.

ראש השנה מגיע!

מסכי טלפון עם אפליקציות רוחניות

השתמש ב-Andromo Church App Maker כדי ליצור יישומים פנומנליים ללא קידוד

בעידן הדיגיטלי הזה, אפליקציה לנייד יכולה להביא יתרונות משמעותיים לכנסייה. למעשה, האפליקציה יכולה לשפר את המעורבות של חברי הכנסייה. מכיוון שרוב הזמן המושקע במדיה דיגיטלית הוא באמצעות אפליקציות לנייד (50%), אפליקציה מציגה יתרונות ברורים בהשוואה לאינטרנט ולערוצים מסורתיים.

עם Andromo, יצירת אפליקציות פשוטה וידידותית לתקציב. זה אפשרי הודות לממשק הגרירה והשחרור, המאפשר למקודדים לבנות אפליקציית כנסייה מאפס מבלי לשכור מפתח או סוכנות יקרים. בנוסף, משתמשים יכולים לבחור מתוך 30+ אלמנטים מקוריים כדי לגרום למוצר הסופי להיראות יפה ומקצועי בדיוק כמו מה שהם מדמיינים.

כיצד Andromo עוזר למשתמשים לבנות אפליקציית Church מוצלחת

הוספת מערכת תשלום

מערכת התשלום באפליקציה מספקת תהליך תרומה חלק. חווית המשתמש משתפרת כתוצאה מכך, מה שמביא יותר חברים לכנסייה.

Andromo עוזר לכנסייה להקים תוכניות תרומות בתוך האפליקציה ולהעלות מידע רלוונטי עבור כל החברים. זה מביא פתרון פשוט ויעיל לכל הכנסיות.

הודעות דחיפה

עם Andromo, משתמשים יכולים להגדיר את הודעת הדחיפה ולהתחיל לשלוח הודעות למשתמשים בכל יום. בכל פעם שמשתמשים פותחים את הטלפונים הניידים שלהם, הם יכולים לראות הודעות חדשות מהכנסייה צצות על המסכים שלהם ולקבל את החדשות אפילו בלי לפתוח את האפליקציה.

זוהי טקטיקה כל כך פשוטה אך יעילה להגדיל את שיעור המעורבות עבור האפליקציה לנייד של הכנסייה.

גלריית תמונות

תמונה שווה אלף מילים. פילוסופיה זו מיושמת גם באפליקציות לנייד. משתמשים יכולים להעלות תמונות נוצריות או רוחניות בכמות גדולה, לסדר אותן ברשתות יצירתיות כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמשים.

נגן אודיו

עם Andromo, הכנסייה יכולה לשלב אפליקציית תנ"ך באפליקציית כנסייה ולתת לאנשים להאזין לתנ"ך הקדוש מתי ומתי שהם רוצים. תכונה מבריקה זו בהחלט יכולה לגרום למשתמשים לבלות יותר זמן באפליקציה!

יצירת בלוג

Andromo הופך את יצירת הבלוג לקלה כל כך, עד שהכנסייה יכולה לפרסם פוסטים מושכים בתוך האפליקציה על איך להתחיל לימוד תנ"ך, רשימה של פודקאסטים נוצריים, בעיות שבירת פחד וכו'.

לוח אירועים

לחברי הכנסייה אכפת מהאירוע הבא בכנסייה וכיצד זה יתקיים. תן לכל חברי הכנסייה את העדכונים האחרונים על אירועי הכנסייה על ידי שימוש בלוח האירועים.

בואו נדבר על האפליקציה שלכם!

קבע שיחה עם נציג Andromo, הצוות שלנו יעזור לך ליצור אפליקציה מושלמת לכנסייה שלך!

צור אפליקציה ב-3 שלבים פשוטים

צור אפליקציית כנסייה מצליחה עבור אנדרואיד או IOS בפלטפורמת Andromo בעקבות השלבים הבאים

1. הוסף את התוכן הרשום

ייתכן שלמשתמשים רבים אין אמון בעיצוב או ב-UI/UX. אבל עם Andromo, זו כבר לא בעיה. משתמשים יכולים לבחור תבנית מוכנה לשימוש מגלריית התבניות הענקית של Andromo. תבניות אלו נבדקות על ידי המומחים של Andromo כדי לוודא שכולן אלגנטיות, פרקטיות וקלות לשימוש למטרות מרובות.

לאחר מכן, משתמשים יכולים להתחיל להתאים אישית את התבנית על ידי הוספה או הסרה של בלוקים של תוכן. בחר להעלות מספר סוגי מדיה כגון תמונות, סרטונים, טקסטים, אודיו ועדיין לשמור על האיכות הגבוהה של הקבצים המקוריים. ככל שהתוכן עשיר יותר, כך האפליקציה משתפרת!

2. הוסף את הפונקציות הנדרשות

בשלב זה, המשתמשים צריכים להוסיף פונקציות מסוימות לאפליקציה. השיטה הטובה ביותר היא לרשום פונקציות חשובות, ולהוסיף אותן אחת אחת, ולהתאים אישית כל אחת מהן עד שהמשתמשים ימצאו שביעות רצון.

3. הוסף אפליקציה לחנות האפליקציות/ PLAY MARKET

שלב זה יכול להיעשות בקלות רבה עם Andromo. המשתמש יקבל אימייל מ-Andromo, המכיל את המידע הדרוש להעלאת האפליקציה ב-marketplaces. שלב זה אינו מצריך תשלום נוסף מ-Andromo.

בנה אפליקציית כנסייה היום עם Andromo

יצירת אפליקציות מעולם לא הייתה קלה יותר! עם Andromo אתה יכול ליצור יישום מדהים עבור הכנסייה שלך תוך זמן קצר!

הירשם עוד היום ותיהנה מרוב יכולות Andromo בחינם!

מחשבים שולחניים עם אפליקציות ספרים אלקטרוניים

פתח את הכנסייה עם היתרונות שלנו ליצירת אפליקציות

צור אפליקציות ללא ידע בתכנות

ממשק משתמש נוח

עם Andromo, משתמשים יכולים להשתמש במערכת גרירה ושחרור כדי ליצור אפליקציה. מערכת זו פשוטה, ידידותית למשתמש ואינטואיטיבית, חלופה מושלמת לקידוד ידני. יצירת אפליקציה היא כעת קלה כמו משחק ילדים. המשתמש זקוק לזמן קצר בלבד כדי ללמוד כיצד להשתמש בלוח המחוונים ובתכונות אחרות. גם מתחילים שמעולם לא בנו אפליקציה לפני כן לא ימצאו קשיים בתהליך יצירת האפליקציה. 

תמיכה באנדרואיד/IOS

מדוע לבחור בין אנדרואיד או iOS כאשר המשתמשים יכולים לבחור בשניהם? עם Andromo, כל אפליקציה תואמת לשתי מערכות ההפעלה. המשמעות היא גם שניתן למצוא את האפליקציה לנייד גם ב-App Store וגם ב-Google Play כדי להרחיב את החשיפה לקהל.  

סמלי לוגו של גוגל ו-iOS ליד הטלפון
חייב להיות בעל תכונות
פונקציונליות ענקית

אם מישהו חושב ש-Andromo יכול לספק רק כמה תכונות פשוטות, תחשוב שוב. למעשה, הכלי מאפשר לאנשים לבחור מתוך 30+ רכיבי אפליקציה מקוריים כדי לבנות אפליקציה בתפקוד גבוה. מגוון זה באלמנטים נותן למשתמשים את היכולת להמחיש רעיונות יישומים לכדי מוצרים אמיתיים שיכולים לשרת לקוחות.

ניתוח יישומים

אנליטיקה היא חלק חיוני שכל יוצר אפליקציה לנייד צריך לשים לב אליו. מידע כגון שיעור שימור, שיעור נטישה ודמוגרפיה של לקוחות עוזר לאנשים להבין את התנהגות הלקוחות ואת הביצועים הכוללים של האפליקציה, כך שהם יכולים לפתח אסטרטגיות שיווק חדשות בהתאם. גישה לנתונים בזמן אמת של ביצועי האפליקציה מתי שהם רוצים!

מספק ניתוח אפליקציות

התחל את אפליקציית הכנסייה שלך עוד היום!

מעתה ואילך, אנשים יכולים לבנות אפליקציית כנסייה מושכת ופונקציונלית מבלי לגעת בשורת קוד כלשהי. יצירת אפליקציות הופכת סוף סוף לפעילות אינטואיטיבית ומהנה לכולם.

בנה אפליקציה היום, הרחב את קהילת הכנסייה וקבל תרומות נוספות עם Andromo!

מסך נייד עם אפליקציית כנסייה

קבלת הכנסייה באינטרנט היא טרנד

לפי מחקר של Christian Web Trends ב-2011, למרות ש-58% מהאנשים שהצטרפו לסקר ציינו שגם אתר וגם אפליקציה חשובים לכנסייה, חלק גדול מהם האמינו שאפליקציה לנייד חשובה יותר מאתר אינטרנט.


בקרב כנסיות גדולות יותר, האנשים שמעדיפים אפליקציות סלולריות על פני האתר הם אפילו יותר גדולים ביחס של ארבע לאחד. בנוסף, 51% מהסוקרים גם ציינו שהכנסייה שלהם נועדה לבנות אפליקציה לנייד.

20000 +
אפליקציות שפורסמו עם Andromo

הגישו את הבקשה שלכם על ידי צוות המקצוענים המסור שלנו

אנו יכולים ליצור עבורך אפליקציה מותאמת אישית על בסיס בונה היישומים שלנו. פשוט השאירו את האימייל שלכם ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם על מנת לעזור ביצירת אפליקציה.

תאר את האפליקציה שלך ואנו נעשה אותה עבורך תוך זמן קצר.

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.