.

ראש השנה מגיע!

כיצד לשלוח את האפליקציה שלך ל-Google Play

הפעל וידאו

הבא

כיצד לשלוח את האפליקציה שלך ל-GooglePlay. כיצד ליצור צילומי מסך עבור GooglePlay עם Andromo

תן לנו לנחש: אתה נהנה מהטעם של אינסוף הזדמנויות שפיתוח אפליקציות מספק לך. יתר על כן, אנו מהמרים שאתה מעריך את הפשטות והזמינות של בניית אפליקציות ללא כישורי קידוד. לבסוף, אם אתה קורא עכשיו את המשפט הזה, עיצבת את האפליקציה שלך לנייד. עכשיו עמדת בפני השאלה הבאה. איך משחררים אפליקציה לגוגל פליי?

קודם כל, אתה צריך לבקר https://developer.android.com. זהו Google Play Console, המקום בו מתחילה האגדה שלך. אם יש לך חשבון Google חוקי, השתמש בו. אם לא - צור אחד. כדי להתחיל להפיץ את האפליקציות שלך, עליך לשלם עמלה חד פעמית השווה ל-$25. התייחס לזה כאל קלט מצוין לעתיד המגנטי שלך. קחו נשימה עמוקה וחכו קצת עד שחשבונכם יאושר.

עכשיו זה זמן דיוק. עליך להוסיף אפליקציה חדשה ב-Google Play. המשימה היא למלא את כל השדות הדרושים עד שהסימנים שלהם יהפכו לירוקים. הקלד את שם האפליקציה שלך, בחר שפת ברירת מחדל, הוסף תיאורים קצרים וארוכים. כאן אתה חופשי להשתמש במילות מפתח לאופטימיזציה של חנות האפליקציות. החלט על קטגוריית האפליקציה, מידע על תוכן האפליקציה. עבוד על מדיניות הפרטיות, קהל היעד ודירוג התוכן שלך.

לאחר שתסיים עם מידע הטקסט, עבור לקטע שחרור אפליקציות והעלה את קובץ ה-APK שלך. הקובץ של האפליקציה שלך צריך להיות מתחת לגודל 50MB כדי להתקבל.

עבור ישירות למהלך הבא, שהוא ייצוג חזותי של אפליקציה. למקרה שאינך בטוח לגבי איכות צילומי המסך שלך, עשינו משהו עבורך. זהו ערכת כלים עבור Figma. התאמה לדרישות הפרסום של Google Play היא דבר מסובך לעשות. Figma מספקת יכולת ליצור צילומי מסך אטרקטיביים לאפליקציה שלך. לאחר שיצרת חשבון ב- Figma, תוכל להעלות ערכת כלים שהכנו עבורך. ערכת כלים זמינה בקישור מתחת לסרטון שנציין להלן. אחריו, יהיו לך דפוסי צילום מסך. אתה רק צריך להדביק את התמונות שלך בשבלונות האלה. Figma תתאים אוטומטית תמונות לגדלים הנדרשים. לבסוף, אתה רק צריך לייבא את צילומי המסך שלך בלחיצה אחת.

כמה הנחיות לגבי צילומי המסך שלך. חלק מהמשתמשים קולטים מידע דרך עיניהם מלכתחילה. זו הסיבה שצילומי המסך שלך צריכים להיות מאוד מייצגים ומושכים. תמונות אלו צריכות להסביר ללקוחות את ערכי האפליקציה שלך ואת התכונות הבולטות. מה שכן, צילום מסך צריך לחקות חווית משתמש כך שאנשים יעמדו בציפיות שלהם לאחר התקנת האפליקציה שלך. אם אתה רוצה שההודעה שלך תיקרא כהלכה, תוכל להשתמש בכותרות קצרות. אך אנא ודא שהגופנים שבחרת יכולים לקרוא. שימו לב לניגודיות הצבע ולגודל האותיות. עקוב אחר איזון הטון.

[sc name="easystart_500x500"]
[sc name="quiz_academy_300x392_beginner"]

שתף זאת

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין

יש לך שאלה?

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.