.

ראש השנה מגיע!

צילום מסך של אפליקציית אודיו של אפליקציות שיר

צור אפליקציית נגן MP3 עם Andromo

מחקר שנערך על ידי כתב עת ללימודי רדיו מראה שצעירים רבים אוהבים להאזין למוזיקה דרך אפליקציית טלפון של נגן mp3. כתוצאה מכך, הורדת אפליקציות נגני mp3 כמו Spotify גדלה, שהייתה אפליקציית המוזיקה והשמע שהורדת הכי הרבה בחנות Google Play ברחבי העולם בשנת 2021. האפליקציה יצרה כמעט 13.37 מיליון הורדות ממשתמשי אנדרואיד בלבד.

יצרנית האפליקציות של נגני mp3 אנדרואיד של Andromo מאפשרת לכל אחד ליצור את האפליקציה, גם לאנשים ללא ידע בתכנות. תוך דקות, הפוך מסך ריק לאפליקציית נגן MP3 באמצעות ממשק גרירה ושחרור קל!

תכונות Andromo של אפליקציות נגן MP3

נגן אודיו

משתמשים לא צריכים לדאוג להחמיץ את השירים האהובים עליהם בזמן נסיעה לא מקוונת עם תכונה זו.

גלריית תמונות

תכונה זו מאפשרת לבעלי אפליקציית נגן ה-MP3 לכלול גלריה של התמונות האהובות עליהם של הלהקה, צילומים חיים מקונצרטים או תמונות של הסולן וכלי הנגינה.

שיתוף חברתי

תכונת השיתוף מאפשרת למשתמשים לשתף את השירים או הפלייליסט האהובים עליהם עם משתמשים אחרים במדיה החברתית.

כרטיס לוח מחוונים

כרטיס לוח מחוונים הוא פעילות ריקה המאפשרת ליוצרי אפליקציות לטלפון לעצב אותו על סמך העדפותיהם ולהפוך את האפליקציה למושכת יותר.

גישה בתשלום לתוכן

תכונה זו מאפשרת למפתחים לייצר רווחים מתכונות מסוימות באפליקציה על ידי הצעתה לתשלום.

לחץ על הודעות

אפליקציית נגן Mp3 או יצרנית אפליקציות רדיו מאפשר למשתמשים לקבל הודעה על יציאות מוזיקה ואלבומים ומידע אחר הקשור למוזיקה ולאמנים.

צור אפליקציות נגן מוזיקה עם Andromo והרוויח כסף!

אנדרום יצרן אפליקציות מוזיקאי מציעה את הדרך הטובה ביותר למפתח אפליקציות לטלפון להרוויח כסף עם אפליקציית נגן mp3 באמצעות מודעות ביניים במסך מלא. אלו הן מודעות המכסות את הממשק של האפליקציה המארח שלהם, המוצגות בדרך כלל בנקודות מעבר טבעיות בזרימת האפליקציה המארח, כמו בזמן הפסקת המוזיקה.
אפשרות נוספת היא לגבות תשלום עבור גישה לתוכן שבו יוצר האפליקציה יכול להגדיר תכונות מסוימות של האפליקציה או המוזיקה כך שיהיו זמינות בלעדית למשתמשים בתשלום בלבד.

אפליקציית mediaplayer בטלפון נייד

אפליקציות נגן MP3 שנבנו עם Andromo

אנשים מכל העולם השתמשו בבונה האפליקציות של נגני mp3 של Andromo, ועדות האפליקציה הזו היא רק דוגמה אחת לאופן שבו הפלטפורמה עזרה לאנשים רבים.

100000 +
אפליקציות שפורסמו
+
דירוג כוכבים
Murottal Muzammil Hasballah MP3 Offline

אפליקציית Murottal Muzammil Hasballah MP3 Offline

נבנה עם Andromo בונה אפליקציות פודקאסט והוא אחד מנגני ה-MP3 הפופולריים ביותר מבין אפליקציות רבות בחנות Google Play, הוא שימש כמשאב בעל ערך רב לאנשים שאוהבים להאזין ל-AI-Koran מאז יציאתו לאור.

בגלל התכונות הייחודיות שלה כמו העיצוב הידידותי למשתמש שלה, היכולת להאזין ל-mp3 במצב לא מקוון, והיכולת לשתף אודיו עם אנשים אחרים, היא גרמה לאפליקציה הזו לקבל למעלה מ-100,000 הורדות ויש לה אלפי ביקורות של 4.6 כוכבים מלמעלה מ-4,618 אֲנָשִׁים.

 

מדריך תלת-שלבי כיצד ליצור אפליקציית נגן MP3 עם Andromo

יצירת אפליקציית טלפון לנגן מוזיקה אנדרואיד מאפס מעולם לא הייתה קלה כל כך.

אנדרום aיוצר אפליקציית udio מציע גישה חופשית לטונות של כלים ותכונות ליצירת אפליקציית מוזיקת ​​אודיו. ל-Andromo יש את הפלטפורמה המושלמת עבור שני האנשים ללא כישורי קידוד לחקור את היצירתיות שלהם בכמה שלבים פשוטים אלה:

1. בחר תבנית בחלק ההתחלה הקלה שלנו

כדי להתחיל בבניית האפליקציה, עברו לאתר Andromo ולחץ על כפתור צור אפליקציה בפינה השמאלית העליונה. לאחר מכן בחר את התבנית Easy Start, בחר את תבנית האפליקציה יוצר אפליקציית שיר, ולחץ על הלחצן בנה אפליקציה זו.

Easy Start מוכן לשימוש ביישומי Templetes לנייד

2. התאם אותו, הוסף תוכן, בצע הגדרות מונטיזציה

אנדרום יצרנית אפליקציות מאפשר למפתחי אפליקציות לטלפון לבחור ערכת נושא ולהתאים אישית את האפליקציה כדי לשפר את החוויה שלהם. בחר ערכת צבעים ממספר פלטות צבעים. הוסף תוכן לסוג הפעילות. כלול קישורי פעולה, שירים, תמונות ואפשרויות מונטיזציה כגון מודעות באנר, מודעות ביניים, מודעות מקוריות ועוד הרבה יותר.

3. בנה את האפליקציה שלך והעלה אותה לחנות האפליקציות/Play market

לפני פרסום אפליקציית הטלפון ב-Google Play וב-App Store, הקפד לבצע בדיקה סופית של כל התכונות.

כיצד לארח את אפליקציית Andromo ב-App Stores

למה ליצור אפליקציית נגן MP3?

הנה כמה סיבות שאנשים בחרו ליצור אפליקציות מוזיקה באמצעות נגן mp3 או יצרנית אפליקציות ASMR.

יצירת רשימת השמעה ייחודית

Mp3 היא אפליקציה המתאימה ביותר לאנשים שאוהבים מוזיקה. אפליקציית הטלפון מאפשרת למשתמשים להתחבר למוזיקה המקומית שלהם סביבם. גם אם המוזיקה שלהם לא זמינה באף פלטפורמת מוזיקה גדולה, זו לא תהיה בעיה יותר כאשר משתמשים ישתמשו באפליקציית נגן ה-MP3. משתמשים יכולים ליצור רשימות השמעה ממוזיקה מקומית שהורדת או ליצור אחת מהרצועה הפופולרית הפופולרית האהובה עליהם.

אפשרות לא מקוונת

אפליקציית נגן Mp3 מאפשרת למשתמשים להאזין למוזיקה גם כשהם לא מחוברים לאינטרנט. זה נותן להם את החופש לבחור כל שיר שהם רוצים להאזין לו בשעות הפנאי שלהם, מתי שהם רוצים.

מונטיזציה של תוכן

אנשים יוצרים אפליקציית נגן mp3 כדי שיוכלו להרוויח זרם של הכנסה פסיבית על ידי ייצור רווחים מהתוכן באפליקציה. לדוגמה, יוצרי אפליקציות של נגני mp3 יכולים להגביל מוזיקה מסוימת לגישה רק למשתמשים בתשלום או לשלב צורות אחרות של מונטיזציה כגון מודעות ביניים, מודעות באנר ומודעות מקוריות.

צור אפליקציית נגן MP3 עם Andromo

בונה אפליקציות לנגן mp3 של Andromo הוא דרך מדהימה עבור כל אחד ליצור אפליקציות מוזיקה מגניבות ולהרוויח הכנסה פסיבית מזרמים. עם Andromo, כל מה שצריך לעשות הוא לבצע את השלבים כדי ליצור את אפליקציית מוזיקת ​​האודיו הטובה ביותר המפורטת לעיל.
בונה האפליקציות של Andromo הוא ידידותי למשתמש ואינטראקטיבי. זוהי פלטפורמה נהדרת שבה האדם הממוצע יכול ליצור בקלות אפליקציית נגן מוזיקה אנדרואיד ברמה עולמית ולהרוויח קצת כסף בצד. נסה את זה היום.

מסך שולחן עבודה עם אפליקציית שירים

קבל הנחות לשנה החדשה
על חבילות שנתיות של Andromo

רק 50 קודים זמינים עד יום חמישי 30.11.2023

בעל תחביב

-30%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2430

Ultra

-32%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2432

eCommerce

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

עסקים קטנים

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

מפיץ

-35%*

השתמש בקוד ההטבה הזה:

NY2435

* – אחוז ההנחה מחושב על בסיס הנחת מנוי שנתית של 25% עם הנחה נוספת על ידי פלטפורמה.