.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות אישיות

יומולדת App Maker

לפי מחקר של סטטיסטה, בשנת 2021, לאפליקציות הבידור הייתה טווח הגעה עולמי של 83.85% בקרב משתמשי Android ניידים. המשמעות היא שהביקוש לקטגוריה כזו הוא עצום. בין אלפי מוצרים משעשעים, אפליקציה לנייד ליום הולדת היא רעיון משמעותי למשתמשים וזרם הכנסה רווחי ליוצרי אפליקציות. 

עם יצרנית האפליקציות לנייד של Andromo, בניית אפליקציית יום הולדת ויצירת רווחים היא קלה מאי פעם. Andromo מחליף את כל תהליך התכנות בכלי גרירה ושחרור אינטואיטיבי - התחלה מושלמת למתחילים. משתמשים יכולים לבחור אלמנטים וסוגי מדיה שונים, להתאים אישית את כל תכונות האפליקציה ולהציג מודעות כדי להרוויח.

תכונות חיוניות של אפליקציה לנייד ליום הולדת

גלריית תמונות

הוסף תמונות וצור גלריות. בצע העלאה בכמות גדולה וסידור תמונות Andromo תומך בתכונת גלריית התמונות, המאפשרת למשתמשים להוסיף תמונות בכמות גדולה, לארגן תמונות וליצור גלריות יפות.

מדבקות

הוסף יותר יצירתיות לאפליקציית יום ההולדת הנוכחית על ידי שימוש במדבקות WhatsApp מ-Andromo.

לוחות מחוונים מרובים

בעזרת Multiple Dashboards, יוצרים ייהנו לעבוד עם 2 מוצרים בסביבת עבודה אחת. כל כך נוח!

לחץ על הודעות

יוצרים יכולים להגדיר התראות דחיפה כדי לשלוח חדשות, עדכונים, תוכן מותאם אישית ולמנף מעורבות.

הזדמנויות פרסום

המשתמשים ייהנו מהזדמנויות פרסום שונות של Andromo כגון מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מקוריות. אפליקציות לנייד יכולות להשתמש במודעות אלו כדי להגביר את תהליך המונטיזציה ולהגדיל את הרווח.

נגן מדיה

מעצבים יכולים להעלות קבצי אודיו, ליצור רשימות השמעה של מוזיקה, רינגטונים, ועדיין לשמור על האיכות הגבוהה של קבצי המדיה המקוריים. יתרה מכך, משתמשים יכולים גם להזרים סרטונים בתוך אפליקציית יום ההולדת באמצעות נגן YouTube.

קבל רווח מיידי עם יישום יום הולדת עכשיו עם Andromo

יום הולדת הוא אחד הימים החשובים בחייו של כל אדם. אפליקציות לימי הולדת בוודאי יאבדו עניין ממשתמשים ברחבי העולם. לכן זה יכול להיות רעיון מצוין עבור אפליקציה לנייד ויש לו פוטנציאל להרוויח כסף. יוצרים רבים בנו אפליקציית תזכורת ליום הולדת לאנדרואיד וזכו להצלחה. עם Andromo, יצירת רווח עם אפליקציה לנייד היא קלה, הודות למודעות שונות ואפשרויות מונטיזציה. לדוגמה, יוצרי האפליקציה יכולים להציג מודעות מקוריות בתוך התוכן הנייד או לעצב מודעות באנר כדי למשוך את תשומת הלב של משתמש הקצה. 

צור אפליקציה משלך היום עם יצרנית האפליקציות לנייד של Andromo!

טלפון של אפליקציות אישיות

יישומי יום הולדת פופולריים

100000 +
אפליקציות שפורסמו
דירוג כוכבים
אפליקציית Feliz Cumpleaños של יום הולדת

יום הולדת שמח

יום הולדת שמח, ביטויים הוא מקרה מנצח של אפליקציית יום הולדת שמח לאנדרואיד עם למעלה מ-100.000 התקנות ב-Google Play. המוצר גם זוכה להרבה ביקורות מענגות ממשתמשים ברחבי העולם, ומקבל דירוג כולל של 4.7/5 כוכבים.  

רעיון פשוט מאוד פיתח את המוצר: אנשים אוהבים לקבל משאלות והצעות מחיר ביום המיוחד הזה. זו הסיבה שהיוצר החליט להפוך את האפליקציה לנייד הזו כדי להציע לאנשים גלריה של איחולי יום הולדת מעניינות, מצחיקות וייחודיות לחלוק עם חברים ומשפחות. משתמשי קצה יוכלו למצוא ציטוטים מקטגוריות רבות כגון משאלות לאמא, חברים ומשאלות של חבר. המשתמשים יגשו גם לגלריה ענקית עם תמונות לנושא יום ההולדת כגון קאפקייקס, נרות, מתנות, פרחים, דובונים, אהבה, חיוך ועוד. מה עוד, אפליקציית יום הולדת שמח מאפשרת למשתמשים לשתף תמונה או ציטוט ברשתות החברתיות כך שמשתמשים יכולים לשלוח משאלות ישירות לאדם מיוחד.  

צור אפליקציית יום הולדת עם Andromo ב-3 שלבים פשוטים

1. בחר תבנית במדור התחלה קלה

לאחר ההרשמה, המשתמש יכול להתחיל ליצור את האפליקציה לנייד על ידי בחירת תבנית במדור התחלה קלה. Andromo מספקת למשתמשים גלריה של תבניות מרובות. כל התבניות הללו נועדו להיות אלגנטיות, מודרניות וקלות לשימוש.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית את התבנית

לאחר שהמשתמשים בחרו תבנית להתחיל איתה, השלב הבא הוא להתאים אישית את האפליקציה. אנדרומו יצרן אפליקציות אישי מספק 30+ אלמנטים מקוריים לבניית אפליקציה לנייד מאפס. משתמשים יכולים להתחיל להוסיף תוכן, להעלות מדיה, לעצב את הצבע, הפריסה, הטקסט כדי ליצור מוצר מותאם אישית. לאחר מכן, משתמשים יכולים לבחור שיטות מונטיזציה בין מודעות באנר, מודעות ביניים או מודעות מקוריות.

3. העלה את האפליקציה לנייד ב-Google Play או ב-App Store

המשתמשים יקבלו אימייל עם כל המידע החיוני מ-Andromo כדי לפרסם את האפליקציה לנייד בשווקים. שלב זה אינו דורש עלות נוספת מהפלטפורמה.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מה גורם ליוצרים לאהוב לבנות אפליקציה לנייד ליום הולדת?

קהל גדול

יום הולדת הוא יום חשוב כל כך שבו לאנשים יש הזדמנות להרגיש מיוחדים ולקבל אהבה מאחרים. אפליקציית יום הולדת תקבל המון תשומת לב מאנשים ותהפוך בקלות ללהיט גדול עם הורדות רבות. ניתן לייצר רווח מהאפליקציה הניידת בקלות עם מספרי הורדה עצומים, במיוחד עם אפשרויות המונטיזציה הפשוטות שבהן תומך Andromo.

רעיון מבריק להתאמן בו כיוצר

למתחילים שלא יצרו אף אפליקציה לנייד לפני כן, בחירת רעיון חדש אינה קלה. הכנת אפליקציה לנייד ליום הולדת או אפליקציית גליון זמנים לאנדרואיד הוא רעיון נהדר כי יישום זה אינו מסובך במיוחד. בתהליך זה, יוצרי אפליקציות יכולים להתחיל בבניית גלריית תמונות ומשאלות ולבחור סוגי מודעות זמינים. במקרים שמשתמשים רוצים לשנות את הרעיון, למשל, כיצד ליצור אפליקציית יומן , Andromo הוא עדיין כלי נהדר. משתמשים יכולים ליהנות מיצירתיות אינסופית עם תזכורות ליום הולדת, ברכות וידאו, אוספי שירים וכו'. יש הרבה אפשרויות מהנות לתרגל.

שיתוף קל

ניתן לשתף את התוכן של אפליקציית יום ההולדת בקלות ברשתות החברתיות, מה שהופך את האפליקציה לנייד לויראלית במהירות בקרב קבוצה מסוימת של חברים ומשפחות. תכונת השיתוף זמינה ב-Andromo, ומאפשרת למשתמשים לעצב כפתור מותאם אישית עם קישור, תכונה חובה לכל אפליקציה סלולרית.

בנו עכשיו אפליקציית יום הולדת לאייפון ללא קידוד עם Andromo

Andromo מספקת ליוצרים פתרון הכל-באחד לבניית אפליקציה לנייד מרעיון. עבור אפליקציית יום הולדת, המשתמשים ימצאו רשימה של תכונות חיוניות כגון גלריית תמונות, נגן מדיה, הודעות דחיפה ואפשרויות פרסום בתוך סט הכלים של Andromo. עם תכונות אלה, יצירת אפליקציות לנייד היא קלה, מהנה ורווחית. 

שולחנות עבודה של אפליקציות אישיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.