.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציית Mediaplayer

צור אפליקציית סטרימינג בשידור חי באמצעות Andromo

הסטרימינג בשידור חי צומח בקצב מהיר. לפי Streaming Media, וידאו חי גדל ב-93%, עם זמן צפייה ממוצע של 26.4 דקות לסשן. יש ביקוש רב לתוכן זה בקרב בני 18 עד 34. מחקר אחד גם אומר שענף זה צפוי להיות מוערך ב-184.27 מיליארד דולר עד 2027.
כל העובדות הללו מצביעות על כך שיש טעם ליצור אפליקציות סטרימינג בשידור חי. יש פוטנציאל גדול לאסוף קהל גדול ולערב אותם עם תוכן מעניין מ-Andromo. הפלטפורמה יוצרת אפליקציות סטרימינג בשידור חי בתוך דקות, ללא צורך בכישורי קידוד. בנוסף, יש לו פונקציונליות ענקית כמו נגן YouTube, הודעות דחיפה ומודעות מקוריות, המאפשרות לך להתבלט בין המתחרים.

תכונות של Andromo Phone App Builder

הבונה של Andromo מציע כמה יתרונות למפתחים שמחפשים ליצור את אפליקציות הסטרימינג בשידור חי הטובות ביותר. הנה כמה מהם:

נגן YouTube

השתמש בתכונה זו כדי ליצור את אפליקציית הסטרימינג בשידור חי הטובה ביותר. הנגן איכותי, כך שהסרטון פועל ללא כל דיחוי.

לחץ על הודעות

זוהי תכונה שחשוב להוסיף בעת יצירת אפליקציית סטרימינג בשידור חי לאייפון או אנדרואיד. זה מאפשר למשתמשים להודיע ​​מתי הזרם הולך להתחיל. הודעות אלו יכולות לשמש גם כמודעה למכירת אירועים עתידיים.

תוכן מגודר

המפתח יכול להגדיר את התוכן שלו רק לאנשים שקנו את המנוי יכולים לראות את התוכן.

קישור פעולה

הוסף לחצני גישה מהירה, כגון קישור, מיקום, טלפון, דוא"ל וכו', שמעבירים משתתפים למקום אחר או משתפים איתם מידע ליצירת קשר.

העלה ל-App Store

ניתן להעלות אפליקציות לטלפונים ניידים של Andromo ל-Play Market ול-App Store כך שמיליוני אנשים יוכלו להגיע אליהם.

מיקום מודעה

לחלופין, המפתח יכול לתת את התוכן בחינם ולהציב מודעות, כמו מודעות Native, כדי ליצור מקור הכנסה. מודעות אלו מופיעות בין חלקי תוכן ומגבירות בצורה מקסימלית את הצורה והתחושה של התוכן עצמו.

צור אפליקציית סטרימינג בשידור חי והתחל להרוויח כסף

אפליקציות סטרימינג בשידור חי עבור אנדרואיד ואייפון הן כל כך מבוקשות עד שהתעשייה הזו צפויה להיות מוערכת ב-184.27 מיליארד דולר עד 2027. מכיוון שיש ביקוש גבוה לאפליקציות אלו, חברות רבות מוכנות לשלם דולרים גבוהים למפתחים שיוכלו ליצור אותן אפליקציות עבורם. אתה יכול ליצור עבורם אפליקציות ולהרוויח כסף בדרך זו. לחלופין, אתה יכול לשדר בשידור חי לקהל שלך ולהרוויח כסף על ידי הצבת תוכן ממומן או מודעות.

טלפון עם אפליקציית סאונד

אפליקציה מומלצת בקטגוריה זו נבנתה עם Andromo

20000 +
הורדות
+
כוכב
שידור חוזר של טלוויזיה סנגל

שידור חוזר של טלוויזיה סנגל

אפליקציית טלפון זו מאפשרת למשתמשים למצוא ולצפות בקלות בשידור החוזר בתוכניות של ערוצי הטלוויזיה הסנגלית, סדרת הטלוויזיה הסנגלית וחדשות הטלוויזיה ב-YouTube. הערוצים הזמינים הם Touba TV, Sentv, Walftv, 2stv, Rts1 ועוד. אפליקציית טלפון זו אינה מארחת שום וידאו בשרתים שלה; זה מפנה לקישורי וידאו המתארחים ב-YouTube.
לאפליקציית הטלפון יש דירוג טוב של 4.3 כוכבים על סמך 480 דירוגים בסך הכל. הוא זמין בחנות Google Play בקטגוריית הבידור ומוצע על ידי המפתח, Galsen culture. הוא הותקן יותר מ-100,000 פעמים והוא אהוב על המשתמשים. המפתח השתמש ב-Andromo כדי לבנות את אפליקציית הטלפון הזו מבלי לכתוב שום קוד. לכן הגודל שלו הוא רק 9.9 מגה-בייט. כמו תרבות Galsen, מפתחים אחרים יכולים גם ליצור את אפליקציות הסטרימינג הטובות ביותר לאייפון ולפלטפורמות אחרות.

כיצד ליצור אפליקציות סטרימינג בשידור חי עם Andromo

של אנדרומו יצרנית אפליקציות הופך את תהליך בניית האפליקציות לטלפון ללא חלק. מ יצירת אפליקציות מדיה כדי להזרים אפליקציות בשידור חי, זה נותן מענה לצרכים של כל המפתחים. כך:

1. בחר קטע במדור התחלה קלה

בחר תבנית בקטע התחלה קלה. המדור מציע תבניות רבות עבור תעשיות שונות, אז בחר את זו שמתאימה לצרכים שלך.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית את התבנית, הוסף תוכן וערוך הגדרות מונטיזציה

השתמש במגוון הרחב של תכונות וסגנונות הזמינים כדי ליצור את אפליקציית הסטרימינג בשידור חי הטובה ביותר. העלה תמונות, קבצי אודיו וכו' לפי הצורך לבניית אפליקציה ייחודית. לאחר מכן, הגדר מונטיזציה באמצעות אפשרויות שונות של מיקום מודעות, כמו מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מותאמות.

3. בנה את האפליקציה והעלה אותה ל-App Store

הוספת התכונות והסגנונות, כולל הזרם החי לאנדרואיד או פלטפורמות רצויות אחרות, היא כל כך מהירה שהאפליקציה אמורה להיות מוכנה תוך דקות. העלו אותו לחנות האפליקציות המועדפת והגיעו לקהל הרצוי.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

שידורים חיים הם, ויהיו הדבר הגדול הבא במשך שנים

תוכן וידאו מקוון גדל מאז שהושק YouTube. אבל כבר כמה שנים, סרטונים חיים, במיוחד, ראו דחיפה. דוח אחד, למשל, מראה ש"הסרטון החי גדל ב-93%, עם זמן צפייה ממוצע של 26.4 דקות לכל סשן". מבחינה כספית, תעשיית הסטרימינג בשידור חי צפויה להיות מוערכת ב-184.27 מיליארד דולר עד 2027.

כמה תעשיות מסוימות רואות עלייה בביקוש לתוכן חי. לדוגמה, אירוע המוזיקה החיה עם מספר הצפייה החיה הגבוה ביותר היה Coachella 2019, עם כ-82.9 מיליון צפיות חיות. לאחר מכן, יש אירועים עסקיים, השקות מוצרים, טקסים דתיים ועוד הרבה מפגשים שצריך לעשות אפליקציית וידאו לסטרימינג, במיוחד ב-COVID-19.

כמה סיבות מאחורי הפופולריות של סטרימינג בשידור חי הן שהוא מציע תחושה של תוכן רענן והוא אישי. זה מחזיק את תשומת הלב של המשתמשים פי 10-20 יותר מאשר תוכן מוקלט מראש לפי דרישה.

אפליקציות שידור חי הן דרך מצוינת להרוויח הכנסה צדדית

ל לעשות אפליקציית סרטים לא היה נחוץ לעסקים לפני זמן מה. אבל עם הביקוש הגובר לתוכן וידאו, אפליקציות לסטרימינג בשידור חי ותוכן וידאו אחר הופכות לנורמה. מפתחים יכולים לבנות אפליקציות טלפון אלה עבור עסקים שמחפשים אפליקציות חזקות ואמינות. לחלופין, מפתחים יכולים למכור תוכן סגור למשתמשי אפליקציה לטלפון, להוסיף תוכן ממומן או להציב מודעות כדי להרוויח כסף.

אפליקציות בולטות

כעת, כשהחשיבות של אפליקציות סטרימינג בשידור חי עבור אנדרואיד ואייפון ברורה, בואו נסתכל על 3 דוגמאות בולטות לקטגוריית האפליקציות הזו.

חי

פלטפורמה זו מוצעת על ידי פלטפורמת הווידאו הגדולה ביותר ומנוע החיפוש השני בגודלו על פני כדור הארץ. זו הסיבה שליוצרים יש הרבה קהלים העומדים לרשותם. אפשר לחנך, לדון וליצור קהילות חברתיות בזמן אמת עם אפליקציית הסטרימינג בשידור חי זו לאנדרואיד ולאייפון. כמו פלטפורמה זו, מפתחים יכולים לעשות אפליקציות צינור באמצעות Andromo.

פייסבוק חיים

גם הפלטפורמה הזו לא מאחור. הרשת החברתית הגדולה ביותר עלי אדמות מציעה זאת. זה מאפשר סטרימינג בשידור חי לאנדרואיד או לפלטפורמות אחרות שיכולות להכיל שיחה, אירוע קידום מכירות, שאלות ותשובות או כל תוכן.

פִּרפּוּר

אם מדברים על הפלטפורמות הגדולות ביותר, היא נחשבת לפלטפורמת הסטרימינג בשידור חי הגדולה ביותר עבור גיימרים. מלבד המשחקים, זה גם גדול בתעשיית הטכנולוגיה.

 

ליצור אפליקציית סטרימינג בשידור חי משתמש ב-Andromo עכשיו!

אפליקציות סטרימינג בשידור חי מאפשרות לעסקים, לעמותות ולאנשים פרטיים לענות על הביקוש הגובר לתוכן וידאו חי. מפתחים יכולים ליצור אפליקציות סטרימינג בשידור חי לנייד באמצעות בונה ללא קוד של Andromo בתוך דקות. הפלטפורמה מציעה מספר תכונות וסגנונות לבניית אפליקציה ייחודית וחזקה לטלפון נייד. בנוסף, ישנה אפשרות ליצור זרם הכנסה צדדי באמצעות תוכן ממומן ומיקומי מודעות.

נסה את Andromo ועשה את אפליקציית השידור החי הטוב ביותר עכשיו!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית שירים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.