.

ראש השנה מגיע!

פיתוח אפליקציות מקוריות: כל מה שאתה צריך לדעת על בניית אפליקציות

מכיוון שאפליקציות הטלפון מהוות כעת יותר מ-53% מכלל תעבורת האינטרנט, עליך להיות בעל תוכנית מוצקה. אם אתה סטארט-אפ קטן או ארגון גדול, זה יכול להיות מסובך להחליט אם ללכת עם אפליקציה מקורית לנייד או אפליקציה חוצת פלטפורמות. 

לפי מחקר שוק של בעלות הברית, שוק האפליקציות לנייד ממשיך להתרחב, עם יותר מ-4.4 מיליון אפליקציות ב-App Store ו-Google Play של אפל וצמיחה צפויה של 407.31 מיליארד דולר עד 2026. תרצו לדעת את האפשרויות שלכם לקבל החזר מהיר יותר על ההשקעה.

בעקבות המגמה ההולכת וגוברת, סטארט-אפים רבים מפתחים אפליקציות מקוריות ודוחפים את האפליקציות לנייד החוצה כמה שיותר מהר. אבל מה כל כך מיוחד באפליקציות מקוריות? האם יש הבחנה בין פיתוח אפליקציות מקוריות לסוגים אחרים של אפליקציות מובייל?

במאמר זה, אנו נותנים לך תשובה פשוטה לכל השאלות שלך הקשורות לפיתוח אפליקציות מערכת בודדת ונעזור לך להוציא את האפליקציה הטובה ביותר אי פעם!

טכנולוגיות Native Mobile Development

פיתוח מובייל מקורי כולל יצירת אפליקציות שיכולות לפעול באופן עצמאי במכשירים ניידים. כדי ליישם זאת, יוצרים צריכים ללמוד שפות וטכנולוגיית יישומים ניידים ספציפיים למערכת ההפעלה. לדוגמה, אפליקציית אייפון נכתבת באמצעות Objective-C או Swift בעוד שאפליקציית אנדרואיד נכתבת ב-Java או Kotlin.

מהי אפליקציה מקורית?

יישומים אלה נכתבו במיוחד עבור מערכת ההפעלה של מכשירים ניידים, כגון אנדרואיד או iOS. הקוד בדרך כלל מכוון למעבד ומערכת ההפעלה של מכשיר ספציפי, כך שהוא יתפקד רק באותו נייד. 

יישומים מקוריים בהגדרה, נחשבים ליציבים ומהירים יותר מיישומים היברידיים או אינטרנטיים. יתרה מכך, הם מספקים ביצועים טובים לאין שיעור מכיוון שהם יכולים לעבוד עם כל היכולות של המכשירים המקומיים כגון מצלמה, מיקום גיאוגרפי, מד תאוצה וכו'. לפיכך, הם זקוקים לפחות זיכרון כדי לפעול ביעילות.

דוגמאות לאפליקציות המקוריות הטובות ביותר

יישומים מקוריים פועלים על מערכת הפעלה ספציפית. לרוב, אלו הן אפליקציות iOS או אנדרואיד.

  • פיתוח אפליקציות ל-iOS

מערכת ההפעלה iOS מפעילה את כל מכשירי אפל, כולל iPhone, iPad ו-iPod Touch. זה מגיע עם עיצוב אלגנטי, ממשק אינטואיטיבי ותכונות אבטחה משופרות. זה בסדר לומר שמערכת ההפעלה הזו קלה לשימוש, חסכונית ובעלת החזר גבוה על ההשקעה.

טינדר היא דוגמה קלאסית לאפליקציה מקורית, והיא תוכננה במיוחד עבור iOS ולאחר מכן הועברה לאנדרואיד. זה נראה שונה לחלוטין ב-iOS מאשר באנדרואיד.

  • פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

מלבד הצעת מערכת הפעלה בקוד פתוח, אנדרואיד מציעה עוד משהו למפתחים: מיליוני ומיליוני משתמשים. לפי Statista, חנות Google Play נגמרה 111.3 מיליארד הורדות עד סוף 2021, וזו הסיבה העיקרית לכך שרוב האפליקציות הטובות ביותר נוצרות עבור אנדרואיד תחילה. 

אפליקציות מקומיות פופולריות רבות עבור iOS ואנדרואיד כוללות את Waze לניווט, טוויטר, WhatsApp לרשתות חברתיות ו-Pokémon Go למשחקים.

במה שונה האפליקציה המקורית מסוגי יישומים ניידים אחרים?

אם יש לך טלפון אנדרואיד או משתמש ב-iOS, סביר להניח שהורדת והתקנת כמה יישומים לסמארטפון שלך. אבל האם אי פעם תהיתם מה ההבדל האמיתי בין אפליקציה היברידית לאפליקציה מקורית? בחלק זה תבינו את ההבדלים ביניהם בתכונות ובמאפיינים.

תכונות עיקריות: מקורי, אינטרנט והיברידית
מאפייןילידאינטרנט בלבדהיברידי
גישה למכשיריםמלאמוגבלמלא (עם פלאגינים)
ביצועגָבוֹהַבינוני עד גבוהבינוני עד גבוה
שפת פיתוחפלטפורמה ספציפיתHTML, CSS, JavascriptHTML, CSS, Javascript
תמיכה בין פלטפורמותלאישיש
חוויית משתמשגָבוֹהַבינוני עד גבוהבינוני עד גבוה
שימוש חוזר בקודלאישיש

היתרונות העיקריים של פיתוח אפליקציות מקוריות?

ביצועים גבוהים יותר

פיתוח אפליקציות מקוריות ל-iOS ולאנדרואיד מיועד לפלטפורמה הספציפית שלהן ויש לה ערכת תכונות בוגרת. הם פועלים ישירות על המכשיר, ומאפשרים ביצועים מוגברים. הם יכולים לגשת לרכיבי החומרה של המכשיר כגון GPS, מצלמה, מסך מגע וכו', ולהתחבר לממשקי API מקומיים לתוספת תכונות. מכיוון שהם מקודדים לאינטראקציה ישירה עם מסגרות החומרה והתוכנה של המכשיר, אתה יכול לצפות שהאפליקציה שלך תישאר ביצועית ויציבה לאורך זמן.

אבטחה משופרת

סיבה נוספת מדוע כדאי לבחור בפיתוח אפליקציות מקוריות היא שאתה מקבל פלטפורמה מאובטחת. האפליקציה המקורית אינה פועלת בדפדפן ואין לה חיבור הפוך. זה מבטל בעיות אבטחה שעלולות לנבוע מפגיעויות בדפדפן, למשל, סקריפטים בין-אתרים והחדרת SQL.

חווית משתמש נהדרת

אפליקציות מקוריות נבנות באמצעות הרכיבים המקוריים של הפלטפורמה בלבד, מה שמאפשר להן לקיים אינטראקציה עם מערכת ההפעלה המארחת וזו עם זו בצורה חלקה. זה מביא לחוויית משתמש מעולה, מה שמקל על משתמשי האפליקציה ללמוד כיצד לתפעל את האפליקציה.

שילוב מהיר של תכונות חדשות

פיתוח אפליקציות מקוריות לאנדרואיד ו-iOS יכול להכיל מגוון רחב יותר של תכונות חומרה ותוכנה מאשר יישומים חוצי פלטפורמה. תכונות החומרה כוללות מדי תאוצה, מצלמות ו-GPS, בעוד שתכונות התוכנה עשויות לכלול סורקי ברקוד, קוראי NFC או זיהוי דיבור.

ההבדל בין פיתוח אפליקציות מקוריות לפלטפורמות שונות 

עם גידול במספר משתמשי הטלפון הנייד, זה הפך להיות מאתגר עוד יותר עבור מפתחי אפליקציות לזכות בחלקם בתשומת הלב, מכיוון שיש מגוון רחב של אפליקציות שמשתמשים יכולים לבחור מהן. עליכם לוודא שאתם מפתחים אפליקציה לנייד שתישאר רלוונטית, וכדי לעשות זאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בו תצטרכו לבחור בין האפליקציה המקורית לנייד ובין הפלטפורמות החוצות.

אפליקציות מקומיות

יישומים מקוריים מפותחים במיוחד עבור פלטפורמה נתונה, תוך עין על התכונות וההיבטים המיוחדים של אותה מערכת תפעולית (OS). הם משתמשים בממשקי המשתמש הגרפיים המקוריים (GUI) ובכלים המובנים במערכת ההפעלה, כולל המראה, התחושה שלה ופרטים נוספים.

פיתוח אפליקציות מקוריות לנייד הופך פופולרי יותר ויותר בקרב עסקים ויוצרי אפליקציות. הסיבה העיקרית למגמה היא שיישומים מקוריים מציעים חוויה בעלת ביצועים גבוהים שאפליקציות אינטרנט בלבד או חוצות פלטפורמות אינן יכולות להתאים לה. בנוסף, אפליקציות מקוריות מספקות חווית משתמש נהדרת. 

אפליקציות חוצות פלטפורמות

לפיתוח אפליקציות חוצות פלטפורמות יש יתרונות. האחת היא שאתה יכול ליצור אפליקציה אחת שפועלת על מספר פלטפורמות. זאת בניגוד ליצירת אפליקציות נפרדות לכל פלטפורמה, דבר שעלול לגזול זמן ויקר. חלק זה ידון ביתרונות של פיתוח חוצה פלטפורמות. וכמה מהכלים שקיימים לפיתוח חוצה פלטפורמות.

ישנם כמה כלי פיתוח חוצי פלטפורמות שאולי תרצה לשקול: Flutter, React Native ו-Xamarin. פיתוח חוצה פלטפורמות יכול להיות יעיל, אבל זה אולי לא הבחירה הטובה ביותר עבור מפתחים שמעריכים איכות. אפליקציות חוצות פלטפורמות יפעלו בצורה שונה בדגמי טלפונים ומערכות הפעלה שונות, כך שהם צריכים להיות מותאמים אישית כדי לפעול בצורה חלקה בכל אחד מהם. המשמעות היא שהם בדרך כלל איטיים יותר ואינם מנצלים את כל החומרה שעליה הם פועלים.

מסגרות אפליקציות חוצות פלטפורמות מובילות 

ישנן מסגרות רבות לבחירה בכל הנוגע לפיתוח אפליקציות סלולריות חוצות פלטפורמות. בואו נסתכל על שלושה מהפופולריים שבהם:

לְהִתְפַּרְפֵּר

זוהי מסגרת פיתוח מובייל בקוד פתוח שפותחה על ידי גוגל. זה מאפשר למפתחים לפתח אנדרואיד ו-iOS מקוריים מבסיס קוד אחד. מכיוון ש-Flutter אינו מצריך שימוש במסגרות ספציפיות לפלטפורמה, הוא הופך את הפיתוח בין הפלטפורמות לחלק, קל ומהיר יותר מאי פעם.

עם זאת, הוא קיים בשוק רק פחות משנתיים, והוא צבר קהל מעריצים לא קטן בזמן כה קצר ונחשב לטוב ביותר מבין הפלטפורמות האחרות. כאן, נבדוק מהו Flutter והתכונות שלו כדי לנסות ולהבין מה עושה אותו כל כך מיוחד וייחודי.

טען מחדש חם: תכונה זו משנה את הקוד שלך באופן מיידי מבלי לבנות מחדש את האפליקציה כולה. שינויים שאתה מבצע באים לידי ביטוי ברגע שאתה לוחץ על ריצה, מה שחוסך זמן ומקל מאוד על הפיתוח.

ווידג'טים: הם אבני הבניין הבסיסיות של Flutter, הם מאפשרים לך לשנות חלקים ממשקי המשתמש של היישומים שלך על ידי יצירה, הגדרה והתאמה אישית של אובייקטים המיישמים את מחלקת ה-Widget.

שילוב קוד: Flutter מאפשר למתכנתים למנף בסיס קוד יחיד עבור היישומים שלהם, אשר ממקסם שימוש חוזר בקוד ב-iOS, אנדרואיד והאינטרנט. זוהי מסגרת להנפקה מהירה שעוזרת למתכנתים לבנות אפליקציות ניידות מודרניות לכל פלטפורמה.

תגיב שפת אם

React Native היא מסגרת Javascript שפותחה בתחילה בפייסבוק כדי לבנות אפליקציות לפלטפורמות ניידות. זה מאפשר לנו ליצור אפליקציות סלולריות חוצות פלטפורמות באמצעות Javascript בלבד מבלי לכתוב את האפליקציה ב-Objective-C או ב-Java. כך נוכל לבנות בקלות אפליקציה שתתפקד בדיוק כמו אפליקציה מקורית.

היתרונות העיקריים שלה הם:

  • המהירות שלו.
  • היכולת לעשות שימוש חוזר בקוד על פני מספר פלטפורמות.
  • רמה גבוהה של ביצועים ודיוק של ממשק משתמש מקורי במכשיר.

אפליקציות סלולריות רבות נוצרו באמצעות React Native, כולל Artsy, Bloomberg ו-Delivery.com.

Xamarin

Xamarin הוא פתרון מצוין לפיתוח אפליקציות לנייד שיכול לעזור לבנות יישומים ניידים ל-iOS, אנדרואיד ו-Windows Phone. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש ב-Xamarin הוא שימוש חוזר בקוד, מה שמגדיל את שיתוף הקוד ל-80%. זה מאפשר לצוות אחד לספק מהר יותר, עם פחות טעויות וביצועים טובים יותר באופן כללי.

בשנת 2019, Xamarin הייתה בין המגמות המובילות בפיתוח תוכנה. עם זאת, אנחנו ב-2022 עכשיו, ומופיעות טרנדים חדשים, מה שהופך את הישנים ללא רלוונטיים. למרות ש-Xamarin אכן נותרה אחת מערכות הכלים המובילות לפיתוח אפליקציות, נראה שהפופולריות של Xamarin החלה לרדת במהלך השנה האחרונה.

בנה אפליקציה מקורית עם Andromo

Andromo הוא בונה אפליקציות לנייד שמקל על כל אחד ליצור ולהתאים אישית את האפליקציות שלו מבלי ללמוד כיצד לקודד. יצירת אפליקציה מקורית או אפליקציה חוצת פלטפורמות מעולם לא הייתה קלה ומשתלמת יותר מאשר עם Andromo.

Andromo מציעה תבניות שונות שנועדו לתת למשתמשים שליטה מלאה על מראה האפליקציה והאופן שבו היא פועלת. אתה יכול גם להשתמש בכלים של Andromo כדי להתאים אישית את התכונות הללו עבור אפליקציה מותאמת אישית התואמת לצרכים הספציפיים שלך. הממשק של Andromo קל לשימוש, כך שגם אנשים שאינם בקיאים בקידוד יכולים לבנות בעזרתו אפליקציות.

אז כאשר אתה חושב על בניית אפליקציה לנייד, אתה עשוי לדמיין עלויות גבוהות וכמויות גדולות של זמן. בעוד שפרויקטים מסוימים דורשים מפתחים ותקציבים גדולים, אחרים יכולים להיות מטופלים בקלות על ידי פלטפורמה אחת. Andromo היא אחת מחברות פיתוח האפליקציות הניידות הרבות שיכולות להתמודד עם המשימה. Andromo הוא בונה אפליקציות לנייד המבוסס על מסגרת Flutter המאפשרת למשתמשים לבנות אפליקציות חוצות פלטפורמות ואפליקציות מקוריות הן ל-iOS והן לאנדרואיד.

לבונה יישומי Andromo יש יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה הטובה ביותר ליצירת אפליקציות מקוריות ל-iOS ולאנדרואיד. כמה מהתכונות הטובות ביותר שלו כוללות:

היכולת ליצור אפליקציות בקטגוריות שונות 

Andromo היא פלטפורמה המאפשרת לאנשים ליצור אפליקציות לנייד מבלי לדעת כיצד ליצור אפליקציות לנייד. פלטפורמה זו עוזרת לך ליצור סוגים שונים של יישומים כמו בידור, עסקים ועבודה רק כדי לציין כמה, ומאפשרת למשתמשים לגשת לספרייה פתוחה של תכונות שבה הם יכולים לבחור מה שהם רוצים באפליקציה שלהם.

אתה יכול להשתמש בפלטפורמת Andromo כדי ליצור במהירות ובקלות יישומים למטרות אופנה, שירות, נגן מדיה, אודיו, חינוכי, רוחני, ידע ובידור.

עיצוב יפה

Andromo הוא כלי לפיתוח אפליקציות לנייד מבוסס אינטרנט, שמסיר את כל הטרדות של הקידוד על ידי מתן תבניות מוכנות לשימוש עבור יישומים שונים בתעשיות שונות. פשוט בחר תבנית והתאם אישית את האפליקציה לצרכים שלך, כגון הוספת לוגו או העלאת תמונות וסרטונים. אוסף התבניות העשיר של Andromo כולל תבניות אפליקציות מוכנות למטרות שונות כגון בידור, חינוך ועוד רבים אחרים. 

בונה Andromo קל לשימוש

הממשק של Andromo מאפשר למשתמשים לגרור ולשחרר פעילויות לבניית אפליקציות מובייל. תכונות פשוטות וניתנות להרחבה מאפשרות למשתמשים ליצור יישומים מהר יותר, מה שמוביל ליעדים עסקיים גדולים יותר על ידי מתן חוויה טובה יותר למשתמשים.

היכולת ליצור עבור מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS

פלטפורמת Andromo היא בונה אפליקציות לנייד המאפשרת למשתמשים ליצור אפליקציות משלהם בקלות ובמהירות. משתמשים יכולים לבנות יישומי iOS וגם אנדרואיד בכמה לחיצות פשוטות, מה שהופך אותו להרבה יותר קל לשימוש מיצרני יישומים מורכבים אחרים.

פתח אפליקציות מקוריות עם Andromo

בסופו של דבר, פיתוח אפליקציות מקוריות משתנה ללא הרף, ואין דרך אחת לבנות אפליקציה. עם זאת, אפליקציות מקוריות עשויות להתאים ביותר למי שדורש מהירות וביצועים מרביים, בעוד שתוכנה חוצת פלטפורמות מתאימה ביותר למי שמחפש גמישות בפלטפורמות מרובות. 

חשוב לציין שמה שעובד עבור העסק שלך עשוי שלא לעבוד עבור מישהו אחר. המפתח הוא להקפיד על היתרונות והחסרונות של כל סוג אפליקציה כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי מה שמתאים לך.

Andromo הקלה עליך ליצור ולעצב אפליקציה מקורית משלך עבור אנדרואיד ו-iOS. הפלטפורמה מעניקה למשתמשים את היכולת ליצור אפליקציה תוך דקות ללא קידוד. בונה Andromo מאוד ידידותי למשתמש, ואם אתה נתקע, צוות התמיכה שלנו זמין לעזור. עם Andromo אתה יכול ליצור את האפליקציה שלך ולקדם בקלות אירועים קרובים או למכור את המוצרים שלך בתוך האפליקציה. זה בסדר לעשות את הצעד הגדול הזה ולהתחיל ליצור יישומים מקוריים היום עם Andromo!

שתף:

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין
[sc name="content_b_300x600"]

תוכן העניינים

מדיה חברתית

הודעות האחרונות

און קי

הודעות קשורות

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

פיתוח תוכנה נסתרת סביר להניח שמעולם לא שקלתם

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

רעיונות-הכנסה פסיבית

5 רעיונות להכנסה פסיבית

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

מגמות פיתוח אפליקציות לנייד של 2020

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_row_radius=”border_” none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position =”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self”

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.