.

ראש השנה מגיע!

צור שם קליט ומונחה מילות מפתח

הפעל וידאו

הבא

סוד יצירת שמות אפליקציות טובים נחשף. גלה את כל המרכיבים של אלגוריתם מתן שמות, והצליח.

חלק ניכר מהעלאה, קידום ומונטיזציה מוצלחים של אפליקציית האנדרואיד שלך הוא השם הנכון. ככל שיעלו יותר אפליקציות חדשות ל-Play Market מדי יום, כך קשה יותר לא להתמוסס בזרם, אלא להדגיש באמת. שם הוא מגנט שמושך באורח קסם משתמשים לאפליקציה, מבדל אותה מהאנלוגים ברשימה וגורם להם להוריד אותה. הכותרת נותנת תמונה מבריקה ראשונה של האפליקציה שלך שמושכת את עינו של משתמש; זה עוזר לאפליקציה שלך לבלוט מהגוש האפור הלא ידוע. עם שם אפליקציה מבריק ומתאים, אתם יוצרים ספירה רגשית ייחודית, נכנסים לתהודה עם רגשות המשתמש, מכניסים אדם לרעיון רעיוני לאפליקציה, ומגבשים רצון לגלות את המוצר שלכם. כתוצאה מכך, לאנשים יש מוטיבציה גבוהה להוריד את האפליקציה שלך; שום דבר לא מגביל אותם.

איך יוצרים שם אפליקציה שנדונה לזכות בליהוק? ברור ששם אפליקציה צריך לשקף את הפונקציות והערכים של האפליקציה. אל תטעה את העוקבים שלך; אינם גורמים לפרשנויות משתנות. כאן מגיעה פריצת חיים: קח פיסת נייר ורשום רשימה של האסוציאציות של האפליקציה שלך. תאר את הפונקציות החיוניות שלו, ספור את המרכיבים של רעיון האפליקציה שלך. אתה יכול גם לצפות בכלי חיפוש מילות מפתח ספציפי. זה זמין באינטרנט (לדוגמה, WordTracker, KWFinder, Soovle) - אתה יכול לקבל כמה תובנות נכונות שם. לבסוף, תראה תמונה מלאה של לוח האווירה של האפליקציה שלך. בחר את הנקודות העיקריות, בחר אחת מגדירה - מזל טוב. זהו רמז ענק למתן שם לאפליקציה שלך.

קח בחשבון ששם האפליקציה שלך צריך להיות ניתן לחיפוש. במילים אחרות, המשתמשים לא צריכים להתמודד עם בעיות כלשהן בניסיון להגיע אליו. איך אנחנו מגלים אפליקציות חדשות מלכתחילה? התשובה די פשוטה: אנו מקלידים מילות מפתח ב-Google Play ומחפשים אותן. שקול שילובים שונים של מילות מפתח כך שאי אפשר יהיה להימנע מהאפליקציה שלך. זו הדרך החכמה ביותר לאסוף משתמשים מקהל היעד שלך. אל תפחד משימוש במילות המפתח החיוניות ביותר מהארסנל שלך, במיוחד אם המתחרים שלך מאבדים אותך מבחינת פעילות ותדירות מילות המפתח בשימוש. היו קשובים: אם רק תכפילו רעיונות למילות מפתח של מישהו אחר, יש סיכוי גדול שלא תופיע בארבעת העמודים הראשונים של תוצאות החיפוש כלל.

עצה נוספת עבורך: עיין בהנחיות האופטימיזציה של גוגל. הם ממליצים על נוסחת שמות מוצלחת מוכחת. אל דאגה, בסופו של דבר זה קצר וקל לעקוב אחריו. השתמש בשם המותג שלך, ולאחר מכן הוסף פונקציה חיונית של היישום. סיימת, אתה מעולה! בהצלחה עם הפופולריות של האפליקציה שלך, ובתקווה להרוויח ממנה רווחים בעתיד הקרוב.

[sc name="easystart_500x500"]
[sc name="quiz_academy_300x392_advanced"]

שתף זאת

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין

יש לך שאלה?

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.