.

ראש השנה מגיע!

אפליקציות אישיות של PHONES

צור אפליקציות צדקה באמצעות Andromo

החזר לחברה לא צריך להיות טרחה, ואפליקציות סלולריות מבטיחות שלא! לפי מומנטום, רוב האנשים היו רוצים לתרום פי 2.5 ממה שהם עושים כיום. סקר אחר של Charity Dynamics מצא כי 63% מהעמותות שקלו לרכוש אפליקציה לנייד עבור הארגון שלהם. Andromo עוזרת לארגונים וליחידים להגיע למטרות הצדקה שלהם מהר יותר.
פלטפורמת Andromo יוצרת אפליקציית צדקה תוך דקות מבלי לדרוש כישורי קידוד. בנוסף, יש לו פונקציונליות ענקית כמו נגן YouTube, הודעות דחיפה וגלריות תמונות, המאפשרות לאפליקציה לנייד להתבלט.

תכונות Andromo עבור אפליקציות תרומה

יצרנית אפליקציית התרומות לצדקה של Andromo מציעה מספר תכונות. הנה כמה מהם:

PDF

בנה את ארכיון התרומות של הארגון על ידי העלאת מספר קובצי PDF. אלה יכולים להיות המשימה, הפעולות והסיפורים של הארגון של אנשים שהוא עזר לו.

עדכוני RSS

משוך תוכן מאתר אינטרנט והצג אותו ב- אפליקציות ללא מטרות רווח . זה עוזר להשאיר את המשתמשים באפליקציה לנייד למשך זמן רב יותר.

קישורי פעולה מהירה

באמצעות תכונה זו, משתמשים יכולים לשתף תוכן באמצעות דואר אלקטרוני או אתרי מדיה חברתית. זה משפר את החשיפה של אפליקציות קהילתיות .

פרטי התקשרות

הוסף פרטים שונים ליצירת קשר, כמו כתובת פיזית, מספר נייד, דוא"ל וכו' לאפליקציה לנייד. זה יגביר את האמינות.

גלריית תמונות

תמונה שווה אלף מילים! הוספת תמונות של התורמים יכולה להגדיל את הסיכוי לקבל עוד תרומות.

קבצי מולטימדיה

באופן דומה, הוסף קובצי אודיו ווידאו כמו פודקאסטים, ראיונות וסרטים דוקומנטריים כדי להגדיל את הסיכוי לקבל יותר תרומות.

צור אפליקציית תרומות והתחל להרוויח כסף

ההכנסות לעמותות עלו ל-2,621.85 מיליארד דולר ב-2016, שינוי של 47.9% משנת 2006. בנוסף לעלייה בהכנסות, 63% מהעמותות שקלו לרכוש אפליקציה לנייד. זה אומר שעכשיו זה הזמן המושלם להפוך את האפליקציות האלה באמצעות Andromo עבור ארגונים אלה ללא מטרות רווח. פלטפורמת Andromo יוצרת אפליקציית צדקה תוך דקות מבלי לדרוש כישורי קידוד. בנוסף, יש לו פונקציונליות ענקית כמו נגן YouTube, הודעות דחיפה וגלריות תמונות, מה שמקל על קבלת תרומות וניהולן.

אפליקציות ללא רווחים

כיצד ליצור אפליקציות תרומה לנייד בשלושה שלבים

מחפשים ליצור אפליקציות לנייד שתורמות לצדקה? פשוט בצע את השלבים הפשוטים הבאים:

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

ההתחלה של אפליקציות הצדקה הטובות ביותר מתחילה בתבנית הנכונה. Andromo מציעה אוסף עצום של תבניות לבחירה. מפתחים יכולים לבחור את התבנית המתאימה ביותר לרעיון ולהתאים אותה. בנוסף ליישומי צדקה לנייד, הפלטפורמה יכולה גם לבנות את האפליקציות הטובות ביותר לגיוס כספים.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. הוסף תכונות חיוניות

זֶה בונה אפליקציות לנייד בעל פונקציונליות גבוהה עבור כל סוגי האפליקציות. הוסף תכונות כמו נגן שמע, הזנת RSS, קישורי פעולות וגלריית תמונות שגורמים לאפליקציה לבלוט מהחבילה.

3. פרסם בחנות Google Play וב-iOS

Andromo היא פלטפורמת פיתוח iOS ואנדרואיד המאפשרת ליצור את אפליקציית תרומת הכסף הטובה ביותר. בנה את האפליקציות תוך דקות והפוך אותן לזמינות למיליוני משתמשים ברחבי העולם.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

באמצעות אפליקציות לנייד, החזרה היא פשוטה כמו הקשה על כפתור

לפני כמה שנים, תרומה לארגוני צדקה הייתה טרחה. ראשית, לקח ימים למצוא ארגון צדקה טוב. לאחר מכן, זה כלל חיתוך צ'ק, מציאת תיבת דואר או יציאה לסניף דואר ושליחת התרומה לאותו ארגון צדקה. ושלא לדבר על התקווה הנלהבת שהוא לא ילך לאיבוד בדרכו ליעד הסופי. כעת, אנשים יכולים למצוא טונות של אפליקציות לתרומת כסף בקלות. אפליקציות סלולריות אלו לארגוני צדקה הופכות את תהליך החזרה לחברה לפשוט כמו הקשה על כפתור בטלפון הנייד.
ההכנסות לעמותות עלו ל-2,621.85 מיליארד דולר ב-2016, שינוי של 47.9% משנת 2006. בנוסף לעלייה בהכנסות, ארגונים גם מגבירים את השימוש בטכנולוגיה. לדוגמה, 63% מהארגונים ללא מטרות רווח שקלו לרכוש אפליקציה לנייד.
מטרת אפליקציה עם ארגונים שכבר יש להם אפליקציה לסמארטפון ו/או טאבלט היא מעורבות כללית עם הבוחרים שלהם. סיבות נוספות לבעלות אפליקציה הן רישום אירועים, מידע ועדכונים על הארגון, גיוס כספים וספריית חברים.

אפליקציות בולטות

תורם דם

אפליקציה זו נוצרה על ידי הצלב האדום האמריקאי המפורסם. זה מאפשר למשתמשים לעקוב אחר לוחות הזמנים והפגישות של התרומות שלהם, מכוני הדם המקומיים ומרכזי התרומות שלהם. לאפליקציה יש גם סגמנט להצטרפות לצוות ומעקב אחר ההשפעה המצטברת של המשתמש על טבלת הישגים ארצית. מעל לכל, יש לו התראת מחסור ממוקדת גיאוגרפית, המאפשרת למשתמשים לדעת אם יש צורך בסוג הדם שלהם באזור שלהם.

אחד היום

האפליקציה הזו מאתגרת את ההגדרות הרגילות של נתינה - הפגזות של מאות דולרים בבת אחת - ומספרת שכל חלק קטן נחשב. מיוצר על ידי גוגל, הוא מאפשר למשתמשים לתת סכומים נמוכים כמו $1 בכל פעם לצדקה. One Today היא אחת מאפליקציות הצדקה הטובות ביותר שיש, והיא תומכת בארגונים ללא מטרות רווח בארה"ב מאומתים על ידי מס הכנסה וגוגל.

ShareTheMeal

אפליקציה זו נועדה לטפל ברעב בעולם והיא נוצרה על ידי תוכנית המזון העולמית. המשתמשים יכולים לתרום עד 50 סנט בלחיצת כפתור. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים לראות לאן התרומה שלהם הולכת ולמי הם עוזרים להגביר את השקיפות.

צור אפליקציית תרומות באמצעות Andromo עכשיו!

תרום ליצירת עולם טוב יותר על ידי יצירת אפליקציות לנייד לצדקה. השתמש ביצרנית האפליקציות ללא קוד של Andromo שהופכת את יצירת האפליקציה לנייד לקלה ומהירה. הפלטפורמה מציעה מספר תכונות כמו נגן YouTube, הודעות דחיפה וגלריות תמונות לבניית אפליקציה ייחודית וחזקה לנייד.

נסה את Andromo והפק את אפליקציות התרומות הטובות ביותר עכשיו!

יישומים אישיים של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.