.

ראש השנה מגיע!

תמונה של חינוך ו-pnone

בנה אפליקציית בית ספר מקצועית עם Andromo

החשיבות של אפליקציות חינמיות ליצירת בית ספר גוברת בימים אלה. KhanAcademy, Coursera, FutureLearn ויישומי חינוך אחרים מנגישים ידע בכל פינה בעולם ומצמיחים עד כמה מיליוני העלאות ב-Google Market וב-AppStore.

אפליקציית Andromo לנייד לרשימת בתי ספר עם תוכנה חדשה לגמרי. התראות על עדכונים מיידיים, סידורי שיעורים שונים וכלים רבים נוספים מוכנים להיכנס לאפליקציה חינוכית חדשה כגון בקשה למכללה.

פונקציות מפתח לאפליקציית בית ספר

ערכת כלים מורחבת. להלן פונקציות המפתח לבניית an אפליקציה חינוכית לאנדרואיד:

חלונות קופצים

בחירה מועילה לבניית אפליקציות מקוונות הקשורות לבית הספר. בדוק את כל העדכונים בתקשורת עם התלמידים. קבל הודעה לגבי שאלות ומשימות שהושלמו. הגדר תזכורות לגבי משימות ביתיות ופגישות קרובות.

כפתורי גישה מהירה

כפתור גישה מהירה יגביר את המודעות של התלמידים לגבי מבחנים ומשימות קרובים. הוסף קישור ללוח שנה או לוח זמנים של לימודים לבקר בכמה קליקים.

כרטיס טלפון

פונקציה המאפשרת יצירת קשר עם המורה במקרה חירום באפליקציית למידה. זה שימושי עבור אפליקציות מורים .

קובץ PDF מצורף

הכנס מדריך לאפליקציית בית הספר לנייד. העלה ספרייה של חומרים יקרי ערך להכנה לבחינה. צרף משאבים נוספים לסטודנטים סקרנים. ילדים לא צריכים לפחד לא למצוא או לשכוח ספרים.

ספרייה מרובת שפות

גיוון בחירת הספרים לתלמידים באפליקציית למידה. ספרות בשפות ובדיאלקטים שונים יכולה לעזור לילדים זרים להסתגל בקלות רבה יותר ולהתאהב בנושאים מכיוון שלא כל מורה נותן לילדים בחירה בשפה.

נגן אודיו

הוסף קבצי אודיו כדי לתת לחומרים כתובים להידבק. לאחר מכן, הילדים יוכלו לחזור על נושאים בדרך הביתה עם האוזניות.

נגן פודקאסט

הכירו לילדים נושא באמצעות פודקאסטים מקצועיים עם מומחים בתחום. תמיד קל יותר לקלוט מידע חשוב בשיחות פשוטות.

צור אפליקציה מנצחת עם Andromo יצרנית אפליקציות בית ספר עַכשָׁיו

אנשים רבים מחפשים א חופשי יצרנית אפליקציות לתלמידים כדרך ליצור אפליקציה. אבל, עם האנדרומו יצרנית אפליקציות לבתי ספר, משתמשים צריכים רק לשלם מחיר זעום כדי להתחיל לבנות אפליקציות מתקדמות, לקבל תמיכה במונטיזציה ולהרוויח רווח באופן מיידי. 

 שיטת המונטיזציה הראשונה והקלה ביותר היא מכירת אפליקציה ב-Play Market או אמזון. אבל משתמשים לא בהכרח צריכים למכור אפליקציות ב-Google Play או ב-App Store כדי לקבל תשלום. למעשה, ישנן דרכים שונות לייצר רווח מאפליקציות. לדוגמה, אפליקציות חינמיות רבות משתמשות במודעות מקוריות, מודעות באנר, מודעות ביניים או תוכן ממומן כדי לקבל כסף משותפים אחרים. ההזדמנויות הן אינסופיות.

3 שלבים ליצירת אפליקציית בית ספר עם Andromo

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה

Andromo יאפשר למשתמשים לצלול לתוך גלריה של תבניות מדהימות מוכנות לשימוש עם הרבה גיוון. משם, המשתמשים ימצאו בקלות תבניות רבות העונות על צרכים שונים.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית, הוסף תוכן, ערוך הגדרות מונטיזציה

לאחר קבלת התבנית, משתמשים יכולים להתחיל להתאים אישית ולהוסיף תוכן כדי לבנות אפליקציה אינפורמטיבית, ייחודית וידידותית למשתמש. יתרה מכך, משתמשים יכולים לבחור אפשרויות מונטיזציה ומודעות מרובות.

3. בנה והעלה את האפליקציה ל-App Store/Play market

לאחר השלמת האפליקציה, המשתמשים יקבלו הודעת דוא"ל מ-Andromo, מה שהופך את האפליקציה להיות מוכנה לפרסום ב-Google Play וב-App Store מיד. 

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מדוע יש ליצור אפליקציה הקשורה לבית ספר אישי עם Andromo?

כשכל המכשירים מתוחזקים, כל תלמיד יקבל הודעה על משימות ביתיות ומבחנים קרובים באפליקציית בית הספר. האחריות לתרגילים שהושלמו היא מלאה על הילדים.

תקשורת מיידית

סימולטור אינטראקציה בזמן אמת. עדכנו את התלמידים במהירות והשיבו לשאלות המופיעות. לפתח דיונים בנושא וסקרי נושא למשל ב יישום נוכחות בכיתה . הערה על משימות ביתיות שהושלמו. הוסף חומרים ונושאים חדשים. ערוך פוסטים קודמים. תן ציונים לתשובות נכונות ולהתקדמות התלמידים. עקוב אחר התקדמות הילדים ללא יומן עם אפליקציה הקשורה לבית הספר.

שינויים קלים

כשהתלמידים משתעממים מפונקציות ועיצוב ספציפיים - שנה אותם במהירות.

קבל את התלמידים מעורבים בתהליך הלימוד

הוסיפו משאבי מדיה כדי לבדוק, קחו ספרים מושכים עם הדמיה מודרנית - תנו לילדים להתאהב בנושא דרך אפליקציית למידה ניידת.

ניסוי עם פונקציות

איחוד שני יישומים נפרדים, צור לוחות מחוונים מרובים, הוסף רווחים בפריסה. צור סיבוב עם רכיבים נעים, הוסף רווחים בפריסה, אסוף גלריית תמונות. הצמד הגדרות וחומרים בשימוש תכוף לעמוד הראשון עם פונקציית קבוצת רשימה. אנדרומו ממלא את כל הציפיות. היה אמיץ עם ניסויים - הצטיין במתחרים עם רעיונות יצירתיים.

בחר ב-Andromo כדי ליצור את אפליקציית בית הספר שלך

Andromo מציעה מגוון תכונות ליצירת אפליקציית בית ספר יוצאת מן הכלל.

משתמשים יכולים ליצור עד שלוש אפליקציות לחלוטין בחינם, ללא חיובים נסתרים.

צילום מסך של שולחן העבודה עם בונה אפליקציות Andromo Education

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.