.

ראש השנה מגיע!

טלפונים-טפטים-סלולרי-אפליקציות

צור אפליקציות PDF עם Andromo

אדובי פיתחה לראשונה את ה-PDF (פורמט מסמכים ניידים) בשנת 1992. הוא שימש כדי ללכוד את העיצוב והפריסה של דפים מודפסים פיזית עבור עיתונים ומגזינים. פורמט קובץ זה הפך פופולרי במרחב הדיגיטלי והתפתח לכלול תמונות, טבלאות, תרשימים ומטא נתונים. למרות שהקבצים האלה לא היו אמורים להשתנות, יישומי PDF אפשרו למשתמשים להציג, לערוך, לחתום, להוסיף הערות וליצור מסמכי PDF.

שוק אפליקציות ה-PDF הוא רווחי למדי, כאשר אדובי צורב 3.94 מיליארדים $ ב2021. מפתחים יכולים להרוויח כסף באמצעות הכנסות ממודעות, רישיונות ומינויים.

מפתחים מכל העולם יכולים להצטרף לשוק הרווחי הזה בזכות אנדרוםקל לשימוש יצרנית אפליקציות לנייד. הם יכולים ליצור יישומים לשימוש חינוכי, שימוש משרדי וקריאה פנאי.  

תכונות חובה עבור אפליקציית PDF Viewer

אין ספק שמפתחים רוצים ליצור את אפליקציית קורא ה-PDF הטובה ביותר עבור טלפונים ניידים אייפד ואנדרואיד. אבל אילו תכונות אמורות להיות לאפליקציה? ובכן, הנה כמה הצעות.

כרטיס לוח מחוונים

זהו רכיב שאינו ניתן ללחיצה בלוח המחוונים. לעתים קרובות הוא פועל כעיצוב ומציג תוכן דינמי הקשור לאפליקציה.

פריטי קרוסלה

קבוצות קרוסלה משתמשות בעיצוב המחוון כדי לטשטש את לוח המחוונים. זה גם מאפשר למשתמשים לגלול בין מספר קבצים.

פריטי רשימה

מפתחים משתמשים בפריסה זו כדי להציג קבצים חשובים. הקבצים בולטים יותר מכיוון שהם נראים סטטיים.

קישור לוח המחוונים

מפתחים משתמשים בזה כדי לצלב קישור בין פעילויות לוח מחוונים שונות, מה שמקל על המשתמשים לנווט באפליקציה.

QR קוד סורק

שלבו את אפליקציית qr code כך שמשתמשים יכולים להציג ולהוריד קבצים מקודדים. משתמשים יכולים לסרוק קוד QR כדי להציג מסמכים, תנאים ותנאים וקטלוגים.

מודעות ביניים

מפתחים כוללים לעתים קרובות מודעות ביניים כדי לייצר רווח מהאפליקציות. המודעות מתרחשות באופן טבעי בין דפים או פעילויות וניתן לבטל אותן על ידי המשתמש.

להרוויח כסף עם יישומי קורא PDF

איך מפתחים יכולים להרוויח רווחים אפליקציות PDF לאייפון וטלפונים ניידים של אנדרואיד?  הדרך הפשוטה ביותר לייצר רווחים מאפליקציית ה-PDF היא באמצעות הצגת מודעות. Andromo מאפשר למפתחים להפעיל את Ad Mob, מודעות פייסבוק ומודעות MobUp. אבל זכרו שהאפליקציה תהיה רווחית רק אם השימוש יישאר גבוה. אז הוסף תכונות ופעילויות המעודדות שימוש באפליקציה. בנוסף, מפתחים יכולים למכור את האפליקציה בחנות Google Play או ליצור אפליקציות עבור קהל הלקוחות שלהם. 

מפתחים יכולים גם להרוויח כסף על ידי גביית דמי מנוי או רישוי מארגונים או חברות כפי שעושים יישומים פופולריים כמו Adobe Reader.

כלי עזר לאפליקציות סלולריות של PHONE

מדריך בן 3 שלבים כיצד ליצור את האפליקציה עם Andromo

Andromo היא פלטפורמת פיתוח אפליקציות קלה לשימוש. בכמה שלבים בלבד, מפתחים יכולים לבנות את אפליקציית קורא ה-PDF הטובה ביותר לטלפונים ניידים. 

אבל זה לא הכל. Andromo מאפשר למפתחים ליצור סוגים אחרים של יישומים כמו מה היא אפליקציית הזנת RSS ו מה היא אפליקציית אקסל לנייד.  

אז איך יוצרים אפליקציה?

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

שלב ראשון זה הוא להירשם דרך פייסבוק, גוגל או באמצעות כתובת הדוא"ל שלהם והסכמה לתנאי השירות ולמדיניות הפרטיות.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. הוסף תכונות 

לאחר מכן, התאם אישית את התבנית עם פעילויות וסגנונות שונים כדי להפוך אותה לאפליקציית ה-PDF הטובה ביותר. לאחר מכן, הוסף תוכן בכמות גדולה ופעילויות מונטיזציה כגון מודעות.

3. סיים את הבניין

לאחר השלמת תהליך יצירת האפליקציה, Andromo תשלח בדוא"ל את המוצר הסופי כדי למפתחים להעלות לחנות Google Play.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מדוע אפליקציות PDF חשובות?

לפני שנים, שיתוף מסמכים בין מכשירים או מערכות הפעלה שונות היה קשה. מכאן נוצר פורמט PDF, ששומר על עיצוב קבוע במחשבים שולחניים, מחשבים ניידים וטלפונים ניידים. 

מפתחים צריכים לנצל את הפופולריות שלו כדי ליצור ולשווק את שלהם אפליקציית קורא PDF לאנדרואיד ו-iOS. אבל מה הופך את PDF לכל כך פופולרי?

זה נוח

פורמט הקובץ הוא אחת הדרכים הקלות ביותר לשיתוף מסמכים. זה שומר על העיצוב עקבי במכשירים שונים ומאפשר למספר אנשים לשתף פעולה במסמך אחד. יתר על כן, ניתן להמיר קובצי word, Excel ו-PowerPoint ל-PDF בכמה שלבים. ופורמט קובץ זה יכול להכיל תכונות מתקדמות כגון אודיו ווידאו.

נגיש בקלות

ניתן לגשת למסמכים במחשבים שולחניים, מחשבים ניידים וטלפונים ניידים מכל מקום ובכל זמן. אנשים עם אפליקציית קורא PDF יכולים לעבוד וללמוד בזמן נסיעה או מחוץ לבתי ספר ומשרדים.

לאבטח

מידע חשוב מאובטח בדרך כלל באמצעות הסיסמה או אפשרות ההצפנה. זה נועל את הקובץ ומעניק הרשאה רק לכמה נבחרים כדי למנוע שימוש לרעה במסמכים ולשפר את הסודיות.

יישומי PDF פופולריים

מאז המצאת PDF, מפתחים עבדו ללא לאות כדי ליצור יישומים התומכים בפורמט קובץ זה. חלק מהיישומים הפופולריים ביותר כוללים:

דפדפן האינטרנט שלך 

דפדפנים כגון Safari, Google Chrome ו-Firefox מגיעים עם מציג PDF משולב. 

Adobe Acrobat DC

קורא זה מאפשר למשתמשים לצפות בהערות ולגשת לקבצים מכל מכשיר. זה יכול גם לקרוא טקסט בקול רם. 

כונן Google 

זהו ממיר PDF נגיש. זה מאפשר למשתמשים להמיר קבצים.

עורך PDF של Foxit

זה יכול להשתלב ב-Microsoft Office ומאפשר למשתמשים לסרוק מסמך ותמונה ולהפוך אותם ל-PDF. 

 

צור אפליקציות היום!

ככל שהלמידה והעבודה הופכות למבוזרות, הביקוש ליישומי PDF ימשיך לעלות. 

מפתחים יכולים להרוויח כסף על ידי עיצוב מחדש ובנייה מחדש של אפליקציה בסיסית אחרת וכוללת תכונות מועילות. 

הפלטפורמה של אנדרומו עושה בניין אפליקציות כלי אנדרואיד לטלפונים ניידים הודות למגוון תבניות האפליקציה שלו. Andromo קל לשימוש ומציע מגוון פתרונות מונטיזציה. 

 אז בצע את הצעד הנועז והגש בקשה עוד היום!

יישומים אישיים של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.