.

ראש השנה מגיע!

טלפונים-טפטים-סלולרי-אפליקציות

צור אפליקציית RSS לנייד יפה וממוקדת משתמש ללא קידוד

על פי דוח מחקר יישומים ניידים ב-2017, משתמשים מוציאים דקות 31 ליום באפליקציית החדשות. מחקר נוסף שנערך לאחרונה בשנת 2021 גם מראה שאדם ממוצע מוציא שעות 4.2 על אפליקציות. המשמעות היא שמשתמשים מבלים יותר מ-11% מהאפליקציה בשימוש הזמן לקריאת החדשות. זו הסיבה שלאפליקציות אגרגטור החדשות יש גודל שוק פוטנציאלי עצום, מכרה זהב אמיתי עבור יוצרי אפליקציות שנחושים לתפוס את ההזדמנות. 

אנשים רבים עשויים לטעון כי יישומים כגון אפליקציית RSS או אפליקציות לסורקי קוד QR הם מסובכים ומאתגרים מדי, מה שרק מומחי תכנות יכולים לעשות. אבל זה לא המקרה. 

התחל לבנות אפליקציית אגרגטור בלוגים היום עם Andromo! עם בונה האפליקציות לגרור ושחרר של Andromo, כל אחד יכול ליצור את אפליקציית החלומות שלו לנייד מבלי לגעת בשורת קוד. יצירת אפליקציות הופכת לפעילות פנאי פשוטה ומהנה, שיש לה סיכוי גבוה להניב רווחים. 

התכונות החזקות של Andromo עבור אפליקציות קוראי RSS

תמיכת RSS Feed

תמיכת הזנת RSS מאפשרת למעצבים להוסיף RSS כאלמנט כך שמשתמשי קצה יוכלו לראות את החדשות והפוסטים האחרונים באפליקציית הזנת RSS.

כרטיס לוח מחוונים

משתמשים יכולים ליצור פעילויות, להוסיף תכונות חדשות ולנהל את תהליך ייצור האפליקציה ביעילות באמצעות כרטיס לוח המחוונים.

דף מותאם אישית

Andromo מאפשר למשתמשים ליצור דף HTML מותאם אישית עם עיצובים יפים ללא צורך בקוד.

לוחות מחוונים מרובים

לוחות מחוונים מרובים עוזרים למשתמשים לנהל שתי אפליקציות הזנת RSS בו-זמנית, מה שמשפר את הפרודוקטיביות ואת זרימת העבודה.

פריטי רשימה

מפתחים יכולים להרגיש חופשיים לפרט מגוון פריטים בפריסות גמישות שמתאימות לאסתטיקה של האפליקציה לנייד.

מודעת באנר

Andromo מספקת למשתמשים את אפשרות מודעת באנר - כלי רב עוצמה להצגת תוכן ממומן מול הלקוחות.

הרווח כסף נוסף עם Andromo RSS Apps Maker עכשיו

הודות ל-Andromo - יצרנית אפליקציות ה-RSS של iOS ואנדרואיד ללא קידוד, כל אחד יכול לבנות אפליקציות יפות ולהרוויח כסף ללא מאמץ.  

מודעת הביניים ב-Andromo היא בחירה מושלמת לייצר רווחים מאפליקציית RSS. מפתח יכול להוסיף את המודעה הזו בין חדשות כדי שמשתמשי קצה יוכלו לראות את המודעות כשהם עוברים מחדשות אחת לאחרת. 

נסה את Andromo היום כדי ליצור את אפליקציית קורא ה-RSS הטובה ביותר ולהרוויח מזומנים נוספים עם התרוצצויות באפליקציה לנייד!

כלי עזר לאפליקציות סלולריות של PHONE

כיצד ליצור אפליקציית הזנת RSS עם Andromo ב-3 שלבים פשוטים

לאנשים שמחפשים דרכים לבנות אפליקציה משלך, Andromo הוא הפתרון הכל באחד. רק 3 שלבים פשוטים, וכל אחד יכול לבנות אפליקציית הזנת RSS מאפס. 

1. בחר תבנית

בחלק ההתחלה הקלה של Andromo, המשתמשים יראו גלריה ענקית של תבניות מוכנות מראש. תבניות אלו נבדקות על ידי המומחים של Andromo כך שכולן אלגנטיות, נצחיות וגמישות עבור נישות רבות. מאפליקציית RSS לנייד ועד ל אפליקציית שירות, משתמשים תמיד יכולים למצוא נושא מתאים. עבור אפליקציית קריאי החדשות, משתמשים יכולים ללכת על נושא מינימלי עם צבע בהיר שהוא פשוט אך לא משעמם. 

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאמה אישית של התוכן

עם תבנית, משתמשים יכולים כעת להתאים אישית את האפליקציות לנייד על ידי הוספת תכונות. Andromo מאפשר למשתמשים לבחור מתוך 30+ אלמנטים מקוריים כדי לבנות אפליקציה חזקה ועשירה בתוכן. כך יוצרים אפליקציית עדכון RSS עם Andromo – פשוט ומהנה!

3. העלה את האפליקציה ל-marketplaces

העלאת המוצר ל-App Store ול-Google Play כל כך קלה עם Andromo. לאחר התאמה אישית מלאה של האפליקציה לנייד, המשתמשים יקבלו אימייל עם כל המידע המפורט מ-Andromo ויפרסמו את אפליקציית קורא ה-RSS בשווקים.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור אפליקציית RSS לנייד?

גודל שוק מוכח

אפליקציה שעוזרת לאנשים לבדוק תוכן שנאסף ולקרוא את החדשות האחרונות תוך כדי תנועה היא לא משהו חדש. למעשה, חברות רבות מצאו את הביקוש הגבוה הזה בקרב משתמשי סלולר ויוצרות מוצרים העונים על הצורך. כמה אפליקציות עם הצלחה מוכחת בנישה זו הן Feedly, Flipboard, Inoreader, Newsblur, Netvibes.

פוטנציאל צמיחה גבוה

למרות שהרבה אפליקציות קוראי RSS נמצאות ב-Google Play וב-App Store, השוק עדיין לא רווי. לכל אפליקציה לנייד יש סט שונה של תכונות, כגון חיפוש מובנה, קריאה לא מקוונת, שיתוף חדשות, נושא מותאם אישית וכו', המכוונות ללקוחות ספציפיים. ליוצרים חדשים שזקוקים לאסטרטגיית יציאה לשוק כדי למצוא את היתרון התחרותי והכל יבוא בעקבותיו.

מונטיזציה קלה

מכיוון שאנשים רבים קוראים חדשות בטלפונים, אפליקציית RSS לנייד מראה פוטנציאל עצום למספר המשתמשים. זה גם מוביל למונטיזציה קלה מכיוון שככל שיותר אנשים ישתמשו באפליקציה, כך קל יותר ליוצרי האפליקציה להרוויח מפרסומות.

בנוסף, עם Andromo, משתמשים יכולים ליישם בקלות אפשרויות מונטיזציה כגון מודעות באנר. משתמשים יכולים גם לעצב את המודעות עם אפשרויות התאמה אישית מרובות כדי למקסם את הקליקים על מודעות. אפשרויות אלו גמישות וניתן ליישם אותן על אפליקציות שונות כגון אפליקציית מציג pdf, או אפליקציית אקסל לאנדרואיד

צור את אפליקציית הטפט שלך עם Andromo היום!

עם כלי הגרירה והשחרור והממשק הידידותי למשתמש, Andromo היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור משתמשים מתחילים עם ניסיון קידוד מועט. הפלטפורמה החזקה מוודאת שכל היישומים נתמכים בטכנולוגיה העדכנית ביותר, ומביאה חווית משתמש ברמה עולמית עבור סוגים רבים ושונים של יישומים. 

תפסיק לדאוג איך ליצור אפליקציית עדכון RSS והתחל לבנות אפליקציה חלקה ויפה לנייד היום עם Andromo! 

יישומים אישיים של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.