.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות אישיות

יומן App Maker

במחקר משנת 2021, סטטיסטיקה הראתה זאת 65.67% ממשתמשי האפליקציה העולמית מכירים לפחות אפליקציית לייף סטייל אחת. אפליקציית לייף סטייל הפכה פופולרית יותר מאי פעם מאז שאנשים מחפשים דרכים להירגע ולהגביר את הפרודוקטיביות. מכיוון שאנשים מתחילים לעבור מיומן למכשירים ניידים מטעמי נוחות, נוצרו יישומי יומן רבים. לאפליקציות יומן יכולות להיות תכונות רבות כגון כתיבת טקסט, הוספת תמונות וארגון בגלריה, הוספת אודיו, סרטונים וכו'. 

עבור אנשים שרוצים ליצור אפליקציית יומן, Andromo היא הבחירה האולטימטיבית. Andromo היא יצרנית גרירה ושחרור של אפליקציות לנייד המאפשרת למשתמשים ללא ניסיון קודם בקידוד לבנות אפליקציה לנייד מאפס. פלטפורמה זו מספקת תבניות מוכנות לשימוש, ממשק WYSIWYG, לוחות מחוונים מרובים, סוגי מדיה שונים ואפשרויות התאמה אישית מלאות. בנוסף, Andromo גם מספקת למשתמשים מתחילים מספר דרכים לייצר רווח מהאפליקציה לנייד, מאופטימיזציה של מודעות ועד הפיכתם למוכר. 

תפסיקו לחשוב על תהליכי יצירת האפליקציות המסובכים. Andromo הוא הפתרון הטוב ביותר.

תכונות חיוניות שאפליקציית יומן חייבת להיות

איכות העיצוב

עבור אפליקציות יומן או אפליקציות לניהול משימות , איכות העיצוב יכולה להפוך או לשבור את כל חווית המשתמש. משתמשים יוכלו לבנות אפליקציה מושכת ויזואלית, מותאמת אישית לחלוטין ללא קידוד. כל שלב מהעלאת תוכן, התאמה אישית של הממשק והוספת תכונות יתבצע באמצעות כלי הגרירה והשחרור האינטואיטיבי Andromo.

מדבקות

משתמשים יכולים להוסיף WhatsApp Stickers לאפליקציית הנייד, מה שהופך את האפליקציות למהנות ומעניינות יותר לאנשים.

גלריית תמונות

גלריית תמונות היא תכונת המפתח עבור יישומים ניידים רבים, כולל אפליקציית היומן. משתמשים יכולים להעלות תמונות בכמות גדולה, לארגן תמונות לקבוצות ולהציג את פריסת התמונה הטובה ביותר בממשק.

קישור פעולה

יוצרי אפליקציות לנייד יוכלו להוסיף קישורים חיצוניים המנווטים למקורות אחרים כגון מדיה חברתית או אתרי אינטרנט. הוספת קישורים תעזור למשתמשי הקצה למצוא מידע ומקורות בעלי ערך רב יותר בעת הצורך. קישורים אלה יעזרו קישורים ניתן למקם על כפתורים או מידע ליצירת קשר.

לחץ על הודעות

יוצרי אפליקציות לנייד יכולים לשלוח חדשות ועדכונים באופן אוטומטי למשתמשי קצה באמצעות הגדרת ההודעות בדחיפה. זוהי אסטרטגיה טובה שבה יישומים רבים משתמשים כדי להגביר את המעורבות ולשמור על מערכת יחסים טובה יותר עם משתמשי קצה.

נגן מדיה

משתמשים יכולים להעלות סרטונים ואודיו באיכות גבוהה כדי ליצור תוכן עשיר ולהגביר את המעורבות. בנוסף, Andromo מאפשרת למשתמשים גם להזרים סרטוני יוטיוב בתוך האפליקציה לנייד.

התחל להיות יוצר והרוויח כסף מיישומי יומן עם Andromo עכשיו

אפליקציית Journal היא רעיון כל כך פוטנציאלי לאנשים שרוצים לבנות אפליקציות לנייד ולהרוויח כסף. Andromo יעזור למשתמשים לפשט את התהליך. כל מי שאין לו ידע או ניסיון בקידוד יכול להתחיל עם פתרון הגרירה והשחרור ולבנות כל תכונה מאפס. הכל אפשרי, החל מבחירת פריסה, התאמה אישית של טקסט, צבע, יישור והוספת קובצי מדיה מרובים. לאחר מכן, משתמשים יכולים למכור את האפליקציה לנייד בשוק Play או באמזון, ולהחזיר רווחים במהירות.

טלפון של אפליקציות אישיות

כיצד ליצור אפליקציית יומן ב-3 שלבים

  1. בחר תבנית מוכנה לשימוש

Andromo מספקת למשתמשים אוסף של תבניות מדהימות מוכנות לשימוש. זה הופך את התהליך להרבה יותר קל וחוסך זמן עבור משתמשים רבים, במיוחד אנשים שאינם בטוחים בעיצוב. לאחר בחירת התבנית המתאימה, המשתמשים יכולים להתחיל לעבור לשלב הבא.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. הוסף עוד תכונות והתאמה אישית

מהתבניות, משתמשים יכולים להתחיל להוסיף תכונות מותאמות אישית יותר כדי להפוך את אפליקציית היומן למושכת וייחודית יותר, כגון התאמת הצבע, הפריסה, יישור התוכן. Andromo גם מספקת למשתמשים מגוון רחב של אלמנטים מקוריים כגון טקסט, כותרת, תמונות, סרטונים, מפות, אנשי קשר וכו'. בשלב זה, למשתמשים תהיה גם הזדמנות לבחור בשיטות המונטיזציה הטובות ביותר, כולל 3 סוגי מודעות . כך תיצור אפליקציית יומן משלך עם Andromo.

3. פרסם את האפליקציה לנייד ב-marketplaces

לאחר סיום תהליך יצירת התוכן, המשתמשים יקבלו אימייל מ-Andromo, המציג את המידע הדרוש להשלמת הפרסום ב-Google Play או ב-App Store. העלאת האפליקציה החדשה לשוק עם Andromo היא קלה, מהירה ובטוחה.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

למה ליצור אפליקציית יומן אישי?

פוטנציאל למונטיזציה

אנשים רבים אוהבים לכתוב ולרשום מחשבות על נייר כדרך להפיג מתח. אבל בעידן הדיגיטלי הזה, רבים כבר לא אוהבים לשאת מחברת לכתיבה אלא עוברים למכשירים ניידים כמו טלפונים סלולריים או טאבלטים. זה הזמן שבו אפליקציות יומן הופכות לסנסציה בקרב חובבי יומנים רבים ולנישת אפליקציות מובייל משתלמת. יוצרי אפליקציות יכולים להצטרף למגמה זו וליצור אפליקציית יומן קלה וקלה עם ממשק אלגנטי ותכונות מעניינות. אם יצליחו, אפליקציות אלה יכולות להרוויח הרבה כסף פשוט באמצעות מודעות. יתר על כן, אנדרומו יצרנית אפליקציות לנייד מספק גם אפשרויות מונטיזציה גמישות, מה שהופך יישומים ניידים לרווח זמן קצר לאחר הפרסום.

תכונות מעניינות עבור יוצרי אפליקציות להתאמן

אפליקציית יומן היא בחירה טובה למשתמשים שרוצים להתאמן ביצירת יישומים ניידים או ליצור אפליקציה לעבודה אבל לא יודע מאיזה סוג של יישומים ניידים להתחיל. עבור אפליקציית יומן, חשוב לבנות פריסה, גלריית תמונות, טקסט, כותרות והעלאת סוגי מדיה. משתמשים יכולים להתחיל להתאמן עם הפונקציות והתכונות החיוניות הללו לפני שהם לומדים ליצור יישומים מסובכים יותר. עם Andromo, לעשות זאת פשוט יחסית באמצעות גרירה ושחרור וממשק WYSIWYG.

נסה את Andromo היום וקבל הזדמנות להרוויח עם אפליקציות יומן

יצירת אפליקציית יומן כבר לא דורשת אינספור שעות של קידוד או צוות מומחי תכנות. עם Andromo, כל אחד עם רעיון יכול להתחיל לבנות אפליקציית יומן היום ללא יכולת קידוד. Andromo מספקת ליוצרי יישומים ניידים לראשונה עם תבניות יפות מוכנות לשימוש מלכתחילה. לאחר מכן, משתמשים יכולים להתאים אישית יותר מ-30 אלמנטים מקוריים כדי לבנות סוגי תוכן מרובים באמצעות כלי גרירה ושחרור ולוח מחוונים של WYSIWYG. 

בנה עכשיו אפליקציית יומן משלך עם Andromo - יצרנית האפליקציות הניידות לגרור ושחרור הידידותית למשתמש. 

שולחנות עבודה של אפליקציות אישיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.