.

ראש השנה מגיע!

הפוך את תיאורי האפליקציה שלך למושכים את הקהל

הפעל וידאו

הבא

גלו בסרטון הבא כיצד לכתוב תיאור אפליקציה שיעזור למוצר שלכם להצליח בשוק.

מפתחי אפליקציות סובלים מתחרות יומיומית. עיצוב אפליקציה הוא תהליך משמעותי - ללא ספק. אבל מיד אחרי שתסיימו עם הפיתוח, אתם עומדים בפני אתגר נוסף, הרבה יותר רב-שכבתי - מיקום שוק ותחרות עם מיליארדי יריבים. גם אם המוצר שלכם נישתי וקהל היעד שלכם די ספציפי, כדאי לכם לפקוח עיניים ולהמציא אסטרטגיית משחק רווחית ופורייה בשוק.
מלבד מתן שמות ואלמנטים חזותיים של ייצוג האפליקציה שלך, עליך לשים לב במיוחד לתיאור האפליקציה, כל עוד מרכיב זה ממלא תפקיד חיוני בסיפור ההצלחה שלך. בניית גוף הטקסט בצורה מוכשרת ובחירה קפדנית של מילות מפתח תואמות, תדחוף את האפליקציה שלך גבוה יותר ויותר לראש רשימת תוצאות החיפוש בחנות אפליקציות. יתרה מכך, תספק ללקוחות מוטיבציה נוספת להורדה ושימוש באפליקציה שלך.

בואו נהיה כנים: לא כל משתמש מעורב וסקרן מספיק כדי לקרוא את תיאור האפליקציה המלא שלך עד המכתב האחרון. מסקנת זו מובילה אותנו למסקנה הגיונית: זה יהיה הרבה יותר שימושי לשים את התזות המהותיות בראש הטקסט. אם תצמדו לכלל זה, תחסכו זמן ואנרגיה של המשתמשים - ותאמינו לנו או לא, הם יהיו אסירי תודה, וכתוצאה מכך, נאמנים למוצר שלכם. רעיון טוב נוסף יהיה להוסיף כמה בדיחות או להתחיל בצורה לא פורמלית וידידותית כדי ליצור מיקרו אקלים נוח. הוויברס הטוב הזה יגדיל גם את יכולת הלחיצה על כפתור ההורדה.

כאשר אדם התאהב באפליקציה שלך מהמשפטים הראשונים של התיאור - עבור לפרטים. יצירת טקסט זה, עליך להתייחס אליו כאל מכשיר מכירה רב עוצמה המבשר אפשרויות חזותיות - צילומי מסך של אפליקציה. כאן, תוכל לספר את היתרונות הקריטיים של האפליקציה שלך ולצלול קצת יותר לעומק בהסבר כיצד היא פועלת. שקול לגעת בכמה היבטים טכניים, למשל, על ידי רישום פעילויות האפליקציה וסימוןן בסימנים ספציפיים (סימני ביקורת, מקפים וכו').

הנחיות לתיאור אפליקציית אנדרואיד מספקות רשימה של המלצות חיוניות.
1. השתמש במילות מפתח בחוכמה; אל תזהם את אווירת השוק כדי להימנע מאסר.
2. בצע בדיקת דקדוק - טעויות וטעויות הן מאוד לא רצויות.
3. זכרו שהקוראים שלכם הם משתמשי טלפון סלולרי רגילים, לא גורואים טכניים.
4. לעולם אל תשקר או תסתיר חלקים מהאמת - הפידבק תמיד יעקוף אותך בצורה של רייטינג נורא.

לסיכום, ככל שאתה מכין את תיאור האפליקציה שלך אחראי יותר - כך אתה אמור להיות מסוגל לקבל יותר דיבידנדים. ככל שתשקיעו יותר - כך התוצאות טובות יותר להחריד. בהצלחה!

[sc name="easystart_500x500"]
[sc name="quiz_academy_300x392_advanced"]

שתף זאת

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין

יש לך שאלה?

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.