.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות עסקיות

קטלוג App Maker

ב2021, 53.8% מעסקי המסחר האלקטרוני בארה"ב יהפכו ל-mCommerce. המשמעות היא שיותר ויותר עסקים עוברים מערוצים מסורתיים כמו חנויות ואתרי אינטרנט אל אפליקציית סלולר לעסקיםס. זה הזמן שבו יישומי קטלוג הופכים לאסטרטגיית חובה עבור קמעונאים רב-ערוציים. אפליקציות קטלוג יכולות לעזור לקונים לגלול בקלות ברשימת מוצרים ולבצע את העסקה בכמה קליקים בלבד. 

בין אם זה אדם שמחפש אפליקציה להרוויח כסף בזמנו הפנוי, או ארגון שמנסה ליצור ערוץ מכירות חדש, Andromo יכולה להיות בחירה טובה לבנות אפליקציית קטלוג. אנדרומו הוא גרירה ושחרור אפליקציה להכנת קטלוגים לאנשים רגילים ליצור אפליקציה פונקציונלית מלאה מבלי להתעסק עם קודים. המשתמשים מוזמנים לבחור תבניות מוכנות לשימוש, 30+ רכיבי אפליקציה מקוריים, ולהתאים אישית אפליקציה ייחודית עם מערכת מונטיזציה חזקה.

תכונות חובה ב- Catalog App Maker

פרטי התקשרות

הוספת פרטי קשר לאפליקציה לנייד תעזור למשתמשי הקצה להגיע לעסק ביתר קלות.

מַפָּה

עסקים יכולים להוסיף את אלמנט המפה עם מיקומים ספציפיים כדי לגרום לאפליקציה להיראות מקצועית יותר.

גלריית תמונות

משתמשים יכולים להוסיף תמונות בכמויות ולסדר תמונות כדי ליצור גלריה יפהפייה כדי למנף את התוכן בתוך האפליקציה.

פריטי רשימה

עם Andromo, למשתמשים יש מספר דרכים לרשום את הפריטים על ידי בחירת הפריסות המתאימות.

כרטיס לוח מחוונים

המשתמשים ימצאו את כל הפעילויות בכרטיס לוח המחוונים, מה שהופך את תהליך יצירת האפליקציה לידידותי יותר למשתמש.

לחץ על הודעות

עם הודעת דחיפה, האפליקציה שולחת אוטומטית חדשות, עדכונים ללקוחות ומגדילה את שיעור המעורבות.

צור אפליקציית קטלוג משלך והרוויח כסף עם Andromo 

השאלה היא איך? אפליקציות עלונים ביקוש גבוה בימים אלה, אפליקציה מסוג זה יכולה לעזור ליוצרים להרוויח כסף מהיר. החלק החשוב ביותר הוא כיצד ליצור אפליקציה בעלת ערך ואיכות גבוהה שמשתמשים לא יכולים לעמוד בפניה. אנדרומו יכול להיות הפתרון. מצד אחד, Andromo עוזרת למשתמשים ליצור אפליקציות יפות וייחודיות עם המון פונקציות וסוגי תוכן. מצד שני, פלטפורמת פיתוח אפליקציות Andromo מספק גם סוגים רבים של מודעות. משתמשים יכולים להרגיש חופשיים לבחור סוג מודעות מתאים להצגה באפליקציות ולהמיר צפיות לכסף בקלות.

טלפון של אפליקציות כרטיסי נאמנות

3 שלבים לבניית אפליקציה עם Android Maker Andromo Catalog App

1. בחר תבנית מוכנה מראש

משתמשים יכולים למצוא הצעות רבות לתבניות מוכנות לשימוש בגלריה הענקית של Andromo. תבניות אלו נבדקות על ידי Andromo בונה אפליקציות מומחים כדי לוודא שהם יפים, ידידותיים למשתמש ומעשיים. קיום תבנית יחסוך זמן רב ותחזק את הביטחון של יוצרי האפליקציות.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית את תוכן האפליקציה

עם התבנית שנבחרה, משתמשים יכולים להתחיל להוסיף אלמנטים חדשים מ-30+ אלמנטים מקוריים שבהם Andromo תומך. משתמשים יכולים גם להרגיש חופשיים לשנות את הצבע, הגודל, הפריסה, כדי להפיק את המרב מכלי ההתאמה האישית. התאמה אישית היא אחת התכונות הבולטות ביותר ש-Andromo מביאה ללקוחות. ההתאמה האישית מחליפה את כל תהליך הקידוד אך מספקת את אותה תוצאה.

3. פרסם את האפליקציה ב-Google Play או ב-App Store

העלאת האפליקציה ב-Google Play או ב-App Store היא קלה מאוד עם Andromo. לאחר יצירת האפליקציה, משתמשים יכולים לבקש מ-Andromo לשלוח את כל מידע האפליקציה בדוא"ל. לאחר מכן, משתמשים יכולים להשתמש במידע זה כדי להתחיל להוסיף את האפליקציה החדשה לשוק. בשלב זה, אין צורך בתשלום נוסף. משתמשים יכולים להתחיל להרוויח כסף ולקבל רווח ישר לכיס.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

למה ליצור אפליקציית קטלוג?

שפר את חווית הלקוח של עסק מבוסס אינטרנט

עבור עסקים שמחפשים דרכים לשפר את חווית הלקוח, יצירת אפליקציה היא אסטרטגיה טובה. אפליקציית אירועים מקומיים , אפליקציית הזמנה מקוונת , ו אפליקציית כרטיסי ניקוב לעסקים , ו אפליקציית חיי לילה הן כמה דוגמאות נפוצות. אפליקציית קטלוג היא ערוץ חדש לגישה ללקוחות מלבד חנויות ואתרי אינטרנט. במקום ללכת ישר לחנות, או לטעון אתר מדפדפן, לקוחות יכולים לראות את רשת המוצר בתוך האפליקציה בטלפונים הניידים שלהם. בנוסף, לקוחות יכולים לקבל גם מבצעי קידום מכירות, חדשות ועדכונים מהודעת הדחיפה.

קל להגביר את המודעות והנראות למותג

עם אפליקציה לנייד, עסקים יכולים להפיץ בקלות מודעות למותג בקרב המשתמשים. בכל פעם שמשתמשים פותחים את הטלפונים הניידים שלהם, מופיעה האפליקציה עם לוגו של מותג ומושכת את תשומת הלב של המשתמש. בעוד שמשווקים תמיד ממהרים למצוא פלטפורמה חדשה לקידום המותג, אפליקציה לנייד יכולה להיות בחירה אופטימלית. מכיוון שהאפליקציה כבר נמצאת בטלפון של המשתמש, בניית קשרים בין המותג ללקוחות הופכת לקלה מאי פעם. מותגים יכולים להשתמש בתכונות של אפליקציית יצרנית הקטלוגים של Andromo כגון הודעות דחיפה והודעות בתוך האפליקציה כדי לפתוח הזדמנויות חדשות ולהתחבר ללקוחות.

שפר את השיווק בין הערוצים

על ידי הצעת תכונות כגון שיתוף במדיה חברתית, הודעות בתוך האפליקציה, מותגים יכולים להגביר את המעורבות בערוצים החברתיים. ליתר דיוק, כאשר לקוח משתף מוצר באפליקציית עלונים או באפליקציית קטלוג באמצעות מדיה חברתית, מותגים מקבלים שיווק חינם מפה לאוזן. התוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא הרבה יותר טוב ממודעות וזוכה לאמון רב מצד משתמשים אחרים.

בנה אפליקציית קטלוג בקלות עם Andromo 

יצירת אפליקציית קטלוגים היא כל כך קלה עם יצרנית אפליקציות הקטלוגים של Andromo. המשתמשים יקבלו ממשק יפהפה ללא רבב, אפליקציה עשירה בתוכן וביצועים גבוהים מבלי לגעת בשורת קוד כלשהי. כפלטפורמה מבוססת Flutter, יצרנית גרירה ושחרור של Andromo הופכת את תהליך יצירת האפליקציה לפעילות מהנה מלאה בהנאה. אם עסקים רוצים למצוא יצרן אפליקציות קטלוג, או יצרנית אפליקציות למסעדות, Andromo יכול להיות שניהם. התחילו לנסות את Andromo עוד היום, קחו תבנית מוכנה לשימוש ועצבו אפליקציה ייחודית בתפקוד גבוה!

שולחנות עבודה של אפליקציות עסקיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.