.

ראש השנה מגיע!

טלפונים של אפליקציית Mediaplayer

יצרנית אפליקציות סרטים

לפי Grand View Research, גודל השוק העולמי של הזרמת וידאו הוא 50.11 $ מיליארד. עד שנת 2028, זה יעלה בשיעור צמיחה שנתי מורכב של 21%. הצמיחה המהירה במיוחד בקטגוריה זו מובילה גם לעליית אפליקציות הווידאו והסרטים. יישומים אלה יכולים להפוך למונטיזציה אסטרטגית לעסקים אמיתיים שמרוויחים. 

הנה מגיע אנדרומו, חדשני יוצר אפליקציה המאפשר למשתמשים לבנות את האפליקציה הטובה ביותר לצפייה בסרטים ללא כל ניסיון בקידוד. בניית אפליקציות גרירה ושחרור אינטואיטיבית תהפוך כל רעיון למציאות באמצעות לחיצות פשוטות. הוא גם מספק שיטות מונטיזציה קלות וגמישות שהופכות תחביבים לעסקים אמיתיים וברי קיימא. 

לא אפליקציות ליצירת סרטים טובים יותר מאנדרומו.

תכונות עבור אפליקציית סרטים

תוכן ממומן

למה לא לעזור לעסקים אחרים על ידי קידום מגוון רחב של מוצרים ושירותים? אפליקציית יצירת הסרטים הטובה ביותר לאנדרואיד - Andromo יכולה למנף את אפליקציית הסרטים הנוכחית על ידי הוספת תוכן ממומן, מה שמאפשר לבעלי אפליקציות להרחיב את זרם הרווחים שלהם.

הודעות דחיפה

Andromo מעניק לבעלי אפליקציות את היכולת ליצור הודעות דחיפה המעורבות על ידי המשתמש. ישנן אפשרויות רבות לאפליקציות סרטים כגון המהדורה החדשה, עדכון, הצעה לסרט, תזכורת וכו'.

עדכוני RSS

הזנת RSS עוזרת למשתמשים לבדוק במהירות את חדשות הסרטים העדכניות והעדכונים בתוך האפליקציה. לא הרבה אפליקציות ליצירת סרטי אנדרואיד מספקות תכונה זו כפי שעושה אנדרומו.

פרסום

מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מותאמות הן שיטות נפוצות שמניבות רווחים. עם Andromo, כל כך קל ליצור מודעות מותאמות אישית מושכות במיוחד, לשנות את פריסת המודעות ולהרוויח כסף.

Play Google

מכירת האפליקציות הטובות ביותר לצפייה בסרטים בתמיכה של Google Play יכולה להביא הרבה כסף. התחל את האפליקציות המהנות, האינפורמטיביות והמרגשות עכשיו והרוויח כסף ממשתמשים ברחבי העולם!

נגן YouTube

הזרמת סרטוני YouTube של קדימונים לסרטים היא דרך חכמה ליצור תוכן מרתק עבור אפליקציות לצפייה בסרטים. זה אפשרי לחלוטין עם אפליקציות הסרטים המקוריות של Andromo בונה אפליקציות וידאו אלמנטים.

קבל את האפליקציה הטובה ביותר ליצירת סרטים עבור אנדרואיד עכשיו 

לפי Statista, ביוני 2021, בידור הם בין קטגוריות האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם. הם גם לוקחים 5.71% ממספר האפליקציות ב-Apps Store. העלייה של אפליקציות בידור ואפליקציות סרטים, בפרט, מובילה לעסקים רווחיים רבים. לכן, אנשים רבים בוחרים באפליקציית סרטים כדרך להקים עסקי אפליקציות. 

Andromo - אחד מה האפליקציות הטובות ביותר ליצירת סרטים יעזור למשתמשים לבנות אפליקציה מאפס ולהפיק ממנה רווחים מיד לאחר הפרסום. אנדרומו אפליקציית יצירת סרטים באנדרואיד מאפשר שיטות שונות להניב רווח, כלומר מודעות באנר, מודעות ביניים, מודעות מקוריות. בנוסף, משתמשים יכולים לקשט וליצור תוכן מודעות מדהים שמגדיל את שיעור ההמרה. יתרה מכך, משתמשים יכולים גם להוסיף תוכן ממומן, או למכור את האפליקציות בגוגל פליי, אמזון ולמקסם את ההכנסה.

טלפון נייד עם אפליקציית שמע עליו

יישומי הוראה פופולריים

-2 +
הורדות
1,18 +
משתמשים ב-Google Play
שידור חוזר של טלוויזיה סנגל

סדרות Sénégalaises הטובות ביותר

בואו נסתכל על Best Séries Sénégalaises - אפליקציה מצליחה הנתמכת על ידי Andromo. 

Best Series Sénégalaises מאפשר למשתמשי הקצה לחפש פרקי סרטים מועדפים בסדרת סנגל ולצפות ממכשירים ניידים כמו סמארטפונים או טאבלטים. ליתר דיוק, Best Series Sénégalaises לא מארח בעצמו אף אחד מהסרטונים אלא מפנה לקישורים מיוטיוב. 

קלות השימוש, הממשק הפשוט והביצועים החלקים הם שלושה גורמים שסוללים את הדרך ל-Best Séries Sénégalaises למשוך משתמשים חדשים ולמזער את שיעור הנטישה של לקוחות. 

כדי להשיג רווח, Best Séries Sénégalaises מאפשר למשתמשים להוריד בחינם. הזרם המרכזי של הרווח שלו מגיע בעיקר מפרסומות. 

לאחר 4 שנים מאז שפורסמה לראשונה, האפליקציה מציגה הצלחה עצומה שכן יש לה 100,000+ הורדות ודירוג 4.3/5 מ-Google Play בקרב 1,189 משתמשים. 

Best Series Sénégalaises נבנה על פלטפורמת Andromo והפכה ללהיט גדול. 

זה הזמן לנסות את Andromo - ה האפליקציות הטובות ביותר ליצירת סרטים עבור אנדרואיד ולעשות את הלהיט הגדול הבא!

מדריך תלת-שלבי כיצד ליצור אפליקציית סרטים עם Andromo

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

הירשם בקלות תוך שניות עם Andromo. לאחר מכן, הגיע הזמן לבחור אחת מתוך תבניות רבות שנוצרו להפליא עבור תעשיות מרובות. שחקו ותהנו עם רעיונות האפליקציה.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. הוספת תוכן, תכונות רצויות

בשלב זה, Andromo מציג למשתמשים יותר מ-30 אלמנטים מקוריים, כולל כותרות, טקסטים, מדיה, גלריית תמונות, וידאו, מפה, איש קשר, סקר, מודעת באנר ועוד רבים נוספים. ליצור יישום צינור. החוויה תדבר מדוע Adromo הוא אפליקציית יצירת הסרטים הטובה ביותר לאייפון

3. העלאה ב-App Store/ Play market

לאחר שתהליך היצירה יסתיים, Andromo תשלח אימייל למשתמשים עם המידע הדרוש להעלאת האפליקציה ל-Google Play ול-App Store.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור אפליקציות סרטים?

קל לייצר רווחים

נישת הבידור או הסרטים פופולרית מאוד ב-Google Play וב-App Store. לכן, קל יותר לייצר רווחים וליצור אפליקציה בתשלום טוב בנישה זו מאשר באחרות.

צור אפליקציה כתחביב

כל אחד יכול ליצור אפליקציית סרטים כתחביב צדדי באמצעות פלטפורמת ה-all-in-one של Andromo. תהליך הבנייה יכול להיות מהיר ומהנה הודות לממשק הגרירה והשחרור של Andromo. בניית רשימת קטגוריות סרטים, גיפים של סרטים ואוספים תדרוש פחות משעה בלבד.

שפר את מיומנות יצירת האפליקציה

בניית אפליקציית סרטים היא בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים לחדד את כישורי ייצור האפליקציות. מתחילים יכולים להתחיל ליישם רעיונות לארגון סרטים בקבוצות וקטגוריות, להוסיף טריילרים לסרטים מפייסבוק, לעצב מודעות באנר ולשחק עם אלמנטים רבים של בונה Andromo.

אפליקציית הכנת סרטים הכל באחד לאייפון

הגרירה והשחרור האינטואיטיבית יוצר אפליקציית מדיה ב-Andromo מעניקה למשתמשים שלל תכונות כמו תוכן ממומן, הודעות דחיפה, נגן YouTube, עדכון RSS, אפשרויות מודעות, תמיכה ב-Google Play/Amazon, מה שהופך את Andromo לאחד הטובים ביותר אפליקציות להכנת סרטים לאנדרואיד בשוק. משתמשים בהחלט יקצרו יתרונות משמעותיים בפלטפורמה, החל ממרכיבי התוכן החזקים ועד לשיטות המונטיזציה הגמישות.  

נסה את Andromo - אחד מה האפליקציות הטובות ביותר ליצירת סרטים עבור אנדרואיד עכשיו!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית נגן מדיה

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.