.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות עסקיות

Andromo Easy Event Building Application ללא קוד

על פי המדריך, אפליקציות מובייל לאירועים הביאו להחזר טוב על ההשקעה עבור 91% אחוז מהעסק. כמו כן, על פי סקר שנערך על ידי AC Business Media, 47% מהמתכננים אומרים כי הם חושבים שאפליקציות לאירועים ניידים הם פריט חובה להצלחתם העסקית. זה עוזר להם לתקשר עם המלווים, לשלוח מפות מקומות ולוחות זמנים. 

Andromo מאפשר למתכנני ומארגני אירועים לפתח אפליקציה לאירועים ניידים או אפליקציית עלונים בכמה קליקים בלבד. Andromo היא פלטפורמה ללא קידוד המציעה תבניות מוכנות להתאמה אישית המתאימות לכל סוג של אירוע. 

פלטפורמת פיתוח אפליקציות Andromo מקל על בניית אפליקציה לנייד לאירועים שיכולה לעזור להציג את כל האירועים או הפסטיבלים במקום אחד.

תכונות עבור בונה אפליקציות לאירועים

אירוע בלוח שנה

השתמש בלוח השנה כדי לתזמן אירועים קרובים ולהזכיר למשתתפים מתי הם צריכים להשתתף.

קישור פעולה

מפתחים יכולים להוסיף לחצנים עבור הקישור, המיקום, הטלפון והאימייל, זה הופך את אפליקציית האירועים המקומית ליותר ידידותית למשתמש. הוסף את הקישור לאירוע בפועל עבור שיתוף התוכן של המשתמשים.

מולטימדיה

עם פונקציית ההעלאה בכמות גדולה, מפתחים יכולים להעלות תמונות, קבצי אודיו וליצור גלריות, רשימות השמעה או רינגטונים. זה אירוע הכל באחד יוצר אפליקציה .

לחץ על הודעות

זוהי דרך לעדכן את הדיילים באירועים בנעשה במקום.

תמיכה ב-Zendesk

זוהי דרך מצוינת עבור הקהל להגיע דרך האפליקציה לנייד. זה הופך את תמיכת הלקוחות לנגישה ומהירה יותר.

מַפָּה

בונה אפליקציות לאירועים בחינם מקל על הוספת מיקומים גיאוגרפיים כדי לעזור למשתמשים למצוא בקלות מיקומים במפת גוגל בלחיצה אחת.

להרוויח כסף על ידי בניית אפליקציית אירועים

עם אנדרומו אפליקציית סלולר לעסקים מפתחים הופכים את הרעיונות שלהם לפיתוח יישומים ניידים למציאות מבלי לדעת כיצד לקודד. לאחר יצירת אפליקציה מרגשת לנייד, הרבה מפתחים משתמשים במודעות כדי להרוויח הכנסה נוספת. בונה אפליקציות לועידות לאירועים מאפשר לייצר רווחים עם סוגים שונים של מודעות כגון מודעות באנר, מודעות ביניים, מודעות מקוריות ומודעות וידאו. התחל להרוויח כסף על ידי העלאת היצירה לגוגל פליי ולאמזון!

טלפון של אפליקציות כרטיסי נאמנות

מדריך תלת-שלבי כיצד ליצור אפליקציית אירועים עם Andromo

1. בחר תבנית במדור התחלה קלה

Andromo מאפשרת למפתחים ליצור אפליקציות לאירועים במהירות ובקלות, ללא כישורי קידוד. הירשם, ספק כמה פרטים בסיסיים, והכל מוכן לפעולה.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

לאחר מכן, באפליקציה לנייד, הוסף פעילויות, תכונות וסגנונות מועדפים. אפשר לכלול לוח שנה, מפה, רינגטונים או קבצי אודיו עבור אפליקציית סיור שמע במוזיאון או אפליקציות אודיו קשורות, ומגוון תכונות אחרות, כולל אלמנטים של מונטיזציה כגון מודעות.

3. בנה אפליקציה לנייד והעלה אותה לחנות היישומים/Play Market

עם Andromo, ניתן לבנות אפליקציית אירועים בחינם בלחיצת כפתור לאחר הוספת תכונות נבחרות. Andromo מודיע ברגע שהוא מוכן להעלאה לשוק האפליקציות לנייד.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

מדוע אנשים בונים אפליקציות לאירועים?

כדי להקל על ההרשמה לאירועים

אפליקציות לאירועים הופכות את ארגון האירוע לקל. וזה נעשה אפילו יותר מהנה אם רוצים לנהל את ההרשמות והתשלומים של המשתתפים. אבל בזכות ה אפליקציית חיי לילה , ארגון אירועי לילה יכול להיות נעים. היום אפליקציה לנייד לאירועים מאפשרת למשתמשים ליצור, לערוך ולצפות באירועים בזמן אמת. שירות זה כולל פורטל רישום משולב שבו המשתתפים יכולים להירשם באופן אלקטרוני. אפליקציית האירוע מציעה אפשרויות תשלום שונות, המאפשרות למשתמשים לעבד תשלומים בזמן אמת, ויש לה גם ממשק משתמש מעוצב המעניק למשתמשים את היכולת להתאים אישית את דפי הרישום לאירועים בכל דרך שהם רוצים באמצעות הלוגו, התמונות, הצבעים שלהם, ועוד הרבה.

איכות התקשורת עם הלקוחות

המארגנים משתמשים באפליקציית האירועים החברתיים כדי לספק מידע הכרחי על כל אירוע, כך שהיא מאפשרת למארגנים לשפר את איכות התקשורת עם הלקוחות. לכל הלקוחות יש הזדמנות לרכוש מידע על מקום אוכל מסוים או ליד האתר של מיקומם הנוכחי או הנתיב המדויק לנסוע למקום על ידי שימוש באפליקציה כגון האפליקציה של המסעדה .

שפר את מעורבות המשתתפים

אפליקציית לוח הזמנים לאירועים עבור iOS ואנדרואיד עוזרת למשתתפים ליצור קשר עם משתתפים אחרים במהלך אירוע על ידי אספקת תכונות רשת לאירועים המקדמות מעורבות עם משתתפים אחרים על ידי מתן גישה למפות מקומות, פריסות קומות, סדר יום של אירועים ולוחות זמנים. האפליקציה גם מאפשרת לאנשי אירוע להתחבר למשתתפים באמצעות הודעות דחיפה, מה שמאפשר לצוות לעדכן את כולם במה שקורה באירוע. לאירוע חי, א אפליקציית הזמנות בחינם יכולה להיות דרך מצוינת לאסוף מידע מקהל. עבור אירועים עתידיים, אפליקציות לאירועים נותנות משוב מיידי על מה המבקרים אהבו באירוע אם האירוע עמד בציפיות שלהם או לא, ומה הם היו רוצים יותר או פחות ממנו.

צור אפליקציות לאירועים חברתיים עם Andromo!

Andromo Mobile Builder הוא הדרך הקלה ביותר ליצור אפליקציית אירועים ולהקל על קהלים להשתתף בהתרחשויות. עם Andromo לוקח מעט זמן ליצירת כל סוג של אפליקציה לנייד.  

Andromo מביא את תחום פיתוח האפליקציות לנייד לכולם מכיוון שהוא מאוד גמיש ללא צורך בידע בקידוד. כולם יכולים ליצור אפליקציות סלולריות מדהימות שעובדות על כל המכשירים. 

בקר באתר האינטרנט של Andromo כדי להירשם ולהתחיל ליצור את האפליקציה מיד!

שולחנות עבודה של אפליקציות עסקיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.