.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות אישיות

Excel App Creator

מאז מגיפת Covid-19, הורדות האפליקציות גדלו 23.3%. אחת הסיבות העיקריות מאחורי עלייה זו היא השינויים בתרבות העבודה, שבה מצטרפים יותר אנשים למגזר העבודה מהבית. עבור יוצרי אפליקציות, זו הזדמנות מצוינת להיכנס לשוק ולהרוויח כסף. הם צריכים אפליקציות חדשות שמשפרות את זרימת העבודה, ניהול הקבצים וכן הלאה.

אנשים רבים עשויים לחשוב שייצור אפליקציות מיועד רק למומחים שיכולים לבלות אינספור שעות בעבודה עם קודים ושפות תכנות מסובכות. עם זאת, זה רחוק מהאמת. Andromo מאפשר למתחילים שמעולם לא נגעו בשורה של קודים לבנות אפליקציית אקסל מאפס. כלי הגרירה והשחרור מאפשרים לאנשים להוציא לפועל את הרעיונות שלהם וליצור אפליקציות לנייד פונקציונליות ויפות עם אפשרויות פרסום מרובות.

 

Andromo מספק את התכונות הטובות ביותר עבור אפליקציית Excel

לוחות מחוונים מרובים

לוחות מחוונים מרובים מאפשרים למשתמשים ליצור ולנהל בקלות שתי אפליקציות בו-זמנית ללא בעיות.

אפשרות לקוד QR

QR Code Creator עוזר למשתמשים ליצור ולסרוק קודי QR. זה מאפשר למשתמשים לקרוא את הקודים בתוך האפליקציה.

כרטיס לוח מחוונים

עם כרטיס לוח המחוונים, משתמשים יכולים להתאים אישית פריסות ועיצובים של האפליקציה מכלום.

פריטי קרוסלה

משתמשים יכולים להציג פריטים שונים בסליידר, דרך מצוינת לתבל את התוכן ולמשוך מבקרים.

מודעות באנר

הפעלת מודעות באנר יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להציג מוצר של חברה ולהפיק רווחים מאפליקציית האקסל החינמית.

פריטי רשימה

תכונה זו עוזרת למשתמשים ליצור רשימה של פריטים ומוצרים מרובים בפריסה יפה עבור אפליקציית Excel או אפליקציות אגרגטור חדשות .

צור אפליקציית גיליון אלקטרוני של Excel עכשיו עם Andromo

Andromo היא יצרנית אפליקציות אקסל הכל באחד עבור יוצרים שאין להם ניסיון קודם בקידוד. מערכת הגרירה והשחרור ידידותית למשתמש, חוסכת זמן ויעילה עבור סוג זה של אפליקציה לנייד. כמה תכונות בולטות כגון כרטיס לוח המחוונים, קוד QR, פריטי קרוסלה, מודעות באנר מועילות מאוד בעיצוב אפליקציית אקסל פונקציונלית ו יישומי שירות. מה שכן, האנדרומו בונה אפליקציות מאפשר למשתמשים להוסיף מגע אישי לעיצוב כגון שינוי צבע, יישור, גודל אלמנט ועוד אפשרויות רבות. צור ייחודי עם ביצועים גבוהים יישומי אקסל היום עם אנדרומו!

כלי עזר לאפליקציות סלולריות של PHONE

3 שלבים פשוטים ליצירת אפליקציית iOS ו- Android Excel עם Andromo

1. בחר תבנית בנויה מראש

Andromo excel app creator מספק מגוון של תבניות מוכנות לשימוש שמתאימות להרבה סגנונות ונישות שונות. משתמשים יכולים לבחור תבנית מתאימה עם פריסה אלגנטית. משם, הדברים הופכים להיות כל כך קלים להתאמה אישית.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. בנה את התוכן

לאחר מכן, משתמשים יכולים להתאים אישית את התוכן ולצבוט אותו כדי להפוך תבניות לעיצובים ייחודיים כדי לעזור לאפליקציה להתבלט. בנוסף, המשתמשים חופשיים לבחור אפשרות מודעות כדי לייצר רווח מהאפליקציה לנייד בשוק.

3. העלה את המוצר הסופי לשוק

בשלב זה, המשתמשים לא צריכים לשלם כסף נוסף לאנדרומו. הפלטפורמה תשלח אימייל המכיל את כל המידע הדרוש כדי לפרסם בהצלחה את אפליקציית האקסל עבור אנדרואיד ו-iOs ב-Google Play או ב-App store.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מדוע אנשים מייצרים יישומי גיליונות אלקטרוניים של Excel?

להיות מבוקש מאוד

כאשר יוצר מייצר מוצר עבור נישה קטנה מאוד, זה מאתגר להשיג כמות עצומה של הורדות. אבל עבור אפליקציות אקסל או יישום pdf , המשתמשים לא צריכים לדאוג בנושא זה מכיוון שהנישה של יישומי משרד ניידים היא די גדולה ותמיד יש לה ביקוש גבוה. יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים להפוך את העבודה המשרדית לנוחה יותר במכשירים רבים. הם רוצים לגשת לעבודה עם מכשירים שולחניים וניידים. אז אם מישהו יכול ליצור אפליקציה שעונה על הצרכים שלו, האפליקציה צפויה להשיג לקוחות רבים.

קל לייצר רווחים

מכיוון שהאפליקציה לנייד של הנישה המשרדית מושכת מספר עצום של לקוחות, גם לחלק המונטיזציה יש יותר פוטנציאל מנישות אחרות. בנוסף, Andromo גם מספקת למשתמשים שיטות שונות להצגת מודעות. אחת המודעות הרלוונטיות ביותר עבור אפליקציות גיליון אלקטרוני של אקסל היא שימוש במודעות באנר. משתמשים יכולים למקם את מודעות הבאנר כחלק מתוכן בתוך האפליקציה ולהתאים אישית עם אפשרויות גמישות. זה נותן למודעות הבאנר מראה מושך יותר. כתוצאה מכך, שיעור ההמרה עשוי להשתפר, מה שיוביל לעלייה ברווח הכולל.

מושלם לתרגול ייצור אפליקציות

עבור אנשים שיש להם ניסיון מינימלי בייצור אפליקציות, בחירת אפליקציה כדי להתחיל להתאמן היא לא כל כך קל. אפליקציית הגיליון האלקטרוני של אנדרואיד היא בחירה מושלמת שכן אפליקציה זו אינה מסובכת מדי אלא גם עמוסה בתכונות ופרטים שונים שדורשים מאמץ מהמשתמשים כדי ליצור. משתמשים יכולים לבחור מתוך 30+ אלמנטים מקוריים כגון קוד qr עבור אפליקציית אנדרואיד , פריטי רשימה, הצגת מודעות. יתרה מכך, ההוצאה החודשית לאפליקציה סופר ידידותית לתקציב. עבור משתמשים שרק רוצים לבדוק את הפרטים תחילה, הרשמה לתוכנית Hobbyist היא בחירה אופטימלית.

נסה את Andromo היום והרוויח כסף מאפליקציית Excel לנייד

Andromo הוא הפתרון האולטימטיבי עבור יצרני אפליקציות שאין להם ניסיון בקידוד. מעתה ואילך, כל משתמש רגיל יכול ליצור אפליקציות אקסל יפות ופונקציונליות עם מודעות מצוינות כדי להקל על הרווח. משתמשים יוכלו לבחור מתוך 30+ אלמנטים מקוריים כדי להתאים אישית את האפליקציה לנייד עם כלי גרירה ושחרור וממשק WYSIWYG. נסה את Andromo היום והרוויח כסף באינטרנט!

יישומים אישיים של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.