.

ראש השנה מגיע!

איך ליצור אפליקציה "טפטים של גיימרים" מאפס

הפעל וידאו

הבא

צור אפליקציית טפט משלך

 

גלה כיצד צור אפליקציית טפטים ללא תכנות וכיצד למלא אותו בתוכן מתאים.

 

כפי שאנו יכולים לנחש, אתה מתלהב לבנות את יישום הטפט הראשון שלך. לא מפתיע. אפליקציות מקיפות אותנו בכל מקום; אנשים מתמכרים לפשטות, למגוון הרחב ולזמינות שלהם. אחת הדרכים הטובות והקצרות ביותר להצלחה היא בניית אפליקציות לבד, כבונוס - להרוויח מהן מאוחר יותר. אילו הזדמנויות יש לעולם להציע? קודם כל, אתה יכול לקודד את זה - כאן אתה מחויב להיות בעל כישורי מתכנת ספציפיים וידע מתאים. אם אין לך את זה עכשיו - התכונן לבזבז טונות של זמן וכסף. אפשרות נוספת ולא המשתלמת ביותר היא גיוס צוות. אם אתם מחפשים גרסאות זולות יותר - ברוכים הבאים לעולם הפלטפורמות לבניית אפליקציות. 

 

Andromo.com בולט בין שירותים כאלה ויכול להיות דוגמה מצוינת. כאן, אתה חושב על הרעיון הכללי של האפליקציה שלך, מוסיף פעילויות שאתה צריך, והפלטפורמה בונה את המרכיבים האלה לאפליקציה מוכנה לשימוש. השתמש בפנטזיה שלך, ביצירתיות שלך, והשקע מספיק מאמץ. במקרה זה, אתה מקבל גישה לאדמת בתולה חדשה במונחים של אפליקציות שאתה יכול ליצור. הטפט שלך אפליקציית אחסון היא אחת מהן.

 

כשמדובר במהות של טפטים, הם מצטיירים כרקע גרפי למסכי טלפונים סלולריים, שולחנות עבודה של מחשבים, טאבלטים וכו'. הם עוזרים למשתמשים לבטא ולייצג את עצמם, תוך שהם מציגים סגנון אינדיבידואלי, תחביבים, העדפות או תכונות אופי. בעיקרון, המשימה שלהם כוללת התאמה אישית של המכשיר של המשתמש, מוטיבציה (הן עשויות להיתפס כתזכורות רגועות לדברים חשובים שאדם רוצה לזכור תמיד), שיפור יכולת העבודה והפרודוקטיביות וכו'. 

 

בין סוגי הטפטים, אנו נבדלים בין אלה:

 

  1. לארגון שולחן העבודה. באמצעות תמונות כאלה כרקע, אתה יכול לייצב ולייצב את מסך הטלפון הסלולרי שלך ואת כל הסמלים של אפליקציות משמעותיות. זה יעזור ליצור מערכת של משימות עם עדיפות לפי חשיבות. כתוצאה מכך, אתה תמיד תישאר ממוקד במועדים ובצרכים אחרים. 
  2. לוחות שנה. אם כמעט ולא תוכל לשרוד יום ללא לוח השנה שלך, הטריק הזה בהחלט יהיה שימושי. זה מענג להבין שהדבר שאתה הכי צריך הוא במרחק לחיצה אחת ממך. 
  3. להנעה עצמית. מישהו יכול לצחוק אחרי הרעיון הזה ולומר שהוא נאיבי להפליא, אבל מיליארדי דוגמאות מראות אחרת. בחייך; אנו מקיימים אינטראקציה עם הטלפונים הסלולריים שלנו לא פחות מחמישים פעמים ביום. בכל פעם שאתה רואה ביטוי או ציטוט מעורר השראה, תת המודע שלך מתקן זאת אפילו בהצצה. המילים באמת יעילות, והתוצאות לא יאחרו - אתה תרגיש שינויים חיוביים תוך מספר ימים. 
  4. לטיפול. שמעת פעם על טיפול באמנות? הדמיה של קטע מיצירת מופת מפורסמת ברחבי העולם נוגעת בעדינות בנפשך, וההשפעה כה עמוקה! אותו מצב קורה עם טפטים שמתארים חיות חמודות או אוכל סופר טעים בפה, אגב.
  5. לזרז מצב רוח טוב. שקול לבחור מם מצחיק ותומך או תמונה עם בדיחה של טפיחה כך שבכל פעם שאתה מסתכל על מסך הטלפון, המוח שלך יקבל רטט חיובי, אות להתחיל לחייך מיד.
  6. להרגעה. מדובר בתמונות ניטרליות שמסיחות את דעתנו מעבודה קשה, מרמת משחק מתישה או פרק סדרה נוגע ללב; זה מורגש כמו גרסה מינית של מדיטציה. העיניים שלך נרגעות, יש לך נשימה עמוקה, ולתת לקסם הצבע להשפיע על השלב הפיזי והרגשי שלך.

 

 כעת, כשברור לכם קטגוריית סוגי הטפטים, אנו עוברים לתהליך העיקרי - בניית אפליקציות. תן לנו לגלות איך זה ייראה עם דוגמה של Andromo.com. לאחר שנרשמתם לפלטפורמה ורכשתם מנוי, תוכלו לעצב אפליקציה. אתה מחפש טפטים שאתה מניח שהקהל יאהב, בוחר את הטובים שבהם, יוצר אוספי תמונות ספציפיים - ומעלה אותם למסד הנתונים העתידי של האפליקציות שלך. אתה חופשי ליצור מספר טפטים בעצמך, להתנסות בתמונות, להרשים את הקהל שלך עם פריסות יוצאות דופן. לאחר שתסיים, תוכל גם להוסיף פעילויות עבור האפליקציה - הודעות דחיפה, למשל. אפשר למשתמשים להיות בקשר עם העדכונים האחרונים של אוסף הטפטים שלך.

 

מה שמתחיל כתחביב עשוי לצמוח במהירות למקור הכנסה פסיבי. לאחר פיתוח האפליקציה מבוססת Andromo, אתה מעלה אותה לשוק Google Play. עכשיו זה רגע מושלם לייצור רווחים מאפליקציית הטפטים שלך לאנדרואיד על ידי יישום פרסומות שם. 

 

לפלטפורמה יש הזדמנות להשיק שני סוגי מודעות כרגע: באנר סטטי ומודעות ביניים (המוצגות בין חלקים מתוכן האפליקציה). פעל לפי ההיגיון: ככל שהאפליקציה טרנדית יותר, כך היא הופכת להיות אטרקטיבית יותר עבור מפרסמים. המשימה של אפליקציית הטפטים שלך היא להתאים לבקשת המפרסם מבחינת קהל יעד (כאן, מדובר יותר על מעגל תחומי העניין והגיל של המשתמשים). היזהר: חשוב לוודא שהפרסום אינו חוויה חודרנית. כי אם תשים יותר מדי חלונות קופצים בלתי צפויים עם כפתור X שקרי - זה יגרום להרס עם שיעור הקליקים שלך, וזה יוביל לאינדיקטורים נמוכים יותר של מסעות פרסום. מה שכן, חשוב על הרשאה לאסוף את נתוני המשתמשים שלך כדי שתוכל להרחיב את הגדרות היעד עבור מפרסמים.

 

נכון לעכשיו, לאנדרומו יש שלוש חבילות מנוי. תחביב (10$ לחודש או 96$ לשנה) (אז אתה מוציא רק 8$ לחודש במקום 10$) תהיה התחלה ואימון מצוינים. עם Pro (28$ לחודש או 252$ לשנה), תוכלו לפתח אפליקציות ולהשיק מבצעים. חבילת אולטרה (48$ לחודש או 432$ לשנה) מיועדת למשתמשים מתקדמים; יש לו הגדרות גמישות להפעלת פרסומות כך שתשלוט ברמת ההכנסה שלך למקסימום. 

 

תראה איך זה עובד. היום אתה צור טפט משלך לטלפון שלך. מחר תפתחו אפליקציית טפטים עם אחסון ייחודי של תמונות. מחרתיים אתה מרוויח מהתשוקה שלך.

[sc name="easystart_500x500"]
[sc name="quiz_academy_300x392_beginner"]

שתף זאת

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין

יש לך שאלה?

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.