.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות אישיות

Andromo מקל על יצירת אפליקציית גליון זמנים מבלי לכתוב שום קוד

לפי Future Research Market, בתקופת התחזית 2019–2026, שוק תוכנות מעקב הזמן העולמי צפוי לגדול בשיעור CAGR של 20%. מעקב אחר זמן יישומים ניידים הופך להיות יותר ויותר נדרש עבור מנהלים להשתמש בעסק שלהם. הסיבה לכך היא שזה עוזר להם לנהל את הזמן של העובדים שלהם בצורה יעילה יותר, וכתוצאה מכך איכות עבודה טובה יותר, עלויות עבודה נמוכות יותר ויעילות עבודה מוגברת.

אפליקציות ניידות למעקב אחר זמן הופכות את החיים לקלים יותר לעובדים ולמנהלים כאחד. האפליקציה לנייד מאפשרת לעובדים לעקוב אחר שעות העבודה שלהם ולהגיש אותן בצורה מדויקת ובזמן. הוא מספק למנהלים מאגר נתונים אחד הקשור למעקב אחר זמן, חשבונית ופרטי תשלום.

לחברת Andromo יש תכונות של דוחות ותובנות המאפשרות תכנון ותקצוב משימות, הגדלת פרודוקטיביות ודיוק, מקלות על שקיפות במקום העבודה, פתרון בעיות מהיר יותר וניהול זמן.

תכונות של אפליקציית גליון זמנים

אירוע בלוח שנה

השתמש בלוח השנה כדי להוסיף תזכורות כדי לשמור על כל הצוות מעודכן בפרויקטים מתמשכים.

תצוגת אינטרנט

ליצרן גליונות זמנים יש תכונה מובנית המאפשרת הוספת קישור לאתר לגישה נוחה לאינטרנט.

צרו קשר

אנדרום יצרנית אפליקציות מקוונת מאפשר למשתמשים להוסיף מידע ליצירת קשר לאפליקציה כמו מיילים, מספרי טלפון ומיקומים כדי לעקוב בקלות אחר ביצועי העובדים שלהם.

לחץ על הודעות

תכונה זו מודיעה לעובדים על משימות ולוחות זמנים שונים כדי לעזור להם להשלים את עבודתם בזמן.

קישור פעולה

על ידי הוספת קישור פעולה המאפשר גישה קלה למיקום, לטלפון ולאימייל, מפתחים יכולים להפוך את האפליקציה לנייד המתוזמנת לאפקטיבית יותר.

צ'אט

פונקציונליות הצ'אט של אפליקציית גליון הזמנים החינמית מאפשרת לעובדים לתת משוב או לבקש בקשה באופן מיידי.

להרוויח כסף על ידי יצירת אפליקציית גליון זמנים

מנהלים ועובדים בארגון מבוקשים לאפליקציית גיליון זמנים של iOS או אנדרואיד לתיעוד שעות עבודה עבור שכר, חיוב ופעולות אחרות. מפתחים, על ידי בניית האפליקציה לנייד, יכולים להוסיף תכונות מונטיזציה כדי להרוויח הכנסה פסיבית. זה כולל מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות וידאו. כל תכונה בתוך האפליקציה תרוויח כסף עבור הבעלים כאשר משתמשים ילחצו עליה. לאחר הוספת התכונות הללו ופרסום האפליקציה לנייד בחנות הפליי או ב-App Store, הדבר היחיד שנותר לעשות הוא לראות את הכנסות המודעה מתגלגלות!

טלפון של אפליקציות אישיות

כיצד ליצור אפליקציית גליון זמנים עם Andromo

1. בחר תבנית במדור התחלה קלה

מפתחים יכולים לבנות במהירות ובקלות יישומים ניידים כמו אפליקציית יום הולדת על ידי בחירת "התחל קל". חלק זה כולל את תבניות האפליקציה לנייד של גיליון הזמנים ההתחלתי עם פעילויות ותוכן שניתן לשלב באפליקציה לנייד. העיצוב יסופק גם כך שיוצרים יוכלו לראות איך הוא ייראה בכל המכשירים.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

Andromo עוזר לפתח במהירות אפליקציית גליונות זמנים לאייפון או אנדרואיד עם תכונות מהוקצעות כולל לוח שנה, מפה, רינגטונים, אודיו ותכונות שונות אחרות, כולל אלמנטים של מונטיזציה כגון מודעות. 

3. בנו אפליקציה והעלו אותה לחנות האפליקציות/Play market

עם יצרנית דפי הזמן של Andromo, מפתחים יכולים ליצור אפליקציות לנייד בלחיצת כפתור. Andromo מודיע בדוא"ל ברגע שהוא מוכן להעלאה לשוק האפליקציות לנייד.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

למה ליצור אפליקציית גליון זמנים?

עיבוד שכר קל

אפליקציות ניידות של גליון שעות הן הפתרון החיוני לצורכי עיבוד שכר לעסקים קטנים. אפליקציית לוח הזמנים לנייד עוצבה כדי ללכוד את זמני הנסיעה של העובדים, ולאפשר למעסיקים לעקוב במדויק אחר חופשות, מחלה, ימים אישיים, חופשה בתשלום, חגים ונתוני חופשה אחרים על בסיס זמן אמת. אפליקציות יומן אישי לוודא שכל העובדים מקבלים שכר בדיוק עבור שעות העבודה שלהם ושיש לך תיעוד של שעות אלו. זה עוזר למנוע טעויות יקרות בשכר ובעיות מס.

הגדל את הפרודוקטיביות

אפליקציית גליון זמנים לנייד נותנת לעובדים א אפליקציה אישית למעקב אחר זמן. גיליון זמנים מציג את הזמן המדויק שעובד מבלה במשימה או בפרויקט, את היעילות שלו/ה במהלך הזמן הזה, ונותן דוח חזותי מלא של זרימת העבודה של היום. זה עוזר מאוד לארגן תהליך עבודה ולשפר את הפרודוקטיביות הכוללת של הצוות. עובדים יכולים להתמקד בעבודה שלהם במקום למלא ידנית כל ערך פעם אחת בגיליון אלקטרוני. לעסקים המשתמשים באפליקציית לוח זמנים לנייד יש פרודוקטיביות גבוהה יותר וניהול טוב יותר של משימות ופרויקטים כדי להשיג שורה תחתונה מוצלחת יותר.

חסוך זמן וכסף

אפליקציה לגיליון זמנים היא כלי מצוין לשיפור היעילות הכוללת. לא רק שדפי זמן משפרים את הפרודוקטיביות, אלא גם מאפשרים למשאבי אנוש לזהות עובדים עם ביצועים גרועים ומצמצמים את הפסדי החברה. מאפשר למנהלי החברה לעקוב אחר שעות העובדים, הרווחים וההפסדים. דפי זמן מסייעים לארגון לחסוך כסף על ידי הצגת העובדים מי הם פרודוקטיביים ומי לא.

לקדם שקיפות במקום העבודה

יצירת אפליקציות ניידות של גליון זמנים עשויות להועיל מאוד הן לעובדים והן למעסיקים. זה מאפשר לחברות לחייב לקוחות בצורה מדויקת; זה מפחית מחלוקות בין עובדים על כמות הזמן המושקעת בפרויקטים, ומבטל את הצורך להעריך או לנחש כמה זמן מושקע במשימות. עם כלי כזה, מנהלים ועובדים כאחד יכולים לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר ולשפר את היעילות.

צור אפליקציה עם Andromo! 

Andromo מציעה דרך נטולת טרחה ליצור אפליקציית גליון זמנים לנייד עבור עסקים, פרילנסרים וראשי צוות שרוצים לשפר את הפרודוקטיביות. עובדים יכולים לתעד את הפעילויות שלהם ולהגיש אותם באופן אוטומטי. מנהלים יכולים לאשר או לדחות את דפי הזמנים ולשלוח הודעות באמצעות דואר אלקטרוני, SMS, שיחה וכו'.  

מעקב אחר זמן וניהול פרויקטים יכולים להיות בלגן ללא הכלים והתהליכים הנכונים. ה-No-code Andromo, פלטפורמת הפיתוח של יישומים ניידים, מציעה תבניות אפליקציה לנייד הניתנות להתאמה אישית מלאה וממשק משתמש פשוט עם תכונות גרירה ושחרור. 

הירשם עוד היום וראה כמה קל זה יכול להיות ליצור אפליקציה!

שולחנות עבודה של אפליקציות אישיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.