.

ראש השנה מגיע!

טלפונים-טפטים-סלולרי-אפליקציות

צור אפליקציית רינגטונים משלך ללא קוד

בעוד שרינגטונים מותאמים אישית אינם מיינסטרים כפי שהיו בתחילת שנות ה-2000, אנשים עדיין אוהבים להתאים אישית את הטלפונים הסלולריים שלהם עם קטעים של המנגינות החדשות או המגניבות ביותר. 

לפי ה-How-To-Geek, שוק הרינגטונים בארה"ב לבדו שווה את זה $ 500 מיליון בשנה. לשוק העולמי יש שווי מוערך של כמעט 4 מיליארד דולר. אז ברור שעדיין יש שוק ענק לרינגטונים. העלות הממוצעת של רינגטון היא $3, כך שרכישות הרינגטון הללו יצטברו. לא פלא שיש מאות האפליקציות הטובות ביותר לרינגטונים הזמינות ב-Google Play וב-Apple Appstore. 

Andromo הוא יוצר אפליקציות פרימיום המציע פתרון מהיר ומוכן לשימוש ליצירת אפליקציות רינגטונים עם תבניות מובנות ופעילויות והגדרות קבועות מראש של תוכן. יצירת יישומי רינגטונים מותאמים אישית קלה מאי פעם, הודות לבונה יישומי רינגטונים ללא קוד.

תכונות מובילות עבור אפליקציית רינגטונים

ישנן תכונות רבות שמציע בונה אפליקציית רינגטון או טפטים של Andromo כדי לאפשר ליצור אפליקציית רינגטון יפה לטלפון. זוהי רשימה של כמה מהתכונות המובילות של אפליקציית רינגטונים.

נגן אודיו

תכונה זו מיועדת למשתמשים להאזין למוזיקה בקלות. הם יכולים למצוא איזה מהם מתאים לטעם שלהם כדי להיות במנגינת מתקשר או התראות.

שיתוף חברתי

פונקציונליות זו מאפשרת למשתמשים של אפליקציות רינגטונים לנייד לשתף את הרינגטונים שנוצרו בעצמם עם בני משפחה וחברים באמצעות מדיה חברתית.

כרטיס לוח מחוונים

הפעילות הריקה שניתן להתאים אישית מבחינת עיצוב ופריסה כדי לגרום לאפליקציית הרינגטון להיראות מושכת יותר.

מודעות ביניים

תכונה זו עוזרת ליוצרי אפליקציות למקסם את הרווחים שלהם על ידי הצגת מודעות במסך מלא רק כשהן רלוונטיות ביותר למשתמשים.

גישה בתשלום לתוכן

תכונה זו מאפשרת למפתחים להגביל רינגטונים או תכונות ספציפיות להיות זמינות באופן בלעדי כדי למקסם את הרווחים שלהם.

לחץ על הודעות

תכונה זו מודיעה למשתמשים על מידע חשוב על האפליקציה, כולל עדכונים קריטיים והתראות מחבריהם.

צור אפליקציית רינגטונים עם Andromo והרוויח כסף!

אנשים רבים עדיין מתאימים את הטלפונים הניידים שלהם עם קטעי מוזיקה או צלילים. אפליקציות המוזיקה והשמע המדורגות ביותר בחנות Google Play לבדה הרוויחו 28 מיליון דולר ביולי 2021, לפי Statista.
ללמוד כיצד ליצור אפליקציות רינגטונים עם Andromo היא דרך מצוינת להרוויח קצת כסף נוסף, במיוחד עבור אלה שאוהבים מוזיקה. עם הפלטפורמה ללא קוד של Andromo לאפליקציות, יוצרים יכולים בקלות לערוך מוזיקה פופולרית או אישית לרינגטונים ולמכור אותם דרך האינטרנט או להגדיר מודעות ולהרוויח רווחים דרך האפליקציה.

טלפון-נייד-אפליקציות-טפטים

דוגמאות לאפליקציות שנבנו עם Andromo

של אנדרומו יוצר אפליקציית התאמה אישית עזר לאנשים רבים לבנות אפליקציות רינגטונים, והנה אחת מהאפליקציות הללו.

מיליון +
הורדות / שנה
20000
דירוגי משתמשים
SFX עבור Clash Royale

SFX עבור Clash Royale

זוהי אחת מיישומי הרינגטונים הטובים ביותר בחנות Google Play הכוללת את כל אפקטי הסאונד של Troop Clash Royale, כולל צלילי Emotes, צלילי חזה, צלילי כל ה-Rarity Cards ועוד רבים. נבנה באמצעות יצרנית הרינגטונים של Andromo, יש לו כיום יותר מ-1,000,000 הורדות ב-Google Play, ויותר מ-16,452 אנשים העניקו לו 4.7 כוכבים מתוך 5.

חובבי מוזיקה ייהנו להוריד את האפליקציה הזו בגלל יכולות השיתוף החברתי שלה, נגן המוזיקה, העיצוב הידידותי למשתמש, תכונות הצ'אט וההתראות.

מדריך תלת-שלבי להכנת אפליקציית רינגטונים משלך עם Andromo

Andromo מקל מאי פעם לבנות אפליקציית רינגטונים עם אפס ידע בקידוד. מכיוון ש-Andromo היא יצרנית רינגטונים לאנדרואיד ו-iOS, יוצרים יכולים ליצור אפליקציות רינגטונים לנייד עבור שתי הפלטפורמות.

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

לחץ על כפתור ההתחלה הקלה בצד השמאלי העליון של לוח המחוונים. לאחר מכן בחר את תבנית הצלילים והרינגטונים, תן לאפליקציה העתידית את השם בשדה ספציפי, ולחץ על כפתור בנה אפליקציה זו.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

האפליקציה מורכבת מבלוקים הנקראים פעילויות. כמעט כל פעילות שאפשר לדמיין זמינה ב-Builder, והיוצר מתאים אותן בנפרד, מזמין אותן ויוצר פריסה יפה.

הפוך את האפליקציה למשאב מניב הכנסות תוך דקות עם מודעות באנר, מודעות ביניים, מודעות מקוריות ומסכי פתיחה ממובילי השוק AdMob ו-Facebook Network Audience.

3. בנה את האפליקציה שלך והעלה אותה ל-App Store/Play Market

סוף סוף הגיע הזמן! כעת הורד את קובץ האפליקציה (APK או AAB) והצב אותו בשוק אפליקציות.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה אנשים יוצרים אפליקציית רינגטונים?

רינגטונים ממשיכים להיות אחד המרכיבים המותאמים אישית ביותר של טלפונים ניידים. אפליקציית הרינגטון הטובה ביותר לאייפון או אנדרואיד מאפשרת למשתמשים להגדיר צליל מיוחד עבור כל איש קשר עבור התראות, הודעות והתראות. רינגטונים עושים יותר מאשר רק להודיע ​​ולהזדהות. רינגטונים הם כמו חתימה של טלפון שמסמלת את האישיות והטעם המוזיקלי של האדם.

דרך מהירה וקלה ליצור רינגטונים מותאמים אישית

משתמשים יכולים ליצור רינגטונים מותאמים אישית בקלות ובמהירות, תוך שימוש בקטעים מוגדרים מראש של השירים או רק חלק מהם. לאפליקציה יש הרבה אפשרויות עריכת סאונד, שניתן להשתמש בהן כדי לחתוך, לדהות/להוציא, לדהות לרצועה הבאה, הכל תלוי במשתמשים.

הקל על המשתמשים להקצות רינגטונים

אפליקציית הרינגטון לנייד תואמת כרגע לרוב מערכות הטלפון הנייד. זה מאפשר למשתמש להקצות רינגטון ייחודי לכל איש קשר או קבוצת אנשי קשר והתראות, הודעות, התראות ועוד.

צור אפליקציות רינגטונים במהירות עם Andromo!

Andromo היא הדרך הקלה ליצור אפליקציות מדהימות עבור אנדרואיד ו-iOS. צור אפליקציית רינגטונים משלך עם ממשק הגרירה והשחרור של Andromo מבלי לכתוב שורת קוד אחת. עם תכונות כמו התראות, מונטיזציה, לוחות מחוונים מרובים, מולטימדיה ועוד הרבה יותר, Andromo נותן למשתמשים את הכוח ליצור אפליקציות יפות במהירות.

Andromo עוזר לכל אחד להוציא את הרעיון שלו לדרך. תן לזה הזדמנות!

טפטים של אפליקציות לנייד של DESKTOPS

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.