.

ראש השנה מגיע!

איך להפוך אפליקציה ללא קידוד. הדרכה

הפעל וידאו

הבא

איך להפוך אפליקציה ללא קידוד

פיתוח אפליקציות עשוי להתחיל כתחביב. אבל אם אתה מספיק מתמיד וחדשני - זה עשוי לפתוח אופק חדש של מונטיזציה.

מהן מיומנויות הקידוד הראשוניות או הרעיון? למען האמת, התכנות כלל לא משנה כאן (בהמשך נסביר מדוע). כל מה שאתה צריך זה רעיון חזק. אולי תחשוב ליצור משהו שמעולם לא היה קיים קודם לכן. כחלופה, שקול לפתח אפליקציית נישה עמוקה. בחר נושא שאתה מרגיש בו המומחיות שלך, שתף את הניסיון והידע שלך. כך נולד מוצר ייחודי. לבסוף, אתה יכול ליזום מחקר שוק. למד את המתחרים שלך, נתח בעיות שיש להם, הסתכל על היתרונות שלהם. ותעשה את זה טוב יותר.

השלב הבא הוא מימוש האפליקציה. התוכן הוא מה שיבדל את האפליקציה שלך מאחרות. תסתכל מקרוב על מה אופנתי עכשיו. מה יכול לספק את בקשות המשתמשים ולהשלים את הציפיות שלהם? זכור שהאיכות והייחודיות של התוכן תמיד מושכות הרבה יותר עוקבים מאשר גניבת דעת ברמה בינונית. אל תשכח לעדכן את התוכן שלך לעתים קרובות. זה ישאיר את העניין של המשתמשים בחיים במשך עידנים.

כאשר אתה מוכן עם שני המרכיבים הללו - רעיון לאפליקציה והתוכן - פנה ישר לפיתוח. בחר סוג אפליקציה ותבנית ש-Andromo.com מציעה. הכניסו את התוכן שהכנתם עד כה לבונה. הפלטפורמה תבנה את המרכיבים לכדי אפליקציה סלולרית מוכנה לשימוש.

אם התוכנית שלך כוללת גם להרוויח כסף מהאפליקציה, עליך להגדיר אפשרות מונטיזציה ב- Andromo Builder. אם עשית הכל נכון, תהיה לך הזדמנות להשיק פרסומות דרך האפליקציה שלך ולהשיג הכנסות מהרצת פרסומות.

בסדר, נראה שהעולם מוכן לפגוש את האפליקציה החדשה שלך. שחרר אותו ב-Google Play. סדר את הגדרות פרופיל האפליקציה שלך בצורה נכונה. סמל אפליקציה, תיאור אפליקציה, צילומי מסך וסרטוני הדגמה צריכים להיות מקסימים, מושכים את העין, אך אינפורמטיביים. הוסף מילות מפתח לאופטימיזציה של חנות האפליקציות. אם תגיע לראש רשימת תוצאות החיפוש - תקבל יותר התקנות, וזה גם מושלם למונטיזציה.

המפתח להצלחה כאן הוא הפופולריות של האפליקציה שלך. גם מספר ההורדות וגם משך הקשר היומי עם האפליקציה שלך חשובים. מפרסמים מחפשים אפליקציות אקטואליות תואמות עם קהלי יעד דומים. הם כבר מחזיקים כסף בידיים, מחכים לרגע הנכון לשלם לך על קידום. טכנית, אתה לא עושה שום דבר נוסף עם הידיים שלך. הכנסה פסיבית מגיעה לארנק שלך בכל פעם שמשתמש מקיים אינטראקציה עם האפליקציה שלך ורואה מודעות של מישהו בין דפים.

בעזרת האלגוריתם הזה אתה פותח לעצמך עידן חדש. שום דבר לא מגביל אותך מלהשיג הכנסה כוללת. למה שלא תנסה?

[sc name="easystart_500x500"]
[sc name="quiz_academy_300x392_beginner"]

שתף זאת

פייסבוק
טויטר
פינטרסט
לינקדין

יש לך שאלה?

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.