.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציית Mediaplayer

צור אפליקציית Portfolio Mobile עם Andromo

אפליקציית תיק דיגיטלי ניידת היא סוג חדש של נכס שיכול לעזור לאנשים לבנות את האמינות המקוונת שלהם. זהו חלון ראווה של כישוריו, הישגיו ותעודותיו של האדם. מטרתו היא להציג הישגים בתחומי חיים שונים למעסיקים פוטנציאליים או לספק כל מי שמעוניין לדעת על כל בעל מקצוע.

הפופולריות של אפליקציות סלולריות דיגיטליות עלתה מאוד בשנים האחרונות. סטודנטים ואנשי מקצוע השתמשו בפלטפורמות שונות כדי להציג את כישוריהם, עסקים גם יוצרים אפליקציות תיקים כדי להציג את עצמם ואת המוצרים שלהם. ניתן לייחס את המגמה ליצירת פלטפורמות מקוונות רבות המאפשרות למשתמשים ליצור אפליקציות תיקים בקלות.

מבינים את זה, האנדרומו יצרנית אפליקציות לנייד מאפשר לכל אחד ליצור יישומי תיק סלולרי במראה נהדר. זה לא משנה אם הוא מתחיל לגמרי או מפתח מנוסה: הכלים שמספקת Andromo מאפשרים לכולם ליצור אפליקציות מובייל מרשימות.

תכונות לאפליקציית Portfolio Mobile

לוחות מחוונים מרובים

כרטיס לוח המחוונים הוא פעילות ריקה שניתן להתאים אישית בעיצוב ובפריסה כדי להתאים להעדפות היוצרים.

עדכוני RSS

תכונה זו מאפשרת למשתמשים להתעדכן בתוכן האתר או הבלוג האהוב עליהם פרילנסר.

קישור פעולה

בונה יישומי Andromo מאפשר למפתחים להוסיף גישה מהירה לקישורים, מיקומים, מספרי טלפון וכתובות דוא"ל בכל אפליקציה לניהול משימות .

לחץ על הודעות

משתמשים יכולים לקבל מידע חשוב ישירות בתוך האפליקציה, כולל התראות על כך שיש הודעות חדשות.

צ'אט

התכונה מאפשרת למעסיקים או למגייסים פוטנציאליים ליצור קשר עם פרילנסרים או משתמשים בכל פעם שהם צריכים הבהרות נוספות.

תוכן מדיה/שמע

יוצרים יכולים להעלות סוגי מדיה אלו לאפליקציה ולשמור על איכות הקובץ הטובה ביותר. יתרה מכך, בונה האפליקציות של Andromo portfolio מאפשר למפתחים להתאים אישית את התוכן, וליצור חווית משתמש ייחודית.

להרוויח כסף כיוצר אפליקציות תיקים

אנדרום יצרנית אפליקציות פורטפוליו מספק את כל מה שמפתחים צריכים כדי לייצר רווח ולהרוויח מהאפליקציה לנייד שלהם בקלות. יוצרים יכולים לקבל הכנסה חודשית נוספת על ידי הכללת באפליקציה לנייד באנרים אטרקטיביים של מודעות, מודעות ביניים, רכישות בתוך האפליקציה ומודעות מקוריות תוך מתן האפליקציה בחינם. 

Andromo FAN Bidding היא דרך חכמה למקסם את ההכנסה מכיוון שהיא מספקת את המודעות הגבוהות ביותר בתשלום לפי צפייה בזמן אמת למשתמשים שיש להם סבירות גבוהה לקיים איתם אינטראקציה. בין אם זה Ad Mob, Facebook או MobUp, היוצרים יכולים להניח שמערכת ההצעות של Andromo תבחר את המודעות הרווחיות ביותר עבור האפליקציה לנייד.

פרודוקטיביות טלפון

כיצד ליצור תיק אפליקציות לנייד

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

הצעד הראשון ליצירת א אפליקציית אנדרואיד portfolio זה לעבור למקטע התחלה קלה ולבחור תבנית מוגדרת מראש עבור האפליקציה לנייד. היוצר יכול לשנות מאוחר יותר את רכיבי התבנית.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם את זה, הוסף תוכן, ערוך הגדרות מונטיזציה

התאם אישית את התבנית עם תכונות פופולריות, אפשרויות פריסה, תוכן מדיה, לחצנים, הרחבות, פעילויות ואפשרויות מונטיזציה כגון ביניים, מסך הפתיחה, AdMob, מודעות פייסבוק.

3. בנה את האפליקציה שלך והעלה אותה לחנות האפליקציות/Play Store

לאחר יצירת אפליקציה לעבודה, עבור לכרטיסייה בנייה. פעולה זו תיצור קובץ APK אשר לאחר מכן ניתן להתקין בטלפון או להעלות אותו ל-App Store או Play Store.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

היתרונות של יצירת אפליקציית פורטפוליו

להלן היתרונות העיקריים מדוע אנשים יוצרים יישומי פורטפוליו ניידים:

גישה נוחה למשתמשים

אפליקציות פורטפוליו לוכדות את עבודת המשתמשים במגוון פורמטי מדיה ומאפשרות להם לחפש על ידי מיון וגישה לחומר בקלות. על ידי אחסון גרסה דיגיטלית של תיק עבודות באפליקציית המובייל, הטמעתו בבלוג או באתר, או פרסום באתרי רשתות חברתיות, ניתן להגיע טוב יותר לקהלים שונים. תיקים דיגיטליים יכולים גם לשמור על חומר רלוונטי. ניתן לתקן חומרים על ידי הוספת חומרים חדשים, לדוגמה, האפליקציה מספקת דרך להחזיר את המוצר שוב בעתיד.

יכולות שיתוף

לרוב יישומי הפורטפוליו הניידים יש תכונת שיתוף המאפשרת למשתמשים לשתף מידע מסוים עם אנשים אחרים. הסיבה לכך שיכולות השיתוף מועילות היא שהיא מקלה על המשתמשים לשתף תיקים עם אחרים. משהו שאפשר לעשות בלי צורך במייל את המסמכים הלוך ושוב.

נגישות מוגברת

אפליקציית הפורטפוליו עבור אנדרואיד או IOS עוזרת למשתמשים ליצור את הרושם הראשוני החשוב הזה. זוהי אפליקציה לנייד שנותנת למשתמשים מקום אחד אחד להציג את כל היצירות המופתיות הקודמות. זה יכול לשמש סטודנטים, פרילנסרים, אנשי חינוך, סוכני שיווק, אדריכלים וכל מי שמחפש להציג את מיטב עבודתו תוך כדי תנועה. על ידי אחסון תיק העבודות המלא באפליקציה לנייד בכיס, המשתמשים נמצאים תמיד במרחק קליק אחד בלבד מפרטים אישיים.

להקים ולחזק את המותג

הצגה מקצועית של עבודה למעסיקים פוטנציאליים באמצעות אפליקציה עוזרת לחזק את מותג המשתמשים ובעלת השפעה גדולה יותר מאשר קורות חיים בלבד. אפליקציית פורטפוליו ניידת מאפשרת למשתמשים להדגיש כל חוויה ייחודית שיש להם - כולל התמחות סטודנטים, פרויקט מיוחד או לימוד עצמאי, או כל מאמץ אחר שעזר לטפח את צמיחת הקריירה שלהם. יתרה מכך, אפליקציית הפורטפוליו הנכונה לנייד עוזרת למשתמשים לבסס את עצמם כמומחה בתחום.

צור אפליקציה עם Andromo

ביצוע a אפליקציית פורטפוליו עבור אנדרואיד עם Andromo זה הרבה יותר קל ממה שחושבים. הפלטפורמה פותחה עם ממשק אינטואיטיבי המספק חווית משתמש חלקה תוך מתן ליוצרים את כל הפונקציונליות הדרושה ליצירת אפליקציה סלולרית מלאה. בונה היישומים לנייד עוזר למפתחים ליצור יישומים מהר להפליא על ידי אספקת מגוון תבניות ורכיבים מובנים מראש כדי להכניס אותם ולהוסיף תוכן.

Andromo mobile application Builder היא פלטפורמה ליצירת אפליקציות רב תכליתיות באיכות גבוהה, בטעינה מהירה. באמצעות הפלטפורמה, יוצרים יכולים לבנות אפליקציות לנייד תוך דקות ספורות.

Andromo עוזר למפתחי אפליקציות לנייד להספיק יותר. הירשם היום!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית שירים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.