.

ראש השנה מגיע!

אפליקציות אודיו לנייד של PHONES

צור אפליקציית רדיו עם פלטפורמת Andromo

אפליקציות רדיו מעניקות למשתמשים גישה נוחה להאזנה לתחנה המועדפת עליהם, כמו גם לאלפי תחנות אחרות. החל מתוכניות אירוח ותוכניות מגוונות ועד שידורי מוזיקה וספורט.

לפי הסטטיסטיקה של Inside Radio, שוק הפרסום ברדיו נמצא במגמת עלייה כבר שנים. הכנסות הסטרימינג צפויות לעלות על 2.3 מיליארד דולר עד 2022. לכן, הפופולריות של התוכן הולכת וגדלה. מסיבה זו, יצירת אפליקציית רדיו הפכה לאפשרות להכנסה פסיבית עצומה! בונה האפליקציות חוצה הפלטפורמות של Andromo מאפשר למשתמשים לבנות אפליקציית רדיו בתוך דקות. כל מה שצריך זה רעיון, עריכה של כמה תכנים ופרסום. כלי Andromo מושלמים עבור מפתחים בכל רמת ניסיון.

תכונות מובילות עבור אפליקציית רדיו

לחץ על הודעות

התראות באפליקציה מודיעות למשתמשי הקצה על חדשות ועדכונים אחרים מתחנות הרדיו המועדפות עליהם.

נגן אודיו

אל האני אפליקציית נגן MP3 הפונקציה מאפשרת למשתמשים להאזין למוזיקה. משתמשי אפליקציית הרדיו יכולים לנגן, להשהות ולהחליף שירים באמצעות תכונה זו.

נגן YouTube

תכונה זו מאפשרת למשתמשי אפליקציית רדיו לצפות בסרטוני YouTube קשורים ישירות מהאפליקציה.

גלריית תמונות

תכונה זו מאפשרת ליוצרי אפליקציות להפוך את תחנות הרדיו למושכות ומהנות יותר על ידי שימוש בתמונות יפות ובתמונות של בעלי חיים כרקע.

גישה בתשלום לתוכן

גישה בתשלום של Andromo לתוכן היא הפתרון המושלם עבור מפתחי אפליקציות לנייד שמחפשים דרך יעילה לייצר רווחים מתוכן בלעדי בתוך האפליקציה.

שיתוף חברתי

תכונת שיתוף חברתי מאפשרת למאזינים לשתף את מה שהם מאזינים לו עם מאזינים אחרים, מה שמגביר את הפופולריות של התחנה.

להרוויח כסף על ידי יצירת אפליקציות רדיו עם Andromo

אנדרום בונה אפליקציות לנייד מאפשר לכל אחד ללמוד כיצד ליצור אפליקציית רדיו ולהרוויח כסף על ידי הטמעת תכונות מונטיזציה כגון מודעות ביניים, מודעות באנר, מקוריות ומודעות פתיחה. מפתחים יכולים למקסם את ההכנסה הפסיבית שלהם על ידי שימוש באפשרויות תוכן בתשלום לפי צפייה באפליקציה כדי להגביל תחנות רדיו מסוימות למשתמשים בתשלום באופן בלעדי.

תכונות המונטיזציה של Andromo מקלות על הפיכת אפליקציה למכונה להרוויח כסף.

PHONE-סלולרי-אפליקציות-פודקאסט

דוגמאות לאפליקציות שנבנו עם Andromo

Andromo עזר בהצלחה למספר רב של יוצרים ליצור רדיו ו יישומי פודקאסט והנה אחת מהאפליקציות האלה.

20000 +
דירוגי משתמשים
10000 +
מותקן
אפליקציות לנייד של Radio Manele Noi 2021

Radio Manele Noi 2021

Radio Manele Romania 2020 הוא אוסף עם למעלה מ-20 תחנות רדיו מקוונות המשדרות מוזיקה ללא הפסקה. האפליקציה נבנתה באמצעות יצרנית אפליקציית הרדיו Andromo, וכרגע יש לאפליקציה יותר מ-100,000 הורדות ב-Google Play וביקורות חיוביות רבות ממשתמשים. לאפליקציה ממשק משתמש קל לניווט וכולל פונקציות שימושיות כמו שיתוף חברתי, נגן מוזיקה, גלריית תמונות, צ'אט והתראות שמקלות על שימוש עבור מאזיני רדיו רבים.

מדריך תלת-שלבי כיצד ליצור אפליקציית רדיו

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

כדי להתחיל, עבור אל אתר האינטרנט של אנדרומו. הירשם כדי ליצור חשבון או לחץ על סמל התחל קל.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

עכשיו היוצרים לא צריכים ללמוד איך ליצור אפליקציית רדיו באולפן אנדרואיד מכיוון ש-Andromo מספקת תבניות מוכנות למשתמשים שלה בחלק ההתחלה הקלה. תבניות אלו עוזרות למשתמשים לבנות אפליקציות עבור קטגוריות שונות כגון יישומי שירים ועוד. יתרה מכך, Andromo מציעה מגוון אפשרויות למונטיזציה, כולל מודעות בצורת באנרים, מודעות ביניים, מודעות מקוריות ועוד רבות אחרות.

3. בנה את האפליקציה שלך והעלה אותה ל-App Store/Play Market

לאחר סיום העיצוב, המשתמשים מקבלים הודעה בדוא"ל עם כל המידע הדרוש. לאחר מכן הם מעלים את האפליקציה לשוק האפליקציות.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

היתרונות של פיתוח אפליקציית רדיו

מעורבות מוגברת של משתמשים

רדיו הוא כולו בידור. אז זה מקל על המאזינים ליהנות מהמוזיקה, הפודקאסטים ומתכניות מיוחדות נוספות בכך שהוא נותן להם את האפשרות להזרים את תחנת הרדיו בכל עת ובכל מקום שהם רוצים. ה יישומי מוזיקאים לעזור למאזינים להתחבר ליוצרי אפליקציות באמצעות מדיה חברתית, להפוך למעריצים של הדף ולגשת לתוכן נוסף כדי לבדר את עצמם במשך שעות.

עקוב אחר מגמות מאזינים

אפליקציה סלולרית לתחנות רדיו מקלה על מעקב אחר דפוס הצריכה של המאזינים. יוצרי אפליקציות יוכלו לגלות היכן משתמשים מכוונים לתחנה, כמה זמן הם מאזינים לתוכניות ומתי הם משתמשים אפליקציות ASMR . נתונים אלה יכולים להיות שימושיים למיקוד בשווקים ספציפיים, לשיפור הנוכחות של תחנות הרדיו באזורים מקומיים, או לעזור למארחי רדיו לקבל החלטות טובות יותר לגבי התוכן שהם משדרים.

פועל ככלי הקידום הטוב ביותר

בניית אפליקציות פודקאסט או אפליקציות רדיו הן כלי הקידום הטובים ביותר עבור העסק. הם מגיעים לכל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים בפרק זמן כה קצר. אנשים לא מתעלמים ממודעות רדיו כשהם שומעים אותן, כי זה נוח וקל להציץ בזמן נסיעה לעבודה או בכל מטלה אחרת בבית או במשרד. אם הם שומעים משהו מעניין במודעה, הם מקשיבים ומקשיבים יותר מקרוב.

צור הכנסה נוספת מאפליקציית רדיו

פרסום בתוך האפליקציה הוא שיטה פופולרית לייצור רווחים מאפליקציות סלולריות. Andromo מספקת ליוצרי אפליקציות את הרכיבים הדרושים לשילוב מהיר ובקלות של פרסום רב עוצמה בניית יישומי אודיו ולספק להם מגוון רחב של כלים לניטור הכנסות.

צור אפליקציית רדיו עם Andromo!

פלטפורמת Andromo מציעה ניסיון חינם כדי לאפשר למשתמשים לחקור את בונה האפליקציות לנייד ואת היכולות שלו. המשתמש יכול כעת ליצור אפליקציית תחנת רדיו משלו מבלי לשלם עמלת פיתוח אפליקציה גדולה או להשקיע שעות רבות בלימוד שפת תכנות.

עם Andromo, אפשר ליצור קונספט של אפליקציה מודרנית מאפס או ליישם תבנית מוכנה. פלטפורמה זו מציעה מגוון אפשרויות מונטיזציה.

נסה את Andromo היום לפיתוח אפליקציות רדיו מבלי לכתוב שורת קוד אחת!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית שירים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.