.

ראש השנה מגיע!

אפליקציות אודיו לנייד של PHONES

צור אפליקציית מוזיקה באמצעות Andromo

יצרנית אפליקציות המוזיקאים של Andromo הופכת את תהליך יצירת האפליקציות לנייד ללהקות למהנה וקל.
עם יותר מ-175,000 אפליקציות לנייד זמינות, מוזיקה ואודיו היא הקטגוריה השלישית הכי פופולרית בחנות Google Play. באופן דומה, עם יותר מ-50,000 אפליקציות לנייד, אפליקציות מוזיקאים פופולריות למדי בחנות האפליקציות של אפל. ולאפליקציית מוזיקאים ספציפית אחת, Spotify, יש 381 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם.

כל העובדות הללו מצביעות על כך שזה הגיוני ליצור אפליקציות הזרמת מוזיקה למכשירים ניידים. יש פוטנציאל גדול לאסוף קהל גדול ולערב אותם עם תכונות מעניינות של Andromo. הפלטפורמה יוצרת אפליקציה לנייד כדי ליצור מוזיקה תוך דקות, ללא מיומנויות קידוד. בנוסף, יש לו פונקציונליות ענקית כמו נגן YouTube, הודעות דחיפה ורשימות השמעה, המאפשרות לאפליקציה לנייד להתבלט בקרב המתחרים.

תכונות עבור יישום מוזיקאי

אם אתה רוצה ליצור אפליקציית מוזיקה משלך למכשירים ניידים, Andromo מציעה מגוון רחב של תכונות לבחירה. להלן מספר מאפיינים בולטים:

גלריית תמונות

מוזיקאים צריכים להשפיע על הקהל שלהם בדרכים שונות. אחת הדרכים היא להציג תמונות ביצועים, עטיפות אלבומים, פריטי אופנה ועוד באמצעות גלריות תמונות.

נגן מדיה

אין דרך אחרת ליצור את אפליקציית הזרמת המוזיקה הטובה ביותר לנייד ללא תכונה זו. אפשר למעריצים להאזין לקטעים של מוזיקאים, למיקסים של DJ ורצועות לדוגמא. לקליפים או הופעות חיות של מוזיקאים, הקליפ של אנדרומו ו יצרנית אפליקציות שמע לנייד יש גם את פונקציית נגן YouTube.

דף מותאם אישית

צור ביוגרפיה קצרה של הזמר. כלול חלקים שונים בסגנון החיים, הפרסים וההישגים של הזמר.

תכונת רשימת השמעה

תכונה זו מבית Andromo's יצרנית אפליקציות שיר עבור ניידים מאפשר למאזינים לבחור ולהשמיע רצועות מאלבומים שונים גב אל גב.

עדכוני RSS

לא רק שהוא יוצר אפליקציות ליצירת מוזיקה משלך, אלא יש לו גם את תכונת הפיד שיכולה להחזיק פרסום חודשי או שבועי של פעילויות הכוכב כגון תאריכי סיבובי הופעות, חתימות ספרים, השקות אלבומים, אירועים ועוד.

לחץ על הודעות

אפליקציות שנבנו באמצעות זה יצרן אפליקציות נגן mp3 יכול להתריע בפני משתמשים על יצירות מוזיקאיות חדשות, סיורים והופעות מבלי לחפש באינטרנט.

צור אפליקציית מוזיקאי ניידת והתחל להרוויח כסף

ישנן דרכים שונות להרוויח כסף מאפליקציות מוזיקאים לטלפונים ניידים. אפשר להפוך את האפליקציה שלהם לאפליקציית הזרמת מוזיקה בחינם ולהרוויח כסף ממיקומי מודעות. לחלופין, ניתן להפעיל מנויי משתמש פרימיום באמצעותם המשתמשים יכולים לגשת לתוכן נייד לא מקוון ולהאזין לקטעים של מוזיקאים ללא פרסום. יש גם סיכוי להרוויח כסף אם אפשר ליצור אפליקציות מוזיקה לאמנים אחרים.

טלפונים כלליים של אפליקציות בונה

אפליקציה מומלצת שנבנתה עם Andromo

20000 +
דירוגי משתמשים
64
מותקן
EXO מילים (לא מקוון)

מילות השיר EXO

כפי שהשם מציין, מדובר באפליקציית מילים המכילה שירים שונים מהאמן EXO, קבוצת בנים דרום קוריאנית-סינית שבסיסה בסיאול. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשיר יחד עם השירים והאלבומים האהובים עליהם, כולל EXO-K ו-EXO-M, עם תרגום ROMANIZATION, HANGUL ואנגלית. לא רק זה, אלא שהוא גם כולל מילים שלמות של EXO Sub Unit ואלבום סולו חבר: EXO-CBX, Lay ופרויקטים של שיתוף פעולה.
EXO Lyrics (לא מקוון) היא אפליקציה בקטגוריית הבידור. זה נוצר על ידי המפתחת Gorilla Godev באמצעות Andromo. הוא מציג 4.4 כוכבים טובים מתוך 6,418 דירוגים. האפליקציה זמינה לכולם ומכילה מודעות, מקור הכנסה צדדית למפתח.

כיצד ליצור אפליקציות מוזיקה בשלושה שלבים

מחפש ליצור אפליקציות פודקאסט או אפליקציות מוזיקאים בטלפונים ניידים? פשוט בצע את השלבים הפשוטים הבאים:

1. בחר והתאם אישית תבנית

כשמדובר בבניית אפליקציית הזרמת המוזיקה הטובה ביותר עבור אנדרואיד, Andromo מציעה אוסף עצום של תבניות לבחירה. מפתחים יכולים לבחור את התבנית המתאימה ביותר לרעיון ולהתאים אותה. בנוסף ליישומי מוזיקאים ניידים, הפלטפורמה יכולה ליצור גם אפליקציות רדיו.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. הוסף תכונות חיוניות

זֶה בונה אפליקציות לנייד צריכה להיות בעלת פונקציונליות גבוהה עבור סוגים שונים של אפליקציות. יש לו תכונות מתקדמות כמו נגן שמע, הזנת RSS ופעולות מקשרות את זה ליצור אפליקציות רדיו שהם הטובים ביותר.

3. פרסם בחנות Google Play, אמזון ו-iOS

Andromo היא פלטפורמת פיתוח של iOS ואנדרואיד המאפשרת לך ליצור אפליקציית מוזיקה משלך בתוך דקות ולהפוך אותה לזמינה למיליוני משתמשים ברחבי העולם.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

יותר ממיליון אנשים אוהבים אותך מכל העולם נרשמו לשירות בונה אפליקציות Andromo ובנו את האפליקציה לנייד שלהם ללא קידוד. 99% מרוצים ובונים מספר אפליקציות תוך זמן קצר!

שרון בייסיל
שרון בייסיל
הודו
למידע נוסף
למעשה, יצירת אפליקציה הייתה ממש קלה עם Andromo. האפליקציות שלי הן בנישת הבריאות, על מניעת מחלות לא מדבקות. אני מרוויח בערך 10000$ מדי שנה, וזו ההכנסה הצדדית שלי, יחד עם העבודה העיקרית שלי. אני נהנה מהכנסה פסיבית מאפליקציות שנבנו עם Andromo.
מריוס
מריוס
רומניה
למידע נוסף
אני מרוויח בסביבות 500€ מהאפליקציות שלי, וזו ההכנסה הצדדית שלי יחד עם העבודה העיקרית שלי. בדצמבר האחרון הרווחתי 1500€. עסק האפליקציות הציע לי הרבה גמישות והכנסה יציבה בתקופה שהייתי חולה, אז מבחינתי, אנדרומו התברר כהשקעה מצוינת.
סנסר לוצ'אן
סנסר לוצ'אן
הודו
למידע נוסף
Andromo מאוד ידידותי למשתמש. הוא מספק באופן מלא את צרכי משתמש הקצה ועושה זאת במהירות וביעילות. יש לי בלוג, והאפליקציה שלי היא כלי מצוין ליצירת אינטראקציה עם המנויים שלי. כמו כן, האפליקציה שלי מביאה לי 1400$ מדי חודש.
יונס ושרה
יונס ושרה
מרוקו
למידע נוסף
Andromo נתן לנו יכולת ליצור אפליקציות ללא כישורי קידוד, והיום זה בדרך כלל לוקח לנו 2-3 שעות ליצור אפליקציה מגניבה ב-Andromo. אנחנו מרוויחים בערך 2000$ מהאפליקציות שלנו, וזו ההכנסה העיקרית של המשפחה שלנו.
Daniel
Daniel
אקוודור
למידע נוסף
בדרך כלל לוקח לי יומיים ליצור אפליקציה עם Andromo, ואני מרוויח בין 1200$ ל-1500$ לחודש. זו ההכנסה העיקרית שלי, שעוזרת לי לפרנס את משפחתי.
סורין
סורין
רומניה
למידע נוסף
לוקח לי בערך 10 ימים ליצור אפליקציה מגניבה. יצירת אפליקציות היא העבודה העיקרית שלי ואני יכול לפרנס את המשפחה שלי עם זה. לדעתי Andromo הוא הטוב ביותר, מסיבה זו אני אוהב את הפלטפורמה הזו!
הקודם
הַבָּא

אפליקציות מוזיקאים הן הדבר הגדול בתעשיית המוזיקה כרגע

הטכנולוגיה הקלה על אנשים בכל תעשייה, וזה נכון גם למוזיקאים. כיום, יש אלפי אפליקציות המיועדות לאמנים שואפים ולקהל שלהם. אבל אפליקציות לא תמיד היו פופולריות. היו מדיומים אחרים כמו תקליטורים.

בשנת 1999, 938.8 מיליון משלוחי CD פיזיים נעשו בארצות הברית. מהר קדימה לשנת 2021, המספר הזה הצטמצם ל~32 מיליון. לעומת זאת, שירות הזרמת המוזיקה הגדול ביותר Spotify דיווח על 381 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם ברבעון השלישי של 2021. זה סימן עלייה של למעלה מ-60 מיליון בשנה אחת בלבד. זה מראה כמה גדולה תעשיית אפליקציות המוזיקאים צומחת.

התבוננות באפליקציות הזמינות מראה גם שהתעשייה הזו צומחת. עם יותר מ-175,000 אפליקציות זמינות, מוזיקה ואודיו היא הקטגוריה השלישית הכי פופולרית בחנות Google Play. באופן דומה, עם יותר מ-50,000 אפליקציות, אפליקציות מוזיקאים פופולריות למדי ב-Apple App Store. 

אפליקציות בולטות

כעת, כשיצירת אפליקציית מוזיקה מועילה, בואו נסתכל על 3 דוגמאות בולטות לקטגוריית האפליקציה הזו.

Spotify

אם מפתח מחפש ליצור אפליקציה להזרמת מוזיקה, Spotify יכולה להוות השראה טובה. פלטפורמה זו היא שירות הזרמת המוזיקה הגדול ביותר, עם 381 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם ברבעון השלישי של 2021. פלטפורמה זו מתמחה באודיו, החל משירים ועד לפודקאסטים. בין אם זה שיר ממצעד ה-100 החמים של בילבורד או פרק פודקאסט של נווד דיגיטלי, סביר להניח שיש לפלטפורמה הזו את זה.

אמזון ראש

חדשות טובות למשתמשי אמזון פריים: הם יכולים לגשת בחינם לשירות הזרמת המוזיקאים של אמזון ברמת הכניסה. שירות זה נותן למעלה מ-2 מיליון שירים להזרים לפי דרישה ללא עלות נוספת. והחלק הכי טוב? הם ללא פרסומות. מפתחים שרוצים לבנות אפליקציית הזרמת מוזיקה צריכים לבדוק זאת. משתמשים יכולים לשבת בחיבוק ידיים, להירגע וליהנות משירי מיינסטרים עם איכות צליל ראויה. הפלטפורמה גם מעניקה ל-Amazon Music Unlimited תמורת כמה דולרים בחודש עם הטבות נוספות, כמו 75 מיליון שירים באיכות HD ללא הפסדים, מיליוני רצועות ב-Ultra HD, ואלפי רשימות השמעה ותחנות מתוכנתות של מומחה.

SoundCloud

האם אתה מחפש לבנות אפליקציות להזרמת מוזיקה? הנה עוד השראה. זה הבית של אמנים מתפתחים. הרובד החינמי של הפלטפורמה מציע למעלה מ-120 מיליון רצועות, מיקסים, פודקאסטים ועוד. עם זאת, מכיוון שהפלטפורמה ידועה באמנים 'עולים', היא לא תמיד המקום הטוב ביותר לאיכות שירים.

צור אפליקציות מוזיקה באמצעות Andromo עכשיו!

לבדר ולתת השראה לקהל שלך על ידי יצירת אפליקציית מוזיקאים. השתמש ביצרנית האפליקציות ללא קוד של Andromo שהופכת את יצירת האפליקציה לקלה ומהירה. הפלטפורמה מציעה מספר תכונות וסגנונות לבניית אפליקציית מוזיקאים ייחודית וחזקה לנייד. בנוסף, ישנה אפשרות ליצור זרם הכנסה צדדי באמצעות תוכן ממומן ומיקומי מודעות.
נסה את Andromo וצור אפליקציית מוזיקאים עכשיו!

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית שירים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.