.

ראש השנה מגיע!

אפליקציות אודיו לנייד של PHONES

צור אפליקציית ASMR נהדרת מבלי לכתוב שורת קוד אחת

ההכנסה העולמית מאפליקציות מובייל הגיעה למעל 318 מיליארד דולר בשנת 2020. בהשוואה לשנה הקודמת, מדובר בעלייה של יותר מ-60 מיליארד דולר. על פי ה-Statista Digital Market Outlook, המכירות יעלו ברוב התחומים במהלך השנים הקרובות, ויגיעו לכ-613 מיליארד דולר עד 2025.
Andromo מחזיקה בייחוד בהיותה פלטפורמת הכל-באחד ללא קוד הראשונה המאפשרת יצירה ומונטיזציה של אפליקציות לנייד, ומאפשרת ליוצרים לחקור אפיקים חדשים של מונטיזציה של אפליקציות. הודות ליוצר אפליקציית Andromo ASMR, יצירת אפליקציה קלה מתמיד. יצרנית האפליקציות של Andromo ASMR היא האפליקציה הטובה ביותר עבור ASMR הקיימת בשוק. הפלטפורמה מספקת מדריך פשוט שלב אחר שלב המתמקד בתוכן ובהתאמה אישית.

תכונות נהדרות ליצירת אפליקציית ASMR

עם יוצר אפליקציית Andromo, ניתן ליצור בקלות את אפליקציות ASMR הטובות ביותר. צור אפליקציות מוזיקאים באמצעות התכונות הבאות:

גלריית תמונות

הוסף תמונות וצור גלריות. בצע העלאה בכמות גדולה וסידור תמונות. כדי לשמור על מעורבות המאזינים, השתמש בתמונות אטרקטיביות או בממים של ידוענים מאירועים שונים.

נגן אודיו

העלה קבצי שמע, יצירת רשימות השמעה, רינגטונים עבור אפליקציות לנגן mp3 . אפשר למשתמשים להאזין למוזיקה בלי צורך להשתמש בתוכנית הנתונים שלהם. כלול אפשרות הורדה כדי שאנשים יוכלו להאזין לשירים גם כשהם לא מחוברים לאינטרנט.

נגן YouTube

הזרם סרטוני יוטיוב באפליקציית ASMR. גישה בלתי מוגבלת לאוסף סרטוני YouTube. משתמשים יכולים גם לשיר יחד עם מבצעים על ידי צפייה בסרטוני שירים ב-YouTube. מפתחים של אפליקציות שירים יכול לשלב פלייליסט של מוזיקה חדשה או פופולרית מרשימות השמעה של YouTube.

גישה בתשלום

Andromo מייצרת תכונה חדשה לגישה נוספת בתשלום למונטיזציה לתוכן. הגדר גישה בתשלום ברמה של פעילות מסוימת והרוויח יותר. סדר את התוכן שלך ברמות שונות עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS.

לחץ על הודעות

הודע למאזינים כאשר משוחררת הקלטת ASMR חדשה. כך המשתמשים לא יחמיצו תוכן מרגש.

שיתוף חברתי

שיתוף חברתי נעשה פשוט. הוסף קישור פעיל לשיתוף תוכן שהם אוהבים ברשתות חברתיות - דרך יעילה להפצת התוכן שלו אפליקציות שמע .

להרוויח כסף עם אנדרומו

אנדרומו מאפשרת יוצר אפליקציה לייצר רווח מאפליקציות בדרכים שונות. יש יותר הזדמנויות להרוויח כסף עם מודעות באנר, מודעות ביניים ומודעות מקוריות. הכרזות אלו מופיעות בנקודות מעבר טבעיות בזרימת העבודה של האפליקציה, כמו למשל בזמן נוחות בעת האזנה ל- אפליקציות פודקאסט הקלטה. על ידי יצירת תוכן מרתק למשתמשים, הגדל את ההכנסה. גישה בתשלום מאפשרת למפתחים לגבות תשלום עבור חומר בתוך האפליקציה.

אפליקציית mediaplayer בטלפון נייד

כיצד ליצור אפליקציית ASMR?

יצירת אפליקציה קלה מתמיד, הודות ליצרן האפליקציות של Andromo ASMR. הפלטפורמה מציעה מדריך שלב אחר שלב קל להכנת אפליקציות ASMR, כולל אפליקציות רדיו המתמקדים בהתאמה אישית ובתוכן. 

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

כדי ליצור אפליקציות ASMR, בקר באתר Andromo ולחץ על כפתור יצירת האפליקציה בפינה השמאלית העליונה כדי להירשם. ולאחר מכן, בחר את סוג התבנית שבה ברצונך להשתמש ולחץ על כפתור בניית אפליקציה זו.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אישית את האפליקציה

התאם אישית את הנושא על ידי בחירת ערכת צבעים מתאימה ממספר פלטות צבעים. הוסף תוכן לסוג הפעילות. כלול סרטוני יוטיוב, קישורים לפוסטים בבלוג, פסקול ועוד. וכמובן, אל תשכח לכלול תכונות מונטיזציה.

3. העלה את האפליקציה ל-Play Market ו/או ל-App Store

בדוק שוב את כל התכונות כדי לוודא שהן ממוקמות היטב. ולאחר מכן פרסם את אפליקציית ASMR הטלפון וארח אותה בכל חנויות האפליקציות הגדולות.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

למה ליצור יישום ASMR?

טכניקת הרפיה זו הפכה לפופולרית ביותר, והיא עוזרת למיליוני אנשים להתמודד עם גורמי לחץ בחיי היומיום.
אבל למה מפתחים צריכים לשקול לבנות אפליקציה כזו עבור ASMR? פשוט, לספק:

חווית האזנה ללא פרסומות

המשתמשים לא צריכים להתמודד עם חלונות המודעה המעצבנים, מה שקורה לרוב בעת שימוש ביוטיוב. פרסומות אקראיות לרוב משבשות את הריכוז או מפריעות לשינה, כך שחוויה נטולת פרסומות תהיה פינוק מבורך.

תכונת האזנה לא מקוונת

תמונות טכנולוגיות פופולריות מאוד בקרב חובבי טכנולוגיה. הם נותנים לטלפון מראה עתידני מודרני.

אפשרות למונטיזציה

שקול לכלול אפשרות מנוי חודשית ואפילו להרוויח כסף בהורדות.

צור אפליקציה עם Andromo עכשיו!

Andromo הוא בונה אפליקציות ללא קוד המגובה על ידי Google Flutter. הוא מכיל תכונות מרגשות רבות עם ממשק ידידותי למשתמש. משתמשים יכולים לבנות יישומי iOS ו-Android מקוריים באיכות גבוהה מבלי להתמודד עם בסיסי קוד נפרדים עבור שתי הפלטפורמות. יוצר אפליקציית Andromo ASMR נותן לך הזדמנות מיוחדת ליצור ולשתף תוכן עם אנשים בכל רחבי העולם. בחר בפלטפורמת Andromo כדי לפשט את תהליך פיתוח האפליקציה על ידי יצירת אפליקציה לנייד במספר שלבים. הצטרף לקהילת המפתחים עוד היום. התחל מיד!

אפליקציות שמע על צגים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.