.

ראש השנה מגיע!

אפליקציות איכותיות שנבנו בשבילך, זולות ומהיר יותר

צוות Andromo יבנה אפליקציות באותה איכות כמו אפליקציות מבוססות קידוד אך בפחות זמן וכסף. אז, התחל איתנו כדי גליצור אפליקציה ייחודית עם ממשק ידידותי למשתמש ותכונות מועילות.

טלפונים של אפליקציות עסקיות

המדריך בן 5 השלבים להפיכת רעיון לאפליקציה פונקציונלית

להגיש בקשה

צור איתנו קשר עם שרטוט של רעיון האפליקציה. זו התחלה של משהו גדול!

צוות Andromo יוצר קשר עם הלקוח לפרטים נוספים

הלקוח מתבקש לספק מידע מפורט, כמו תקציב, פרטי האפליקציה וכו'. נקיים שיחה מפורטת כדי שכל הדרישות יצוינו ויטופלו בתהליך בניית האפליקציה. צוות Andromo עובד עם הלקוח בכל שלב בדרך כדי להעניק חווית שקט נפשי ולקבל את האפליקציה הטובה ביותר שאפשר.

אישור הזמנה

ברגע שלצוות Andromo יש את כל המידע, הוא מתחיל לעבוד ויוצר את אפליקציית החלומות.

אנו יוצרים קשר עם הלקוח לצורך תיקונים נוספים

צוות Andromo עובד עם הלקוח באופן צמוד כך שהאפליקציה מייצגת מותג ייחודי. לשם כך, הצוות לא נרתע מלעבוד על תיקונים נוספים.

האפליקציה מוכנה להעלאה לחנות האפליקציות

העבודה שלנו לא נעשית לאחר תיקונים. במקרה שהלקוח מתקשה להעלות את האפליקציה לחנות האפליקציות, אנחנו שם כדי לעזור. אנדרומו מאמינה בשביעות רצון לקוחות יוצאת דופן ולכן הצוות תמיד שם עבור הלקוח.

הגישו את הבקשה שלכם על ידי צוות המקצוענים המסור שלנו

אנו יכולים ליצור עבורך אפליקציה מותאמת אישית על בסיס בונה היישומים שלנו. פשוט השאירו את האימייל שלכם ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם על מנת לעזור ביצירת אפליקציה.

תאר את האפליקציה שלך ואנו נעשה אותה עבורך תוך זמן קצר.

הנה מדוע Andromo היא בחירה מצוינת עבור כל רעיון לאפליקציה

באמצעות הפלטפורמה העשירה שלנו ללא קוד, צוות Andromo יהפוך רעיונות לאפליקציה מתפקדת במלואה תוך זמן קצר. הנה כמה סיבות מדוע Andromo היא בחירה מצוינת:

חייב להיות בעל תכונות

פונקציונליות ענקית

רוצים לבנות אפליקציות לבית הספר? או אולי, רוצה להשיק את פלטפורמת המדיה הגדולה הבאה? לא משנה מה הצרכים של העסק, Andromo כאן כדי למלא אותם. גופנים, צבעים ועיצובים מתקדמים מאפשרים לבנות את האפליקציה בהתאם לאישיות הייחודית של המותג.

פונקציות כמו Push Notifications, גלריית תמונות ו-Mediaplayer מבטיחות שהאפליקציה עומדת בדרישות של הקהל של 2021. Andromo מסוגל להוסיף כמעט כל סוג של פונקציונליות לאפליקציה תחת השמש!

מונטיזציה מתקדמת

שיטות המונטיזציה המתקדמות של Andromo מעצימות לבעלי אתרים של אפליקציות להרוויח הכנסה צדדית או במשרה מלאה בהתאם לכמות המאמץ שהושקעה. אנשים מחפשים לקנות ולהשתמש במשחקים מרגשים, מדריכים אינפורמטיביים, ספרים אלקטרוניים וסרטוני הדרכה. מלאו את הרעב שלהם והרוויחו מקור הכנסה על ידי השקה או מכירה של אפליקציות.

ראשית, ישנה אפשרות לבנות את האפליקציה ולמכור אותה בשווקים שונים. או שניתן להציב עליו מודעות כדי להרוויח הכנסה צדדית. ניתן להציב אפשרויות שונות כמו באנרים של מודעות, מודעות ביניים ומודעות מקוריות אם האפליקציה ניתנת לשימוש בחינם. לחלופין, המוציא לאור יכול להסתיר חלק מהתוכן מגישה ציבורית ולהגדיר אליו גישה בתשלום כדי להרוויח יותר כסף.

תכונות ניטור מתקדמות
לחסוך כסף

חסוך זמן וכסף

פרויקט קידוד כולל בנייה, איתור באגים, בדיקה ושלבים רבים אחרים. בנוסף, זה כולל מאות עד אלפי שורות קוד. הקידוד הידני הזה דורש הרבה זמן. ולפעמים, שגיאה בודדת יכולה להימשך שעות לפתור. יותר חשוב, זה דורש הרבה כסף.

אנדרומו הוא מציל חיים במקרה הזה. הפלטפורמה ללא קוד שלה בונה אפליקציות מהר יותר וזול יותר מכל מפתח שם בחוץ. אנו מאמינים שאפליקציות צריכות להתייחס לרעיונות ולא בכישורי קידוד או מומחיות טכנית. לכן אנו מתמקדים ביצירת האפליקציות בצורה יעילה ואפקטיבית ככל האפשר כדי שעסקים יוכלו להתחיל לתת את השירותים שלהם ללא דיחוי.

תמיכה טכנית

Andromo תמיד כאן עבור מפרסמי ומפתחי אפליקציות! צוות התמיכה יקשיב ויענה לצרכיו. מומלץ גם לחקור את מאגר הידע, שהוא מרכז משאבים להפיכת רעיונות לאפליקציה פונקציונלית מלאה. הוא כולל מדריכים מיצירת האפליקציה ועד להפצתה. אם אתה עדיין תקוע, שלח בקשה לצוות התמיכה הטכנית. הצוות יהיה שם תוך זמן קצר! זכור שפרטיות המשתמשים נמצאת בראש סדר העדיפויות. אז כל הכרטיסים האלה נשמרים פרטיים ולא משותפים עם אף אדם לא מורשה. אז שיהיה שקט נפשי כשאתה פונים אלינו.

אין צורך ללמוד קידוד
תמונת תמיכה טכנית

מבוסס על Google Flutter

Andromo מבוסס על Flutter, שהיא טכנולוגיה של Google המשמשת ליצירת אפליקציות לנייד שפועלות במכשירים שונים. Flutter היא גם הטכנולוגיה בין הפלטפורמות הפופולרית ביותר בקרב מפתחים. לפני כמה שנים, כתיבת מאות אלפי שורות קוד הייתה הדרך העיקרית לבניית אפליקציות. אבל טכנולוגיות כמו Flutter הפכו למחליפות המשחקים. Andromo מופעל גם על ידי Flutter. Android, iPhone, table.t... לא משנה מה הפלטפורמה, Andromo יבנה אפליקציות שעובדות על מכשירים שונים ללא שורת קוד אחת.

צור אפליקציות מותאמות אישית לנייד עכשיו

צוות Andromo מעצים לבעלי עסקים ומפתחים להפוך רעיון לאפליקציה פונקציונלית לחלוטין, להרוויח כסף תוך זמן קצר. העלות הכרוכה בה נמוכה בהשוואה לפרויקטי קידוד. בנוסף, יש פוטנציאל גדול להרוויח כסף במהירות באמצעות שיטות המונטיזציה המתקדמות שלנו.

תתחיל עכשיו!

אפליקציות עסקיות

מי יכול להשתמש ב-Andromo?

לא משנה כמה גדול או קטן העסק הוא, Andromo כאן כדי לעזור. הנה כמה מהסוגים הרבים של עסקים שצוות Andromo יכול ליצור עבורם אפליקציות:

טלפון אפליקציות בית ספר

בתי ספר

אפליקציות אינן אופציונליות יותר עבור בתי ספר. הם מציעים כל מיני הטבות, החל משיתוף משאבים ועד לניהול צוות. בין סוגים רבים אחרים של יישומים, בתי ספר ומוסדות חינוך יכולים לבנות אפליקציות נוכחות בכיתה. אפליקציות אלו מאפשרות דרך יעילה בזמן לנהל את הנוכחות בשיעורים. לא רק שמחנכים יכולים לקחת נוכחות בכל יום, אלא שהם יכולים גם לנתח ולעקוב אחריה באמצעות גרפים שונים. מלבד היותם חוסכים זמן, הם מציעים הקלה בתאריכים שגויים, שמות שהוחמצו וטעויות אחרות בשוגג! בנוסף, יש פחות סיכון לאבד את המסדר מכיוון שכל הנתונים מאוחסנים במכשירים דיגיטליים.

אפליקציות עצמאיות

פרילנסרים

פרילנסרים צריכים תיקי עבודות כדי להציג את המומחיות שלהם. אמנם יש מיליוני פרילנסרים בחוץ, אבל לכמה מהם יש אפליקציות פורטפוליו? כנראה, כמה אלפים. לפרילנסר שיש לו אפליקציית פורטפוליו יש סיכוי להתבלט מהחבורה. בכל פעם שלקוח ניגש, הפרילנסר יכול לשלוח לו קישור להורדת אפליקציית הפורטפוליו ולסנן את כל העבודה. זה ישפיע עליהם בצורה טובה.

אפליקציות יכולות לעבוד עבור אנשי מקצוע עצמאיים רבים. למשל, צלם יכול ליצור גלריות תמונות באפליקציה שמציגה את עבודתו. אותו דבר לגבי בלוגרים, דוברים ומארחי פודקאסטים. Andromo נותן מענה לצרכים של כל אנשי המקצוע הללו!

אפליקציית כנסיית אנדרומו

מלכ"רים

עמותות מחפשות קהלים ששותפים למטרה שלהם. ברגע שהם מצאו אותם, הם רוצים לתקשר איתם ללא הרף. ולבסוף, הם מחפשים לגרום להם לתרום כדי שהארגון שלהם ימשיך לפעול ביעילות.

יצירת אפליקציה עוזרת בהקשר זה. זו אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא קהל יעד. אפליקציות מציעות דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם קהל. העסק יכול לשלוח להם הודעות בצורה של הודעות דחיפה בעלות השפעה רבה. ולבסוף, ניתן לבקש מהם לתרום למטרות צדקה. בנוסף, אפליקציות אלו מאפשרות גם ניהול יעיל של עובדים ומתנדבים.

אפליקציות לעבודה לנייד

עסקים

אפליקציות הן מכרה זהב לעסקים. הם מאפשרים פרודוקטיביות וצמיחה שלא הרבה מדיומים אחרים עושים. לדוגמה, עסקים יכולים ליצור אפליקציות גליון שעות המשמשות למעקב אחר הזמן שעובד מסוים עבד במהלך תקופה מסוימת. הם גם עוזרים לשמור על מיקוד העובדים על ידי ניצול מיטב היכולות שלהם בהתאם לעבודתם. סוגים אלה של אפליקציות חיוניים לניהול זרימות עבודה ולצמיחה של עסק.

צור אפליקציות מותאמות אישית לנייד עכשיו!

צוות Andromo מעצים לבעלי עסקים ומפתחים להפוך רעיון לאפליקציה פונקציונלית לחלוטין, להרוויח כסף תוך זמן קצר. העלות הכרוכה בה נמוכה בהשוואה לפרויקטי קידוד. בנוסף, יש פוטנציאל גדול להרוויח כסף במהירות באמצעות שיטות המונטיזציה המתקדמות שלנו.

תתחיל עכשיו!

שולחנות עבודה

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.