.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות עסקיות

בונה אפליקציות לנייד ליצירת אפליקציות מוזיאון

הטכנולוגיה תורמת לצמיחת תעשיית התיירות. לדוגמה, א אפליקציית סיור במוזיאון משפר את חווית הסיור במוזיאון פיזית או וירטואלית. על פי כתב העת Journal of Science Communication, השוק של אפליקציות מובייל למוזיאונים הולך וגדל. על פי מחקר "62% מהמוזיאונים באיטליה עובדים על קיום אפליקציות. הצמיחה הזו הופכת את יצירת אפליקציית מוזיאון לרעיון מצוין. בראש ובראשונה, זה אמצעי להקל על הביקור במוזיאון ואז יש הטבות נוספות. 

למרבה המזל, עם Andromo, כל אחד יכול להצטרף לתחרות ולבנות א אפליקציית מוזיאון עם מעט או ללא ידע בקידוד או כל צורה של מיומנות בתכנות. Andromo מאפשר לכל אחד עם רעיון מבריק ליצור את אחד הטובים ביותר יישומי מוזיאון עם אפשרויות של הוספת תכונות ייחודיות. בנוסף, יוצר יכול גם לכלול צורות שונות של פרסומת באפליקציה לנייד כדי לייצר ממנה רווחים.

תכונות של אפליקציה לנייד של מוזיאון

האנדרומו בונה אפליקציות לנייד יש תכונות המתאימות למוזיאונים לתפקד בצורה חלקה ולהעניק חווית משתמש טובה. כמה תכונות מובילות הן:

יצירת בלוג

כדי ליצור בלוג במוזיאון, הוסף בלוג וורדפרס לאפליקציה לנייד או השתמש בעדכון RSS לחדשות ובלוגים.

גלריית תמונות

הוסף תמונות וצור גלריות של אמנות מוזיאונים. לאחר מכן, בצע העלאה בכמות גדולה של תמונות לגישה קלה.

צרו קשר

תכונת יצירת הקשר הזמינה כוללת קישור אינטרנט לאתר חיצוני, אפשרות קישור לדוא"ל וכן קישור שיחה.

מַפָּה

הוסף מיקום גיאוגרפי של מוזיאונים ומקומות מעניינים בקרבת מקום עם מפה משולבת כדי להפנות מבקרים או תיירים.

QR Code

קוד QR הוא תכונה נוספת הזמינה ב-Andromo החלה בהזמנת אירועים או כפרס כמו א כרטיס ניקוב נייד .

קישור פעולה

הוסף לחצני גישה מהירה לאפליקציה כדי לכלול קישורי גישה, מידע על מיקום, קישורי שיחות וקישורי אימייל.

יצירת רווחים מאפליקציה לנייד של מוזיאון

הסגנון המסורתי של ביקור במוזיאון מתחיל להיות פחות מעניין ומרתק. ההקדמה של אפליקציות לסיור במוזיאון עם פונקציות מעשיות אחרות נועד להגביר את המעורבות ולהחיות את תרבות הביקור במוזיאונים. כאשר אפליקציות לנייד נוצרות כדי להנפיש חווית מוזיאון, הזדמנויות להרוויח קיימות. לדוגמה, פרסומות מקומיות הן דרך אחת להרוויח כסף. מודעות ממסעדות סמוכות, חנויות מזכרות, כרטוס ודמי מנוי הן דרכים אחרות להרוויח כסף - מה שהופך אותו לנייד אפליקציה עסקית בעת ובעונה אחת. 

טלפון של אפליקציות כרטיסי נאמנות

כיצד ליצור אפליקציית מוזיאון

כדי ליצור אפליקציות מוזיאוניות לנייד עבור אנדרואיד או iOS, הנה שלבים פשוטים לביצוע. 

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

 לאחר ההרשמה, בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה כדי להתחיל. ניתן לערוך ולכוונן את התבנית כך שתכלול את התכונות הרצויות.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאמה אישית והעלאת תוכן

 התאם אישית את האפליקציה לנייד לפי הטעם על ידי הוספת תכונות רצויות, ולאחר מכן העלה תוכן בצורה של טקסטים אינפורמטיביים או חומר אורקולי. לאחר מכן השתמש בהגדרות המונטיזציה כדי להרוויח כסף.

3. העלה ל-App Store

בנה אפליקציה בשרת Andromo וכלול את כל הפרטים. בסיום, בדוק את האפליקציה לנייד והעלה אותה לחנות האפליקציות/Play market.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור אפליקציה לנייד של מוזיאון?

יישומים נוצרים במספרים גדולים כדי לתבל את הביקורים במוזיאונים, ליצור חוויה מותאמת אישית ושלל יתרונות נוספים. יישומים ניידים אלו יכולים לשפר את הביקור הפיזי והווירטואלי הודות לפונקציות של אפליקציות לסיור אודיו במוזיאון. תכונת האודיו יכולה להפעיל קריינות קולית של עובדות על אובייקטים מעניינים במהלך סיור וירטואלי או פיזי. תמונות של אמנות (ציורים או פסלים) מועלות לצד הסיפור מאחורי כל אובייקט. תכונות נוספות כוללות מדריכים, תערוכות ותוכן וידאו וחידושים אחרים. כל העיצובים הללו הציתו מחדש את הרצון לחוות חווית מוזיאון ובסופו של דבר הגדילו את מספר המבקרים.

להרוויח כסף באמצעות יישומי מוזיאון ניידים

ישנן דרכים שונות לייצר רווח מהמוצר בכל שלב; כאשר האפליקציה לנייד נמצאת בשלב מוקדם ובהמשך לאחר שמשתמשים רבים נהנים ממנה. פרסומת (מקורית או כל צורה שהיא) היא דרך קלה להרוויח כסף. עם זאת, דרכים אחרות כוללות פרסום ממסעדות הקרובות למוזיאונים, שיתוף פעולה עם מוזיאונים למכירת כרטיסים ומנוי לאפליקציות. וגם אפשרויות לתשלום ולשריין מקומות יותר כמו הדרך אפליקציות הזמנות לעבוד.

ערכים להציע באפליקציה לנייד של מוזיאון

אפליקציות המוזיאונים הטובות ביותר מציעות ערך בבלוגים, מודיעות לקהל על עדכונים, חקר מסווג (לדוגמה, בחירת נושאים מעניינים וקבלת מוזיאונים על סמך זה), נותנות למשתמשים את המסלול הטוב ביותר למוזיאונים ועוד. אפילו לתכנן את הביקור שלהם כמו אפליקציית לוח זמנים לאירועים . דוגמה טובה לאפליקציית המוזיאון לנייד היא אפליקציית The Met. אפליקציית Met לנייד מאפשרת למבקרים ליהנות מהסיור במוזיאון המטרופוליטן לאמנות של ניו יורק. הוא כולל תכונת מפה כדי לכוון את המבקרים בכיוון הנכון ולעזור לנווט במוזיאון. הוא נותן מידע על אירועים קרובים ומאפשר למשתמשים לדרג מקומות שביקרו בהם ולהמליץ ​​על אחרים. זה זמין להורדה במספר פלטפורמות.

התחל עם Andromo

התחל עם Andromo עוד היום כדי לעצב אפליקציית מוזיאון לנייד או ליצור כל אפליקציה. ניתן ליצור כל סוג של אפליקציה לנייד עם Andromo ללא כל קוד. השתמש בפלטפורמת Andromo כדי ליצור יישומי מוזיאון ולהוסיף תכונות כדי להפנות מבקרים דרך המפה, לאתר חנויות ומסעדות בקרבת מקום, ולכלול אפשרות אודיו-ויזואלית. הכלים המובילים ב-Andromo מאפשרים לחיצת מילים עבור בלוג, יצירת גלריית תמונות ושילוב קוד QR, ובסיומו, זה יכול להיות חלק מ- אפליקציית קטלוג לאנדרואיד. נצל את היתרונות של Andromo והתחיל ליצור עוד היום!

שולחנות עבודה של אפליקציות עסקיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.