.

ראש השנה מגיע!

תמונה של חינוך ו-pnone

צור אפליקציית נוכחות בכיתה עם Andromo

המערכת המסורתית מבוססת נייר לרישום נוכחות היא נחלת העבר. מחנכים יעילים משתמשים כעת באפליקציות נוכחות בכיתה כדי לתעד נוכחות ולעקוב אחריה. מלבד היותו חוסך זמן, הוא מציע הקלה בתאריכים שגויים, שמות שהוחמצו וטעויות אחרות בשוגג!

היכנסו ליצרן אפליקציות נוכחות בכיתה מאת Andromo - אלטרנטיבה נקייה ונטולת טרחה לפנקסי חשבונות מגושמים! מפתחים ומחנכים יכולים כעת ליצור אפליקציות נוכחות בכיתה כדי להאיץ את תהליך הנוכחות וגם להרוויח להם הכנסה פסיבית.

תכונות של אפליקציות נוכחות

אנדרומו, א פלטפורמת פיתוח אפליקציות ללא קוד, מתאים ביותר ליצירת אפליקציות נוכחות. הוא מספק תכונות מועילות, כגון:

קישורי מיקום

יצרנית אפליקציית הנוכחות בכיתה של Andromo מאפשרת הוספת קישורי מיקום לאירועים חברתיים עתידיים על מנת לעזור לתלמידים להתמקם שם מהר יותר.

קישורי פעולה

באופן דומה, הוא מאפשר הוספת קישורי פעולה המציגים דוא"ל, מיקום, מספר טלפון או קישורים חיצוניים להודעה.

תצוגת אינטרנט

תכונה מרשימה נוספת של יצרנית האפליקציות לנייד היא הוספת והתאמה אישית של קישורי אתרים במעקב הנוכחות לסטודנטים.

אירוע בלוח שנה

מחנכים יכולים להשתמש בלוח האירועים כדי לשלוח מיילים אוטומטיים להורים בכל פעם שלתלמיד יש היעדרות בלתי מוצדקת.

חלונות קופצים

הוסף הודעות דחיפה כדי לוודא ששיחת מסדר לעולם לא תפספס.

תמיכה ב-Zendesk

Andromo תומך ב-Zendesk שנותן ליוצרי אפליקציות לתקשר ישירות עם הקהל.

בנה זרם הכנסה פסיבי עם אפליקציות נוכחות

מגיפת COVID-19 גרמה לזינוק של הורדות של אפליקציות חינוכיות, כאשר ל-Apple App Store ו-Google Play יש ביחד 936 מיליון הורדות של אפליקציות חינוכיות.

אז כרגע זה הזמן המושלם לבנות את האפליקציות לנייד האלה ולהפוך אותן למקור הכנסה צדדי באמצעות מודעות הקשורות לתוכן, כגון מודעות מקוריות ומודעות ביניים, באנרים וקליפים.

מה ניתן לבנות עם Andromo?

המטרה העיקרית של Andromo היא להעצים מחנכים על ידי מימוש הפוטנציאל של טכנולוגיית האפליקציות לנייד. זה נעשה על ידי שימוש בפשוט של Andromo אפליקציה ליצרנית מורים, אשר השיקה למעלה מ-80,000 יישומים לחנות Google Play. בנוסף, למעלה מ-20 מיליון אנשים הורידו אפליקציות שנבנו עם זה בונה אפליקציות לנייד.

כמה יישומים שמפתחי יכולים ליצור באמצעות פלטפורמה זו הם:

יישומי מורים

מחנכים יכולים לשתף מטלות, לתעד התנהגות ולערב את ההורים בלחיצת כפתור. זה משפר את תוצאות תוצאות הלמידה במידה רבה.

בקשות נוכחות

אלה אפליקציות חינוך  נועדו לפשט וגם להאיץ את תהליך הנוכחות. בלחיצת כפתור, מחנכים יכולים לשמור תיעוד של תלמידים שנעדרו או נכחו.

התמקד יותר בהוראה

חלק ניכר מזמנם של המורים מבוזבז על משימות חסרות חשיבות, כמו מפקדים. בעזרת הטכנולוגיה, מורים יכולים להתמקד יותר בהוראה בפועל.

מדריך בן 3 שלבים כיצד ליצור אפליקציית נוכחות עם Andromo

Andromo מאפשרת למפתחים ולמחנכים ליצור אפליקציית נוכחות למורים תוך מספר דקות, מבלי לכתוב שורת קוד אחת! התבניות המוצעות מתאימות גם לאפליקציות iOS וגם לאנדרואיד. פשוט בצע את שלושת השלבים הבאים כדי ליצור מעקב נוכחות עבור מורים.

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

בנה פרויקט, לחץ על הקטע "התחלה קלה".
בחר תבנית, ותוך דקות עיצוב האפליקציה מוכן.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

תהליך העלאת התוכן קל. כדי לפשט את התהליך, מפתחים יכולים להעלות תוכן בצורת אצווה. שפר את חווית המשתמש על ידי התאמה אישית של סדר התכונות. מומלץ גם לשנות את צבע האפליקציה כך שיתאים לצבעי המוסד והוספת יומן.

3. העלה אותו לשוק אפליקציות

הפרויקט בוצע. כל הצרכנות, כולל תכונות מונטיזציה, מוכנה. עכשיו הגיע הזמן להעלות אותו ל-App Store או Play Market.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור בקשה לנוכחות בכיתה?

בין אם על ידי שימוש ביומנים מבוססי נייר או גיליונות אקסל, נטילת נוכחות ומעקב אחריה תמיד לקחה זמן רב. עם זאת, זה היה לפני הופעתה של טכנולוגיית האפליקציות לנייד. כעת, התהליך הרבה יותר פשוט. להלן מספר סיבות מדוע יותר מפתחים ומחנכים צריכים להעז לבנות מעקבי נוכחות של תלמידים.

להאיץ את תהליך הנוכחות

אפליקציית הנוכחות לסטודנטים מזרזת את המשימה המייגעת, שגוזלת זמן, של לקיחת נוכחות ולעקוב אחריה.

קבל נוכחות ללא שגיאות

האפליקציה הניידת לנוכחות בשיעורים מציעה הקלה בתאריכים שגויים, שמות שהוחמצו ושגיאות לא מכוונות אחרות, הנפוצות בפנקסי חשבונות ובדפי אקסל.

התמקד יותר בהוראה

חלק ניכר מזמנם של המורים מבוזבז על משימות חסרות חשיבות, כמו מפקדים. בעזרת הטכנולוגיה, מורים יכולים להתמקד יותר בהוראה בפועל.

שפר את התקשורת בין הורים למורים

ניתן להפעיל את תכונת הודעות הדחיפה במעקב אחר נוכחות בבית הספר, אשר ישלח הנחיות להורים לגבי נוכחות ילדיהם. בדרך זו, מורים והורים יכולים לעבוד על שיפור ביצועי התלמידים.

יישומי נוכחות פופולריים

ככל שהטכנולוגיה הופכת זמינה יותר, מורים מקבלים גישה לכלים נוספים שעוזרים להם להתמקד במתן חווית למידה טובה יותר. אפליקציית נוכחות סטודנטים היא אחד מהכלים הללו. בואו נסתכל על כמה אפליקציות נוכחות מובילות עבור מורים ומפתחים כדי לקבל מהם השראה.

נוכחות K12

כשם בית באפליקציות לניהול כיתות, הוא מציע אפליקציית iPad פשוטה אך יעילה לשימוש בכיתה כדי לעקוב אחר נוכחות התלמידים.

מנהל נוכחות

אפליקציה שימושית נוספת שעוזרת למחנכים לתעד ולעקוב אחר נוכחות התלמידים שלהם. השתמשו בתבניות מוכנות מראש, הקלידו את שמות התלמידים והתחילו לעקוב אחר נוכחותם ישירות מהאייפד או מכל מכשיר אחר המופעל על ידי iOS.

עוזר המורה

הוא מציע הטבות כפולות בצורה של מעקב נוכחות וציון תלמידים.

טכניקות מונטיזציה

לרוב, מפתחים מציעים מעקבי נוכחות אלה בחינם. אז השיטה העיקרית להרוויח מהם כסף היא שימוש בפרסומות והכנסת רכישות בתוך האפליקציה.

בחר ב-Andromo כדי ליצור את אפליקציית בית הספר שלך

Andromo מאפשר למפתחים ליצור אפליקציית נוכחות בכיתה. מחנכים יכולים להשתמש באפליקציה הזו כדי להאיץ את תהליך הנוכחות ולהתמקד יותר בהוראה.

עם הטכנולוגיה המתקדמת של אנדרומו בונה אפליקציות לבית הספר, מפתחים ומורים יכולים לשפר את מצב החינוך תוך הכנסה פסיבית בו זמנית - כל זאת מבלי לכתוב שורת קוד אחת!

נסה את Andromo ועצב עוד היום אפליקציה לנייד!

צילום מסך של שולחן העבודה עם בונה אפליקציות Andromo Education

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.