.

ראש השנה מגיע!

שלבים פשוטים כיצד לבנות אפליקציות לאייפון בשנת 2022

פיתוח לאייפון הוא מיומנות יקרת ערך, אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל אם לא פיתחתם אפליקציה בעבר. מדריך זה ידריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת כדי ליצור אפליקציות לאייפון. כדי ליצור את אפליקציית האייפון, נתחיל מהשלב המוקדם ונראה לכם כיצד לבנות אפליקציה פשוטה ואמיתית שניתן להפעיל במכשיר הנייד שלכם או להעלות ב-App Store. בדרך זו, נלמד על השלבים הבסיסיים של יצירת אפליקציות iOS. מדריך זה ילווה אותך בשלבים של בניית אפליקציות לאייפון, ניסויים ושיפור הרעיון שלך, יצירת עיצוב עבור ממשק המשתמש וה-UX, קידוד האפליקציה עם Objective-C ו-Swift, הגשתה לאפל לאישור והצבה זה ב-App Store.

הגדר את הסיבות להכנת אפליקציית iOS

ישנן מספר סיבות מדוע אנשים יוצרים אפליקציות עבור הטלפונים האהובים עליהם. לפי Statista, בשנת 2021, ב-Apple App Store היו יותר מ-2.2 מיליון אפליקציות, שהורדו יותר מ-60 מיליארד פעמים. מגמה זו הובילה לביקוש הגובר לייצור אפליקציות לאייפון. בואו נסתכל על כמה סיבות לכך שאנשים יוצרים אפליקציה עבור iOS:

  1. לבנות עסק או להגדיל מכירות עבור ארגון קיים

זו עשויה להיות הסיבה הידועה ביותר ליצירת אפליקציות לאייפון מכיוון שהיא עוזרת להגביר את ההכנסות מהעסק. אם יש לך עסק ורוצה למכור מוצרים או שירותים נוספים, יצירת אפליקציית אייפון עבור העסק שלך יכולה לסייע לך לעשות זאת. לדוגמה, אם יש לך מסעדה וצריך להגדיל את ההזמנות מהלקוחות שלך, תוכל ליצור אפליקציית אייפון שמאפשרת ללקוחות להזמין אוכל ישירות מהטלפונים שלהם. אתה יכול גם לכלול דברים כמו קופונים או מבצעים מיוחדים באפליקציה שלך. דוגמה נוספת יכולה להיות אם יש לך חנות קמעונאית ואתה רוצה להכניס יותר אנשים לחנות שלך כדי שיוכלו לראות מה יש לך להציע. אתה יכול לבנות אפליקציה הכוללת פרטים על החנות כדי שאנשים יידעו היכן הם יכולים למצוא אותה.

  1. לבנות קריירה כמתכנת אפליקציות iOS

פיתוח אפליקציות עבור ios יכול לעזור לך לקדם את הקריירה שלך כמתכנת אפליקציות לנייד, או שאתה יכול אפילו ליצור חברה שבונה אפליקציות לאייפון.

  1. כדי להרוויח כסף על ידי מכירת האפליקציות

זה לא סוד ששוק האפליקציות של אפל הוא מקור הכנסה עצום עבור אנשים רבים שיודעים ליצור אפליקציה ב-ios. זה נראה כאילו כל שבוע. יש סיפור חדשותי על מישהו שעזב את עבודתו כדי להתמקד ביצירת אפליקציות לאייפון והרוויח יותר כסף בחודש ממה שעבד כל השנה.

  1. לבנות מוניטין ולהציג כישורים

מפתחי אפליקציות רבים לומדים כיצד ליצור אפליקציות לאייפון כדי ליצור מוניטין ולהציג את כישוריהם. אם יש לך רעיון יצירתי נהדר, חנות האפליקציות יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לציבור לראות את העבודה שלך. אם אתה עובד אצל מעסיק, תוכל ליצור אפליקציית אייפון כחלק מהעבודה שלך. אם אתה יוצר אפליקציה למטרות עסקיות או סתם רוצה לעשות משהו מהנה, אפליקציית אייפון מאפשרת לך לעסוק בקהל שלך ולספק לו תוכן שיוכל להשתמש בו בחיי היומיום שלהם.

שלבים לפני יצירת אפליקציית אייפון

חשבת פעם ליצור אפליקציה לאייפון? אם כן, אתה לא לבד. אלפי אפליקציות חדשות מתווספות לחנות האפליקציות של אפל מדי יום. זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל כשיוצרים את האפליקציה שלך עם כל כך הרבה תחרות.

אם אתה יוצר יישומים שואף, עליך לדעת את כל השלבים הנדרשים ליצירת אפליקציית iOS.

ישנם ארבעה שלבים משמעותיים שעליך לבצע כאשר אתה מלמד את עצמך כיצד ליצור אפליקציית אייפון משלך:

עשה מחקר על המתחרים שלך

כדי להצליח, אתה צריך לברר את המתחרים שלך ולראות מה יש שם בחוץ. אם מפתח כבר יצר אפליקציה שמתפקדת כמו שלך, רוב הסיכויים שלא תקבל הרבה אחיזה בגרסה שלך. לכן, עליך לזהות א פער בשוק וודא שאף אחד כבר לא יצר אפליקציה עם תכונות כאלה בעבר.

אתה יכול גם להשתמש בהזדמנות זו כדי ללמוד משגיאות שעשו מפתחים אחרים. אם אפליקציות אחרות אינן פועלות כמו שאתה מצפה, וודא שהאפליקציות שלך אינן סובלות מאותן בעיות.

נסה את האפליקציות בעצמך

"זה באמת חשוב לנסות את האפליקציות השונות בעצמך", אומר סקוט נלסון, מייסד The Next Step Design, חברת עיצוב המתמחה ביישומים ניידים. "אם מעולם לא עיצבת אפליקציה לפני כן, אולי זה יהיה רעיון טוב להתנסות." ניתן לעשות זאת על ידי לימוד כיצד ליצור אפליקציה עבור iOS. 

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני ששמים את היד על איך ליצור אפליקציה לאייפון הוא לנסות כמה מהיישומים המדויקים בשוק. יש לכך מספר סיבות:

  1. אתה יכול לראות מה עובד ומה לא עובד.
  2. אתה יכול לראות כמה תחרות יש לך.
  3. אתה יכול לראות את הכיוון הכללי אליו השוק נע.
  4. אתה יכול ללמוד מטעויות של אחרים.
  5. תוכל לקבל רעיונות לפונקציונליות שהאפליקציה שלך תרצה לכלול.

בדוק את משוב הלקוחות 

כשאתה מתחיל לחשוב על יצירת אפליקציות iOS, עליך להסתכל קודם על דירוגים וביקורות. זכור לקרוא את המשוב עבור האפליקציות המתחרות שלך ואפליקציות דומות שאינן מתחרות ישירות ביישומים שלך. זה ייתן לך מושג מה אנשים מחפשים באפליקציה כמו שלך, מה הם מצפים שהיא תעשה ואיך היא חייבת לעבוד.

משוב משתמשים יהיה המקור הטוב ביותר שלך לעובדות על תכונות לשילוב או שינוי. אתה יכול לקבל מידע רב ערך מקריאת הביקורות.

ניתוח של משתמשי אפליקציה פוטנציאליים

לפני שאתם צוללים לבניית אפליקציית iOS, כדאי שתעשו הכנה קטנה. ראשית, קבל משוב ממשתמשים פוטנציאליים כדי לראות אם הם רוצים את האפליקציה שלך. לאחר מכן, עצב מסד נתונים או גיליון אלקטרוני של Excel כדי לעקוב אחר כל המידע הנדרש עבור האפליקציה לנייד.

סקר לקוחות פוטנציאליים הוא אחד השלבים החשובים ביותר לפני שתשכילו לבנות אפליקציה לאייפון. כדי להצליח בעסק, אתה צריך להכיר את לקוחות היעד שלך ואת הרצונות שלהם. לשאול שאלות: מה צריכים משתמשי היעד שלי? אם אתה מפתח אפליקציה חדשה לנייד, חיוני לברר את הרצון של משתמשי האפליקציה שלך לפני שתשקיע שעות וכסף בבנייתה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לדבר עם משתמשים שבסופו של דבר ישתמשו באפליקציה שלך וישאלו על המטרות, ההרגלים, התסכולים והמניעים שלהם. כשיש לך תשובות לשאלות האלה, אתה יכול לבנות מוצר טוב יותר. 

דרכים לערוך סקר עבור אפליקציית iOS

כאשר מתכננים ליצור סקר עבור אפליקציית iOS שלך, תחילה עליך לקבל מושג לגבי השאלות שאתה רוצה לשאול את המשיבים שלך. הנה כמה טיפים כיצד תוכל ליצור ביעילות סקר עבור אפליקציית iOS שלך:

יש לבצע בירורים ספציפיים. הנקודה העיקרית ביצירת סקר היא לאסוף משוב מהמשיבים שלך. עליך לדייק וישיר בבקשותיך מכיוון שהדבר יסייע לך לקבל תשובות מדויקות ושימושיות יותר.

השתמש בשאלות סגורות. זוהי דרך אחת לעזור להקל על המשיבים שלך לענות על סקר השאילתות. שאלון מסוג זה מצריך פחות מחשבה ומאמץ מהמשיב מכיוון שהוא בוחר מבין התשובות.

הימנע מלשאול יותר מדי שאלות. כלל אצבע טוב הוא שסקר לא יכיל יותר משמונה שאלות. אם אתה רוצה לדעת יותר, נסה ליצור סקר שני המכוון לקבוצה אחרת של משיבים.

סקר של משתמשי אייפון פוטנציאליים יעזור לך להבין מה אנשים מחפשים באפליקציה לנייד ולאילו פונקציונליות לשים לב כשאתה מכיר את עצמך עם הכנת אפליקציית אייפון.

אתה יכול לקבוע אם יש צורך באפליקציה הספציפית שלך. השג תובנה לגבי האופן שבו אנשים ישתמשו באפליקציה שלך, אילו תכונות הם היו רוצים לקבל וכמה הם יהיו מוכנים לשלם עבורה. שקול לשלוח סקר קצר בדוא"ל או במדיה חברתית לחברים, משפחה ומכרים. שאל אם הם משתמשים באפליקציות לנייד בטלפונים או בטאבלטים שלהם מדוע הם משתמשים בהם. שאל אם הם היו קונים אפליקציה או מורידים אפליקציה בחינם עם מודעות מובנות.

תכנן את האפליקציה שלך 

כשהתחלת, כנראה היה לך מושג איזה סוג אפליקציה אתה רוצה לבנות. תהליך העיצוב הוא המקום שבו הרעיון הזה מתחיל להתגבש.

אתה עשוי לחשוב שתכנון נחוץ רק כאשר אוספים תובנות לגבי יצירת אפליקציות לאייפון מסובכות מאוד. גם אם האפליקציה שלכם פשוטה יחסית, כדאי להתחיל עם תוכנית, והיא תעזור לכם להבטיח שכל חלק באפליקציה שלכם משרת מטרה.

תכונות ליבה לעומת משניות

בשלב זה, תתמקד בשני סוגים שונים של תכונות: ליבה ומשנית. 

A תכונת הליבה היא פונקציה מרכזית של האפליקציה שלך, וזו הסיבה שאנשים יורידו אותה מלכתחילה. תכונות ליבה מוודאות שהאפליקציה שלך מספקת את הערך שלה.

A תכונה משנית היא פונקציה נוספת של האפליקציה שלך שעשויה להיות שימושית אך אינה חיונית לערך הליבה. תכונות משניות הן מה שמבדיל את האפליקציה שלך מאחרות באותו מקום.

דוגמה לתכונת ליבה היא פונקציונליות הליבה של Uber: להעביר אותך מ-A ל-B במהירות ובנוחות ככל האפשר. תזמון איסוף בזמן מסוים הוא תכונה משנית מכיוון שהיא עוזרת לספק את ערך הליבה הזה אבל לא הכרחי כדי שהאפליקציה תשרת את מטרתה.

תכונות הליבה נקבעות לרוב על ידי תקנות או דרישות כאשר האפליקציה מיועדת לתעשייה מסוימת.

לדוגמה, אפליקציה בנקאית צריכה לכלול תכונות עבור:

  • בדיקת יתרות
  • ביצוע תשלומים
  • העברת כסף בין חשבונות

אבל זה לא נעצר שם. אם אתה רוצה ליצור אפליקציה שתשמש אותך, אתה צריך ללכת מעבר לדרישות הבסיסיות, וכאן נכנסות תכונות משניות. 

תכונות נוספות אלה יגרמו לאפליקציה שלך לבלוט מאחרות באותה נישה. לדוגמה, לאפליקציה בנקאית עשויות להיות תכונות משניות כמו:

  • הגדרת הוראת קבע והוראות קבע.
  • עיצוב התראות מותאמות אישית, כך שהלקוחות יקבלו מידע כשהיתרה שלהם נמוכה או אם יש לשלם בקרוב.
  • ביצוע תשלומים באמצעות נתוני מיקום כדי לזהות סוחרים קרובים שמקבלים תשלומים בנייד.

בניית wireframe עבור אפליקציית iOS 

אולי יש לך אפליקציה לנייד בראש או שאתה רק מתחיל בתהליך סיעור מוחות לפיתוח אפליקציית אייפון. חשוב להתחיל בהערכה כיצד האפליקציה שלך תבצע את המשימה המיועדת.

השלב המוקדם הוא יצירת wireframe. זהו בעצם שרטוט שמתאר את התכונות והמסכים החיוניים של האפליקציה שלך, כולל האופן שבו הם מתקשרים זה עם זה. זה לא צריך להיות מפואר - המפתח הוא להתמקד בביצועים ובחוויית משתמש (UX).

A wireframe הוא מתאר או שרטוט גס של רעיון האפליקציה שלך - זהו ייצוג חזותי של התכונות והפונקציות שתרצה לכלול באפליקציה שלך.

ה-wireframe שלך ​​יכול להיות מפורט או פשוט ככל שתרצה, אבל הוא צריך לכלול באופן אידיאלי את כל המרכיבים הקריטיים של האפליקציה שלך. זה יציין מה האפליקציה שלך צריכה לבצע ואיזה זמן ומאמץ ייקח לך להגשים את הרעיון שלך.

להלן שישה שלבים ליצירת wireframe מוצלח עבור האפליקציה שלך:

1. זהה ותעדף את היעדים שלך עבור האפליקציה. ודא שאתה מבין בדיוק מה אתה רוצה שהאפליקציה תשיג ומדוע היא תהיה משמעותית למשתמשים.

2. קבע אילו תכונות חיוניות ואילו ניתן לשמור עבור איטרציות מאוחרות יותר. אל תרגיש שאתה צריך לכלול את כל הרעיונות שלך בגרסה 1.0; חלק מפיתוח זריז הוא אספקת MVP (מוצר מינימלי בר-קיימא) ולאחר מכן בנייה עליו לאורך זמן בהתבסס על משוב משתמשים ונתוני ניתוח.

3. הגדירו את "זרימת" הפעילויות דרך האפליקציה, באמצעות עט ונייר או כלי תוכנה פשוטים כמו Mockups של Balsamiq או Mockingbot. אל תדאג לגרום לזה להיראות יפה בשלב זה - פשוט התמקד בפונקציות הבסיסיות.

4. הכר את המשתמשים שלך. לפני שתתחיל לשרטט מסגרת קווית, הקדש רגע לזהות מי ישתמש באפליקציה (או באתר). תהליך זיהוי זה נקרא פרסונות, המפותחות על ידי איסוף נתונים באמצעות ראיונות, תצפיות וסקרים של המשתמשים הפוטנציאליים. אב טיפוס של כל חווית המשתמש והזרימה. 

5. מצא השראה מאפליקציות אחרות. לפני שתתחיל בתהליך העיצוב, הקפד לעשות את המחקר שלך. דרך טובה להתחיל היא להסתכל על אפליקציות ניידות אחרות. עיין בחנויות אפליקציות, ערוך רשימה של תכונות שאתה אוהב, או צלם צילומי מסך של רכיבי ממשק המשתמש שאתה מוצא מעניינים.

6: הפוך את הסקיצות שלך למסגרות חוט דיגיטליות. לפני שאתה קופץ לגרסה דיגיטלית, שלף פיזית את ה-wireframe. הגרסה הפיזית תאפשר לך לשרטט במהירות מבלי להסיח את הדעת של אלמנטים עיצוביים ויזואליים. 

לאחר שיצרת את הסקיצות הראשוניות שלך בעט ובנייר, הגיע הזמן להעביר אותן לגרסה דיגיטלית כדי שאחרים יוכלו לצפות בהן ולספק משוב. שתף מוקדם ולעתים קרובות עם מחזיקי עניין מרכזיים. הצגת ה-wireframe שלך ​​ללקוחות בשלב מוקדם תאפשר משוב שיכול לעזור לעצב את המוצר לפני שהוא רחוק מדי בתהליך.

כיצד ליצור אפליקציית iOS?

ישנן שלוש דרכים עיקריות שבהן תוכל ליצור אפליקציות IOS.

הראשון הוא להשתמש בבונה אפליקציות כגון Andromo App Maker עבור iOS. כלי זה מאפשר לך להעלות את התוכן שלך ולבנות את האפליקציה מתבניות פשוטות בתוך האפליקציה.

האפשרות השנייה היא לקודד את האפליקציה בעצמך באמצעות מסגרת Xcode של IOS ושפת התכנות Objective C שלהם. זוהי עקומת אימון תלולה עבור רוב האנשים ודורשת ידע מוצק בקידוד ועיצוב תוכנה כדי לבנות אפליקציה הגונה.

האפשרות השלישית היא לשכור מפתח מפלטפורמה כמו Freelancer, Guru, Upwork או PeoplePerHour כדי לקודד את האפליקציה עבורך.

זו יכולה להיות אפשרות טובה אם יש לך קצת כסף זמין, אבל זה לא זול. אתה צריך לקבל את המפתח עם החזון שלך לגבי מה שהאפליקציה צריכה לעשות, מה שעלול לקחת זמן וקשה אם אתה לא טכני בעצמך. אתה גם צריך להקפיד על מסירת כסף מראש לפני ביצוע עבודה כלשהי, במיוחד אם אתה חדש במיקור חוץ בעבודות פיתוח.

כעת נצלול לעומק ונסביר כל אחד מהם בפירוט:

השתמש בבונה אפליקציות

כאן אתאר כיצד אנדרומו קל ואינטואיטיבי לשימוש, ובתוך כך, אראה לכם כיצד לבנות אפליקציית אייפון עם מעט או ללא ניסיון בתכנות או עיצוב.

Andromo היא פלטפורמה לבניית אפליקציות לנייד שבה אתה יכול ליצור אפליקציות אנדרואיד מקצועיות מבלי לכתוב שורת קוד אחת. הפוך את הרעיונות שלך למציאות בכמה לחיצות. בנו אפליקציות וידאו מרגשות, אפליקציות אינפורמטיביות, ספרים אלקטרוניים, אפליקציות שמע, אפליקציות פרודוקטיביות עסקיות ועוד הרבה יותר.

אין צורך ללמוד קידוד

אנדרום מהימנים על ידי אנשי מקצוע וחובבים מכל העולם כדי ליצור אפליקציות באיכות מסחרית מוצקה.

אין צורך בתכנות. יצרנית האפליקציות של Andromo דורשת אפס ידע בקידוד והיא אידיאלית עבור לא מתכנתים. אתה לא צריך להיות מומחה או לכתוב שום קוד שהוא! פשוט הוסף את התוכן ובחר את הפונקציות הרצויות כדי לבנות אפליקציות סלולריות באיכות מקצועית המתאימות למכשירי אנדרואיד בכל מקום.

לאנדרואיד יש גם ספרייה נרחבת של משאבים שיכולה לעזור לך ללמוד כיצד לפתח אפליקציות עבור iOS.

לאנדרומו יש תקופת ניסיון של 14 יום. לפני ההרשמה, אתה יכול להשתמש בו כדי לנסות את הפונקציונליות של Andromo ולוודא שהיא עונה על הצרכים שלך.

אם לא תבטל את חשבונך תוך 14 ימים מרגע יצירתו, חשבונך ישודרג אוטומטית למנוי בתשלום בתום תקופת הניסיון. אם ברצונך להמשיך להשתמש ב-Andromo לאחר נקודה זו, בחר תוכנית מנוי והזן פרטי חיוב.

קוד את האפליקציה בעצמך

Xcode היא דרך מצוינת ליצור אפליקציה לאייפון. זו הורדה בחינם מאפל והיא פשוטה לשימוש. ל-Xcode יש בונה ממשקים מובנה שמקל על אבטיפוס של העיצוב שלך ואז לחבר את הממשק שלך לקוד המקור שלך. אתה יכול גם לנפות באגים באפליקציה שלך ולהגיש אותה לשוק האפליקציות.

אם אינכם בקיאים בבניית תוכנה, אולי כדאי לקחת קורס כיצד לפתח אפליקציית ios לפני שאתם צוללים עמוק מדי לכתיבת קוד. בית הספר הארווארד Extension מציע אפשרויות נהדרות למתחילים.

השפה הפופולרית ביותר לבניית אפליקציות iOS היא Swift, שפותחה על ידי אפל ב-2014 ומאז עודכנה. זה נהדר למתחילים כי זה קל להבנה וזה דומה לאנגלית, מה שהופך את עקומת הלמידה לפחות תלולה משפות אחרות כמו Objective-C.

לאחר שתהיה לך שליטה על שפת תכנות, תצטרך להתקין את Xcode במחשב ה-Mac שלך אם ברצונך לבנות אפליקציית iOS. Xcode היא סביבת הפיתוח המשולבת של אפל (IDE) המכילה את כל הכלים הדרושים לפיתוח תוכנה בפלטפורמות של אפל.

אם קידוד נשמע מאיים, אל תדאג! משאבים רבים באינטרנט יכולים לעזור לך ללמוד כיצד להשתמש ב- Swift באמצעות וידאו קליפים או בלוגים. הנה כמה מקומות להתחיל:

שלם למפתח

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא מפתח. אם אינך מתכנת בעצמך או שאין לך גישה לצוות פיתוח פנימי, מיקור חוץ הוא ההימור הטוב ביותר שלך. יש לך שתי אפשרויות: אתה יכול לשכור מישהו במשרה מלאה, או שאתה יכול לשכור חברה שתעשה זאת עבורך.

אם תבחר ללכת עם אדם פרטי, חפש מישהו עם ידע אינטנסיבי בבניית אפליקציות לאייפון. אם אתה רוצה ללכת עם חברה, ודא שיש לה ניסיון בפיתוח אפליקציות דומות לשלך. אם אפשר, שכור מישהו שפיתח ופרסם אפליקציה ב-iTunes App Store. זוכרים איך אמרתי שקל להרכיב אפליקציה מחורבן? הדבר נכון גם לגבי מפתחים. זה לא משנה כמה קורות החיים של איזה בחור נראים מרשימים אם אין לו מושג איך לעצב ממשק משתמש או לכתוב קוד שלא יקרוס כל חמש שניות, אל תעסיקו אותו.

בדוק את האפליקציה שלך

לפני שאתה מפרסם את האפליקציה שלך, חשוב לבדוק אותה ביסודיות. אתה יכול להשתמש בשירות שלהלן כדי לבצע בדיקות עבור האפליקציה הן פנימית והן חיצונית:

TestFlight של Apple iOS App Store

בדוק את האפליקציה שלך באופן פנימי לפני שליחתה לבדיקה. השתמש באפליקציית TestFlight כדי לשלוח את גרסת הביטא שלך לבודקים פנימיים ולאסוף משוב על ביצועים, קריסות או בעיות אחרות.

בדיקות פנימיות הן דרך מצוינת לספק לקבוצת גישה מוגבלת יותר של משתמשים גישה מוקדמת למהדורת בטא של אפליקציה. זוהי גם דרך יעילה לקבל משוב בעל ערך לפני שחרור האפליקציה שלך.

אפליקציית TestFlight מאפשרת לבודקים להתקין ולבדוק אפליקציות בטא במכשירי iOS, tvOS ו-watchOS. בודקים חייבים לקבל הזמנה ישירות ממפתח לפני שהם יכולים להתחיל בבדיקה עם TestFlight. לאחר ההזמנה, בודקים יכולים לממש הזמנות ב-TestFlight כדי להתקין, לבדוק, לשלוח משוב בעל ערך ולקבל עדכונים עבור אפליקציית הבטא.

מזמינים בודקים

אתה יכול לנהל את הבודקים שלך ב-App Store Connect. כדי להוסיף בודק חדש, לחץ על הוסף בוחן חדש והזן את כתובת האימייל שלו.

אם יש לך משתמש iTunes Connect עם אותו Apple ID כמו חשבון ה-App Store שלו, הם יתווספו מיידית לרשימת הבודקים כאשר הם יקבלו את הזמנתך בדוא"ל או יעקוב אחר הקישור הציבורי.

כדי להזמין משתמש בעל תפקיד שאינו מנהל או טכני, עליך להוסיף אותו כמשתמש ב-iTunes Connect (ראה משתמשים ותפקידים). צור משתמש נפרד עבור כל חבר בצוות שלך שאתה רוצה להזמין לבדיקה עם TestFlight. אחרת, המשתמשים יקבלו אימייל הזמנות מרובות ולא יצטרפו לקבוצת בדיקות הביטא שלך.

הוספת מכשירים

כדי להוסיף טלפון בדיקה לרשימת מכשירי TestFlight, עליך להיכנס עם אותו Apple ID שבו אתה משתמש באפליקציית App Store Connect.

לפני שתשחרר את האפליקציה שלך לציבור, עליך לוודא שהיא מוכנה. כבר בדקת את זה באופן פנימי, אבל כדאי שיהיה לך גם כמה בודקים חיצוניים. בודקים חיצוניים הם אנשים שיכולים לתת לך דעה בלתי משוחדת על האפליקציה שלך.

אתה יכול לקבל בודקים חיצוניים בכמה דרכים:

שלח את האפליקציה שלך לחברים ובקש מהם לדעתם הכנה. חברים יכולים להיות מאוד ביקורתיים ולא סביר שיתאפקו אם משהו לא בסדר באפליקציה שלך.

שכור בודקים מאתרים כגון MyCrowd או uTest. אתרים אלו מאפשרים לך לפרסם רישום משרות עבור בדיקות בטא, עם תיאור של התכונות שברצונך להיבדק יחד עם כל דרישות אחרות שיש לך.

שאל בפורומים או בפלטפורמות מדיה חברתית כמו Reddit או Facebook אם מישהו רוצה לבדוק את האפליקציה שלך בתמורה להורדה בחינם או קוד הנחה.

פרסם את האפליקציה שלך

סוף סוף בנית את האפליקציה שלך. עכשיו אתה צריך להוציא את זה החוצה.

תהליך הכנת האפליקציה שלך וזמינה ב-App Store נקרא "השקה". ישנן כמה דרכים שונות להשיק, אבל הנפוצה ביותר היא "השקה רכה". אתה משחרר את האפליקציה שלך בשווקים שונים, כמו גרמניה או ארה"ב. 

אתה יכול גם לבחור לספק את האפליקציה אך ורק לרשימה מוגבלת של בודקי בטא. זה מאפשר לך לוודא שהכל עובד כמתוכנן, לקבל משוב ראשוני ממשתמשים אמיתיים ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות לפני הצגת המוצר שלך לעולם.

לאחר שתהיה מרוצה מבדיקות הבטא או תוצאות ההשקה הרכה, תוכל לשלוח את האפליקציה שלך לאפל לבדיקה. התהליך אורך כשבוע או שבועיים וכולל בדיקות לגבי איכות, תוכן והאם האפליקציה שלך עומדת בהנחיות של אפל למפתחים או לא. אם יאושר, הוא יהיה זמין באופן רשמי ב-App Store.

כדי לעשות זאת אתה יכול לעקוב אחר התהליך שלהלן.

בנה את דף המוצר שלך בחנות האפליקציות

1. היכנס ל- תוכנית הפיתוח של אפל

2. בחר "מזהי אפליקציה" בתפריט השמאלי, ולאחר מכן לחץ על ה-"+" הכחול בפינה השמאלית העליונה כדי ליצור מזהה אפליקציה חדש.

3. מלא את הטופס עם המידע שיצרת קודם במדריך זה ולחץ על הבא ולאחר מכן לחץ על שלח כשתראה את דף האישור. מזהה האפליקציה אמור להופיע כעת בדף הראשי של חלק זה בפרופיל היוצר שלך.

כשתסיים, לחץ על המשך ולאחר מכן על שלח כשתראה את דף האישור. המכשיר שלך אמור להופיע כעת ברשימת המכשירים שלך בעמוד הראשי. 

בחר את השם המתאים לאפליקציה שלך

בחירת השם הנכון לאפליקציה שלך חשובה בשלב בניית האפליקציה. השם הוא דרך מצוינת ליצור רושם ראשוני, והוא יכול לגרום לאנשים להיות סקרנים לגבי האפליקציה שלך ולתת להם תחושה של מה שהיא עושה. אנשים אולי אפילו לא יודעים איך להשתמש באפליקציה שלך, אבל השם יכול לסקרן אותם מספיק כדי לנסות את התכונות שלה.

עליך לוודא שאתה בוחר שם ייחודי לאפליקציה שלך הבולט מכל שאר האפליקציות ב-App Store. אם אתה רוצה למצוא את האפליקציה שלך בקלות, וודא שאתה בוחר בשם שמתאר את הפונקציונליות של האפליקציה שלך כך שאנשים שמחפשים סוג זה של פונקציונליות יוכלו למצוא אותה בקלות על ידי שימוש בסרגל החיפוש ב-App Store.

שם טוב לאפליקציה עוזר לך להתבלט מהמתחרים שלך, מקל על אנשים לזכור ולזהות את האפליקציה שלך, ומעביר את סוג החוויה שתהיה לאנשים כשהם יורידו אותה. 

להלן שלושה טיפים שיכולים לעזור לך לבחור שם נהדר:

1. תדייק: שם מדויק יכול לעזור למשתמשים פוטנציאליים להבין מה האפליקציה שלך עושה במבט חטוף, מה שעוזר להם להחליט אם להוריד אותה. הימנע משמות גנריים או מעורפלים, במיוחד אלה שיכולים לשמש לתיאור סוגים מרובים של אפליקציות.

2. תהיה ייחודי: שם ייחודי עוזר לגילוי ב-App Store ויכול להקל עליך להתחיל לבנות באז באמצעות שיווק מפה לאוזן בעת ​​ההשקה.

3. תהיה מעורר השראה: שם מעורר יכול ליצור קשר רגשי עם משתמשים פוטנציאליים על ידי הצעה של מה שהם עלולים לחוות ברגע שהם מורידים את האפליקציה שלך ובמקביל להפוך אותה לבלתי נשכחת יותר.

אל תשכח את סמל האפליקציה שלך

כעת, כשהאפליקציה שלך מוכנה להגשה, אל תשכח את הסמל. זהו חלק חשוב מאוד מהאפליקציה שלך (מיליוני ומיליוני אנשים יראו אותה) ולכן יש להתייחס אליה ברצינות.

סמל האפליקציה שלך הוא התמונה שמשתמשים יראו במסך הבית שלהם כשהם מורידים את האפליקציה שלך, כך שהיא צריכה להיות בלתי נשכחת ומייצגת את המותג שלך. 

אם אין לך מעצב בהישג יד שייצור עבורך אייקון, שפע של כלים מקוונים יכולים לעזור. אתה צריך לספק גרסאות של הסמל במספר גדלים, אשר אפל רשימות בדף הדרישות שלהם.

הגודל הקטן ביותר הוא ריבוע זעיר של 29 פיקסלים, והגדול ביותר הוא ריבוע של 1024 פיקסלים (כן, 1024 פיקסלים שלמים!). לאחר שהכנת את כל הסמלים הדרושים בגודל, עליך לדחוס אותם לתיקיה אחת ולהעלות אותם ל-iTunes Connect.

כותרת משנה

הוספת כתובית היא עוד דרך טובה לתאר את האפליקציה שלך ולאפשר למשתמשים לדעת בדיוק מה הם מקבלים כשהם מורידים את האפליקציה שלך. כתובית טובה צריכה להיות קצרה אך תיאורית ולהדגיש את התכונות של האפליקציה שלך. כמו כן, מומלץ להשתמש במילות מפתח בכותרת המשנה. לדוגמה, אם יש לך אפליקציית משחק, אתה יכול להוסיף "משחק" כאחת ממילות המפתח בכותרת המשנה שלך. 

אם האפליקציה שלך לא מותאמת לשפות אחרות, אפל תדאג לתרגם אותה עבורך. אתה עדיין צריך לספק את כל הנכסים הנדרשים, כמו צילומי מסך וסמלים, בכל שפה שאתה רוצה להציע לאפליקציה שלך.

תצוגות מקדימות של אפליקציה וצילומי מסך

ישנם שני חלקים לדף המוצר של App Store:

תצוגות מקדימות של האפליקציה. אתה יכול ליצור סרטונים קצרים כדי להציג את האפליקציה שלך בפעולה.

התצוגה המקדימה של האפליקציה צריכה להיות באורך של בין 30-60 שניות ולכלול קטעים שצולמו במכשיר. אתה יכול להשתמש באפליקציה בשם Reflector (http://www.airsquirrels.com/reflector/) כדי לשקף את המכשיר שלך למחשב שלך, או שאתה יכול להשתמש ב-QuickTime Player ב-Mac כדי להקליט את המכשיר שלך.

מסך. אלו הן תמונות סטילס שנותנות למשתמשים תחושה של איך זה להשתמש באפליקציה שלך. צילומי מסך הם דרך מצוינת להציג את הפונקציונליות של האפליקציה שלך מבלי שהמשתמש יוריד את האפליקציה תחילה. התאם את צילומי המסך האלה לשפות השונות שבהן אתה תומך כדי להגדיל את ההורדות ברחבי העולם.

אתה יכול לכלול עד 10 תמונות או סרטונים בפרופיל האפליקציה שלך, והם יופיעו בחשבון שלך בסדר שאתה מעלה אותם.

אם האפליקציה שלך רשומה עבור הכוונה של iPhone 6 ואילך, אתה יכול גם להעלות עוד שלושה צילומי מסך נוספים בכל לוקליזציה המציגים את האפליקציה שלך באייפון 6 פלוס או אייפון 7 פלוס.

תיאור האפליקציה

אם אתה מקודד על ידי עורך פרויקט Xcode, אפשר להציג את המטא נתונים של האפליקציה בחלונית הזהות של העורך. 

הערה: כדי למנוע את דחיית האפליקציה שלך במהלך שלב הסינון, הקפד לכלול הסבר ברור ומלא על הבקשה שלך. אל תכלול ביטויי חיפוש ספאמיים בתיבת ההסבר של האפליקציה; במקום זאת, התמקד בתיאור השימושים והביצועים שלו.

מילות מפתח

על מנת לדרג בשוק האפליקציות עבור חיפושים מסוימים, עליך לכלול ביטויי חיפוש מיועדים בתיבת ההסבר לאפליקציה, עם מילות המפתח והתוכן שהדבר יגרום להורדות של משתמשים.

הטמע את ביטויי החיפוש בשם האפליקציה שלך: אפל משתמשת כעת בפרסומות חיפוש, כך שפשוט לשים ביטויי חיפוש בסוף הכתובית היא מניפולטיבית מדי. מומלץ לשים ביטויי חיפוש באזור ההסבר של האפליקציה. לשאילתות החיפוש הללו יש חשיבות רבה בשוק האפליקציות של אפל, והן מסייעות ללקוחות אפליקציות פוטנציאליים לראות בדיוק את האפליקציה לנייד כאשר מחפשים נושאים דומים.

מחשבות סופיות

כעת אתם מודעים כיצד ליצור אפליקציה לאייפון, השלב הבא הוא ללכלך את הידיים ולהתחיל ליצור משהו. מומלץ להתחיל במשהו פשוט. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי תחילת העבודה, אנא השאר תגובה למטה, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור לך.

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.