.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציות עסקיות

יצרן אפליקציות כרטיסי נאמנות: צור אפליקציה ללא קידוד

תוכנית נאמנות היא מערכת מבוססת נקודות המשמשת קמעונאים כדי לתגמל לקוחות נאמנים.  לקוחות צוברים נקודות בכל רכישה ויכולים לממש את הנקודות הללו עבור תגמולים או הנחות.

אפליקציות כרטיסי ניקוב של נאמנות הם דרך קלה לעסקים לתגמל את הלקוחות שלהם. במהלך השנים, עסקים קמעונאיים אימצו מערכת כרטיסי נאמנות שמתגמלת לקוחות תכופים. כתוצאה מכך, לקוחות מקבלים מספר כרטיסים מקמעונאים שונים.

למרבה הצער, קשה לעקוב אחר כל הקלפים הללו. אז רוב הלקוחות מפספסים נקודות תגמול בגלל קלפים שלא במקום. 

אבל מה אם הייתה דרך של לקוחות לאחסן נקודות נאמנות בצורה דיגיטלית? על אודות 79% מהאמריקאים יצטרף לתוכנית תגמולים שלא דרשה כרטיס פיזי.

זה יצר לך הזדמנות צור את אפליקציית כרטיס הנאמנות שלך ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. 

היתרונות של כרטיס ניקוב נייד

מפתחים יכולים להשתמש ביצרנית האפליקציות של Andromo כדי להוסיף תכונות מועילות כגון:

הצעות אישיות

בעלי חנויות יכולים להשתמש בהתראות מותאמות אישית כדי להודיע ​​למשתמשים על כל מוצר חדש או הנחות ותגמולים. ההתראות מבוססות על רכישות או מותגים המועדפים על המשתמש ויגדילו את מעורבות הלקוחות.

ניתוח יישומים

Analytics מספק לקמעונאי מידע על מגמות והעדפות צרכנים.

הרשמה קלה

משתמשים יכולים להירשם באמצעות המדיה החברתית או חשבונות Google שלהם בכמה שלבים בלבד.

תצוגות של חנויות מכונאות

אפליקציות נאמנות פופולריות מציגות ללקוחות חנויות במיקום שלהם שהם יכולים לבקר. זה עוזר להגדיל את שיעורי ההמרה.

שיתוף חברתי

שיתוף חברתי הוא הדרך הקלה ביותר לשפר את הנראות של המדיה החברתית. משתמשים יכולים לשתף פוסט כדי לצבור יותר נקודות. עסקים וחברות שמרבים לארח אירועים יכולים ליצור אפליקציה לאירועים לצד אפליקציית הנאמנות לשתף השקה של פרויקטים חדשים, פעילויות אחריות חברתיות וארגוני צדקה. זו תהיה דרך מצוינת לעודד צרכנים לשתף יותר מאשר רק את המוצרים והשירותים.

להרוויח כסף על ידי יצירת א אפליקציית כרטיס ניקוב דיגיטלי

 קל לראות כיצד צרכנים ובעלי עסקים מרוויחים ממערכת נקודות הנאמנות. אפליקציות כרטיסי ניקוב לעסקים קטנים יכול להרוויח כסף באמצעות חברות בתשלום כאשר גהלקוחות מממנים את האפליקציה ישירות על ידי תשלום כדי להצטרף לתוכנית הנאמנות. 

טכניקה נוספת להרוויח כסף היא פרסום בתוך האפליקציה. מפתחים יכולים לבחור אפשרויות פרסום מתאימות כמו באנרים סטטיים, מודעות ביניים, מודעות מקוריות, AdMob ומודעות פייסבוק.

מפתחים יכולים גם לכלול רכישות בתוך האפליקציה על ידי הוספה פריטים מוזלים מחנויות שונות לרכישת צרכנים באמצעות אפליקציות מובייל.

טלפון של אפליקציות כרטיסי נאמנות

כיצד ליצור אפליקציית כרטיס ניקוב דיגיטלית עם Andromo

Andromo מציע תהליך יצירת אפליקציות פשוט המאפשר למפתחים לעשות זאת לבנות אפליקציות בלי קידוד. להלן מדריך קצר כיצד לבנות עם Andromo. 

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

Andromo מציעה תבניות מרובות לבחירה בהתבסס על האפליקציה שברצונך ליצור. קטע התחלה קלה מכיל תבניות אפליקציה כגון בונה אפליקציות למוזיאון.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית והוסף תוכן העלאת תוכן

הוסף תכונות כגון הודעות דחיפה, קודי סיסמה, הזנת RSS, עגלה ועוד הרבה יותר. מפתחים יכולים להעלות רשימות קניות או למלא מספר קטגוריות בבת אחת בגלל תכונת העלאת אצווה. 

כמו כן, בחר ערכת צבעים התואמת את צבעי החנות והוסף אייקון/לוגו. לבסוף כלול אפשרויות מונטיזציה כגון באנרים סטטיים ומודעות ביניים. כל האפשרויות הללו זמינות בתבניות אפליקציה אחרות כמו יצרנית אפליקציות מועדוני לילה ו יוצר אפליקציית הזמנות.

3. העלה אותו לשוק אפליקציות

בדוק את תכונות האפליקציה כדי לשפר את חווית המשתמש. לאחר שהאפליקציה תהיה מוכנה להתפרסם בפלטפורמות iOS וגם ב-Android.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

למה ליצור אפליקציית כרטיס ניקוב?

בעוד שצרכנים אינם צריכים לשאת מספר כרטיסים, קמעונאים נהנים גם מהטבות מסוימות. הם יכולים:

שפר את שימור הלקוחות

נקודות נאמנות מעודדות לקוחות לבצע רכישות חוזרות. בנוסף, קמעונאים יכולים להציע תגמולים משתלמים כדי למשוך יותר לקוחות. בעלי עסקים יכולים גם לשמר לקוחות באמצעות בונה אפליקציות קטלוגים מקוונים ליצור אפליקציות קטלוג כדי להציג את הסחורה שלהם ולהכריז על מוצרים חדשים.

גישה לנתוני לקוחות

בעלי עסקים יכולים לפקח על הוצאות הלקוחות ולראות אילו מוצרים והצעות מוצאים ללקוחות מושכים יותר. 87% מהצרכנים פתוחים למעקב אחר הפעילות שלהם אם זה מוביל לתגמולים מותאמים אישית.

לתקשר ביעילות

קמעונאים, מסעדות ובעלי עסקים יכולים להכריז על מוצרים/שירותים חדשים, הנחות ואף להחזיר מוצרים פגומים דרך האפליקציה. הם יכולים גם לשפר את התקשורת על ידי יצירת אפליקציה עסקית באמצעות Andromo's יצרנית אפליקציות עסקיות לחלוק את השירותים, המוצרים, המחירים וההצעות שלהם עם הלקוחות.

בחר קריטריון אימות קל

ניתן לאמת כרטיסי נאמנות באמצעות קוד QR, צ'ק-אין ידני או שיתוף במדיה חברתית.

הצע תמיכה בצ'אט 24/7

ללקוחות יש גישה לשירות לקוחות. אין צורך להתקשר או לשלוח מייל.

הגדל את הנראות

קמעונאים יכולים להשתמש באפליקציות כרטיסי ניקוב כדי לעודד משתמשים לשתף פוסטים במדיה חברתית תמורת נקודות נוספות. בעלי מסעדות יכולים ליצור אפליקציות למסעדות ולקשר אותם לאפליקציות נאמנות כדי למקד לאנשים שמעדיפים לעשות הזמנה ולאכול מהבית.

אפליקציות כרטיסי נאמנות פופולריות

אפליקציות כרטיסי ניקוב של נאמנות קיימים כבר זמן מה. הם מספקים נוחות ואמינות, כך שהצרכנים משתמשים בהם כדי לארגן את הארנקים שלהם. 

להלן רשימה של יישומי אגרוף נפוצים. 

1. סטוקארד

ארנק כרטיס נאמנות נייד זה מאפשר למשתמשים לסרוק את ברקוד כרטיס הנאמנות של החנות מהמכשיר הנייד שלהם. משתמשים יכולים גם לעיין בהנחות, קופונים, חוזרים ועלונים.

2. טבעת מפתח

מאפשר לך לאחסן מספר כרטיסים ולחפש חוזרים, מודעות שבועיות וקופונים.

3. ארנק אפל

ארנק אפל הוא יותר מסתם ארנק כרטיס נאמנות. ארנק אפל מאפשר למשתמשים גם לאחסן כרטיסי קולנוע, חיוב, אשראי וכרטיסי תשלום מראש.

צור אפליקציה עם Andromo!

צור את אפליקציית כרטיסי הנאמנות שלך בחינם עם יצרנית אפליקציות Andromo. Andromo מספקת תוכנה עדכנית המבטיחה אפליקציות נאמנות בדירוג הגבוה ביותר עבור טלפונים אנדרואיד ו-iOS. 

בעלי עסקים יכולים להקל על צרכנים לאסוף ולממש נקודות כמו גם לקנות באינטרנט. כתוצאה מכך, הם יכולים לשמר לקוחות ולהשתמש במידע שנאסף כדי לשפר את המכירות. 

נסה את Andromo ועצב עוד היום אפליקציה לנייד!

שולחנות עבודה של אפליקציות עסקיות

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.