.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות אישיות

ייצור רווחים מתוכן באמצעות אפליקציות Andromo

פרילנסרים כמו בלוגרים, דוברים וצלמים צריכים אפליקציה כדי להציג את העבודות שלהם. בונה אפליקציות גרירה ושחרר של Andromo עם עורך מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל (WYSIWYG) מאפשר לפרילנסרים לבנות, להתאים אישית ולהפעיל אפליקציות לנייד תוך דקות מבלי לכתוב שורת קוד אחת. יוצרים יכולים לארוז את האפליקציות לאפליקציות מקוריות עם הפלטפורמה המובנית של Andromo ולשתף את האפליקציה עם אחרים ב-App Store או ב-Google Play.

פלטפורמת Andromo מקלה על פרילנסרים להרוויח הכנסה פסיבית מהתוכן שנוצר, פשוט על ידי ייצור רווחים מתוכן האפליקציה לנייד באמצעות רכישות בתוך האפליקציה או שימוש באפשרויות מונטיזציה אחרות בפלטפורמה כגון מודעות באנר, מודעות ביניים, מודעות מקוריות או גישה בתשלום.

איך להרוויח כסף עם אפליקציה

Andromo נותן ליוצרי תוכן אפשרויות רבות בכל הנוגע לייצור רווחים מאפליקציות. היוצר יכול להוסיף תוכן ממומן, באנרים ומודעות אחרות מבוססות תוכן. עמלה מ-Google Play כאשר הפך למוכר אפליקציות. Andromo מספקת למשתמשים מספר אפשרויות מונטיזציה שונות, כולל

גישה בתשלום

Andromo גאה להציע למשתמשים שיטת מונטיזציה נוספת עם הכנסת גישה בתשלום לתוכן. גישה בתשלום מציעה גם אפשרויות חדשות וגם קיימות למונטיזציה, ומספקת תוכן על בסיס אישי שניתן לבטל את הנעילה באמצעות רכישה בתוך האפליקציה.

 

מודעות מקוריות

פרסום מקורי הוא דרך רבת עוצמה להגיע לקהל יעד בפלטפורמות שבהן הוא כבר מבלה את זמנם. פורמטים של מודעות מותאמות פחות מפריעים מהתצוגה המסורתית, משתלבים בצורה חלקה עם התוכן והעיצוב של האתר או האפליקציה שבהם הן מופיעות.

 

באנרים

מודעות הבאנר מופיעות בדרך כלל בחלק העליון או התחתון של המסך ונשארות ערות למשך כל הזמן שנמשך הפעלת המשתמש. הם מתרעננים אוטומטית לאחר פרק זמן מסוים. הם מרתקים ורלוונטיים. התחל להרוויח כסף עם מודעות באנר לנייד שיכולות למשוך, ליידע ולהמיר מבקרים ללקוחות משלמים.

מודעות ביניים

מודעות ביניים נוצרות כדי להכניס אותן להפסקות תוכן קצרות, כמו באפליקציה לנייד. מודעות ביניים מספקות חוויה כללית טובה יותר למשתמשים בהשוואה למודעות המופעלות בעת השקת האפליקציה.

בואו נדבר על האפליקציה שלכם!

קבעו שיחה עם נציג אנדרומו.
אנחנו נעזור לך ליצור אפליקציה!

מי יכול לייצר רווח מהתוכן שלו עם Andromo?

צלמים

חלפו הימים שבהם צלמים היו צריכים למהר לחזור למחשב שלהם רק כדי לפרסם תמונה אחת, או אולי אפילו יותר מתמונה אחת. עם יצרנית האפליקציות של גלריית תמונות Andromo לצלמים יש כעת את הכוח הזה ממש בכף היד שלהם לפרסם תמונות תוך כדי תנועה, ואפילו להשתמש בקטע התגובות כדי להגיב לקהל.

דוברים

Andromo יכול לעזור לרמקולים ליצור אפליקציית פודקאסט יפה עם תכונות עוצמתיות כגון אודיו, וידאו, תמונות, טקסט ואפילו עדכוני מדיה חברתית. השאר את המאזינים ברחבי העולם מעורבים בסטרימינג בשידור חי מאפליקציית הפודקאסט Andromo.

מוזיקאים

Andromo נותנת לאוהבי מוזיקה דרך קלה ליצור אפליקציות iOS ואנדרואיד המותאמות אישית שלהם כדי להאזין למוזיקה האהובה עליהם בכל מקום. זמרים פשוט בונים אפליקציה לנייד שמאפשרת להם לשתף ולהאזין לשירים הטובים ביותר שלהם עם כל אחד ברחבי העולם. זהו כלי נהדר למאמנים, מורים, מבצעים, מועדוני מוזיקה ועוד.

בלוגרים ביוטיוב

Andromo היא הדרך הקלה ביותר ליצור אפליקציית וידאו אינטרנט עבור ערוץ YouTube. בין אם בלוגר YouTube מעוניין להרחיב את בסיס המנויים או להשאיר את המשתמשים מעורבים בתוכן, יצירת אפליקציית וידאו מרתקת עם Andromo תשיג את כל המטרות של היוצר.

בלוגרים

Andromo הוא ערכת כלים שיכולה לעזור לבלוגרים, תלמידים ומורים ליצור במהירות ובקלות אפליקציות בלוג יפות ומרתקות ללא ניסיון קידוד או עיצוב, ולשתף אותן עם קהלים דרך חנות האפליקציות או Google Play.

תכונות Andromo עבור אפליקציית בידור

פלטפורמת בניית האפליקציות החזקה של Andromo מאפשרת לכל אחד לבנות אפליקציות מבלי לכתוב שורת קוד אחת. הפוך רעיונות לאפליקציות למציאות עם פלטפורמת בניית האפליקציות הכל-באחד של Andromo, הכוללת עשרות תכונות מובנות. להלן חלק מהתכונות עבור פרילנסרים שרוצים לבנות אפליקציות בידור.

גלריית תמונות

שום דבר לא מושך צרכנים לאפליקציה לנייד כמו תמונות יפות. תכונת גלריית התמונות מאפשרת לפרילנסרים להוסיף תמונות שמשתמשים יכולים להוריד ולהשתמש כטפטים בסמארטפונים שלהם.

הודעות דחיפה

הודעות דחיפה של Andromo מעניקות כעת ליוצרים את הכוח להפעיל מחדש את הקהל ולהחזיר אותו לאפליקציה לנייד עם הודעת דחיפה ידידותית ומותאמת אישית. זה מאפשר למשתמשים לקבל מידע מסוים בדיוק בזמן הנכון למעורבות מרבית.

שיתוף במדיה חברתית

תכונה זו תאפשר ליוצרי אפליקציות לשלב פונקציונליות שיתוף באפליקציה כדי לשתף תוכן ברשתות מדיה חברתיות, כגון פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו'. זה יגדיל את המעורבות ויעזור ליוצרים להרוויח יותר הכנסות.

ניתוח יישומים

Andromo מספקת פלטפורמות ניתוח נקיות כדי לעזור ליוצרי אפליקציות לנייד לגלות כיצד המשתמשים שלהם מקיימים אינטראקציה עם אפליקציות לנייד. הפלטפורמה של Andromo יכולה לעזור למפתחי אפליקציות לנייד לחסוך זמן ולהתרכז באלמנטים המרכזיים, ולשפר את ביצועי האפליקציה שלהם.

נגן אודיו

משתמשי קצה יכולים להאזין למוזיקה האהובה עליהם תוך כדי תנועה! תכונת Andromo זו מאפשרת למשתמשים להאזין למועדפים מכל הזמנים גם כשהם נמצאים בחוץ. נבנה עם עיצוב קומפקטי וקל משקל, לנגן השמע הזה יש כפתורי לחיצה שעוזרים למשתמשים להחליף שירים בקלות. כמו כן, תכונת נגן שמע מאפשרת למשתמשי האפליקציה ליצור רשימות השמעה ולהגדיר רינגטונים.

ניסיון ייחודי עם Andromo Builder

תמיכה טכנית

Andromo מספקת למשתמשים פלטפורמה קלה לשימוש, יחד עם תיעוד ותמיכה כדי לעזור להפיק ממנה את המרב. יתרה מכך, ל-Andromo יש צוות מסור של אנשי מקצוע בשירות לקוחות ותמיכה טכנית כדי לסייע בבעיות טכניות.

תמונת תמיכה טכנית
מחשב נייד עם סמל ללא קוד על המסך
ממשק משתמש נוח

Andromo מציעה ממשקי משתמש נוחים שונים המאפשרים לאפליקציה לנייד להיות מותאמת כמו שהיא מבחינה פונקציונלית. כגון לוחות מחוונים מרובים, פריטי רשימה, פריטי קרוסלה ומרווחים. זה הופך את האפליקציה לשימושית יותר ופשוטה יותר לשימוש. הקצה האחורי של Andromo מאפשר למפתחים ליצור את האפליקציות המותאמות אישית שלהם בקלות.

Andromo מאפשר ליוצרים לראות את כל השינויים שהם מבצעים באפליקציה בזמן אמת לפני שהם מפרסמים. היוצר לא יצטרך לדאוג לבנות ולפרסם אפליקציה ואז לגלות שהיא לא עובדת כמו שצריך.

פונקציונליות ענקית

Andromo מציעה פונקציונליות ענקית כמו תוכן, קישורים, הרחבות, פריסה, מונטיזציה ו-firebase. כל התכונות הללו מאפשרות למפתחים ליצור את האפליקציה במהירות ובקלות רבה. בנוסף, Andromo מציע ליוצרים כמה תבניות אפליקציה בסיסיות לקטגוריות פופולריות כמו מוזיקה, בלוגים, סרטונים ועוד הרבה יותר.

תמונות Layots לנייד של Andromo
אין צורך ללמוד קידוד

בונה מבוסס רפרוף

Andromo הוא בונה האפליקציות הראשון המבוסס על Google Flutter, מה שמבטל את הצורך של מפתחים ליצור אפליקציות נפרדות לכל מערכת הפעלה. Flutter היא פלטפורמת פיתוח אפליקציות לנייד המאפשרת למפתחים ליצור יישומי iOS ו-Android מקוריים מבסיס קוד אחד. יוצרים יכולים לבנות אפליקציות יפות שפועלות על כל המכשירים הפופולריים ביותר ללא קוד נוסף.

תכנית מונטיזציה גמישה

Andromo מאפשרת ליוצרים להרוויח יותר על ידי הצעת מגוון פתרונות מונטיזציה, כולל פרסומות ביניים, מודעות באנרים המושכות את העין, מודעות מקוריות ומסכי פתיחה של מובילי שוק כמו AdMob ו-Facebook Network Audience.

תכונות ניטור מתקדמות
נסה את Andromo עכשיו!

Andromo עושה את זה קל ובמחיר סביר עבור פרילנסרים ליצור אפליקציה מקצועית עם מעט מאמץ. מפתחים לא צריכים להרכיב צוות; הם יכולים להירשם ולעבוד על הפרויקטים שלהם מיד. עם הממשק של Andromo, יוצרי האפליקציה בוחרים את תבנית האפליקציה וממלאים אותה בתוכן כדי לפרסם אותה באפסטור או בחנות Google Play. בונה אפליקציות Andromo היא הדרך הקלה ביותר ליצור אפליקציה. נסה את זה היום!

שולחנות עבודה של אפליקציות אישיות

חוות דעת של לקוחות

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

ספר לנו על האפליקציה שלך!

מסמך

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.