.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציית Mediaplayer

Andromo: בנה אפליקציית וידאו ללא קודים

אפליקציות וידאו ממשיכות לצבור פופולריות רבה ולהגדיל את השימוש בעולם של ימינו בשל מגוון רחב ההולך וגדל של יישומים במגזרים שונים. למשל, המגזר העסקי הרוויח הרבה מהשימוש בסרטונים. 83% מהעסקים שנסקרו על ידי Wyzowl Research דיווחו על השימוש בסרטונים ככלי עסקי מוצלח בהגדלת טווח הגעה, מודעות למותג והגברת המכירות. 

הביקוש ליישומי וידאו עולה כאשר אנשים וחברות שואפות להשתמש בתוכן חזותי כאשר הדבר רלוונטי. הדרישה הזו פותחת הזדמנות לכל מי שיש לו רעיון מבריק ליצור אפליקציית וידאו. 

Andromo פיתחה יצרנית אפליקציות וידאו גאונית לכולם. עם הרעיונות הנכונים ולחיצת כפתורים פשוטה ניתן ליצור את אפליקציית הווידאו הטובה ביותר לאנדרואיד המותאמת למטרה ספציפית מבלי לכתוב שורת קוד אחת באמצעות Andromo. סטרימינג בשידור חי, פרסום והתראות דחיפה הם חלק מהתכונות הרבות הזמינות ליצירת אפליקציה רגילה לייצור כסף.

למה להשתמש ב-Andromo כדי ליצור אפליקציית וידאו?

אין קידוד

Andromo מאפשר למפתחים לממש רעיונות באמצעות תבניות. אין צורך בקודים, ומכאן שהפלטפורמה קלה לשימוש.

תוכן ממומן

ניתן לייצר רווח מאפליקציות לנייד שנוצרו באמצעות מודעות מקוריות (פרסום התואם את הפונקציה של האפליקציה) ומודעות OTT (over-the-top) בין היתר.

לחץ על ההודעה

אפשרויות התראה מאפשרות למשתמשים לגשת לסרטונים שפורסמו לאחרונה. זה מאפשר למשתמשים לגשת למידע הנכון בזמן הנכון.

נגן יוטיוב

תכונה זו מאפשרת גישה ישירה לסרטוני YouTube. אפשר להזרים את הסרטון או לשמור את העמוד או הכותרת לזמן נוח יותר.

חנות App

עם Andromo, אפליקציות שפותחו הן בסטנדרט של Appstore ובסיומן, ניתן להעלות אותן ל-Google Play, Apple Store או Amazon. בנו את אחת מאפליקציות הווידאו הטובות ביותר ללא סיבוכים טכניים והעלו אותה בחנויות אפליקציות נחשבות.

הרוויח כסף על ידי יצירת אפליקציות וידאו

ההורדה והשימוש בכלים דיגיטליים גדלו כתוצאה מהמגיפה העולמית.

עם המידע הדרוש, אפשר להרוויח כסף על ידי פיתוח אפליקציות לנייד עם תכונות ספציפיות. ל-Andromo יש כמה מהתכונות הטובות ביותר הזמינות למונטיזציה. באנרים סטטיים, מודעות מקוריות ומודעות ביניים הם חלק מהאימוצים שמספק Andromo. כדי למקסם את ההכנסה, אפשר להפוך אפליקציה לזמינה רק במכירה, אפילו עם רכישות בתוך האפליקציה, בהתאם לסוג ולשימוש.

טלפון נייד עם אפליקציית שמע עליו

אפליקציית הווידאו שנבנתה עם Andromo

+
אפליקציות שפורסמו
10000 +
הורדות / שנה
Murottal Muzammil Hasballah MP3 Offline

מורוטל מוזמיל הסבאללה

MP3 במצב לא מקוון

האפליקציה היא דוגמה אחת לאפליקציות שנבנו באמצעות ה-Andromo בונה יישומים. להלן מידע כללי על האפליקציה. הוא פותח למטרות חינוכיות. למשתמשים יש גישה לחלקים שונים של הקוראן והם יכולים להאזין לפרק או קטע נבחרים.

הרעיון היה ליצור אפליקציה שתקל על סטודנטים מוסלמים ומתעניינים לדקלם את הספר הקדוש. האפליקציה שוחררה בחנות הפליי ביולי 2018 וצברה למעלה מ-100,000 הורדות בתקופה זו. עם יותר מ-4000 ביקורות, לאפליקציה הזו יש דירוג כללי של יותר מ-4.5. זה הגדיל את המשיכה הכללית של האפליקציה למשתמשים ברחבי העולם. 

יש מקום לפיתוח באפליקציה הזו. חלקם כוללים. יש תוכניות להוסיף פסוקים נוספים מהקוראן לאפליקציה זו. זה יגדיל את השימוש והכיסוי שלה, ויהפוך אותה לאפליקציה טובה יותר עבור המשתמשים. כמו כן יוצאות לדרך תוכניות להגברת איכות השמע של הדקלומים השונים. איכות שמע טובה יותר הופכת את האפליקציה למתאימה יותר למשתמשים בגילאים שונים.

 

מדריך בן 3 שלבים כיצד ליצור אפליקציית וידאו עם Andromo

הודות ל-Andromo, אפשר ללמוד איך ליצור אפליקציית וידאו עם מעט או ללא ידע בקידוד. ה יצרנית אפליקציות מדיה הדף באתר מספק כמה רמזים כיצד לעשות זאת.

נקודה מעניינת לציון היא שתכונות אלו שיצוינו מתאימות למערכות הפעלה שונות. אז אפשר ליצור את אחת מיישומי הווידאו הטובים ביותר עבור אנדרואיד ו-iOS בשלושה שלבים פשוטים.

  1. בחר תבנית

תבניות חדשניות שונות זמינות בפלטפורמה. יש קטע התחלה קל שבו מפתח בוחר את התבנית הרצויה. דוגמאות כוללות א בונה אפליקציות tube.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאמה אישית

לאחר בחירת התבניות השונות, השלב הבא הוא התאמה אישית. זה נותן מקום להוספת רעיונות ופיצ'רים ייחודיים כדי לגרום לאפליקציית הווידאו לפעול לפי רצונו של הקבלן.  

התאמה אישית כוללת גם מראה, אפשרויות סטרימינג, גודל וידאו ואפשרויות רבות אחרות. יש קטע מונטיזציה לבחירת התכונות המועדפות.

3. העלה

השלב הבא הוא לבנות את האפליקציה לנייד לרמה הרצויה. ברגע שזה יושלם. כל מה שנותר הוא להעלות את האפליקציה לחנות האפליקציות של אנדרואיד או iOS.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה אנשים יוצרים אפליקציות וידאו?

העולם מתקדם ככפר דיגיטלי שבו אפשר לגשת לכל דבר מפינות החדר. אירועים אחרונים כמו מגיפת Covid-19 יצרו עוד אפשרויות או סיבות לייצור אפליקציות וידאו. הם משרתים מטרות שונות. הנה כמה מהם.

מטרות הפגישה

לחברות רבות יש כיום עובדים מרוחקים המתגוררים במרחק אלפי קילומטרים. אפליקציות וידאו נוצרות למטרות מפגש על ידי חברות אלה. דוגמה לכך היא Zoom, אחת הפלטפורמות הצומחות ביותר של 2020 ו-2021. זהו כלי המשמש מפעלים שונים לניהול פגישות וידאו, פורומים, אירועים ועוד. אפשרות לשיתוף סרטונים מוקלטים מראש זמינה גם כן.

יצירת תוכן

יצירת תוכן למטרות חינוך או בידור היא סיבה נוספת. חלק מהאפליקציות הסלולריות החדשניות הללו מאפשרות למשתמש ליצור סרטונים של עצמו. הסרטון יכול להיעשות מסיבות ספציפיות שונות. דוגמה לכך היא Youtube, מרחב דיגיטלי ליוצרי תוכן ועסקים. סרטונים מועלים על ידי משתמשים שונים וזמינים ברחבי העולם. תכונות כמו "תגובות", "ערוצים", "אהבתי ודיסלייקים" ואחרות הופכות את הפלטפורמה ליעילה ויעילה.

עריכה

עריכת סרטונים קיימים היא סיבה נוספת לכך שאנשים נוטים לעשות שימוש בשירות זה. ניתן להוסיף כתוביות לקהל גדול יותר. הגודל, משך הזמן והפורמט הם חלק מהאפשרויות הזמינות בעת עריכה.

קלות גישה

המטרה היחידה להכנת אפליקציית וידאו על ידי מפתחים מסוימים היא עניין של גישה. אפליקציה לנייד המאפשרת גישה לסוגים שונים של סרטונים. ניתן לסמן אותם. אפשר להציל אותם. הרעיון הוא לספק קלות נגישות.

תכונות מונטיזציה

אפליקציית וידאו עבור אנדרואיד ו-iOS עמוסה לרוב בתכונות רבות. שירותי סטרימינג הם אחת מהתכונות הללו. בונה האפליקציות בשידור חי יכול ליצור תכונה זו. ניתן להפוך חלק מהתכונות לזמינות בחינם, בעוד שאחרות מופעלות ברכישה. יש גם אפשרויות פרסום שונות באפליקציות וידאו. כמו כן, רווחים יכולים להגיע דרך מודעות מותאמות.

צור אפליקציית וידאו באמצעות Andromo

Andromo מאפשר ליצור אפליקציות וידאו המבוססות על רעיונות ייחודיים. הפלטפורמה, העיצוב, טכניקות המונטיזציה, מסד הנתונים והתכנים זמינים כולם במספר צורות.

זה מקל על מפתח להמיר תמונות מנטליות ליישום שפועל בצורה חלקה. ניתן לספק במהירות פתרון לכל בעיה בעולם הדיגיטלי באמצעות פלטפורמה זו.

לאפליקציות הנייד שמספק Andromo יש תכונות עדכניות שהן מדורגות ומאובטחות במיוחד.

השתמש בסרטון Andromo בונה אפליקציות סרטים היום ותהנה מהיתרונות שלו!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית נגן מדיה

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.