.

ראש השנה מגיע!

טלפונים-טפטים-סלולרי-אפליקציות

Andromo: הדרך הקלה ביותר לבנות את אפליקציית מנהל המשימות בצורה חלקה

דוח עדכני של סטטיסטיקה מעמיד את ההכנסות מאפליקציות לתכנון משימות אישיות ומקצועיות 2.4 מיליארד דולר. הסיבה העיקרית מאחורי ההכנסה העצומה הזו היא שהאפליקציות הסלולריות הללו מאפשרות למשתמשים להיות יעילים יותר בטיפול במשימות שלהם מדי יום. אפליקציית ניהול המשימות יכולה לעזור למשתמשים להישאר מאורגנים, לעקוב אחר התקדמות ולנהל משימות רבות ביעילות.

למרות שיש כל כך הרבה משימות או בוני אפליקציות פורטפוליו, Andromo היא האפשרות הטובה ביותר למי שרוצה ליצור אפליקציה לניהול משימות. ממשק הגרירה והשחרור מאפשר ליוצרים להשתמש בקלות בכל הכלים העומדים לרשותם ולהפוך את החזון היצירתי שלהם למציאות. יתרון חשוב נוסף בשימוש בפלטפורמה זו הוא הפריסה הנקייה שלה, מה שמקל מאוד על הניווט וההבנה.

תכונות עבור אפליקציית מנהל המשימות

כרטיס לוח מחוונים

כרטיסי לוח המחוונים מאפשרים למשתמשים להפוך פעילויות אפליקציה ריקות לפרויקטים אטרקטיביים עם עיצובים ופריסות נאותים. לוח המחוונים ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי, כך שגם מתחיל יכול להשתמש בו.

Google Docs

תכונת אפליקציה זו מאפשרת למשתמשים להעלות מסמכי קבצים כגון PDF, Word או Excel לאפליקציה לנייד.

קובצי מדיה

Andromo תומך בסוגים רבים ושונים של קבצי מדיה עבור חווית המשתמש הטובה ביותר. הוספת תמונות, סרטונים ואודיו לאפליקציה באמצעות העלאת תוכן בכמות גדולה היא קלה. פשוט לחץ על כפתור 'עיין בקובץ', בחר את הקבצים הדרושים, והם יועלו באופן מיידי.

קישור פעולה

אנדרומו, א יצרן אפליקציות עבודה , מאפשר למנהלים להוסיף לחצני גישה מהירה עם קישורים למיקום, טלפון ודואר אלקטרוני כדי ליצור קשר עם חברי הצוות ישירות מהאפליקציה במהירות.

אירוע בלוח שנה

לוח האירועים מאפשר למנהלי פרויקטים לתזמן משימות מסוימות לעובדים לביצוע בימים ספציפיים. העובדים יקבלו הודעה על מספר המשימות שהושלמו מדי יום.

לחץ על הודעות

תכונה זו מאפשרת למנהלי פרויקטים לעדכן את חברי הצוות במשימות חדשות או באיחור באופן מיידי.

יישומים למעקב אחר משימות זה נהדר להרוויח הכנסה נוספת

Andromo מספקת מנהל מודעות חזק וגמיש המאפשר למפתחים להרוויח כסף ממודעות AdMob או פייסבוק. נדרשות רק כמה הקשות כדי להוסיף אותם לאפליקציות לנייד. יוצרים יכולים לבחור כל שילוב של פורמטים של מודעות, כגון באנר, מודעות ביניים או מודעות מקוריות.
הממשק הקל לשימוש של Andromo מאפשר למפתחים להתאים אישית את המיקום והפריסה של המודעה/ות. באמצעות כלי הניתוח של Andromo, יוצרים יכולים לעקוב אחר ביצועי מודעות, הופעות ודמוגרפיה.

טלפון-נייד-אפליקציות-טפטים

כיצד ליצור אפליקציית ניהול משימות עם Andromo

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה

צוות Andromo הכין רשימה של תבניות אקטואליות מוכנות לשימוש בשם Easy-Start. תבניות אפליקציה אלו מושלמות למי שרוצה לחסוך זמן נוסף ולהימנע מבניית תכונות באופן ידני. מאוחר יותר, מפתחים יכולים לשנות את הרכיבים הללו.

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

התחל בהתאמה אישית של אפליקציה שעוזרת לתזמן משימות. מאוחר יותר, Andromo מאפשר ליוצרים לייצר רווח מהאפליקציה לנייד על ידי יצירת מודעות ביניים, באנרים או פרסומות במסכי הפתיחה מ-AdMob ו-Facebook Audience Network.

3. בנה את האפליקציה שלך והעלה אותה ל-App Store/Play Market

מזל טוב! האפליקציה נבנתה, וכעת היוצרים יכולים להוריד את קובץ ה-APK למחשב ולהעלות אותו לשוק של מיליוני משתמשי אייפון או אנדרואיד להורדה.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור אפליקציית מנהל המשימות?

הפופולריות של אפליקציית מנהל המשימות לנייד גדלה מכיוון שהיא כל כך קלה לשימוש. להלן סיבות נוספות מדוע מנהל פרויקט צריך ליצור אפליקציה משלך.

הפוך את תעדוף המשימות לקל יותר

למרות שאנשים יודעים שחיוני להתמקד קודם במשימות מסוימות, הם לרוב לא עושים זאת. אז עם אפליקציית מנהל המשימות לנייד, זה עוזר לקבל רשימת משימות שבה המשתמשים יכולים לתעדף את המשימות שלהם על ידי התמקדות רק באלה החשובות ביותר כרגע.

שפר את פרודוקטיביות העבודה

אפליקציית ניהול משימות אנדרואיד מאפשרת למשתמשים לבדוק משימות וסטטוס השלמה בתצוגות יומיות, שבועיות, חודשיות או מותאמות אישית. האפליקציה עוזרת להקצות משימות באופן אוטומטי או ידני למשתמשים ספציפיים. זה גם מאפשר שיתוף משימות לשיתוף פעולה קל יותר ומודיע למשתמשים על מועדים קרובים ושינויים בסטטוס הפרויקט.

הפוך את האצלת משימות לקלה

יצרן אפליקציות למעקב אחר משימות מאפשר למנהלים להאציל משימות בקלות ובנוחות. מנהלים יכולים לעקוב אחר השלמת משימות של עובדים, כמו גם עובדים יכולים לבדוק את מצב המשימות שלהם באמצעות אפליקציית מנהל המשימות.

נהל הכל ממקום אחד

יצירת אפליקציה לניהול משימות קבוצתית תאפשר למפתחים ליצור רשימות מטלות, תזכורות לעצמם או לחברי הצוות ולעקוב אחר התקדמות כל הפעולות במקום אחד. זה יעזור למשתמשים לדווח על תוצאות, לשתף דוחות חברה ולנטר משאבים שהושקעו בפרויקט מסוים.

שפר את שיתוף הפעולה בצוות

אפליקציית מנהל המשימות היא כלי לשיפור שיתוף הפעולה בצוות, ניהול משימות ואחריות עובדים. זה מאפשר למנהלים לראות את ההתקדמות של משימות בודדות, תאריך היעד שלהן, זמן שהושקע במשימה, סטטוס נוכחי וכל ההערות, ההערות או הקבצים הקשורים. כל מה שקשור למשימה נמצא בהישג ידך.

צור אפליקציית מנהל המשימות עם Andromo!

אנדרומו הוא יצרנית אפליקציות נועד לעזור לכל אחד לבנות אפליקציות לנייד. הוא משלב הכל, החל מבניית פונקציות, ניהול ממשק משתמש, איסוף נתוני משתמש בתוך האפליקציה ויצירת רווחים לפלטפורמה אחת בלבד. עם Andromo, כל התהליך מעולם לא היה קל כל כך.
בין אם רוצים אפליקציה לנייד עבור חברה או ניהול משימות אישי, Andromo נועד להפוך את בניית האפליקציה לקלה ומהנה. האפשרויות אינסופיות. נסה את Andromo היום!

טפטים של אפליקציות לנייד של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.