.

ראש השנה מגיע!

מסכי טלפון עם אפליקציות רוחניות

יצירת אפליקציית קוראן עם Andromo

לאפליקציית הקוראן יש משתמשים רבים מכיוון שהיא מספקת יתרונות רבים, כמו קלות שימוש וקריאה לא מקוונת. מגמת השימוש באפליקציה מסוג זה הולכת וגוברת במהירות, ואפליקציית Al Quran היא הוכחה לכך שכן היא עברה 10 מיליון התקנות מ-Google Play בלבד.

כל אחד גם בלי ללמוד איך ליצור אפליקציית קוראן באולפן אנדרואיד יכול ליצור אפליקציה באמצעות Andromo ללא טרחה יצרנית אפליקציות רוחנית. בין אם מוסלמי או יחיד שמתכננים להפיץ את המסר של האיסלאם בכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה לנייד, Andromo יכול לעזור לעשות זאת. 

אין צורך לשכור מפתח למטרה זו. אין צורך בקידוד מסובך מכיוון שהממשק הידידותי למשתמש של Andromo מאפשר למשתמשים ליצור אפליקציית קוראן משלהם בקלות. 

תכונות מובילות עבור אפליקציית קוראן

נגן אודיו

פונקציה זו מאפשרת למשתמשים להאזין לפסוקי הקוראן המוקלטים ולדיבור איסלמי קשור אחר. ניתן ליישם פונקציה דומה כאשר בניית אפליקציות לכנסייה .

ספר אלקטרוני

זה נותן הזדמנות לקרוא וללמוד מהקוראן מבלי להתחבר לאינטרנט.

גלריית תמונות

תכונה זו מאפשרת הוספת תמונות, אפילו העלאתן בפורמט balk. צור אפליקציה מושכת לנייד על ידי הוספת איורים מעוררי השראה מהקוראן.

יצירת בלוג

תכונת הזנת ה-RSS מקלה על בעלי אפליקציות לשתף מידע עם המשתמשים שלהם. באופן דומה, היוצרים יכולים לחלוק את מחשבותיהם או חלקים רוחניים דרך תכונה זו.

שיתוף חברתי

תכונת קישור הפעולה מאפשרת למשתמשים לשתף כל איה מהקוראן עם המשפחה והחברים שלהם דרך אתרי רשתות חברתיות.

לחץ על הודעות

יוצרי אפליקציות יכולים לשלוח עדכונים בזמן אמת למשתמשים בפלטפורמות מרובות ולהציג התראות באמצעות משאבי מדיה עשירה, כולל תמונות, תיאורי טקסט וסרטונים.

להרוויח כסף כיוצר אפליקציית הקוראן

הכוח ליצור אפליקציות קוראן יפות נמצא כעת בכף ידו של כל מי שיש לו רעיונות. עם של אנדרומו יצרן אפליקציות, המשתמש יכול לפרסם בקלות את האפליקציות החדשות שפותחו ב-Google Play או ב-App Store ולהרוויח מהן כסף באמצעות מודעות.

בונה האפליקציות של Andromo Quran מציע מגוון רחב של תכונות מונטיזציה, כולל באנרים, מודעות ביניים, מסך הפתיחה, מודעות מקוריות וכו'. עם זאת, נניח שמפתחים מתמקדים בקוראן ובתוכן ערבי עבור צרכנים מוסלמים. במקרה כזה, האפשרות הטובה ביותר היא הגישה בתשלום לאפשרות התוכן שבה מפתחים יכולים להגביל כמה תכונות ספציפיות של אפליקציות או ספרים לנייד כך שיהיו זמינות בלעדית למשתמשים בתשלום בלבד ולהרוויח מכך הכנסה נוספת.

אפליקציות סלולריות לטלפון ללא מטרות רווח

אפליקציות קוראן שנבנו עם Andromo

הודות לאפשרויות לא מקוונות, Andromo ידועה בתור א בונה אפליקציות לתנ"ך. משתמשים יכולים ליצור ספרים רוחניים בקלות וזו רק דוגמה אחת.

20000 +
דירוגי משתמשים
מיליון +
מותקן
Murottal Muzammil Hasballah MP3 Offline

אל קוראן MP3 (לא מקוון מלא)

Al Quran MP3 (לא מקוון מלא) הוא אפליקציית MP3 הקוראן הטובה ביותר בחנות המשחקים. למעלה מ-1,000,000 הורדות ואלפי ביקורות של 4.5 כוכבים מלמעלה מ-61,365 אנשים. האפליקציה לנייד שימשה משאב רב ערך עבור אנשים מוסלמים מאז הקמתה.

אפליקציה זו קלה מאוד לשימוש. לכן מוסלמים רבים אוהבים את זה. משתמשים יכולים לבחור להציג או להסתיר את התרגום, לסמן את ayat ולהאזין לאחד מני רבים של קובצי MP3 הדדיים בלחיצה אחת.
יתר על כן, אל קוראן MP3 נועד לחנך את ילדינו מוקדם ככל האפשר כדי לטפח את הבנתם את אל הקוראן. הילדים יוכלו לשנן בקלות את האל קוראן בעזרת האפליקציה לנייד.

מדריך 3 שלבים כיצד ליצור אפליקציות קוראן עם Andromo

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

כדי להתחיל, עבור אל אתר Andromo ולחץ על כפתור צור אפליקציה בפינה השמאלית העליונה. לאחר מכן בחר את ההתחלה הקלה, בחר את תבנית האפליקציה ולחץ על כפתור בניית אפליקציה זו. במקרה של בעיות כלשהן, בקר בדף העזרה שלנו לקבלת מידע נוסף על איך ליצור אפליקציית קוראן.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

בחר ערכת נושא, התאם אישית את אפליקציית הקוראן לנייד למשתמשים כדי לשפר את חווית המשתמש. בחר ערכת צבעים ממספר פלטות צבעים. הוסף תוכן לסוג הפעילות. כלול קישורים לפוסטים בבלוג, תפילות קוליות, ספרים ועוד הרבה יותר.

בהגדרות המונטיזציה בצד שמאל של הבונה, בחר בין מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מקוריות.

3. בנה את האפליקציה והעלה אותה ל-App Store/Play Market

הקפד לבדוק שוב את האפליקציה כדי לוודא שכל התכונות כלולות לפני הפרסום ב-Google Play וב-App Store למיליוני משתמשים ברחבי העולם.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור אפליקציית טפט?

תרגום קוראן

אפליקציות קוראן שינו את צמיחת הדת האסלאמית. אפליקציות ניידות אלו הקלו על אנשים לקבל גישה מיידית לתרגום מלא של קוראני לקריאה והאזנה.

הפיצו את דבר אללה

אפליקציית הקוראן עוזרת למשתמשים שלה להפיץ את דברו של אללה על ידי שליחת פסוקים של ספר אללה, ומשתמשי הקוראן הקדוש יכולים לשתף את המשמעות של הפסוק של היום, כולל תרגום, עם משתמשים אחרים באפליקציה ובמדיה החברתית.

מצב קריאה לא מקוון

משתמשים יכולים לשמור על מקומם בקוראן כשהם במצב לא מקוון עם האפליקציה הזו! יישום זה מאפשר למשתמשים לקרוא את הקוראן הקדוש בכל מקום ללא חיבור לאינטרנט. זה שימושי למטיילים או לאלה שיש להם שירות אינטרנט נקודתי או תוכניות נתונים יקרות.

בואו לצלול ישר פנימה ולבנות יחד אפליקציית קוראן!

Andromo מספקת פלטפורמה קלה לשימוש כך שכל אחד יכול ליצור את אפליקציות הקוראן לנייד באיכות המקצועית שלו. כעת כל אחד עם חיבור לאינטרנט יכול לבנות אפליקציה באנדרואיד ו-iOS. והכי חשוב, זה 14 ימי ניסיון חינם.

Andromo מאפשרת למשתמשים ליצור אפליקציות מבלי לכתוב שורת קוד אחת באמצעות פלטפורמת בניית האפליקציות העוצמתית אך מהנה לשימוש שלה. בחר את הפלטפורמה שמגיעה עם הדרכה ותיעוד כיצד ליצור אפליקציית קוראן עבור אנדרואיד או IOS. התחל לבנות אפליקציית קוראן עוד היום! 

מחשבים שולחניים עם אפליקציות ספרים אלקטרוניים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.