.

ראש השנה מגיע!

אפליקציות אודיו לנייד של PHONES

צור אפליקציית פודקאסט באמצעות Andromo

יצרנית אפליקציית הפודקאסט של Andromo הופכת את תהליך יצירת הפודקאסט למהנה וקל.
לפי Statista, יש כ-120 מיליון מאזיני פודקאסטים בארה"ב לבדה בשנת 2021. מספר זה צפוי להגיע ל-160 מיליון בשנת 2023 לאחר עלייה של כ-20 מיליון בכל שנה. בגלל הקהל ההולך וגדל, הכנסות הפרסומות מהפודקאסטים בארה"ב צפויות לעלות על 2 מיליארד דולר ב-2023.
כל העובדות הללו מצביעות על כך שזה הגיוני ליצור אפליקציות לטלפון פודקאסט. יש פוטנציאל גדול לאסוף קהל גדול ולערב אותם עם תוכן מעניין מ-Andromo. הפלטפורמה יוצרת אפליקציות כדי להתחיל פודקאסט תוך דקות, ללא צורך בכישורי קידוד. בנוסף, יש לו פונקציונליות ענקית כמו נגן YouTube, הודעות דחיפה ומודעות מקוריות, המאפשרות לאפליקציה להתבלט.

תכונות עבור אפליקציית טלפון פודקאסט

אם אתה רוצה ליצור אפליקציית פודקאסט משלך, Andromo מציעה מגוון רחב של תכונות לבחירה. להלן מספר מאפיינים בולטים:

נגן אודיו

זו תכונה חשובה אם מישהו רוצה ליצור אפליקציות שמע לטלפונים ניידים עם פודקאסטים מרתקים. מפתחים יכולים להשתמש בזה כדי להעלות תוכן וליצור רשימות השמעה למועד מאוחר יותר.

עדכוני RSS

אחזר מאמרי חדשות או פוסטים בבלוג מאתרים אחרים והצג אותם באפליקציה. תנו למשתמשים ליהנות מהתוכן שקשור לנושא הפרק.

קישורי פעולה מהירה

באמצעות אפליקציית הפודקאסט הטובה ביותר הזו, המאזינים יכולים לשתף תוכן באמצעות דואר אלקטרוני או אתרי מדיה חברתית. זה משפר את טווח ההגעה של הפודקאסט בטלפונים ניידים.

גלריית תמונות

הוסף תמונות וצור גלריות באפליקציית הטלפון הקשורות לכל פרק בפודקאסט. אפליקציית הפודקאסטים של Andromo מאפשרת גם העלאה בכמות גדולה כדי להאיץ את התהליך.

לחץ על הודעות

דחף התראות על המסכים של המשתמשים וודא שהם לא מפספסים דבר.

מודעות ביניים

כלול מודעות שנמצאות במעבר בין פעילויות ולהרוויח כסף.

צור אפליקציית פודקאסט לטלפון והתחל להרוויח כסף

האפליקציות הטובות ביותר לייצור פודקאסטים מבוקשות כל כך עד שהכנסות הפודקאסטים בארה"ב לבדה צפויות לעלות על 2 מיליארד דולר בשנת 2023. מכיוון שיש ביקוש גבוה לאפליקציות אלו, חברות רבות מוכנות לשלם דולרים גבוהים למפתחים שיכולים ליצור האפליקציות הטובות ביותר להכנת פודקאסטים. אתה יכול ליצור עבורם אפליקציות טלפון ולהרוויח כסף בדרך זו. לחלופין, אתה יכול לבנות אפליקציות כדי ליצור אפליקציית טלפון נייד משלך ולהרוויח כסף על ידי הצבת תוכן ממומן או מודעות.

PHONE-סלולרי-אפליקציות-פודקאסט

כיצד ליצור אפליקציית פודקאסט לטלפון בשלושה שלבים

מחפש ליצור את האפליקציות הטובות ביותר להקלטת פודקאסט בטלפונים ניידים. פשוט בצע את השלבים הפשוטים הבאים:

1. בחר תבנית במדור ההתחלה הקלה שלנו

כשזה מגיע לבניית אפליקציות להכנת פודקאסט משלך, Andromo מציעה אוסף עצום של תבניות לבחירה. מפתחים יכולים לבחור את התבנית המתאימה ביותר לרעיון ולהתאים אותה. בנוסף ליישומי טלפון פודקאסט, הפלטפורמה יכולה גם לבנות אפליקציות asmr.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. הוסף תכונות חיוניות

לא משנה אם המפתחים רוצים ליצור אפליקציות שירים או אפליקציות לטלפונים ניידים של פודקאסט, בונה האפליקציות צריך להיות בעל פונקציונליות גבוהה. למרבה המזל, לאפליקציית יוצר הפודקאסטים של Andromo יש תכונות מתקדמות כמו נגן שמע, הזנת RSS וקישורי פעולות שהופכים את האפליקציה הטובה ביותר להקלטת פודקאסטים.

3. העלה אותו לשוק האפליקציות

Andromo היא פלטפורמת פיתוח iOS ואנדרואיד המאפשרת יצירת אפליקציות נגני mp3 ואפליקציות פודקאסט לטלפונים ניידים. בנה את האפליקציות תוך דקות והפוך אותן לזמינות למיליוני משתמשים ברחבי העולם.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

לתעשיית הפודקאסטים יש צמיחה מתמדת

פודקאסטים בטלפונים ניידים נוחים להתעדכן בחדשות, ספורט ותחומי עניין מיוחדים בבית או בדרכים. זהו בילוי פופולרי יותר ויותר עבור אנשים. בנוסף לכך, חלק מהאנשים מתכוונים לפודקאסטים בטלפונים שלהם. זה עוזר ללמוד דברים חדשים ולעשות זאת מדי יום.
עוד בשנת 2006, רק 22 אחוז מהאוכלוסייה הבוגרת בארצות הברית היו מודעים לפודקאסטים. עם השנים נתון זה עלה. כעת, בשנת 2021, 78 אחוז מהאוכלוסייה הבוגרת בארה"ב מודעים לפודקאסטים, כולל כ-120 מיליון אנשים שמאזינים לפודקאסטים. לא רק זה, זה גם משתלם כשזה מגיע לכסף. לדוגמה, לפי Statista, ההכנסות מפרסומות פודקאסט בארה"ב צפויות לעלות על 2 מיליארד דולר ב-2023.

אפליקציות בולטות

עכשיו כשברור שבניין פודקאסט או יישומי רדיו מועילים בואו נסתכל על 3 דוגמאות בולטות של קטגוריית האפליקציה הזו.

Apple Podcasts

פלטפורמה זו מעניקה אודיו שמודיע ומעורר השראה. מבידור וקומדיה ועד חדשות וספורט, משתמשים יכולים למצוא כל דבר שהם מתעניינים בו. תכונת איסוף המומחים והמלצות מותאמות אישית גם נותנת למשתמשים תוכניות חדשות לחקור. אין ספק שזו אחת מאפליקציות יצירת הפודקאסט הטובות ביותר שיש!

Google Podcasts

אולי, צירוף מקרים, אבל איפה שיש מוצר של אפל, יש אלטרנטיבה של גוגל. אפליקציית Google Podcasts היא שירות חינמי עם תכונות נוחות המאפשרות למשתמשים לגלות יותר על הפודקאסטים שהם מאזינים להם בטלפונים שלהם. ואם תוכנית לא נמצאת ב-Google Podcasts, ישנה אפשרות להוסיף אותה על ידי הזנת עדכון ה-RSS שלה לפלטפורמה.

Spotify

אם מפתח מחפש ליצור אפליקציות מוזיקאים , Spotify יכולה להיות השראה טובה. בניגוד לשתי האפליקציות שלמעלה, Spotify מתמחה באודיו. בין אם זה שיר ממצעד ה-100 החמים של בילבורד או פרק פודקאסט של נווד דיגיטלי, סביר להניח שיש לפלטפורמה הזו את זה.

צור אפליקציית פודקאסט באמצעות Andromo עכשיו!

לבדר, ליידע ולהעניק השראה לקהל על ידי יצירת אפליקציית פודקאסט. השתמש בקוד ללא קוד של Andromo יצרן אפליקציות מה שהופך את יצירת האפליקציה לקלה ומהירה. הפלטפורמה מציעה מספר תכונות וסגנונות לבניית אפליקציה ייחודית וחזקה לטלפון נייד. בנוסף, ישנה אפשרות ליצור זרם הכנסה צדדי באמצעות תוכן ממומן ומיקומי מודעות.
נסה את אנדרומו ועשה את אפליקציית הפודקאסט הטובה ביותר עכשיו!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית נגן מדיה

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.