.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציית Mediaplayer

צור יישומים עבור iPad באמצעות Andromo

חנות האפליקציות של אפל זכתה להצלחה רבה מאז השקתה ב-2008. זוהי חנות האפליקציות הסלולרית השנייה בגודלה בעולם, ממש מאחורי Google Play, שנודעה בעבר כ-Android Market, עם בערך 2.2 מיליון יישומים ניידים, על פי Statista.

חנות האפליקציות היא המקום למפתחי אפליקציות אייפד להתמקד. המערכת האקולוגית התוססת הזו של אפליקציות ומשחקי iOS יש משהו לכולם והיא ממשיכה לשגשג, ומציעה חידושים חדשים ומעניינים תוך מתן עדיפות למידע ופרטיות של המשתמש.

Andromo פיתחה יצרנית גרירה ושחרור לאייפד קלה לשימוש כדי לענות על הדרישה ההולכת וגוברת ליישומי אייפד, שהיא חסכונית יותר מפלטפורמות קידוד מורכבות יותר. באמצעות Andromo, משתמשים, גם ללא ניסיון בקידוד, יכולים ליצור אפליקציית iPad שמייצר רווחים באמצעות תשלום לפי צפייה או מיקומי מודעות אחרים.

מספר אפליקציות האייפד גדל בהתמדה

$1 B

ההכנסות השנתיות של האפליקציה

M

אפליקציות ב-Apple App Store

למרות שלגוגל פליי יש מספר גבוה יותר של אפליקציות מחנויות אפל ב-3.48 מיליון, ל-App Store יש יתרון על פני חנות Google Play. במונחים של הוצאות צרכנים גלובליות, עם הכנסות שנתיות של 19 מיליארד ארה"ב דולר לעומת 10.3 מיליארד ארה"ב בחנות Google Play.

הגורמים הגדולים ביותר בהחלטות רוב משתמשי iOS לגבי היכן לרכוש אפליקציות iOS הם אמון ובטיחות. סביר להניח שחנות האפליקציות של אפל תתחרה על אנדרואיד מכיוון שהיא מציעה תהליך מיון של וירוסים פוטנציאליים ומאפשרת למשתמשים להחליט לאיזו אפליקציה יש גישה למידע הפרטי שלהם. חנות האפליקציות של אפל דורשת שכל אפליקציה לנייד תבקש אישור משתמש לפני אחסון נתונים אישיים.

היתרונות של בונה האפליקציות לאייפד של Andromo

מאפשר עיצוב באיכות מעולה

מפתחים יכולים לעצב בקלות יישומי iOS לנייד עם תכונות ההתאמה האישית הרבות בפלטפורמה. אין לך כישורי עיצוב גרפי? כל שעליך לעשות הוא לבחור מתוך עיצובי התבניות שלנו, להתאים אישית דברים לפי העדפות הרצון עם העורך המובנה, והכל נעשה! תכונת Andromo זו מקלה על כך ליצור אפליקציה משלך עבור אפליקציית iPad מבלי לכתוב שום קוד באמצעות כלי עיצוב אינטואיטיביים של Andromo All-in-One.

חייב להיות בעל תכונות

מגובה על ידי Google Flutter

Andromo הוא יוצר אפליקציית אייפד חדש מבוסס Flutter, המאפשר למשתמשים ליצור יישומים עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS גם יחד מבלי לכתוב קוד כלשהו. Andromo מקל על יצירת אפליקציות סלולריות יפות וחזקות בין פלטפורמות הפועלות על מכשירי iOS ו-Android הרבה יותר מהר.

אין צורך ללמוד קידוד

תכנים שימושיים שונים

יצרנית האפליקציות של Andromo iPad מגיעה עם כלים, כגון גלריית תמונות להכנת יישומים שמתנהגים כמו תיקי עבודות, נגן שמע לייצור אפליקציות אודיו ורדיו טובות יותר, נגן יוטיוב ליישומי וידאו, עדכון וורדפרס לאפליקציות הבלוג ועוד הרבה יותר .

לוגו שונים של פלטפורמות מונטיזציה

השתמש באפליקציה לעסקים

Andromo iPad ו בונה אפליקציות לאייפון מציע אפשרויות מונטיזציה רבות למי שרוצה להפוך בניית יישומי iOS לעסק אמיתי. בין אם יוצרים רוצים להרוויח כסף או לקדם את המותג שלהם, עיצוב והעלאה של אפליקציית iOS עם התכונות העוצמתיות של Andromo בתוך האפליקציה אפשריים.

מספק ניתוח אפליקציות

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

צור זרם הכנסה פסיבי על ידי יצירת אפליקציות iPad

מכיוון של-iOS יש קהל עם הכנסה גבוהה ואפליקציות לפלטפורמה זו מייצרות את ההכנסות הרבות ביותר בעולם האפליקציות לנייד, למפתחים יש יותר סיכוי להרוויח כסף מאפליקציות אייפד מכל סוג אחר של אפליקציה. Andromo, יצרנית אפליקציות אייפד, מאפשרת ליוצרי אפליקציות לכלול פרסומות כדי להרוויח זרם של הכנסה פסיבית מדי חודש. מודעות אלו יהיו בצורת מודעות ביניים במסך מלא, מודעות באנר או מודעות מקוריות.
דרך נוספת שמפתחים יכולים להרוויח באמצעות האפליקציה היא על ידי תשלום עבור תכונות ותכנים נוספים הנגישים רק למשתמשים בתשלום.

טלפונים כלליים של אפליקציות בונה

כיצד לבנות אפליקציית טאבלט אנדרואיד

Andromo מציעה שיטה מהירה לבניית אפליקציית iOS ל-iPad. ממשק הגרירה והשחרור מקל על בניית אפליקציה לנייד מבלי להתמודד עם כאבי הראש של לימוד שפות תכנות. הנה איך יוצרים ישתמשו ב-Andromo בעת בניית אפליקציית iPad.

הרשמה Andromo צור אפליקציות לנייד

הרשם

האנדרומו בונה אפליקציות פשוט לפלטפורמה שלוש אפשרויות מנוי בשם Hobbyist, Pro ו-Ultra. בחרו אחד מהם, הזינו כמה פרטים פשוטים כמו שם החברה ומידע נוסף, והתחילו לבנות את האפליקציה לנייד באופן מיידי.

בחר תבנית בקטע "התחלה קלה".

מפתחים יכולים ליצור אפליקציה עם Andromo's גרור ושחרר את בונה אפליקציות אנדרואיד או בונה iOS ללא ידע בקידוד. בחר תבנית מקטע התחלה קלה בנושאים שונים. או שמשתמשים יכולים להתחיל פרויקט חדש על ידי לחיצה על הלחצן צור חדש. כל התבניות בנויות כדי לחסוך זמן. בחר כל אחד מהם כדי להתחיל לערוך אותו ולהוסיף לו תוכן חדש. מפתחי iOS אלטרנטיביים יכולים ללמוד כמה יסודות כיצד ליצור אפליקציות iPad על ידי ביקור במדור האקדמיה.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד
כיצד לבחור ערכת נושא בבונה אפליקציות Andromo

תכונות וסגנונות התאמה אישית

משתמשים יכולים לחקור את הפלטפורמה ולהתאים אישית את האפליקציה לאחר בחירת פרויקט באמצעות ה-Andromo iPad או יוצר אפליקציה מותאמת אישית. הוסף צבעים, סגנונות ותכונות כדי ליצור זהות מותג ייחודית. פוליש פרטים קטנים כמו פונטים או צבעים כדי לייצג את מותג החברה ולהגיע לשלב הבא!

העלה תוכן

הוסף לאפליקציה פעילויות ותכנים כגון תמונות, קבצי אודיו וכו'. כל זה קורה בכמה לחיצות בלבד וללא שורת קוד אחת. Firebase Analytics הוא כלי נהדר המאפשר למפתחים לאסוף נתונים בענן בקלות.

כיצד להוסיף תוכן ב-Andromo App builder
כיצד להגדיר מונטיזציה עם Andromo

ייצור רווחים

Andromo מקלה לייצר רווחים מאפליקציות iOS של משתמשים על ידי הגדרת מודעה באפליקציה לנייד והרווחת כסף מכל אינטראקציה של משתמש עם מודעות שונות כגון באנר ומודעות מקוריות.

העלה לחנות האפליקציות

לאחר שמשתמשים מפרסמים את אפליקציית iOS ויוצרים רישום ב-App Store, האפליקציה יכולה להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולהתחיל לייצר הכנסות.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

למה ליצור אפליקציות לאייפד?

מונטיזציה של תוכן

מפתחים ויוצרי תוכן רוצים להרוויח כסף על המאמצים שלהם. עם 19 מיליארד דולר שהוציאו צרכנים גלובליים על אפליקציות iOS, מפתחים צפויים לראות יותר הכנסות. משתמש ממוצע באפליקציית iPhone iOS מרוויח 40% יותר ממשתמש ממוצע באפליקציית אנדרואיד. הם גם נוטים להשתמש בטלפון 9 שעות נוספות בחודש, מה שנותן להם סיכוי טוב יותר להירשם לתוכן פרימיום, להוריד תוכן בתשלום לפי צפייה ולעסוק בפרסומות.

פרטיות המשתמש

פלטפורמת הסלולר של אפל הפכה ידועה בזכות האבטחה ההדוקה שלה. השליטה ההיסטורית של אפל על חוויית שולחן העבודה והנייד הובילה למוניטין שלפיה היא דואגת במיוחד להגן על הפרטיות והאבטחה של המשתמש. ההגנה המוגברת של אפל, כולל בדיקת אפליקציות לאיתור וירוסים אפשריים, קבלת הסכמה מדעת מראש מהמשתמשים ותקני פיתוח מחמירים שנאכפים על ידי בודקים אנושיים, גרמו לאנשים להרגיש בטוחים יותר לגבי השימוש באפליקציות אייפד. חלק מהמפתחים מגיבים לדרישה זו באמצעות אנדרומו בונה אפליקציות בחינם .

הפצת האפליקציה דרך חנות האפליקציות

אם אחד עושה iOS אפליקציה לילדים , כלי כמו יצרן אפליקציות חינמיות מקל על יצירה והפצה של האפליקציה לנייד. הסיבה לכך היא שאפל דואגת לעיבוד כרטיסי האשראי, לאירוח, להורדה, להודיע ​​למשתמשים על עדכונים ופרטים עסקיים אחרים שהם מעבר לתחום המאמר הזה. אפל מחזיקה בחנות App Store המורכבת מיישומים חינמיים וגם מיישומים בתשלום. מפתחים קובעים את המחירים שלהם עבור היצירות שלהם, כאשר אפל מקבלת 30 אחוז ממחיר המכירה של אפליקציות מסחריות, כאשר המפתח מקבל את השאר. עם זאת, כדי להיות זכאי לרישום ב-App Store, האפליקציה חייבת לעמוד בהנחיות של אפל.

זה כלי עסקי ופרודוקטיביות

בגלל תכונות האבטחה ההדוקות שלהם, האייפון והאייפד הופכים מקובלים ככלי פרודוקטיביות עסקיים ואינדיבידואליים. עסקים, בפרט, יכולים לסגור עסקאות אפילו מהר יותר עם מכשירים ניידים אלה. אפליקציית האייפד מספקת לרופאים או לרופאים אחרים את היכולת לצפות בצילומי רנטגן וסריקות CT, לקרוא רשומות רפואיות, לתקשר עם צוות בית החולים, ואפילו להשאיר הערות שאחרים יוכלו לראות.

מסמך

תכונות Andromo עבור אפליקציות iPad

מונטיזציה באפליקציות

האייפד הזה או בונה אפליקציות לטאבלט אנדרואיד התכונה נותנת למפתחים את האפשרות להשתמש בטכניקות פרסום בתוך האפליקציה, כולל מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מקוריות, כדי להפוך את האפליקציות שלהם לעסק מניב הכנסות.

לחץ על הודעות

יוצרים יכולים להשתמש בשירות Push Notifications כדי ליצור קשר עם הלקוחות שלהם עם עדכונים לגבי מוצרים או שירותים חדשים.

מַפָּה

תכונה זו של Andromo מאפשרת למשתמשי אפליקציה להציג את העסק של בעלי יישומי iOS על מפה עם כתובת, מיקומים קרובים והנחיות לגישה נוחה.

תמיכה באודיו / וידאו

הפופולריות של תוכן מולטימדיה עולה. כדי לענות על הדרישה הזו, אנדרומו אין בונה אפליקציות קוד יש תכונת מולטימדיה המציעה ערכת כלים מתקדמת המאפשרת למפתחי מולטימדיה iOS להעלות קבצי אודיו או וידאו לאפליקציות שלהם.

אנליטי

מפתחי אפליקציות יכולים להשתמש בכלי האנליטי של Google כדי לראות כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם יישומי iOS שלהם ולהתאים את התהליכים שלהם בהתאם על סמך התובנות הללו כדי לוודא שההחזר על ההשקעה (ROI) יהיה מקסימלי.

פרטי התקשרות

תכונה זו מאפשרת ליוצרי אפליקציות להוסיף מידע ליצירת קשר ליישומים שלהם, כולל שם, תפקיד, שם חברה, דמות, דואר אלקטרוני, כתובת, מספר טלפון והערות לתקשורת קלה עם המשתמשים.

צור אפליקציית iPad עם Andromo!

עם ממשק הגרירה והשחרור של Andromo, משתמשים יכולים ללמוד כיצד ליצור אפליקציות iPad בקלות ובמהירות, ללא כישורי קידוד.
בנוסף, ישנן מספר תבניות יישומים מוכנות מראש, החל מעסקים, חינוך, בידור, דת ועוד ועוד. בהתאם לצרכיו של כל משתמש, ניתן להתאים את התבניות הללו מתוך הפלטפורמה.
Andromo עושה את זה פשוט להפליא עבור כל אחד ליצור אפליקציית iPad משלו. נסה את זה בחינם למשך 14 יום - אין צורך בכרטיס אשראי!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית נגן מדיה

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.