.

ראש השנה מגיע!

טלפונים-טפטים-סלולרי-אפליקציות

צור סורק קוד QR עם Anromo

פי אחרונים דו"ח של McKinsey & Company, 86.66% ממשתמשי הסמארטפונים השתמשו באפליקציית סורק קוד QR לפחות פעם אחת. יתרה מכך, 36,40% מהמשתמשים בנייד סורקים קודי QR לפחות פעם בשבוע. המספרים הללו מראים שקוד ה-QR צפוי להיות מיושם יותר בשנים הקרובות. 

נתונים אלה הם מוטיבציה אמיתית עבור מעצבים שמחפשים ליצור אפליקציית קוד QR. הפופולריות של אפליקציה זו צפויה לגדול בעתיד. זה גם פשוט לבנייה ויכול להביא כסף טוב. 

אפילו אנשים שאינם מקודדים יכולים לבנות את האפליקציה לנייד הזו ולהרוויח ממנה, הודות לאנדרומו. Andromo, שפותחה בטכנולוגיית Google Flutter, מספקת ממשק ידידותי למשתמש וכלים שימושיים ליצירת אפליקציות יפות כגון אפליקציית קוד QR, אפליקציית אקסל לאנדרואיד, וסוגים רבים אחרים של אפליקציות. משתמשים יכולים למצוא אלמנטים שונים, מהבסיסיים ועד למתקדמים. יתרה מכך, מונטיזציה היא חתיכת עוגה עם מגוון המודעות המוצגות.  

בנה אפליקציית קורא ברקוד עם התכונות החזקות של Andromo

QR קוד

משתמשים יכולים ליצור גם קוד QR עבור עצמם וגם סורק קוד QR ישירות בתוך האפליקציה.

שיתוף חברתי

משתמשים יכולים לשתף משהו שמצאו עם קוד ה-QR במדיה החברתית עם חברים בלחיצה אחת.

קישור לוח המחוונים

קישור ללוח מחוונים יכול לתקשר בין שני לוחות מחוונים, מה שמגביר את הפרודוקטיביות ומפשט את תהליך הניהול.

מודעות מקוריות

הוספת מודעות מקוריות היא רעיון טוב עבור קורא קוד QR. Andromo מאפשר למשתמשים להתאים אישית את המודעות למראה טוב יותר ולהגדיל את מספר הקליקים.

מודעות ביניים

החלת מודעות ביניים בין פעולות באפליקציה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לייצר רווח מאפליקציה לנייד. עם Andromo, משתמשים יכולים להוסיף באופן גמיש מודעות ביניים.

מודעות באנר

משתמשים יכולים להוסיף מודעות באנר ולעצב אותן לפי העדפה אישית - דרך מצוינת להרוויח קליקים מלקוחות ולהרוויח כסף.

עשה כסף נוסף עם אפליקציית קורא קוד QR 

בעוד שמודעות ביניים מתאימות ל אפליקציות הזנת rss, מודעות באנר מושלמות להרוויח כסף עם אפליקציית סורק קוד QR. בכל פעם שמשתמש פותח את האפליקציה לנייד כדי להשתמש בסורק קוד ה-QR, הוא יראה את מודעות הבאנר עם תוכן נותן חסות. מעצבים יכולים לנצל את אפשרויות ההתאמה האישית החזקות של Andromo כגון שינוי טקסט, גופנים, צבעים, תמונות, כפתורי קריאה לפעולה ולהפוך את החסימה הפשוטה למודעות באנר שאי אפשר לעמוד בפניהן. זה יעזור להגדיל את שיעור ההמרה. 

כלי עזר לאפליקציות סלולריות של PHONE

דרך פשוטה לבנות אפליקציות סורק קוד QR עם Andromo

1. בחר תבנית מוכנה מראש בגלריית Andromo

Andromo מספקת למשתמשים גלריה של תבניות מוכנות מראש. כל אלו מוכנים לשימוש ומתאימים למגוון רחב של סגנונות. על ידי בחירת תבנית להתחלה, המשתמשים יכולים לחסוך זמן ועדיין לקבל פריסה מענגת. תבניות מינימליות עם פחות פרטים יתאימו בצורה הטובה ביותר לאפליקציית קוד QR לנייד ו אפליקציית קורא pdf

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. עיצוב תוכן האפליקציה

לאחר מכן, משתמשים יכולים להתחיל לבנות את תוכן האפליקציה על ידי הוספת אלמנטים. אנדרומו יוצר אפליקציה יש מעל 30 אלמנטים מקוריים הנותנים מענה למטרות שונות. הם תומכים בתכונות הבסיסיות ביותר כגון טקסטים, קישורים ותמונות לתכונות מתקדמות כגון קודי QR, מודעות באנר וכו'. 

3. פרסם את האפליקציה בשוק

לבסוף, משתמשים יכולים לפרסם את האפליקציה לנייד מיד לאחר השלמת התוכן. בשלב זה, המשתמשים יקבלו אימייל מ-Andromo עם פרטים על האפליקציה. לאחר מכן, משתמשים יכולים לפרסם את קוד ה-QR עבור אפליקציית אנדרואיד ב-Google Play או ב-App Store מבלי לשלם כל עמלה נוספת מאנדרומו.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור אפליקציות סורק קוד?

מספר פוטנציאלי של משתמש

ניתן להחיל קודי QR בתעשיות שונות. אנשים רבים אולי ראו קודי QR בתפריט מסעדה, ביצוע צ'ק-אין במלון, אמצעי תשלום וכו'. מכיוון שיותר ויותר עסקים משתמשים בקודי QR בתפעול שלהם, יותר אנשים יצטרכו את אפליקציית סורק הברקוד. הביקוש די ברור. אז הגיע הזמן שמעצבי ויוצרי אפליקציות לנייד יתפוס את הטרנד וייצור אפליקציית סורק קוד QR.

קל לייצר רווחים

מכיוון שלסורק הברקוד לאייפון יש פוטנציאל עצום במספר המשתמשים, לאפליקציה הזו יש גם פוטנציאל גבוה למונטיזציה. ככל שיותר אנשים יורידו את האפליקציה לנייד, כך גדל הסיכוי לקליקים במודעות. זה מוביל לעלייה ברווח. יתרה מכך, Andromo מספקת למשתמשים את האופטימיזציה של המודעה המובילה. זה עוזר למשתמשים לעצב את המודעות על סמך הטעם שלהם ולמקם את המודעות היכן שהם רוצים. גמישות היא מה ש-Andromo תמיד מנסה להביא ללקוחותיה.

קל לבנייה

בניגוד לאפליקציות סלולריות אחרות כגון אפליקציות שירות עבור אנדרואיד , קל יותר לבנות את אפליקציית סורק הברקוד לאנדרואיד. האפליקציה הזו לא דורשת מהמשתמשים לעשות סיעור מוחות עם הרבה תוכן. במקום זאת, המשתמשים צריכים לספק רק את הפונקציה הבסיסית של מחולל קוד ה-QR וקורא קוד ה-QR - את שניהם מספקים אנדרומו. לאחר השלמת התכונה הבסיסית, משתמשים יכולים להתחיל להתאים אישית את האפליקציה לנייד כדי להבליט אותה מאפליקציות אחרות של סורקי ברקוד, כגון עיצוב מודעות באנר או הוספת ערכות נושא יפות.

צור אפליקציית סורק QR עבור אנדרואיד עכשיו

לאפליקציית סורק קוד ה-QR יש כל כך הרבה פוטנציאל לייצר רווחים, במיוחד עבור מעצבים שמחפשים מוצר פשוט עם ביקוש גבוה. יצירת אפליקציה זו לנייד קלה מאי פעם בעזרת Andromo. פלטפורמת ה-all-in-one לוקחת את חלק הקידוד כך שכל אחד ללא כישורי תכנות יכול לבנות אפליקציה מאפס. יתרה מכך, אין צורך להיות בעל ידע עסקי כדי להרוויח כסף באמצעות פרסום האפליקציה. משתמשים יכולים להעלות אפליקציה בחינם ולהרוויח כסף באמצעות תצוגת המודעות של Andromo, כגון מודעות באנר.
בחר ב-Andromo היום כדי ליצור אפליקציה ללא קידוד ולהרוויח כסף!

יישומים אישיים של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.