.

ראש השנה מגיע!

צילומי מסך של יישומי ספרים אלקטרוניים

Andromo: בונה יישומי החדשות הטובות ביותר

זה לא סוד שאפליקציות חדשות צמחו בפופולריות די משמעותית בשנים האחרונות, כאשר נתונים סטטיסטיים מראים שהשימוש באפליקציית החדשות ראה עלייה של 15% בשימוש רק בשנה שעברה. דוח אחר מראה שמשתמשים מבלים לפחות 31 דקות ביום באפליקציות שונות. 

הנתונים הסטטיסטיים שלמעלה מראים בבירור כיצד משתמשים מוכנים לקרוא את החדשות האחרונות ולהישאר מעודכנים במה שקורה סביבם.

צור אפליקציות חדשות עם Andromo בונה אפליקציות ולעדכן אנשים והכסף יבוא בעקבותיו.

עם Andromo, כל אחד יכול ליצור אפליקציות חדשות חסכוניות, ידידותיות למשתמש ומעולות. הודות לפונקציות והתכונות המוגדרות מראש, משתמשים יכולים ליצור את אפליקציית החדשות הטובה ביותר מבלי שיהיה להם ידע נכון בקידוד.

התכונות המובילות של אפליקציית חדר החדשות

נגן יוטיוב

קשר את ערוץ YouTube עם אפליקציית אגרגטור החדשות והשתמש בסרטונים כדי להשיג יותר קהל.

צרו קשר

הוסף מידע מלא ליצירת קשר. אימייל, אתר, טלפון הכל באפליקציה.

לחץ על הודעות

תכונה שימושית שיכולה להודיע ​​למשתמשים על כל חדשות חשובות מתקרבות בהתבסס על העדפותיהם.

גלריית תמונות

משך יותר קהל לאפליקציית החדשות על ידי יצירת גלריית תמונות מובנית לאחסון התמונות של האירועים והחדשות החשובות המתרחשות בכל רחבי העולם.

וורדפרס

השתמש בתכונה זו כדי לקשר את אתר וורדפרס לאפליקציית אגרגטור החדשות ולאפשר למשתמשים לצפות באתר.

שיתוף מדיה חברתית

הוסף כפתורי שיתוף מדיה חברתית ואפשר למשתמשים לשתף חדשות בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית כולל טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ וכו'.

להרוויח כסף על ידי בניית אפליקציית החדשות הטובות ביותר

עם למעלה מ-3.8 מיליארד משתמשי סמארטפון פעילים וכ-4 שעות שימוש באפליקציות שונות, עכשיו זה הזמן לנצל את שוק האפליקציות לנייד על ידי יצירת מכשיר ייעודי אפליקציית אגרגטור חדשות

משתמשי Andromo יכולים לעשות שימוש במודעות באנרים, מודעות ביניים ומודעות מקוריות כדי לייצר רווח מהאפליקציה לנייד שלהם ולהבטיח שהם ממקסמים את ההכנסה שלהם! 

טלפון של ספר אלקטרוני

כיצד ליצור אפליקציות חדשות עם Andromo App Builder

אנדרום בונה אפליקציות ידע יש תהליך של בניית אפליקציה לנייד קל ביותר וכל אחד יכול כעת ליצור אפליקציה משלו ללא צורך בקידוד!

הנה איך משתמשים יכולים לבנות אפליקציות חדשות עם בונה אפליקציות Andromo ב-3 שלבים פשוטים בלבד: 

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

בונה אפליקציות Andromo מכיל מגוון תבניות מדהימות שניתן להשתמש בהן לבניית אפליקציות חדשות. למה להתחיל מאפס כאשר זה זמין לבנות על תבניות מצוינות קיימות! 

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

הודות לשפע אפשרויות ההתאמה האישיות הזמינות, משתמשים יכולים להתאים אישית את אפליקציות החדשות שלהם בדיוק כפי שהם רוצים. תוך דקות, משתמשים יכולים לבחור ידנית את התכונות שהם רוצים עבור אפליקציות חדר החדשות שלהם. יתרה מכך, בונה האפליקציות של Andromo נותן גם אפשרויות שונות להרוויח מאפליקציה כמו מודעות באנר, מודעות מקוריות ואפילו מודעות ביניים. 

3. בנה והעלה ל-PlayStore 

סיימתם עם פיתוח האפליקציה ועכשיו מחפשים עזרה לפרסם אפליקציה לנייד ב-Playstore? תוך כמה קליקים, משתמשים יכולים להעלות את אפליקציות חדר החדשות שלהם ל-Google Playstore או Apple Store. זה כזה פשוט!

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מדוע להשתמש ב-Andromo App Builder כדי לבנות אפליקציות חדשות?

לא נדרש קידוד

יצירת אפליקציה לנייד יכולה להיות קצת מכריעה בהתחלה, במיוחד עבור מתחילים ומבלי לדעת את הקוד. עם התבניות המוכנות לשימוש והתכונות החזקות, כל אחד יכול ליצור עיצובים מסוגננים ואטרקטיביים עבור אפליקציית חדר החדשות, וגם זה ללא קידוד!

קל לשימוש

בונה Drag And Drop, יחד עם לוח המחוונים המינימלי והממשק האינטואיטיבי של ה-Andromo, מאפשרים לבונים ליצור אפליקציות עיתונים תוך דקות.

שיתוף מדיה חברתית

תכונה זו מאפשרת ליוצרים לשתף את התוכן שלהם עם הקהל שלהם בכל דפי המדיה החברתית שלהם.

לחץ על הודעות

תכונת ההתראה בדחיפה יכולה להתריע לאנשים המשתמשים באפליקציה לנייד על החדשות האחרונות שפורסמו בפלטפורמה. אפשרות זו מוודאת ששום מידע לא יחמיץ.

יצירת אפליקציית חדשות עם Andromo 

בוני יישומי Andromo נותנים למשתמשים כלים ותאימות ליצור אפליקציות חדשות שיכולות לעזור להם להרוויח הכנסה פסיבית. ניתן להרוויח על ידי ייצור רווחים מהפלטפורמה והוספת באנרים אטרקטיביים, מודעות ביניים, מודעות מקוריות באפליקציה לנייד.

יותר ממיליון אנשים משתמשים ב-Andromo כדי לבנות אפליקציות לנייד! היו כמוהם וצרו אפליקציות חדשות שהאנשים צריכים. אז בחרו תבנית, עצבו והתחילו להכין אותה עכשיו!

שולחנות עבודה של ספר אלקטרוני

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.