי האפליקציה שלך מבצעים. באופן ספציפי, חנויות אפליקציות כמו אפל וגוגל לוקחות 30% הנחה על כל רכישה מתוך האפליקציה שמתבצעת באפליקציה שלך. כן, זה אחוז ניכר. כמובן, עכשיו אתם בוודאי תוהים כמה משלמות חברות הענק של אפליקציות מובייל שמסתמכות אך ורק על רכישות בתוך האפליקציה מדי שנה. 

ובכן, הם לא צריכים לשלם עד 30% מכל רכישה. כל עוד האפליקציה והחברה שבבעלותה גדולים מספיק, הם יכולים לנהל משא ומתן על שיעור עמלה אינדיבידואלי עם חנויות האפליקציות. למרבה הצער, קרוב לוודאי שהאפליקציה שלך קטנה, כך שהמשא ומתן הזה אינו אפשרי עבור רבים מהאפליקציות הזמינות, כך שכולם צריכים לציית לכלל המוזר הזה של העמלה בסכום גדול זה. 

הדרכים הטובות ביותר לתרגל מונטיזציה של אפליקציות; כיצד לשפר את יתרת הבנק של האפליקציה שלך

בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים על מונטיזציה של אפליקציות, זה חורג מהכנסת מודעות לממשק האפליקציה והוספת שיטות הרכישה השונות בתוך האפליקציה עבור משתמשי האפליקציה. כאשר אתה מנסה להבין ולהחליט כיצד להפיק רווחים מהאפליקציה שלך, שקול גורמים אחרים כגון הקהל ומשתמשי האפליקציה שלך, החוויה שלהם וכיצד לא לרוץ אובד עצות לגבי המודעות שתפרסם. 

הדרכים האחרות הללו להבטיח שהמונטיזציה של האפליקציה שלך תהיה מוצלחת, כדי להבטיח שאתה פורץ איך לייצר רווח מאפליקציה חינמית, עוזרות לך לוודא שאתה הופך את החוויה לנעימה לכולם, כלומר לך ולמשתמש שלך. אז איך אתה יכול ללכת על זה? הנקודות הבאות הללו יעזרו לך להבין כיצד לפעול על שיטות מונטיזציה נכונות של אפליקציות ולשפר את יתרת הבנק שלך בתהליך. 

זה מתחיל בחוויית המשתמש שלך

כמובן, אתה יוצר את האפליקציה שלך כדי שהמשתמשים שלך יוכלו ליהנות ולהשתמש באפליקציה ללא בעיות. עם זאת, אם דגמי המונטיזציה של האפליקציה שתבחר בסופו של דבר משבשים את חווית המשתמש שלהם, מה אם כן השימוש באפליקציה שלך? אתה צריך לוודא שאתה מגן על חווית המשתמש של האפליקציה שלך, לא משנה מה. אם אתה פוגע בחוויית המשתמש שלך, אתה הורס את כל נקודת המונטיזציה, ולא תקבל מזה כלום. 

זו הסיבה שאתה צריך לשמור על חווית המשתמש ברורה מאוד ולהבטיח שלא משנה לאסטרטגיות או המודלים של מונטיזציה של האפליקציה שבה תחליט להשתמש, היא לא משפיעה או פוגעת בחוויית משתמש האפליקציה שלך. אם ההשפעה הזו היא בלתי נמנעת, ודא שאינך חורגת מהאפקט המינימלי. השינוי בחוויית המשתמש של האפליקציה חייב להיות מינימלי עם השפעה מינימלית כדי למנוע בעיות. 

צד נוסף לשמירה על חווית משתמש זו ללא פגע הוא על ידי הגדלת המעורבות באופן אקטיבי באפליקציה שלך. על ידי שיפור המעורבות באפליקציה, אתה מבטיח שהמשתמשים מבלים הרבה יותר זמן באפליקציה שלך, ומגדיל את הרווחים שלך ממונטיזציה. האפליקציה שלך יכולה להועיל לך רק אם יש לך בחשבון את המשתמשים שלך. 

ודא שאתה ממשיך להביא משתמשים חדשים

כמו שהוזכר קודם לכן, המטרה של אפליקציה היא לגרום למשתמשים ליהנות ולהשתמש בה. ללא משתמשים, אין אפליקציה, ואין שום סיכוי שתוכל לייצר רווח מאפליקציה. כמו כן, להחזיק את אותו מערך משתמשים במשך תקופה ארוכה זו לא התקדמות, וזה רק מראה שהשימוש באפליקציה עומד על קיפאון, ואין משתמשים חדשים. ככל שמשתמשים רגילים וישנים חשובים, משתמשים חדשים חשובים באותה מידה. משתמשים חדשים הם הסיבה שההכנסה שלך ממונטיזציה באפליקציה תגדל. משתמשים חדשים לומדים מה האפליקציה שלך עושה נכון ומה היא עושה לא נכון. אתה מבטיח שמודלים של מונטיזציה באפליקציה שלך לא יפלו על ידי רכישת משתמשי אפליקציה חדשים. 

אתה צריך להמשיך ולהשקיע ברכישת משתמשים, וזה יכול לקרות על ידי יצירת מודעות שיווק שותפים עם משפיענים, אנשים מהימנים וכדומה. אל תפסיק לחפש משתמשים חדשים מכיוון שאתה צריך אותם כדי להגדיל את המונטיזציה של האפליקציה שלך בצורה נוחה. 

מונטיזציה של אפליקציה היברידית

בעלי אפליקציות רבים נוטים לנמק במובן שיש להשתמש רק בשיטה אחת למונטיזציה של אפליקציות. עם זאת, זה לא אמור להיות כך. כאשר תוהים כיצד לייצר רווח מאפליקציה חינמית, משתמשי האפליקציה צריכים לשקול את כל הדרכים הרבות שיכולות לעבוד יד ביד. ישנם מודלים שונים של מונטיזציה של אפליקציות, אפילו יותר מאלה שהוזכרו במאמר זה. אם שמתם לב, הייתם רואים שמספר לא מבוטל מהדרכים הללו לייצור רווחים מאפליקציות קשורות מאוד זו לזו, מה שאומר שניתן להשתמש בהן יחד באפליקציה אחת. 

שימוש בשיטת מונטיזציה אחת של אפליקציה רק ​​אומר שאתה בוחר להרוויח כסף ממקור אחד בלבד. זה לא רעיון מצוין מכיוון שלפעמים, מודל רכישה של מודעה או רכישה בתוך האפליקציה עשוי שלא לעבוד כמו שהוא אמור לעבוד, ואז בסופו של יום אתה נתקל בהפסד בסופו של יום, מבלי להרוויח כסף. עם זאת, כאשר אתה מחליט להשתמש במערכת המונטיזציה ההיברידית, אתה מקל על האפליקציה שלך לשמש עבורך מספר מקורות הכנסה. עם מודלים היברידיים של מונטיזציה, אתה יכול להרוויח כסף ממודעות באנר, מודעות מקוריות, מודעות ביניים ורכישות בתוך האפליקציה בו-זמנית. זה לא דבר נהדר? 

אז איך אתה יכול למזג את שיטות המונטיזציה האלה כדי לתת לך מודל מונטיזציה היברידי מתאים באפליקציה שלך? עליך להקפיד להצטרף לאסטרטגיות מונטיזציה דומות של אפליקציה. האסטרטגיות הללו צריכות לעבוד יד ביד מבלי שאף אחד ישבש את האחר. אתה תוהה איך נכון? הנה דוגמה. מודעות בכלל ומודל המנוי עובדים יחד. לא משנה סוג המודעות, בין אם מודעות באנר, מודעות ביניים, מודעות שותפים או מודעות מקוריות, הרבה משתמשים ישלמו בקלות כדי להיפטר מהן. כאן נכנסים לתמונה דגמי הפרימיום והמנויים. כעת תוכל להציע למשתמש שלך הזדמנות לשחרר את המודעות הללו ועדיין לקבל גישה לתוכן בלעדי באפליקציה. כך אתם מרוויחים כסף מהגרסה החינמית של האפליקציה, ובמקביל מרוויחים כסף למי שרוצה לעבור לפרמיום. 

דוגמה נוספת לכך היא מיזוג מודעות ביניים עם מודעות פרסים. מודעות ביניים מושלמות למשחקים מכיוון שהן יכולות להופיע בזמן שהמשתמש ממתין לטעינת האפליקציה ותציג את השלב הבא של המשחק. כמו כן, מודעות פרסים משמשות כדי להציע תמריצים למשחקים לשחקנים כל עוד הם צופים במודעה. אז אלו הן שתי שיטות מונטיזציה בטוחות כל עוד השחקנים שלך ממשיכים להשתמש באפליקציה שלך. 

אנחנו יכולים להמשיך ולהמשיך על סוגי מודלים היברידיים של מונטיזציה שבהם אתה יכול להשתמש, אבל אין ספק, אתה כבר מבין את התרגיל. עם זאת, בזמן יישום מודלים אלה של מונטיזציה של אפליקציות זה לצד זה, ודא שחווית המשתמש של האפליקציה אינה מושפעת בשום צורה. חווית המשתמש חייבת להישמר ללא פגע ולא משנה מה. כל עוד אתה עושה את זה, אתה מוכן ללכת. 

להישאר מעודכן

דבר חשוב נוסף שעליך לעשות באופן עקבי כדי להבטיח שמודלים של מונטיזציה באפליקציה שלך עובדים הוא להתעדכן. העולם שלנו מתפתח כל הזמן במגזר הטכנולוגיה עכשיו. לדוגמה, כעת יש Web 3, Metaverse, טכנולוגיית בלוקצ'יין, מטבעות קריפטו ורבים נוספים. אולי אתה חושב שלבעיות המגמתיות אין שום קשר אליך או לאפליקציה שלך, ואני מניח שאתה טועה אם זה המקרה. כל התפתחות בטכנולוגיה משפיעה עליך כבעל אפליקציה. עליך לוודא שאתה מתעדכן בשינויים ובעדכוני הטכנולוגיה סביבך. 

זה יכול להיות כל דבר, משהו פשוט כמו עדכון המדיניות של חנויות האפליקציות. אתה צריך להיות בטוח שאתה בודק כל הזמן מה חנות האפליקציות עושה בכל רגע. כמו כן, עליך להיות מעודכן בדגמי התוכנה שעליהם עובדות האפליקציות שלך. העדכונים עם אפליקציות אנדרואיד ו-iOS חייבים להיות משהו שאתה מכיר היטב. התעדכן במידע זה על ידי בדיקת הבלוגים והמשאבים הטכנולוגיים העדכניים ביותר באינטרנט. האינטרנט קיים לשם כך. לכן, כשאתה מחליט על הדרכים לייצר רווח מאפליקציות, הקפד לשים את כל העדכונים הקבועים האלה בחשבון, מכיוון שאתה צריך להרוויח את הכסף שאתה אמור להרוויח.  

האפליקציה שלך היא ייחודית

בין אם האפליקציה שלכם נמצאת בנישה של האפליקציות המובילות, בנישה רוויה או בנישה שבה אין הרבה אפליקציות, דבר אחד קבוע; האפליקציה שלך היא ייחודית. האפליקציה שלך שונה מהאפליקציה שאתה בוהה בה. יש הרבה תכונות backend ו-frontend שונות שאולי אפילו לא ידעת עליהן. זו הסיבה שהחוויה של האפליקציה שלך שונה מהחוויה של אחר. זו הסיבה המדויקת לכך שאינך יכול להיות בטוח שמה שעבד עבור אפליקציה אחת יעבוד עבורך. הדרך שבה מודל המונטיזציה של האפליקציה עבד עבור אותה אפליקציה שאתה מכיר היא לא הדרך המדויקת שבה הוא יעבוד עבור האפליקציה שלך, גם אם שתי האפליקציות זהות. 

זו הסיבה שעליך לבדוק בקפידה את שיטות המונטיזציה של האפליקציה שבהן אתה רוצה להשתמש לפני הטמעתן במלואה באפליקציה שלך. כמו כן, בעת בדיקת מקרים וסטטיסטיקות של אפליקציות אחרות, ודא שאתה מסתכל על ההבדלים בין האפליקציות הללו לשלך. לדוגמה, עם מודעות, אתה צריך לשקול את שיטת היישום ואת התזמון של המודעה. פרסומת בתוך האפליקציה יכולה להצליח רק כאשר אתה משקיע זמן לשקול את המיקום והתזמון של המודעה. קבלת החלטה שגויה עלולה לגרום לך לאבד משתמשים רבים, אז הקפד לקחת את הזמן שלך בזמן קבלת ההחלטה הזו. 

סיכום

אנשים רבים משתמשים בטלפונים ניידים בכל רחבי העולם, ומה זה טלפון נייד בלי אפליקציות סלולריות? יישומים ניידים אלו הם אחד מהמגזרים המניבים הכנסות הגבוהים בעולם. לא צריך לשלם לאפליקציה בנקודת ההורדה כדי לייצר הכנסה, וזה ברור דרך אפליקציות המדיה החברתית החינמיות שבהן אנו משתמשים מדי יום. 

ייצור רווחים מהאפליקציה שלך עשוי להיראות כמו תהליך ארוך ולא נוח עבורך לעבור בנוחות. עם זאת, זה לא מסובך כפי שהוא נראה, ועכשיו, כשהגעת לסוף המאמר, אתה יודע את זה. לא משנה צורת הפרסומת בתוך האפליקציה שבה תרצה להשתמש או הרכישות בתוך האפליקציה שתחליט ליישם, זכרו ש-Andromo היא הפלטפורמה היחידה שהופכת את כל התהליך לחלק עבורך, מכיוון שאתה אפילו לא צריך לקודד.

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.