.

ראש השנה מגיע!

צילומי מסך של יישומי ספרים אלקטרוניים

צור אפליקציית ויקיפדיה באמצעות Andromo

הודות לארכיון של למעלה מ-6 מיליון מאמרים באנגלית, ויקיפדיה ניצחה את אנציקלופדיית יונגל לפני כמה שנים והפכה לאנציקלופדיה הגדולה בעולם. ואם סופרים את כל השפות המופיעות, הארכיון שלו עולה על 54 מיליון מאמרים. אין פלא מדוע זהו משאב הידע המומלץ עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם.

מסד הנתונים העצום הזה מושך הרבה קוראים, וזו אחת הסיבות הבודדות לכך שאנשים בוחרים ליצור אפליקציות ויקיפדיה. על ידי טעינת תוכן מאתר ויקיפדיה לאפליקציה ועיבודו, ניתן לשתף ידע עם אנשים. לאחר מכן ניתן לייצר רווחים גם מאפליקציות אלו.

Andromo הוא בונה אפליקציות ויקיפדיה ללא קוד. באמצעות פונקציית הגרירה והשחרור שלו, מפתחים יכולים ליצור אפליקציות תוך מספר דקות - מבלי לכתוב שורת קוד אחת! בנוסף, טכניקות המונטיזציה המתקדמות שלה, כגון מודעות ביניים, עוזרות להרוויח הכנסה פסיבית!

תכונות Andromo עבור יישומי ויקיפדיה ניידים

עדכון וורדפרס ועדכון RSS

מחפש דרכים ליצור אפליקציית ויקיפדיה בחינם? השתמש בתכונות וורדפרס ו-RSS של Andromo. הם מאפשרים לטעון תוכן מאתר ויקיפדיה ולהציג אותו באפליקציה כדי שהמשתמשים יוכלו ליהנות מקריאה בסביבה נטולת הסחות דעת.

ניתוח אפליקציות

בין אם משתמשים בו כוויקיפדיה או יצרנית אפליקציות מתכונים, הוא נותן תובנות לגבי אופן התנהגות המשתמשים באפליקציה. ניתן להשתמש בתובנות אלו בשיפור ההחזר הכולל על ההשקעה.

לחץ על הודעות

הוסף חלונות קופצים כדי לוודא שהמשתמשים לא יחמיצו שום דבר חשוב! הודעות אלו עוזרות להגדיל את שיעור ההצטרפות ליזמים ומציעות שיעורי המרה טובים.

קישור פעולה

מה אם המשתמש רוצה לשתף מאמר בויקיפדיה? ניתן לעשות זאת באמצעות כפתורי גישה מהירה, כגון קישור, מיקום, טלפון, אימייל.

גלריית תמונות

טקסט לבד יכול להיות משעמם לאנשים מסוימים. להחיות את חווית המשתמש של האפליקציה על ידי הוספת תמונות.

מודעות ביניים

בונה אפליקציות ויקיפדיה וחדשות של Andromo מאפשר מונטיזציה של האפליקציה באמצעות מודעות המוצגות לאנשים במעבר בין פעילויות. מודעות אלו נמשכות תקופה קצובה, וכתוצאה מכך השפעה רבה יותר.

הרווח הכנסה צדדית על ידי יצירת אפליקציית ויקיפדיה עבור אנדרואיד או iOS

בהיותה האנציקלופדיה הגדולה בעולם, ויקיפדיה מושכת הרבה קוראים מדי יום. הפלטפורמה מתהדרת בלמעלה מ-6 מיליון מאמרים, מה שאומר שבניגוד לקוראים של חלק מהפלטפורמות האחרות, קוראים אלו חוזרים על עצמם. עבור מפתחים, זה חדשות טובות כי זה מגדיל את הסיכוי להרוויח כסף על ידי שימוש במיקומי מודעות.

בנוסף לכך, ניתן לייצר רווח מאפליקציות באמצעות הורדות פרימיום או תוכן סגור. בנוסף, תמיד קיימת האפשרות למכור את אפליקציית האנדרואיד של ויקיפדיה בשווקים תמורת דולרים גבוהים.

טלפון של ספר אלקטרוני

כיצד ליצור אפליקציית טלפון בוויקיפדיה עם Andromo

כשמדובר ביצירת אפליקציית ויקיפדיה, iOS ואנדרואיד הן שתי פלטפורמות עיקריות. Andromo מאפשר ליצור אפליקציות לשניהם. כך:

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

קטע התחלה קלה כולל תבניות שונות. בחר את האחד בהתאם לדרישות. רוצים לבנות פרויקט מאפס במקום? התחל על ידי לחיצה על כפתור צור פרויקט חדש.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו אישית, הוסף תוכן וערוך הגדרות מונטיזציה

בין אם מדובר באפליקציה לספר אלקטרוני או אודיו, המפתח יקבל מגוון רחב של תכונות וסגנונות. השתמש בתכונות אלה כדי להתאים אישית את האפליקציה. הוסף תוכן, כגון תמונות, קבצי שמע וכו', לפי הצורך. לאחר מכן, בחר אפשרויות מונטיזציה, כגון מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מותאמות לפי המועדף.

3. בנה את האפליקציה והעלה אותה ל-App Store

הוסף מגע אישי באמצעות כל התכונות שיש לבונה האפליקציות הזה להציע. כל תהליך בניית האפליקציה מתרחש בכמה קליקים בלבד - מבלי לכתוב שורת קוד אחת. שלח את האפליקציה לחנויות האפליקציות המועדפות והתחיל להרוויח כסף.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

אפליקציות ויקיפדיה פועלות כגשר בין הקוראים לידע העולם

ויקיפדיה כוללת למעלה מ-6 מיליון מאמרים באנגלית, מה שהופך אותה לאנציקלופדיה הגדולה בעולם. מלבד זאת, הארגון שיווק את עצמו מאוד. לכן כמעט תמיד יש מאמר בוויקיפדיה בתוצאות החיפוש של גוגל. שני הגורמים הללו תרמו רבות לבסיס המשתמשים העצום שלו.

לפי מורגן סטנלי, ל-91% מהמבוגרים יש את הטלפון הנייד שלהם בהישג יד 24/7. והמחקר של ComScore מראה שיותר מ-2/3 מהזמן הדיגיטלי מושקע במכשירים ניידים. נתח עצום מהזמן הזה מושקע בלמידה באמצעות אפליקציות שונות לנייד.

בהיותם אחד הסוגים העיקריים של אפליקציות למידה, אפליקציות אנדרואיד של ויקיפדיה מושכות ושומרות על הרבה קוראים. זו הסיבה שמפתחים נוספים מתחילים ליצור את האפליקציות הללו. באמצעות טעינת תוכן מאתר ויקיפדיה ועיבודו ניתן להמיר ידע למודל עסקי.

אפליקציות בולטות של ויקיפדיה

מלבד קרן ויקיפדיה, מפתחים עצמאיים הוציאו גם אפליקציות ידע רבות לקריאת מאמרי ויקיפדיה. מפתחים אלה יצרו אפליקציות רבות להצגת מאמרים בפלטפורמות שבהן אפליקציית ויקיפדיה רשמית לא הייתה זמינה בעבר, כמו Windows Phone. להלן מספר דוגמאות בולטות לאפליקציות אלה:

שאל על ידי טמפר

אפליקציה זו מביאה את המאמרים המעניינים והרלוונטיים ביותר בהתבסס על מיקומו של המשתמש. קורא ויקיפדיה בעל ההקשר הזה משתמש בתכונת המיקום של המכשיר, שהפכה לנקודת המכירה העיקרית שלו.

דובוקלי

אפליקציה זו מיישמת משאבי ויקיפדיה וויקימילון ללימוד שפות. משתמשים יכולים ללמוד שפות על ידי שילוב כרטיסי פלאש עם תרגום מיידי בנגיעה אחת. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר הלמידה באמצעות אפשרות המילון האישי.

LoboWiki Reader עבור ויקיפדיה

קוראי ויקיפדיה רגילים יפתחו מאמר ברגע שקורא ילחץ עליו. LoboWiki Reader עבור ויקיפדיה שונה מכיוון שהוא מאפשר להוסיף את הקישורים שנלחצו לתור הקריאה, במקום להיפתח מיד, כדי לאפשר למשתמשים לקרוא מאמרים בצורה נטולת הסחות דעת.

צור את אפליקציית ויקיפדיה הטובה ביותר עם Andromo עכשיו!

הקוראים מחפשים דרכים לצרוך ידע באמצעות סמארטפונים בסביבה נטולת הסחות דעת. חבר את הקוראים האלה עם ים של ידע על ידי בניית אפליקציות חינמיות של ויקיפדיה.

השתמש בבונה האפליקציות ללא קוד של Andromo שמשפר את חווית הקריאה של אפליקציות. בנוסף, מפתחים יכולים להרוויח הכנסה פסיבית באמצעות טכניקות המונטיזציה המתקדמות שלה.

נסה את אנדרומו והפוך את ויקיפדיה היום!

שולחנות עבודה של ספר אלקטרוני

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.