.

ראש השנה מגיע!

תמונה של חינוך ו-pnone

צור יישום מכללה עם Andromo

אפליקציות אנדרואיד לסטודנטים במכללות הן עסקה ענקית בימינו, וכל כך קל להבין מדוע. האינטרנט הוא מאגר עצום של מידע ומשאבים, ורוב הסטודנטים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי להתעדכן לגבי חייהם האקדמיים.

אפליקציה לנייד של מכללה עושה את כל ההבדל עבור סטודנט. לפי דיווח, 75% מכלל האפליקציות לנייד בסמארטפון של תלמיד הן חינוכיות.

אנשים יוצרים אפליקציות מסוג זה לא רק מסיבות אקדמיות אלא כדי להגביר את החיים החברתיים של התלמידים באמצעות רשתות, ספריות טלפון ומדיה חברתית, יומני אירועים ועוד רבים אחרים. כשעושים את זה בצורה הנכונה, ניתן לייצר רווחים מאפליקציות אלה כדי להניב תשואות מסיביות.

Andromo, אחד המובילים בעולם יצרנית אפליקציות חינוך, הוא בדיוק מה שאתה צריך אם אתה מחפש ליצור אפליקציית קמפוס.

תכונות של אפליקציות למכללות

אנדרומו, א פלטפורמת פיתוח ללא קוד, מתאים ביותר ליצירת אפליקציות בקמפוס. זה מגיע עם כמה יתרונות ייחודיים שעשויים לעניין אותך. בדוק אותם:

גלריית תמונות

עם Andromo, אתה יכול ליצור גלריות שונות מתמונות שהועלו. אתה גם שולט בסידור התמונות שאתה רוצה שהן יופיעו.

קישורי מיקום

שימוש ייחודי זה יצרנית אפליקציות בית ספר , אתה יכול להוסיף קישורי מיקום לאירועים חברתיים עתידיים בשורה כדי לעזור לתלמידים להתמקם שם מהר יותר.

תצוגת אינטרנט

תכונה מרשימה נוספת של יצרנית האפליקציות הזו היא הוספת והתאמה אישית של קישורי אתרים באפליקציית המכללה שלך.

עדכון וורדפרס

רוצים לעדכן את התלמידים בחדשות הבידור בקמפוס? אתה יכול להוסיף בלוג וורדפרס לאפליקציה שלך.

נגן אודיו

כל אחד יכול להעלות קבצי אודיו שכל תלמיד פוגע בהם כדי ליצור נגן שמע בתוך האפליקציה. החלק הכי טוב? צור רשימות השמעה מרובות!

קישורי פעולה

אתה יכול גם להוסיף קישורי פעולה המציגים דוא"ל, מיקום, מספר טלפון או קישורים חיצוניים להודעה.

איך לייצר כסף באמצעות אפליקציות למכללות?

אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף מיצירת אפליקציות בקמפוס היא לכלול מודעות מרגשות לכל צופה. מודעות אלו עשויות להיות מורכבות ממודעות מקוריות ומודעות ביניים, באנרים וקליפים. דרך נוספת להרוויח כסף מגניב היא לבנות ולפתח את האפליקציה הטובה ביותר עבור סטודנטים ולהעלות אותה למכירה באמזון ובגוגל פליי. הפעל את היצירתיות שלך על ידי יצירת משחקים, מגזינים אינפורמטיביים, סרטוני הדרכה או קוראי ספרים אלקטרוניים למכירה.

כיצד ליצור אפליקציות למכללה לנייד עם Andromo

יצירת אפליקציות חינוכיות לסטודנטים היא פשוטה עם פלטפורמת Andromo. אתה לא צריך שום ניסיון טכני או כישורי קידוד כדי לעצב את האפליקציה שלך. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל הוא כישורי הדמיון שלך.

כך:

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

דבר ראשון, הירשם לפלטפורמה. תידרש להזין כמה פרטים, ואתה מוכן! בחר כמה מהמקדשים כדי לעצב אפליקציה בצורה הטובה ביותר.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית תכונות וסגנונות

ברגע שאתה נכנס, אתה יכול להתאים אישית את האפליקציה שלך עם התכונות הרבות העומדות לרשותך. חלק מהתכונות בנייד המכללה יצרנית אפליקציות כולל מפות, סרטונים, סקרים ותכונות שימושיות נוספות.

3. העלה אותו לשוק אפליקציות

כשתסיים להוסיף את התכונות הללו לאפליקציה שלך, Andromo תטמיע ויפיק את האפליקציה. זה יישלח אליך בדוא"ל כדי להשיק אותו בחנות Google Play.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

מדוע אנשים יוצרים אפליקציות למכללה לנייד

לכל סטודנט במכללה יש סמארטפון, וסטודנט צריך לשקוע בחוויית הקמפוס בעזרת אפליקציית קמפוס. חנות Google Play היא מאגר של אפליקציות המשתרעות על תעשיות שונות. עכשיו זה הפך להכרח לעצב ולפתח אפליקציות לסטודנטים. ואנחנו הולכים לבדוק למה:

גיוס וקבלה

המסע החינוכי של סטודנט במוסד גבוה מתחיל מהבקשה ומהקבלה. אוניברסיטאות מפתחות כעת אפליקציות לשילוב סיורים וירטואליים ומודולים לסטודנטים פוטנציאליים לחוויה היברידית.

בריאות וכושר סטודנטים

אי אפשר להדגיש יתר על המידה את הבריאות הפיזית והנפשית בעולם של היום. מקובל לראות מכללות משיקות אפליקציות שנועדו במפורש לרווחת הסטודנטים. בעזרת אנדרומו תוכלו לשלב תכנים כמו אימונים אישיים, ייעוץ, בקשת תמיכה מאיש מקצוע בתחום הבריאות ועוד ועוד.

נוכחות בכיתה

עם המגיפה העולמית שמתמודדת כעת, האוניברסיטאות לא יפעלו בתפוקה מלאה בזמן הקרוב. זה חיוני ל ליצור אפליקציות נוכחות בכיתה לסטודנטים הלומדים מרחוק כדי לקבל גישה להרצאות. זה יכול להיות גם מותאם אישית כמו א בקשה למורה להעלות הערות להרצאות, סרטונים, קבצים וחומרים אחרים.

רישות

מלבד פלטפורמות מדיה חברתית פופולריות, סטודנטים מחפשים ליצור קשרים בזמן שהם נמצאים בקמפוס. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא ליצור אפליקציה לנייד של מכללה. הם יוכלו להשתתף באירועים פיזיים ווירטואליים, להגיש סקרים ולסקור מקומות פופולריים בקמפוס.

צור אפליקציה לנייד של מכללה היום

פיתוח אפליקציית קמפוס לסטודנטים אפשרי עם Andromo. אתה לא צריך שום ניסיון רקע בשפות קידוד. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להירשם ולנצל את התכונות הייחודיות כדי ליצור את אפליקציית המכללה שלך ולהרוויח ממנה רווחים.

הירשם לאנדרומו עוד היום!

צילום מסך של שולחן העבודה עם בונה אפליקציות Andromo Education

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.