.

ראש השנה מגיע!

מסכי טלפון עם אפליקציות רוחניות

Andromo היא הדרך הקלה ביותר ליצור אפליקציה לתנ"ך

שוק התנ"ך השתנה במהירות בעשור האחרון עקב התקדמות טכנולוגית שהפכה את הגישה לחומרים רוחניים לדיגיטלית יותר. ישנם מאות יישומי תנ"ך זמינים להורדה כתוצאה מהשינוי.

 דוגמה ידועה לאפליקציות ללימוד תנ"ך היא YouVersion. CISION PRWeb הודיעה כי אפליקציית התנ"ך שלה פועלת ביותר מ 100 מיליון מכשירים וגדל. למעשה, הוא מותקן במכשיר חדש כל 1.3 שניות.

ככל שהביקוש לאפליקציות תנ"ך טלפוניות גדל, מפתחי אפליקציות יכולים להגדיל את הכנסותיהם על ידי קבלת תשלום באמצעות דמי מנוי ורכישות בתוך האפליקציה. למרות שאנשים רבים חושבים שיצירת אפליקציות דורשת מיומנויות טכנולוגיות או מחשב מתקדמות, אנדרומו יוצר אפליקציית הכנסייה הוכיחה את ההנחה הזו שקרית עם פלטפורמת ללא קוד שלה, המאפשרת לכל אחד לבנות אפליקציות תנ"ך איכותיות ללא כל ידע בקידוד.

התכונות המובילות של יישום התנ"ך לנייד

גלריית תמונות

יוצרי אפליקציות יכולים להשתמש בתמונות נוצריות שונות כדי לעודד או לעורר השראה ולהמשיך לעסוק באפליקציה לנייד.

נגן אודיו

תכונה זו מאפשרת ליוצרי אפליקציות להעלות ספרים רוחניים מוקלטים או מוזיקה להאזנה לא מקוונת.

יצירת בלוג

עם עדכון וורדפרס, מפתח יכול ליצור בלוג בתוך האפליקציה עצמה. תכונה זו מספרת יותר על משרד הכנסייה ומשתפת את הקהל בקריאת נושאים מרגשים.

ספר אלקטרוני

תכונה זו מאפשרת לכל אחד לקרוא, ללמוד ולשנן את פסוקי התנ"ך גם ללא האינטרנט.

לחץ על הודעות

גם תנ"ך וגם יצרן אפליקציות הקוראן יש את תכונת הדחיפה שמזהירה את חברי הקהילה הדתיים על התרחשויות חשובות בזמן אמת. שימוש בהתראות הוא דרך מצוינת לגרום ליותר אנשים לעסוק בשירותים.

שיתוף חברתי

עם תכונה זו, מפתחי אפליקציות יוסיפו קישור פעיל כדי לאפשר למשתמשים לשתף פסוקי תנ"ך במדיה חברתית.

להרוויח כסף כיוצר אפליקציית התנ"ך

Andromo עוזרת ליצור אפליקציית תנ"ך משלך על ידי הצעת חבילה רבת עוצמה של תבניות אפליקציות אנדרואיד ו-iOS, כולל תבנית אפליקציה רוחנית המאפשרת למפתחים לייצר רווחים מאפליקציית התנ"ך שלהם בחנות Play או ב-App Store.
אנשים רבים מאמינים שדבר אלוהים צריך להיות חופשי, ולכן, הדרך הטובה ביותר להרוויח מאפליקציית תנ"ך היא להשתמש ברכישות בתוך האפליקציה שבהן מפתחים יכולים למכור תוכן אחר כגון ספרים אלקטרוניים או אודיו בתוך אפליקציית הטלפון. Andromo מספקת תכונת תוכן בתשלום לפי צפייה המאפשרת ליוצרים לעשות בדיוק את זה.

אפליקציות סלולריות לטלפון ללא מטרות רווח

דוגמאות לאפליקציות שנבנו עם Andromo

של אנדרומו בונה אפליקציות לנייד עזר לאנשים רבים לבנות את יישומי הטלפון שלהם, והנה אחד מהם.

20000
דירוגי משתמשים
100 00 +
מותקן
ריינה ולרה 1960 סנטה ביבליה

ריינה ולרה התנ"ך הקדוש 1960

התנ"ך הקדוש של ריינה ולרה משנת 1960 הוא אפליקציה מבוססת תנ"ך המכילה נושאים רבים לתנ"ך להטפה, קריאת כתבי הקודש ולמידה יומיומית. למעלה מ-100,000 הורדות ואלפי ביקורות של 4.8 כוכבים מלמעלה מ-3,732 אנשים. מאז הקמתה, אפליקציית הטלפון שימשה משאב רב ערך עבור מטיפים ומאמינים בודדים.

אנשים רבים אוהבים את האפליקציה הזו מכיוון שהיא ידידותית למשתמש. זה מאפשר למשתמשים לנווט בין כל החוכמה של דבר אלוהים מהספר, הפרקים והפסוקים בשפה ברורה בכמה קליקים בלבד.

מדריך בן 3 שלבים כיצד להגיש בקשה לתנ"ך

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

אנדרום בונה אפליקציות רוחני מכיל מגוון רחב של תבניות במגוון נושאים. בחר תבנית והתאם אותה כדי להפוך אותה לייחודית או התחל פרויקט חדש מאפס.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

היוצר יכול לבחור צבע, להוסיף תמונות רקע, להתאים אישית פעילויות ואפילו לבחור את פריסת האפליקציה. לדוגמה, היוצר יכול לקבל תמונה של התנ"ך כתמונת רקע עבור קטע הטקסט של אפליקציות התנ"ך הקדוש.

3. בנה את האפליקציה שלך והעלה אותה ל-App Store/Play Market

עיין באפליקציית הטלפון ובצע את כל השינויים הדרושים. קישורים פעילים ואינטרנט חייבים להיות נכונים, כמו גם שהדפים פועלים. פורטלי תשלום חייבים להיות חלקים וקלים לרכישה לאחר העלאתם לחנות הפליי או ל-App Store.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מדוע אנשים בונים אפליקציה לתנ"ך?

גישה קלה לתוכן התנ"ך

אפליקציות לימוד התנ"ך מאפשרות למשתמשים לקחת איתם הדרכה בתנ"ך לכל מקום שהם הולכים. חקור אלפי נושאים ומצא באופן מיידי פסוק בתנ"ך, מחקר על נושא זה, או דרשה מהכומר או הנואם לבחירתך.

הפיצו את דבר אלוהים לאנשים אחרים

אפליקציית הטלפון מאפשרת למשתמשים לדעת יותר על תורתו של התנ"ך. יישומי התנ"ך הקדושים מספקים להם תובנות לגבי פסוקי המקרא הנידונים שם בחוץ. למשתמשים תהיה גם אפשרות לשתף את התורות הללו עם אנשים אחרים באמצעות פרסום בחשבונות המדיה החברתית שלהם.

קבלו רשימת תפילות

זה מאוד שימושי עבור משתמשים שעוקבים אחר תורתו של אפליקציות התנ"ך הקדוש מדי יום. התוכן שלו עוזר להם לקבל רשימה של תפילות ספציפיות לצרכיהם האישיים או הקבוצתיים. האפליקציה מציעה תפילות לשלבי חיים רבים, הכרת תודה לה', נישואים, לידות, הבטחות טבילה ועוד.

נסה את Andromo Bible App Maker עכשיו!

יצרנית האפליקציות של Andromo Bible מאפשרת למשתמשים לבנות אפליקציה תואמת אנדרואיד ו-iOS המאפשרת לאנשים לקרוא את התנ"ך בצורה נוחה. עם פלטפורמה זו, מפתח יוכל ליצור בקלות אפליקציית תנ"ך משלו בעלת מראה מקצועי עבור המשרד.

לא משנה אם הוא מתחיל או מומחה, הפלטפורמה שלנו מאפשרת ליצור במהירות את האפליקציה במינימום מאמץ וכסף. יצירה, השקה והפצה של האפליקציה מעולם לא הייתה פשוטה כל כך. נסה את 14 ימי הניסיון בחינם של Andromo!

מחשבים שולחניים עם אפליקציות ספרים אלקטרוניים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.