.

ראש השנה מגיע!

נתח את המתחרים שלך עבור תוכן ומילות מפתח

הפעל וידאו

הבא

קח את המיטב מקידום האפליקציה בניתוח המתחרים שלך.

לעתים קרובות מזלזלים בחשיבותו של מחקר שוק מפורט. חלקנו פשוט עצלנים מכדי לחקור את האוקיינוס ​​לפני שצוללים אליו. עבור אחרים, הערך של תהליך מייגע זה לכאורה אינו ברור. בואו נוכיח אחרת.

הליהוק הוא כל כך עצום להפליא שאתה צריך להשקיע מאמץ אנושי נוסף כדי להתבלט מבין מיליארדי יישומים בשוק. נתח את השוק, השווה והשווא את עצמך למתחרים. מצא את נקודות התורפה שלהם, תקן את הבעיות שלהם תוך כדי פיתוח האפליקציה שלך. למד מהטעויות שלהם ושפר את הצעות המכירה הייחודיות שלך. שחק בחוכמה עם היתרונות והחסרונות שלך.

מה שחשוב גם הוא למצוא נישה מתאימה תוך מיקום האפליקציה שלך. שימו לב למילות מפתח באפליקציה המוקדשות לנושא העניין שלכם. נסה להימנע מהביטויים הנפוצים ביותר בעת ארגון האופטימיזציה של חנות האפליקציות שלך. אם תבחר בבקשת חיפוש אופנתית להיות מילת המפתח שלך, התכונן לשלם טונות של כסף עבור קליק או לידים עתידיים.

כן, זה אולי נשמע קצת מפחיד עד כה. אל תפחד מאתגרים! יש כמה דרכים יעילות להשיג את התוצאות שאתה מחפש. קודם כל, כלי מילות מפתח. מכשיר זה הוכיח את עצמו כדרך מהירה ויעילה למצוא נישה בשוק שתניע את הפיתוח שלך. זה מפשט את חייך באופן משמעותי בכל הנוגע לאסטרטגיות ASO.

הבחירה הברורה ביותר כאן היא בהחלט מתכנן מילות המפתח של Google Ads. כלי זה ממנף את מלוא הפוטנציאל של מסד הנתונים הגלובלי של גוגל ועוזר לקבל מבט ממעוף הציפור על השוק. זה מספק לך הזדמנויות שיווקיות לפוטנציאל גדול. החל ממילות מפתח מתאימות וביטויים קריטיים, וכלה בניתוח מלא של האפשרויות שבחרת, נותן לך תמונה גלובלית כיצד עליך לקדם את האפליקציה שלך.

חוץ מזה, אתה יכול גם להשתמש בכמה חלופות שוק כדי לזכות בקאסט. שירותים אלה מוצאים, מנתחים ומרכיבים רשימה של מילות מפתח פופולריות, ומקרבים אותך למקום המתוק. ככלל, כל כלי מילות מפתח לא נותן לך לשקוע למים העמוקים של השיווק העולמי.
הסתכל ברשימת מילות המפתח שלך כשתסיים איתה. השווה את זה לאופן שבו המתחרים שלך מקדמים את עצמם. שקול להיפטר מכמה ביטויים נפוצים שחוזרים על עצמם בכל מקרה. זה יעזור לך לגלות איך להפיק תועלת מהתחרות הזו. כתוצאה מכך, תופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש, בין אם מדובר ב-App Store עבור אפליקציות מבוססות iOS או ב-Google Play Market.

כל הכלים הללו הם מקום מצוין לקבל תובנות והשראה לקידום המקוון של האפליקציות שלך. בין אם זה מיקוד למדיה חברתית, תוצאות חיפוש בגוגל, פוסטים בבלוג או חנות אפליקציות, אתה יכול לקבל אסטרטגיה עקבית בכל הפלטפורמות.

אתה יכול לגלות עוד על כלי מילות מפתח ולקבל את סקירת השוק הנכונה בערוץ YouTube שלנו Andromo. אנא עקוב אחר הקישור מתחת לסרטון זה.

[sc name="easystart_500x500"]
[sc name="quiz_academy_300x392_advanced"]

שתף זאת

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין

יש לך שאלה?

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.